Eetkamer Van Zanten

1-B Het Zand 3811 GB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Van Zanten

The cute terrace on the front welcomes you to enter Eetkamer van Zanten. In the open kitchen they prefer to work with biological products and/ to go with the countless special beers. It is a comfortable place with brown leather seats and a easy going vibe. Like they describe it: in the Eetkamer creative chefs lead the kitchen, you are king and you won't leave hungry.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetkamer Van Zanten

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Van Zanten

Jan Herman D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Eenvoudige kaart, maar prima eten. In combinatie met het aanpalende café een prima plek om af te spreken.
lineke B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De huiskamer van Zanten, een gezellige locatie waar je heerlijk kan eten voor een redelijke prijs met lekkere aanbevolen biertjes.
Zeer de moeite waard, de gezelligste huiskamer van Amersfoort!
Christel H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ik kan Eetkamer van Zanten erg aanraden aan iedereen. Erg gezellige ambiance en lekker eten. Vooral de bier adviezen zijn echt heel erg goed!
lineke B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
De leukste huiskamer van Amersfoort. Prettige sfeer, vriendelijke personeel en heerlijk eten.
Wisselende kaart maakt dat je iedere keer weer wordt verrrast!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij vonden het erg druk, slechts twee vrouwen in de bediening die geen tijd hadden voor een beetje aandacht. Ook werd de verkeerde fles wijn open gemaakt en was er geen extra toelichting bij de wijn. De shashimi van tonijn was magertjes in uitvoering.
Harmjan M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prettig, rustig restaurant. Fijne bediening en heerlijk eten. Ook prima, originele gerechten voor vegetariërs.
En bij elk gerecht wordt een biersoort aanbevolen. Zeker een aanrader!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten in de Eetkamer van Zanten. Was weer top. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening. Hier komen we weer terug.
Dini S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Was gezellig, fijne bediening
Conny C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijke avond gehad in alle opzichten !
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zeer gastvrij. De mensen die er werken hebben overduidelijk plezier in hun werk! Daarnaast was het eten ook erg lekker.
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Na het bestellen stond het eten snel op tafel. Goede menukaart ook voor vegetariërs. De bediening was iets teveel aanwezig.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima eten in een ongedwongen sfeer en een prettige entourage. Goed bereikbaar in de Amersfoortse binnenstad.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Lekker gegeten in een vertrouwde omgeving. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Fijne kerst allemaal en een gelukkig nieuwjaar.
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Er was geen tijd voor bediening alleen voor foto's maken en kaasfondue was ijskoud. Ik kreeg daarna mijn andere voorgerecht toen mijn partner zijn hoofdgerecht kreeg. Niet fijn allemaal .
Fariba P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Altijd gezellig bij Van Zanten! Werkt hier erg vriendelijk personeel en mate name in de zomer is het altijd een genot om hier naar toe te gaan!
P K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eten is niet slecht, bediening helemaal prima, maar de prijs helaas toch echt te hoog voor wat het is. Daardoor zou ik het niet aanraden.
P K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prettige ontvangst waarbij werd gevraagd of we speciale eindtijd hadden. Daar is in de rest van de avond niets mee gedaan. De bediening was rond het nagerecht en koffie niet zichtbaar maar in het cafe koffie aan het zetten of achter in de keuken.
De gerechten waren op zich ok qua smaak. Echter viel het voor- en nagerecht qua prijs kwaliteitverhouding tegen. Een of anderhalve eetlepel hollandse garnalen voor 10,- en twee tarte tartins met een grootte van een rijksdaalder met een bolletje ijs van 3 cm doorsnee is tegenvallend voor 10,- . een nagerecht van drie happen is echt klein.
Al met al een leuk restaurant, waarbij de aandacht van de bediening in de loop van de avond verslapt en de prijs te hoog is voor de portiegrootte.
Ciel E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk, verrassende gerechten
Christopher P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Altijd heerlijk om bij van Zanten te zijn. Deze keer zaten we er als gezin en genoten van de café maaltijden. En ook een ‘gewone’ saté is buitengewoon lekker!