Over het restaurant Eetkamer Everydays

Genieten in een heerlijke sfeer van lekker en puur eten. Uiteten bij Eetkamer Everydays staat voor gezelligheid, gastvrijheid, maar vooral voor lekker eten!

Wij werken met lokale ondernemers en seizoensgebonden producten.
Pure, eerlijke en veelal biologische ingrediënten tegen betaalbare prijzen. 3-gangen standaard naar keuze van de kaart voor €27,50. Wij willen graag lekker eten maken voor iedereen!

Welkom in Assendorp, welkom bij Eetkamer Everydays!

Meer informatie over restaurant Eetkamer Everydays

9,4

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Everydays

Alfred H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met een iets luidruchtig gezelschap, werden we hartelijk welkom geheten. Bediening was correct, gastvrij en dacht " out of the box". Zo wilden we alle voor, hoofd en nagerechten en de bediening gaf daar gehoor aan.
De kwaliteit van de diverse gerechten waren voorzien van mooie en verse producten en prachtig bereid. Het geheel werd volledig door de eigen gebrouwde bieren.
Mocht je in Zwolle een leuk en jong eettentje zoeken, dan is dit een absolute must!
Nanda L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Inmiddels een begrip in assendorp, Zwolle! Eetkamer Everydays heeft een gezellige en warme sfeer, waarbij je met open armen ontvangen wordt. Wat mij erg enthousiast maakt is het biologisch vlees, groente en de veganistische gerechten, waarbij ik als vegetariër ook terecht kan! Veder maken de eigen bieren, wijnen en Italiaanse frisdranken zonder E-nummers het stukje bewust zijn in dit restaurant compleet! Kortom, ik raad dit restaurant aan iedereen aan die van een gezellige avond houdt waarbij je de liefde voor eten proeft!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker gegeten in een informele sfeer. Goede wijnen.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Persoonlijke benadering en kennis van zaken.
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Uitstekend restaurant en gezellig zaakje. Beperkte keuze (vis/vlees/vega) op de kaart, maar dat maakt het er niet minder op. De gerechten zijn zeer smaakvol bereid en de wijnen zijn erg lekker.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Klein en knus restaurantje. We zaten buiten op het terras en het enige minpuntje aan dit tentje zijn de stoeltjes, die zitten niet lekker. Verder was het fantastisch. Het eten was zó lekker. Ik had als voorgerecht de zalm, prachtig en smaakvol geserveerd en overheerlijk en puur van smaak. Daar kan de Librije weer wat van leren, want die zijn totaal doorgeslagen in alle gekkigheid die ze bedenken. Dit is puur en écht voedsel. Het hoofdgerecht was een veganistische lekkernij. Heerlijk! Het toetje moesten we helaas overslaan vanwege tijdgebrek (volgende afspraak) maar toen ik mijn complimenten aan de kok maakte kreeg ik nog een lepel met heerlijke mousse om te proeven. En ook nog één voor mijn man! Wat een gastvrijheid. We voelden ons helemaal thuis!
Wendy E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker en aangepast voor wensen dochter.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De 4 voorgerechten gedeeld als tapas voor 2 op het terras: Erg lekker!
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere biologische producten met zorg verwerkt tot bijzonder smakelijke gerechten. Ook het zelf gebrouwen bier is een aanrader. En dat voor zeer schappelijke prijzen. Echt een top restaurant!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We moesten erg lang op het eten wachten. De vegetarische burger was nogal hard gebakken. Wel een royaal dessert.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer gezellige locatie. Goed eten en vriendelijke bediening! Aanrader!
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Goed gegeten, super goede bediening. Tafels staan dicht op elkaar.
Grytsje K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Extra bijzonder wordt de ervaring door de aandacht die Tim en zijn team hebben voor de gerechten, de bewuste en met veel liefde gekozen ingrediënten én voor de klanten! Enthousiasme, duurzaamheid en gemoedelijke kleinschaligheid. Fijne plek! Erg leuk ook dat ze Den Duyck bier hebben :)
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, niet echt verrassende kaart maar wel allemaal goed bereid.
Terras helaas in felle zon, er staat 1 parasol zodat er net 1 tafel in de schaduw kan zitten.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wat een fijne plek om te eten. Bevlogen mensen met (h)eerlijk eten en lekkere ( wel wat prijzige) wijnen.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten, Vriendelijke bediening, enthousiaste eigenaar!
Aukje H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ik ga hier altijd met zeer veel plezier lunchen of dineren. De kaart is voor mij een genot! Voor elke gang staat er een smakelijke vegetarische/veganistische optie, wat opzich al een dikke pluim verdient! Dat de prijs, bediening en sfeer ook nog eens zo fijn zijn is dubbele feest!
Oh en vergeet de wijnen niet! Een selecte keuze maar met veel kennis en passie geselecteerd.
Genieten!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Eten in een gemoedelijke huiskamer achtige setting. Akoestiek is matig als het drukker is. Kleine maar voldoende gevarieerde kaart, Eten is super en verrassend. Gemaakt van biologische pure producten van locale slager en boer. Eigenaar is zeer vriendelijk en attent en enthousiast. Hier zit liefde in het bedrijf en eten.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met zorg bereid. Goede intieme sfeer