Eetkamer Van Zanten

1-B Het Zand 3811 GB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Van Zanten

The cute terrace on the front welcomes you to enter Eetkamer van Zanten. In the open kitchen they prefer to work with biological products and/ to go with the countless special beers. It is a comfortable place with brown leather seats and a easy going vibe. Like they describe it: in the Eetkamer creative chefs lead the kitchen, you are king and you won't leave hungry.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetkamer Van Zanten

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
PjotrK .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gevarieerde kaart. Door koppeling met café ook meer toegankelijke gerechten zoals hamburger. Ideaal voor gezin met iets oudere kinderen. Eveneens uitgebreide bierkaart met advie sper gerecht.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten en attente, vriendelijke service
brigitkaren .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin. Plezierige bediening! Voor de kinderen (14-12-9) waren de porties wat te ruim. We komen zeker terug!
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Donderdagavond bij Eetkamer Van Zanten gegeten. Lekker en gezellig. Prima bediening, goede kaart en voor elk wat wils. Ook verschillende prijsklassen: van hamburger tot wild.
Alleen als het helemaal vol zit, is het nogal lawaaierig. Je moet dan echt schreeuwen om je verstaanbaar te maken.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima gegeten, prettige bediening
marlies B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijke avond gehad met zn 4en. Bediening was helemaal goed, eten heerlijk, wijn erg fijn! Konden zelfs lang blijven hangen na het eten. Mooie locatie en inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De lekkerste vegaburger verkopen ze hier!
Lucie v V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima gelegenheid om lekker te eten tegen een goede prijs!
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben prima gegeten. De prijs - kwaliteits verhouding is uitstekend.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
wanneer je fan bent van middelmatig eten en dito bediening zit je gebeiteld bij van Zanten. Hartelijke bediening maar duidelijk ongeschoold. horeca is een vak. Laten restauranthouders eens wat kritischer zijn
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten, correcte bediening, we hebben in t restaurantgedeelte gegeten met 7 personen. Heerlijk plateau vooraf met oa zelfgemaakte pesto en lekker brood. Ik nam de zeebaars, heerlijk! Komen zeker x terug!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heel gezellig en lekker gegeten bij dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Het voorgerecht was qua omvang eerder een amuse dan een echt voorgerecht. Het leek er een beetje op dat alles wat er aan 'aankleding' in het menu beschreven was, vergeten was door de keuken. Het hoofdgerecht was gewoon niet goed. Alsof er een amateur kok in de keuken staat. De keuken dient ook als snackbar voor het naastgelegen cafe (dus voor de bitterballen e.d.). Ze kunnen zich beter daar bij houden dan proberen als zich als restaurant te profileren.
Wat betreft de service, als lege borden niet worden weggehaald, een fles wijn meteen wordt ingeschonken zonder dat gevraagd wordt deze te keuren en als daarna lege glazen niet worden bijgeschonken, dan is er wat mij betreft weinig service.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Voor een eetcafe waren de prijzen erg fors en de porties erg klein. De parelhoen was taai en garnituur erg mager De wijn was lekker maar prijsklasse goed restaurant. Wij waren dus niet erg enthousiast over dit restaurant
Beste Annelies,
Wat jammer om achteraf te horen dat u niet enthousiast bent over ons restaurant. Onze ervaring is dat gasten de porties juist veel of voldoende vinden. Onze wijnen worden met veel zorg uitgekozen, ik vind het vervelend dat voor u de prijs-/kwaliteitsverhouding uit balans is.
Ik hoop dat u ons nog een tweede kans kunt geven.
Met vriendelijke groet,
Daan
luukesser .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijke basics, die merkbaar met zorg worden bereid. Oplettend personeel en gewoon lekker laagdrempelige uitstraling. De burrata is een aanrader.
frankenmarrit .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Prima voor een saté maar geen culinaire hoogstandjes. Prijs kwaliteit verhouding is voor de wisselende kaart wat uit verhouding. Een biertje drinken is een aanrader, met een fijne kaart. Wijn daarentegen is duur en komt in kleine goedkope glazen.
Jip V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Met vier personen gaan eten bij Van Zanten. Ik had van te voren de menukaart bekeken en die zag er erg goed uit, en ik was erg enthousiast. Bij binnenkomst werden we nauwelijks aangekeken terwijl er twee man personeel stond. Na een aantal minuten werden we toch wel geholpen en kregen we redelijk vlot ons drankje. De menukaart en mandje brood lieten echter erg lang op zich wachten. Uiteindelijk een keuze gemaakt en na bestellen kwam er ineens een mosselpan voorbij, een gerecht wat niet op de kaart stond en blijkbaar een daghap was. Toen we daarnaar vroegen antwoordde het meisje van de bediening: 'Ja, mosselen hebben we ook' zonder enkele excuses. We bestelden een flesje wijn en deze werd op tafel gekwakt zonder dat de fles even voor ons werd opengemaakt en ingeschonken, hetzelfde gebeurde met de fles water. Ook werden de lege glazen niet van tafel gehaald. Als voorgerecht had ik de zalmrouleau, was wel lekker, maar de zure asperges vond ik er niet goed bij passen, een beetje augurk-achtig. Ook was er in het gerecht naar mijn mening veel te veel roomkaas gebruikt. We hebben twee uur gewacht op het hoofdgerecht, gerechten bleven lang bij de keuken staan, dus de friet was koud. Gelukkig kregen we nadat we het hadden aangegeven nieuwe friet, deze was wel super lekker. Mosselen smaakten ook erg goed, wel een beetje saai. Als nagerecht hadden we de framboos, helaas was het frambozenijs op, maar kregen we daarvoor in de plaats heerlijk vanille ijs. De koffie was ook erg lekker. Al met al zou ik hier niet meer terugkomen, ondanks dat het eten best lekker was.
FLUITKETEL65 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Op een vrijdag avond daar gegeten, hadden niet gereserveerd, maar konden gelukkig nog een tafeltje voor 2 krijgen. En daar waren we zeer blij mee. Hadden gewoon even zin in een snelle hap. En daarvoor kan je zeker bij eetkamer Van Zanten voor terecht. Heerlijke hamburger en een saté besteld en daar zit je echt wel vol van de patat die erbij geserveerd word is echt verrukkelijk.
Bediening zeer vriendelijk, over de inrichting is ook niks op aan te merken.
Komen zeker weer een keer terug.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Lunch gebruikt op het terras vanwege het onverwacht warme weer. Heerlijk in het zonnetje. Als lunchgerecht een Tosti "Van Zanten" genomen. Ik ben gewend dat als je een gerecht kiest dat de naam van de zaak draagt, hier meestal extra hun best voor wordt gedaan. Dat was een tegenvaller. Twee kleine sneetjes brood mager belegd met kaas, tomaat, ui, champignons en wat mozzarella. Dat onder de grill gesmolten. Beetje karig groenvoer erbij en klaar. Jammer. Duurde ook ontieglijk lang voor zo een klein gerecht.