Eetkamer Van Zanten

1-B Het Zand 3811 GB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Van Zanten

The cute terrace on the front welcomes you to enter Eetkamer van Zanten. In the open kitchen they prefer to work with biological products and/ to go with the countless special beers. It is a comfortable place with brown leather seats and a easy going vibe. Like they describe it: in the Eetkamer creative chefs lead the kitchen, you are king and you won't leave hungry.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetkamer Van Zanten

• : Parkeerplaats

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben hier een ongelofelijke plezierige ervaring opgedaan die ik graag wil delen. Ons eten wat uitstekend, alleen het vegetarische hoofdgerecht in koolblad viel een beetje tegen. Het personeel luisterde geduldig naar onze bevindingen, vroeg goed door (hoe had het beter gekund). Daarna bood ze als dank voor deze feedback ons gratis koffie aan! Daar mag menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Toen ik bij die gratis koffie zelf nog lekkere chocolade bestelde, bleek ze dat later ook niet op de rekening te hebben gezet. Nu ben ik bang dat zij meende dat ik dat ook van hun zou gen, maar dat was helemaal niet zo. Ik ontdekte het pas toen ik bij haar collega afrekende. Nog een goede reden om zeker een keer terug te gaan.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten, ze maken het met goede smaak. Probeerde wat anders en ook dit was heerlijk. Het enige restaurant waar je lekker kan eten voor de juiste prijs. Bediening is niet wat je gewend bent in een restaurant en dat maakt het ook af samen met de inrichting. Al 10 keer geweest en geen enkele keer teleurgesteld.
Letta V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De vegetarische gerechten waren heerlijk! Creatief, een mooi opgemaakt bord en ook nog erg lekker. Dat alle soepen vegetarisch zijn, is echt top, dat zouden andere restaurants eigenlijk ook moeten doen. De bediening was ook erg attent. Ook de biersuggesties zijn een mooie toevoeging aan het menu. Helemaal prima!
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zelden zo slecht gegeten. Hamburger was van slechte kwaliteit. De rode poon was redelijk maar de risotto en garnituur was smakeloos
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
langsrijdende motoren waren door hun geluid erg hinderlijk (uiteraard kan het restaurant hier niets aan doen)
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker gegeten, goeie kaart met veel eerlijke gerechten. Vriendelijke en snelle bediening.
janalbert .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prettig personeel .
Kleine kaart maar voldoende keus van "serieus" restaurant tot prima kwaliteit café-hap .
Met 6 mensen geweest: iedereen had heerlijk gegeten !!
lijntje79 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk met grote groep familie gegeten bij de Eetkamer van Zanten. Altijd een goede sfeer en de service is er top! De kaart bevat voor ieder wat wils en ook de huiswijnen zijn heerlijk.
Elmer B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten met gezellige bediening! Tempo was goed, eten heerlijk. Top.
PjotrK .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gevarieerde kaart. Door koppeling met café ook meer toegankelijke gerechten zoals hamburger. Ideaal voor gezin met iets oudere kinderen. Eveneens uitgebreide bierkaart met advie sper gerecht.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten en attente, vriendelijke service
Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin. Plezierige bediening! Voor de kinderen (14-12-9) waren de porties wat te ruim. We komen zeker terug!
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Donderdagavond bij Eetkamer Van Zanten gegeten. Lekker en gezellig. Prima bediening, goede kaart en voor elk wat wils. Ook verschillende prijsklassen: van hamburger tot wild.
Alleen als het helemaal vol zit, is het nogal lawaaierig. Je moet dan echt schreeuwen om je verstaanbaar te maken.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima gegeten, prettige bediening
marlies B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijke avond gehad met zn 4en. Bediening was helemaal goed, eten heerlijk, wijn erg fijn! Konden zelfs lang blijven hangen na het eten. Mooie locatie en inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De lekkerste vegaburger verkopen ze hier!
Lucie v V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima gelegenheid om lekker te eten tegen een goede prijs!
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben prima gegeten. De prijs - kwaliteits verhouding is uitstekend.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
wanneer je fan bent van middelmatig eten en dito bediening zit je gebeiteld bij van Zanten. Hartelijke bediening maar duidelijk ongeschoold. horeca is een vak. Laten restauranthouders eens wat kritischer zijn