Eetkamer van Giethoorn

Vosjacht 6 8355 CM Giethoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetkamer van Giethoorn

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Arnoud H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijke tapas gegeten (2 koud, 2 warm voor €15) op een zonnig terras met uitzicht op voorbijvarende bootjes. Geen Spaanse tapas, maar gewoon lekkere kleine gerechtjes. Vriendelijke bediening.
Annemarelvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vandaag gegeten bij de eetkamer van giethoorn. Wij wilden hier binnen eten omdat het buiten niet aangenaam was, helaas werden wij eerst een kwartier genegeerd, waarna er eindelijk iemand bij ons kwam om te vertellen dat wij niet binnen mochten eten en er alleen op het terras eten werd geserveerd.
De reden hiervoor was de onderbezetting.
Maar toen wij buiten zaten, had het personeel tijd zat om met elkaar te kletsen.
Ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar ik niet binnen mocht eten.
Het eten smaakte goed maar was uiteraard erg snel afgekoeld.
Ik vond de service uitermate slecht en zal hier ook zeker niet weer komen!
Bernard851 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
tot pap gebakken scholfilet op een bedje (zeg maar berg) van smakeloze boontjes die al enkele uurtjes au bain marie hebben gewacht op een klant..... Zeker niet aan te raden
Ineke2 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vrijdagavond 22 april hier wat warme tapas genuttigd, samen met een lekker glaasje port, in het kader van ‘even warm worden voor de nacht’. Die nacht gingen we namelijk kamperen en het was echt erg koud.
Maar wij waren erg tevreden over onze gerechtjes: proeverij van 3 soorten soep (leuk in een koffiekopje) alle drie echt lekker maar de frisse knolselderijsoep sprong er echt uit, wat heerlijk!
Nog twee andere warme tapas besteld: een schaaltje met heerlijk gegaarde visrolletjes met een erg lekkere (Hollandaise?) saus. Het andere schaaltje met heerlijk gegratineerde kastanjechampignons, lekker met daarop ook gesmolten stukjes camembert. Daarbij nog lekker warm en knapperig stokbrood, echt om je vingers bij af te likken en vooral om alle restjes uit de schaaltjes mee op te deppen.
Vriendelijk en adequaat personeel en een gezellige omgeving, al met al een aanrader.

P.S. we hebben alleen enkele (heerlijke) tapas gegeten, maar de menukaart zag er goed uit en op de tafel bij de buren verschenen leuke gerechten. Qua prijs-kwaliteit is het volgens mij prima in orde.
Harmke P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Hier gegeten op een zaterdagavond met vier personen. Vanwege de Waterreijk Restaurantweek was er een actie met een tapasmenu (onbeperkt) voor een mooi bedrag 22,50€ pp. Het bestellen van de tapas ging eenvoudig, door middel van een papiertje waarop je kon aankruisen. De kwaliteit van de gerechtjes was erg goed, weliswaar waren sommige gerechten niet echt 'tapas' maar toch erg lekker. We hebben onder andere gehad; wrap gerookte kip, carpaccio, brie in serranoham, garnalen, kipkluifjes, spareribs, stukjes worst en als toetje huisgemaakte brownies en cheesecake. Het restaurant zat vol en de sfeer was warm en aangenaam. Enige tip: de meiden van de bediening mag wat vaker langskomen om de drankbestelling op te nemen. Verder was het een gezellige avond en is het restaurant zeker een aanrader!
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Wij hadden de verassingstapas voor twee personen besteld. Volgens de bediening was dit voldoende als avondeten, de prijs was daar ook naar (30 euro). Je kon gelukkig twee voorkeuren uitspreken, dus we kregen de bestelde chorizo en garnalen in knoflook. Eerst kwam het koude gedeelte van de tapas. Daar zat een lekker toastje met heerlijke verse vis bij. Daarna kwam na lang wachten het warme gedeelte. Dat bestond onder andere uit een zak friet voor twee personen, twee mini kroketjes en kipsaté. Het kan aan mij liggen maar dit versta ik niet onder tapas. Dit was zowel qua volume als inhoud meer een borrelhapje. Omdat wij als twee fietsers nog honger hadden dan nog maar een appeltaart besteld bij de koffie. Een ingezakte zelfgebakken taart met zwarte stukken arriveerde. Niet voor herhaling vatbaar!
Robert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Goede keuken maar bijzonder slecht georganiseerd: tafel werd bij aankomst te laat schoongemaakt, bestelling werd niet goed genoteerd, lege borden bleven kwartier staan, wachttijden veel te lang. Herman de Blijker inhuren svp.