Eetkamer Everydays

Assendorperstraat 45 8012 CB Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Everydays

Genieten in een heerlijke sfeer van lekker en puur eten. Uiteten bij Eetkamer Everydays staat voor gezelligheid, gastvrijheid, maar vooral voor lekker eten!

Wij werken met lokale ondernemers en seizoensgebonden producten.
Pure, eerlijke en veelal biologische ingrediënten tegen betaalbare prijzen. 3-gangen standaard naar keuze van de kaart voor €24,95. Wij willen graag lekker eten maken voor iedereen!

Welkom in Assendorp, welkom bij Eetkamer Everydays!

Meer informatie over restaurant Eetkamer Everydays

9,5

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Everydays

jfe1 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Valt onder, klein maar fijn. Heerlijk gegeten, er wordt gewerkt met verse producten en dat proef je.
Informele sfeer en vriendelijke bediening. Hier kun je prima eten en de prijs kwaliteit is helemaal goed.
Oh ja, ze schenken ook een lekker wijntje.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Vandaag voor het eerst in Zwolle op bezoek en gereserveerd bij Eetkamer Everydays. In de reservering aangegeven dat mijn vrouw een nachtschade allergie heeft. Bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen en werd meteen door de gastheer benoemd dat hij ivm de aangegeven allergie een aantal alternatieven had bedacht waarvan hij aan ons de keuze liet. Hij gaf ons de gehele avond het gevoel dat wij de belangrijkste mensen in het restaurant waren. De sfeer was gezellig en ontspannen, het eten was voortreffelijk en de wijn top! Aanraders: tartaar van bietjes (vooraf) en de cheesecake (toe) waren subliem!
Angeline M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima bevallen. Ik kom zeker terug. Het was heerlijk, met producten uit de regio, een enthousiaste eigenaar en mooi opgediend. We hadden alledrie een heel mooi glas met passende vorm bij ons drankje bijv.
Dries L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Geweldig goede bediening, een aanrader voor iedereen die van goed eten houdt en gezellig uiteten gaat.
Minie. S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk Restaurant. Lekker gegeten. Heerlijke wijn en de gerechten werden allemaal mooi opgemaakt geserveerd.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vriendelijke bediening. Lekker en puur eten van locale en biologische ingrediënten.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekkere eten, goede wijn in een gezellige informele setting. En dat voor een goede prijs!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was erg warm, wat maakte we erg snel dorst kregen. Hierin had wellicht een tegemoetkoming gedaan kunnen worden met meerdere karaffen water. De broodjes van de hamburger waren aan de slappe kant door de grote hoeveelheid ketchup die erop zat. Het restaurant was gezellig, maar klein.
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten met groep vrienden. Eten smaakte goed, en bereid met zorg en ingredienten uit de buurt. Ook lekker: de Zwolse Duiyk biertjes! Helemaal netjes dat bij elk gerecht even wordt toegelicht wat je gaat eten.
De ruimte is wat kleiner dan men wellicht gewend is, daarom kan het geluidsniveau wel wat hoog zijn als er een luidruchtige groep zit. Maar verder ziet t er netjes en leuk uit.
Zeker een aanrader om een hapje te gaan doen!
Afke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De lokale producten maken het een feestje om te eten hier. Goede porties en heerlijk zelf gebrouwen bier. Bevlogen gastheer die de tijd neemt voor de gasten en heel bewust inkopen doet en de kaart opstelt.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Meubilair wat gedateerd.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima eten in kleine setting met persoonlijke aandacht, een fijne combinatie.
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altyd goed gegeten.lief personeel.attent.terugkomen zeker! Heerlijk eigen bier.zelfs afrekenen voelt goed.kortom dubbel en dwars waard.thnx v alle mooie avonden
BAM L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heb me zelden zo welkom gevoeld!
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heel leuk gastvrij restaurant met een zeer gevarieerde wisselende kaart. Zeker een plek om terug te komen.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer zeer tevreden. Alhoewel het deze keer drukker was, niet lang hoeven wachten op de gerechten. Prima service, en weer goede kennis van zaken over wijnen en de gerechten. Heerlijk en gezellig weer!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Positief verrast. Leuk om met gezin te eten.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een klein restaurant mer pure smaken, zoveel mogelijk biologisch. Menukaart wisselt regelmatig. Gastvrije ontvangst en bediening.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
'Gewoon' goed eten. Eerlijke ingrediënten, goed op smaak, porties niet te groot en niet te klein.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat kun je lekker eten hier en wat is het personeel vriendelijk en hartelijk! Je verwacht het niet als je 'het tentje' van de buitenkant ziet. Het is prima hoor, daar niet van, maar het eten wat je krijgt verwacht je in een 3 sterren restaurant. Super!!! En ook van de wijnen weten ze je veel te vertellen.