Eetkamer Everydays

Assendorperstraat 45 8012 CB Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Everydays

Genieten in een heerlijke sfeer van lekker en puur eten. Uiteten bij Eetkamer Everydays staat voor gezelligheid, gastvrijheid, maar vooral voor lekker eten!

Wij werken met lokale ondernemers en seizoensgebonden producten.
Pure, eerlijke en veelal biologische ingrediënten tegen betaalbare prijzen. 3-gangen standaard naar keuze van de kaart voor €24,95. Wij willen graag lekker eten maken voor iedereen!

Welkom in Assendorp, welkom bij Eetkamer Everydays!

Meer informatie over restaurant Eetkamer Everydays

9,4

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Everydays

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De 4 voorgerechten gedeeld als tapas voor 2 op het terras: Erg lekker!
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere biologische producten met zorg verwerkt tot bijzonder smakelijke gerechten. Ook het zelf gebrouwen bier is een aanrader. En dat voor zeer schappelijke prijzen. Echt een top restaurant!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We moesten erg lang op het eten wachten. De vegetarische burger was nogal hard gebakken. Wel een royaal dessert.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer gezellige locatie. Goed eten en vriendelijke bediening! Aanrader!
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Goed gegeten, super goede bediening. Tafels staan dicht op elkaar.
Grytsje K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Extra bijzonder wordt de ervaring door de aandacht die Tim en zijn team hebben voor de gerechten, de bewuste en met veel liefde gekozen ingrediënten én voor de klanten! Enthousiasme, duurzaamheid en gemoedelijke kleinschaligheid. Fijne plek! Erg leuk ook dat ze Den Duyck bier hebben :)
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, niet echt verrassende kaart maar wel allemaal goed bereid.
Terras helaas in felle zon, er staat 1 parasol zodat er net 1 tafel in de schaduw kan zitten.
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wat een fijne plek om te eten. Bevlogen mensen met (h)eerlijk eten en lekkere ( wel wat prijzige) wijnen.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten, Vriendelijke bediening, enthousiaste eigenaar!
Aukje H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ik ga hier altijd met zeer veel plezier lunchen of dineren. De kaart is voor mij een genot! Voor elke gang staat er een smakelijke vegetarische/veganistische optie, wat opzich al een dikke pluim verdient! Dat de prijs, bediening en sfeer ook nog eens zo fijn zijn is dubbele feest!
Oh en vergeet de wijnen niet! Een selecte keuze maar met veel kennis en passie geselecteerd.
Genieten!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Eten in een gemoedelijke huiskamer achtige setting. Akoestiek is matig als het drukker is. Kleine maar voldoende gevarieerde kaart, Eten is super en verrassend. Gemaakt van biologische pure producten van locale slager en boer. Eigenaar is zeer vriendelijk en attent en enthousiast. Hier zit liefde in het bedrijf en eten.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met zorg bereid. Goede intieme sfeer
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gezellig restaurant, prima eten en service. Schappelijke prijzen, leuke variatie tussen veganistische en andere gerechten.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Goede en leuke zaak. Voor herhaling vatbaar.
De tafel van Anna V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Bediening was in het begin niet heel vlot maar al snel kwam er versterking. Erg vriendelijke bediening, ontzettend lekker gegeten (Black Bean Burger - een echte aanrader voor zo lang ze hem nog op de kaart hebben; ook voor vleeseters!) en dat voor een zacht prijsje. Lekkere wijnen en mocktails. In het kort; heerlijke verrassende gerechten die elke avond een feestje maken. Als ik dichterbij zou wonen zou ik zeker vaker komen!
Loes D.
Kleine en gezellige gelegenheid. De temperatuur in de eetkamer was erg wisselend. Wanneer de deur open ging, was het gelijk erg koud. Andere tafels hadden het juist wer erg warm.

De kaart is klein, maar alles is erg smaakvol. Ik zou er zeker nog eens naartoe gaan, maar dan als het buiten niet meer zo koud is.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heb bij Eetkamer everydays voor de tweede keer gegeten, wederom top!
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastisch restaurant. Superlekker en eerlijk eten. Niets is te gek, vragen staat vrij en de crew doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Eerlijke en verse producten, een kok met een verfijnde smaak meer heeft het niet nodig. Zelf de veganburger vond ik (als fervent vleeseter) overheerlijk! Ik heb echt elk gerecht geproefd, en echt ALLES was heerlijk. En dat ook nog eens voor een goede prijs. Wijn was goed, non-alcoholische cocktail evenzo. Ambiance zeer relaxed, ongedwongen. Beetje Amsterdam-volksbuurt-gezellig!
Kortom: aanrader!!
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Compliment voor de kok en bediening! Lekker eten, zeker ook glutenvrij. Attente bediening en dat alles voor een redelijke prijs. TOP
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Valt onder, klein maar fijn. Heerlijk gegeten, er wordt gewerkt met verse producten en dat proef je.
Informele sfeer en vriendelijke bediening. Hier kun je prima eten en de prijs kwaliteit is helemaal goed.
Oh ja, ze schenken ook een lekker wijntje.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Vandaag voor het eerst in Zwolle op bezoek en gereserveerd bij Eetkamer Everydays. In de reservering aangegeven dat mijn vrouw een nachtschade allergie heeft. Bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen en werd meteen door de gastheer benoemd dat hij ivm de aangegeven allergie een aantal alternatieven had bedacht waarvan hij aan ons de keuze liet. Hij gaf ons de gehele avond het gevoel dat wij de belangrijkste mensen in het restaurant waren. De sfeer was gezellig en ontspannen, het eten was voortreffelijk en de wijn top! Aanraders: tartaar van bietjes (vooraf) en de cheesecake (toe) waren subliem!