Eetkamer Van Zanten

1-B Het Zand 3811 GB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Van Zanten

The cute terrace on the front welcomes you to enter Eetkamer van Zanten. In the open kitchen they prefer to work with biological products and/ to go with the countless special beers. It is a comfortable place with brown leather seats and a easy going vibe. Like they describe it: in the Eetkamer creative chefs lead the kitchen, you are king and you won't leave hungry.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetkamer Van Zanten

• : Parkeerplaats

maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Van Zanten

Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heel gezellige avond met een prima kaart, goede locatie en fijne bediening. Voor de mannen geldt: veel speciaalbier op tap!!!
Ayse D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Vriendelijke bediening, creatieve en verrassende gerechte, echt een aanrader
Josette D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Het eten was lekker, maar vond in mijn geval de porties iets aan de kleine kant (taartje met zeevruchten en de pindarotsjes etc.). Heel prima en vakkundige bediening!
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima en vlotte bediening, heerlijke verassende combinaties op het menu. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!
Leuke ligging met een gezellig terrasje ervoor.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Drankjes kwamen snel maar na 25 minuten nóg geen menukaart. Toen maar om gevraagd. Bediening deed zijn best, er hadden echter wel wat handjes bij gemogen op zo'n drukke zaterdagavond. Eten was prima, alleen zijn sommige omschrijvingen op de kaart onhandige abracadabra. Doet de gerechten geen recht. Zonde.
R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Erg slechte akoestiek. We waren met een ander vriendenstel, en konden elkaar amper verstaan. We moesten erg lang wachten op ons hoofdgerecht, en hebben 4 x om hetzelfde glas wijn gevraagd.
Siep S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Woensdagavond wezen eten met mijn geliefde. Perfecte wijnkaart met een goede suggestie en verhalen erachter. De Tom Kay soep was wat Vernederlands maar dat maakte de zwaardvis weer helemaal goed. Hoofdgerecht als basis krachtig simpel maar daardoor waanzinnig goed. Aanrader voor iedereen van lekker eten houdt en goede service.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wat een heerlijke sfeer in de (nieuwe) eetkamer van Van Zanten, je zit wel wat dichter op elkaar, maar niet storend. We hebben er prima gegeten en vooral ook genoten van de verrassende combinaties van de gerechten met de speciaal bieren (bij elk gerecht heeft men een bier suggestie, ipv een wijn suggestie). Erg leuk. En naast de vele speciaalbieren op fles en tap heeft men ook een goede wijnkaart.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuk verbouwd, fris en ruim interieur met open keuken. Hele vriendelijke en snelle bediening. Prima eten, de Japanse vis is geen sushi of zoiets, maar heel verassend gerechtje. Tagliata was super, mooie malse bavette en gebraden conform wens van de gast. Aanrader.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
De inrichting is licht en toch warm. De bediening nam onze opmerkingen en.tips positief op en bracht dit naar de keuken. De kaart is klein maar compleet. Het was lekker en zag er prachtig opgemaakt uit. Wij gaan zeker nog een keer
Raphaël D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten op een bijzondere manier aangeboden, heel vriendelijk en attent bediening. Menukaart biedt een zeer goede keus.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prijs kwaliteit was niet ok. Bijna 10 euro vragen voor voorgerecht was echt niet in orde. 3 super kleine inimini coquilles. Beetje gênant.
De wachttijd voor voorgerecht was een uur...dat is echt te lang. Hoofdgerecht in totaal 1.5 a 2 uur. Het was niet echt druk en we hadden hoge verwachtingen van nieuw ingerichte lokaal plus chef kok. Helaas.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lamste stuk malsvlees dat ik ooit heb gegeten....ohja...het bier was ook top! *Hik* ;-)
Even zonder gein....het Lamsvlees was echt heerlijk mals, de steamed buns vooraf met buikspek waren heerlijk, de kippendij saté van mijn vriend was lekker mals en goed gekruid, frietjes waren goed en ook lekker gekruid. De keuze aan bieren was ruim en origineel. Leuke bediening die misschien af en toe alleen iets vlotter zou kunnen maar voor de rest echt niks op aan te merken. Zeker een aanrader!
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goed eten, aardige en attente bediening. Mooi ingericht, alleen de akoestiek zorgt ervoor dat de buren wel erg aanwezig zijn.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk en gezellig
T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Leuke kaart met passie voor bier erin verweven. Lekker gegeten. (goede) airco ontbrak, maar niemand kan tegen 37gr buitentemperatuur op..
P. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Jammer voor het restaurant. Het was niet druk. Veel te warm weer denk ik. Maar het eten was top. De bediening gezellig. Mee denkend. We komen er zeker nog een keer. Een aanrader voor iedereen.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het was niet druk maar het duurde wel heeeeel lang voordat er iets op tafel kwam
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Was heel druk, tijd tussen bestelling en gerechten was steeds heel lang.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Door de drukte kregen we geen friet, geen glutenvrij brood dus alleen mosselen gegeten. Uiteindelijk na herhaaldelijk vragen kregen we eindelijk een klein kommetje sla om te delen ter vervanging voor het glutenvrije brood.
De mosselen waren wel lekker gelukkig.