Over het restaurant Eetkamer Everydays

Genieten in een heerlijke sfeer van lekker en puur eten. Uiteten bij Eetkamer Everydays staat voor gezelligheid, gastvrijheid, maar vooral voor lekker eten!

Wij werken met lokale ondernemers en seizoensgebonden producten.
Pure, eerlijke en veelal biologische ingrediënten tegen betaalbare prijzen. 3-gangen standaard naar keuze van de kaart voor €27,50. Wij willen graag lekker eten maken voor iedereen!

Welkom in Assendorp, welkom bij Eetkamer Everydays!

Meer informatie over restaurant Eetkamer Everydays

Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Vanavond hier super gegeten met moeders. Top sevice! De bediening wist mij precies te vertellen wat voor wijn ik lekker zou vinden toen ik een paar steekwoorden gaf en kwam zelfs met een gaaf wijnarrangement. Een machtig gezellige eetkamer, super tof ingericht met mooie sfeerverlichting een échte trendy zaak. Een echte aanrader!!
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Hier ontbeten na een bezoek aan een airbnb. Heerlijke koffie en verse broodjes! Bediening was aardig en geïnteresseerd, maar niet opdringerig. De andere gerechten die voorbij kwamen zagen er ook lekker uit.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Zeer enthousiast personeel.
Tip, bij de soep misschien een broodje en bij de koffie een kleine zoetigheid om alles compleet te maken
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zeer goed en lekker gegeten. Kwaliteit komt in alles tot uiting, gerechten, wijn, sfeer en bediening.

Aanrader!!
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten, enthousiaste medewerker, leuke plek, prijs prima, verrassend.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten met mooie gerechten en goede vriendelijke service. Erg goed dat ze naast lekkere vlees en visgerechten ook goede vegetarische/veganistische gerechten hebben. Bovendien vonden wij het leuk dat het personeel zo enthousiast verteld over de gerechten en heerlijke wijnen. Minpuntje vonden wij dat de afzuiging wat te wensen overlaat want je kleren ruiken behoorlijk na een avondje eetkamer. Maar al met al wel een aanrader, dit restaurant.
Wilhelmien L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
lekker gegeten, goede locatie vanaf station en centrum.
Geluid is hard, komt door planken vloer en hoogte plafond, met hoortoestel kun je elkaar bijna niet verstaan.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Prima prijs/ kwaliteit. Eerlijk eten waar aandacht aan besteed wordt. Aanrader!
Enrique D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Geweldige ervaring, we kregen een proeverij van alle gerechten. Mooie wijnen.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere bijzondere wijn, gezellige schone inrichting
Alfred H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met een iets luidruchtig gezelschap, werden we hartelijk welkom geheten. Bediening was correct, gastvrij en dacht " out of the box". Zo wilden we alle voor, hoofd en nagerechten en de bediening gaf daar gehoor aan.
De kwaliteit van de diverse gerechten waren voorzien van mooie en verse producten en prachtig bereid. Het geheel werd volledig door de eigen gebrouwde bieren.
Mocht je in Zwolle een leuk en jong eettentje zoeken, dan is dit een absolute must!
Femmie C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goede gastheer die hartelijk welkom heet. Heerlijk eten, ziet er ook smakelijk uit. We hebben genoten van de gastvrije sfeer.
Nanda L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Inmiddels een begrip in assendorp, Zwolle! Eetkamer Everydays heeft een gezellige en warme sfeer, waarbij je met open armen ontvangen wordt. Wat mij erg enthousiast maakt is het biologisch vlees, groente en de veganistische gerechten, waarbij ik als vegetariër ook terecht kan! Veder maken de eigen bieren, wijnen en Italiaanse frisdranken zonder E-nummers het stukje bewust zijn in dit restaurant compleet! Kortom, ik raad dit restaurant aan iedereen aan die van een gezellige avond houdt waarbij je de liefde voor eten proeft!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker gegeten in een informele sfeer. Goede wijnen.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Persoonlijke benadering en kennis van zaken.
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Uitstekend restaurant en gezellig zaakje. Beperkte keuze (vis/vlees/vega) op de kaart, maar dat maakt het er niet minder op. De gerechten zijn zeer smaakvol bereid en de wijnen zijn erg lekker.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Klein en knus restaurantje. We zaten buiten op het terras en het enige minpuntje aan dit tentje zijn de stoeltjes, die zitten niet lekker. Verder was het fantastisch. Het eten was zó lekker. Ik had als voorgerecht de zalm, prachtig en smaakvol geserveerd en overheerlijk en puur van smaak. Daar kan de Librije weer wat van leren, want die zijn totaal doorgeslagen in alle gekkigheid die ze bedenken. Dit is puur en écht voedsel. Het hoofdgerecht was een veganistische lekkernij. Heerlijk! Het toetje moesten we helaas overslaan vanwege tijdgebrek (volgende afspraak) maar toen ik mijn complimenten aan de kok maakte kreeg ik nog een lepel met heerlijke mousse om te proeven. En ook nog één voor mijn man! Wat een gastvrijheid. We voelden ons helemaal thuis!
Wendy E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker en aangepast voor wensen dochter.