Eetkamer Van Zanten

1-B Het Zand 3811 GB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Van Zanten

The cute terrace on the front welcomes you to enter Eetkamer van Zanten. In the open kitchen they prefer to work with biological products and/ to go with the countless special beers. It is a comfortable place with brown leather seats and a easy going vibe. Like they describe it: in the Eetkamer creative chefs lead the kitchen, you are king and you won't leave hungry.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetkamer Van Zanten

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Van Zanten

Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Altijd heerlijk om bij van Zanten te zijn. Deze keer zaten we er als gezin en genoten van de café maaltijden. En ook een ‘gewone’ saté is buitengewoon lekker!
arjan2015 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Een verrassend lekker diner (drie gangen) op basis van tam wild. Gezellig met vrienden genoten van een voorgerecht,een mals zachte hertenbiefstuk met rodekool, heerlijke garnering en tot slot een kaasplankje met lekkere oude Port.
Een echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en heel leuk dat mijn echtgenoot ter gelegenheid van zijn verjaardag, bij het dessert met "vuurwerk" werd verrast!
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten, prima prijs /kwaliteit verhouding
Aardige bediening !!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Warme ontvangst met een drankje in de bar en goede ontvangst in het restaurant. Maaltijdsalade met vis was lekker maar niet verrassend, de sate van varkenshaas was mals. We hebben heerlijk gegeten met een gezellige afsluiter in het Kafe.
Nynke C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Erg grote porties
peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
prima bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding. lekker gegeten en een grote keus aan verschillende bieren
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Altijd prima sfeer, ontspannen en gezellig.
Toos K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding en goede bediening!
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Een aanrader! De kaart is niet heel uitgebreid, maar de gerechten zijn allemaal erg goed en lekker. Bediening is zeer professioneel en erg vriendelijk.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super restaurant met een fantastische kok.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Uitstekende wijn en prima prijs-kwaliteit verhouding!
Arlene W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De Eetkamer is een heerlijk relaxte eetgelegenheid. De combinatie met het café ernaast is fijn en roept een soort Engelse pub idee op. Dat zag je ook aan het menu terug: een aantal vaste gerechten met lage prijs en meer seizoensafhankelijke gerechten en verder een uitgebreid assortiment aan bieren en sterke drank van kwaliteit. Het eten was heerlijk en zag er mooi opgemaakt uit en was best gunstig geprijsd. Fijne ambiance en casual sfeer. Kortom: heerlijk genoten daar.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Door het bijbehorende cafe zijn er veel biertjes beschikbaar uit meerdere landen. Leuk concept. Vriendelijk bediening. Zeker aan te bevelen.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben hier een ongelofelijke plezierige ervaring opgedaan die ik graag wil delen. Ons eten wat uitstekend, alleen het vegetarische hoofdgerecht in koolblad viel een beetje tegen. Het personeel luisterde geduldig naar onze bevindingen, vroeg goed door (hoe had het beter gekund). Daarna bood ze als dank voor deze feedback ons gratis koffie aan! Daar mag menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Toen ik bij die gratis koffie zelf nog lekkere chocolade bestelde, bleek ze dat later ook niet op de rekening te hebben gezet. Nu ben ik bang dat zij meende dat ik dat ook van hun zou gen, maar dat was helemaal niet zo. Ik ontdekte het pas toen ik bij haar collega afrekende. Nog een goede reden om zeker een keer terug te gaan.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten, ze maken het met goede smaak. Probeerde wat anders en ook dit was heerlijk. Het enige restaurant waar je lekker kan eten voor de juiste prijs. Bediening is niet wat je gewend bent in een restaurant en dat maakt het ook af samen met de inrichting. Al 10 keer geweest en geen enkele keer teleurgesteld.
Letta V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De vegetarische gerechten waren heerlijk! Creatief, een mooi opgemaakt bord en ook nog erg lekker. Dat alle soepen vegetarisch zijn, is echt top, dat zouden andere restaurants eigenlijk ook moeten doen. De bediening was ook erg attent. Ook de biersuggesties zijn een mooie toevoeging aan het menu. Helemaal prima!
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zelden zo slecht gegeten. Hamburger was van slechte kwaliteit. De rode poon was redelijk maar de risotto en garnituur was smakeloos
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
langsrijdende motoren waren door hun geluid erg hinderlijk (uiteraard kan het restaurant hier niets aan doen)
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker gegeten, goeie kaart met veel eerlijke gerechten. Vriendelijke en snelle bediening.