Eetkamer Everydays

Assendorperstraat 45 8012 CB Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Everydays

Genieten in een heerlijke sfeer van lekker en puur eten. Uiteten bij Eetkamer Everydays staat voor gezelligheid, gastvrijheid, maar vooral voor lekker eten!

Wij werken met lokale ondernemers en seizoensgebonden producten.
Pure, eerlijke en veelal biologische ingrediënten tegen betaalbare prijzen. 3-gangen standaard naar keuze van de kaart voor €24,95. Wij willen graag lekker eten maken voor iedereen!

Welkom in Assendorp, welkom bij Eetkamer Everydays!

Meer informatie over restaurant Eetkamer Everydays

• : Parkeergelegenheid voor de deur

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11.30 - 22.00 uur

9,4

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Everydays

Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heel leuk gastvrij restaurant met een zeer gevarieerde wisselende kaart. Zeker een plek om terug te komen.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer zeer tevreden. Alhoewel het deze keer drukker was, niet lang hoeven wachten op de gerechten. Prima service, en weer goede kennis van zaken over wijnen en de gerechten. Heerlijk en gezellig weer!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Positief verrast. Leuk om met gezin te eten.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een klein restaurant mer pure smaken, zoveel mogelijk biologisch. Menukaart wisselt regelmatig. Gastvrije ontvangst en bediening.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
'Gewoon' goed eten. Eerlijke ingrediënten, goed op smaak, porties niet te groot en niet te klein.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat kun je lekker eten hier en wat is het personeel vriendelijk en hartelijk! Je verwacht het niet als je 'het tentje' van de buitenkant ziet. Het is prima hoor, daar niet van, maar het eten wat je krijgt verwacht je in een 3 sterren restaurant. Super!!! En ook van de wijnen weten ze je veel te vertellen.
Froukje J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Je proeft dat het eten met veel zorg en plezier wordt bereid!
Fijn een eethuisje met biologische producten, heerlijk!
Enthousiaste gastheer maakt dat het een feestje wordt!
Christophe V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het bewijs dat je voor weinig geld nog steeds lekker kunt eten! De eigenaar is heel erg vriendelijk, daar kunnen ze bij ons in Amsterdam nog wat van leren. Hij is trots op zijn eten (volledig biologisch en uit de buurt) en straalt dat uit. Wij hadden hier een ontzettend leuke zondagavond, met een heerlijke cheesecake salted caramel to-go omdat er een stortbui aan kwam, een aanrader wat ons betreft.
Franke T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer gastvrij ontvangen en erg goed gegeten voor een mooie prijs! Wat erg leuk is, is dat ze hun frisdrank en biertjes allemaal zelf maken. Zeker een aanrader, we komen terug.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wat een kwaliteit en zo betaalbaar! Vooraf de zalm en het hoofdgerecht een heerlijk en eerlijk kipgerecht gegeten. Mijn vrouw nam een veganistische maaltijd echt super ! Alles met veel liefde en passie gemaakt. Ook het dessert creamcheese met karamel was een feest en dat voor 24,50pp. Ze werken veelal met biologische ingrediënten en alles is puur. Top bediening in een gezellige sfeer. Wat een aanwinst voor Zwolle en zeker voor Assendorp. Aan te bevelen voor iedereen die snel wat wil eten of gewoon gezellig wil dineren in een woord TOP!
iris S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg lekker gegeten. De hoge tafels zijn een beetje oncomfortabel als je lekker wil zitten. Volgende keer vragen we om een lage tafel bij reserveren.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
(H)eerlijk eten in de Jordaan van Zwolle, de Assendorperstraat.
Eenvoudige, doch voedzame gerechten, die met zorg zijn bereid en die met passie worden opgediend.
Mooie aanwinst in de straat en een aanrader. Regelmatig nieuwe kaart.
Wij gaan hier vaker komen.