Eetkamer Van Zanten

1-B Het Zand 3811 GB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Van Zanten

The cute terrace on the front welcomes you to enter Eetkamer van Zanten. In the open kitchen they prefer to work with biological products and/ to go with the countless special beers. It is a comfortable place with brown leather seats and a easy going vibe. Like they describe it: in the Eetkamer creative chefs lead the kitchen, you are king and you won't leave hungry.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetkamer Van Zanten

• : Parkeerplaats

maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Van Zanten

Carla N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
De inrichting is licht en toch warm. De bediening nam onze opmerkingen en.tips positief op en bracht dit naar de keuken. De kaart is klein maar compleet. Het was lekker en zag er prachtig opgemaakt uit. Wij gaan zeker nog een keer
Raphaël D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten op een bijzondere manier aangeboden, heel vriendelijk en attent bediening. Menukaart biedt een zeer goede keus.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prijs kwaliteit was niet ok. Bijna 10 euro vragen voor voorgerecht was echt niet in orde. 3 super kleine inimini coquilles. Beetje gênant.
De wachttijd voor voorgerecht was een uur...dat is echt te lang. Hoofdgerecht in totaal 1.5 a 2 uur. Het was niet echt druk en we hadden hoge verwachtingen van nieuw ingerichte lokaal plus chef kok. Helaas.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lamste stuk malsvlees dat ik ooit heb gegeten....ohja...het bier was ook top! *Hik* ;-)
Even zonder gein....het Lamsvlees was echt heerlijk mals, de steamed buns vooraf met buikspek waren heerlijk, de kippendij saté van mijn vriend was lekker mals en goed gekruid, frietjes waren goed en ook lekker gekruid. De keuze aan bieren was ruim en origineel. Leuke bediening die misschien af en toe alleen iets vlotter zou kunnen maar voor de rest echt niks op aan te merken. Zeker een aanrader!
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goed eten, aardige en attente bediening. Mooi ingericht, alleen de akoestiek zorgt ervoor dat de buren wel erg aanwezig zijn.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk en gezellig
T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Leuke kaart met passie voor bier erin verweven. Lekker gegeten. (goede) airco ontbrak, maar niemand kan tegen 37gr buitentemperatuur op..
P. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Jammer voor het restaurant. Het was niet druk. Veel te warm weer denk ik. Maar het eten was top. De bediening gezellig. Mee denkend. We komen er zeker nog een keer. Een aanrader voor iedereen.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het was niet druk maar het duurde wel heeeeel lang voordat er iets op tafel kwam
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Was heel druk, tijd tussen bestelling en gerechten was steeds heel lang.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Door de drukte kregen we geen friet, geen glutenvrij brood dus alleen mosselen gegeten. Uiteindelijk na herhaaldelijk vragen kregen we eindelijk een klein kommetje sla om te delen ter vervanging voor het glutenvrije brood.
De mosselen waren wel lekker gelukkig.
Erica W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
we hebben sate gegeten en de vega burgen en deze waren goed te doen
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Verrassend lekker eten in een smaakvol ingericht restaurant naast Amersfoorts leukste kroeg
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk vegetarisch hoofdgerecht. Had wel graag wat meer keuze gewild. Nu waren er 7 of 8 gerechten om uit te kiezen (los van de caféhap). Nagerecht (brownie) vond ik niet fantastisch.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Goed en gezellig eten en voor iedere portomonee
Louis S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Goede ontvangst, inspelen op persoonlijke wensen, lekker eten en hele goede witte wijn gedronken
Jan Herman D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Eenvoudige kaart, maar prima eten. In combinatie met het aanpalende café een prima plek om af te spreken.
L B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De huiskamer van Zanten, een gezellige locatie waar je heerlijk kan eten voor een redelijke prijs met lekkere aanbevolen biertjes.
Zeer de moeite waard, de gezelligste huiskamer van Amersfoort!
Christel H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ik kan Eetkamer van Zanten erg aanraden aan iedereen. Erg gezellige ambiance en lekker eten. Vooral de bier adviezen zijn echt heel erg goed!
L B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
De leukste huiskamer van Amersfoort. Prettige sfeer, vriendelijke personeel en heerlijk eten.
Wisselende kaart maakt dat je iedere keer weer wordt verrrast!