Eetkamer Everydays

Assendorperstraat 45 8012 CB Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Everydays

Genieten in een heerlijke sfeer van lekker en puur eten. Uiteten bij Eetkamer Everydays staat voor gezelligheid, gastvrijheid, maar vooral voor lekker eten!

Wij werken met lokale ondernemers en seizoensgebonden producten.
Pure, eerlijke en veelal biologische ingrediënten tegen betaalbare prijzen. 3-gangen standaard naar keuze van de kaart voor €24,95. Wij willen graag lekker eten maken voor iedereen!

Welkom in Assendorp, welkom bij Eetkamer Everydays!

Meer informatie over restaurant Eetkamer Everydays

9,3

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer Everydays

Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekkere eten, goede wijn in een gezellige informele setting. En dat voor een goede prijs!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was erg warm, wat maakte we erg snel dorst kregen. Hierin had wellicht een tegemoetkoming gedaan kunnen worden met meerdere karaffen water. De broodjes van de hamburger waren aan de slappe kant door de grote hoeveelheid ketchup die erop zat. Het restaurant was gezellig, maar klein.
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten met groep vrienden. Eten smaakte goed, en bereid met zorg en ingredienten uit de buurt. Ook lekker: de Zwolse Duiyk biertjes! Helemaal netjes dat bij elk gerecht even wordt toegelicht wat je gaat eten.
De ruimte is wat kleiner dan men wellicht gewend is, daarom kan het geluidsniveau wel wat hoog zijn als er een luidruchtige groep zit. Maar verder ziet t er netjes en leuk uit.
Zeker een aanrader om een hapje te gaan doen!
Afke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De lokale producten maken het een feestje om te eten hier. Goede porties en heerlijk zelf gebrouwen bier. Bevlogen gastheer die de tijd neemt voor de gasten en heel bewust inkopen doet en de kaart opstelt.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Meubilair wat gedateerd.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima eten in kleine setting met persoonlijke aandacht, een fijne combinatie.
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altyd goed gegeten.lief personeel.attent.terugkomen zeker! Heerlijk eigen bier.zelfs afrekenen voelt goed.kortom dubbel en dwars waard.thnx v alle mooie avonden
Bernadette L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heb me zelden zo welkom gevoeld!
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heel leuk gastvrij restaurant met een zeer gevarieerde wisselende kaart. Zeker een plek om terug te komen.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer zeer tevreden. Alhoewel het deze keer drukker was, niet lang hoeven wachten op de gerechten. Prima service, en weer goede kennis van zaken over wijnen en de gerechten. Heerlijk en gezellig weer!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Positief verrast. Leuk om met gezin te eten.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een klein restaurant mer pure smaken, zoveel mogelijk biologisch. Menukaart wisselt regelmatig. Gastvrije ontvangst en bediening.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
'Gewoon' goed eten. Eerlijke ingrediënten, goed op smaak, porties niet te groot en niet te klein.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat kun je lekker eten hier en wat is het personeel vriendelijk en hartelijk! Je verwacht het niet als je 'het tentje' van de buitenkant ziet. Het is prima hoor, daar niet van, maar het eten wat je krijgt verwacht je in een 3 sterren restaurant. Super!!! En ook van de wijnen weten ze je veel te vertellen.
Froukje J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Je proeft dat het eten met veel zorg en plezier wordt bereid!
Fijn een eethuisje met biologische producten, heerlijk!
Enthousiaste gastheer maakt dat het een feestje wordt!
Christophe V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het bewijs dat je voor weinig geld nog steeds lekker kunt eten! De eigenaar is heel erg vriendelijk, daar kunnen ze bij ons in Amsterdam nog wat van leren. Hij is trots op zijn eten (volledig biologisch en uit de buurt) en straalt dat uit. Wij hadden hier een ontzettend leuke zondagavond, met een heerlijke cheesecake salted caramel to-go omdat er een stortbui aan kwam, een aanrader wat ons betreft.
Franke T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer gastvrij ontvangen en erg goed gegeten voor een mooie prijs! Wat erg leuk is, is dat ze hun frisdrank en biertjes allemaal zelf maken. Zeker een aanrader, we komen terug.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wat een kwaliteit en zo betaalbaar! Vooraf de zalm en het hoofdgerecht een heerlijk en eerlijk kipgerecht gegeten. Mijn vrouw nam een veganistische maaltijd echt super ! Alles met veel liefde en passie gemaakt. Ook het dessert creamcheese met karamel was een feest en dat voor 24,50pp. Ze werken veelal met biologische ingrediënten en alles is puur. Top bediening in een gezellige sfeer. Wat een aanwinst voor Zwolle en zeker voor Assendorp. Aan te bevelen voor iedereen die snel wat wil eten of gewoon gezellig wil dineren in een woord TOP!
iris S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg lekker gegeten. De hoge tafels zijn een beetje oncomfortabel als je lekker wil zitten. Volgende keer vragen we om een lage tafel bij reserveren.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
(H)eerlijk eten in de Jordaan van Zwolle, de Assendorperstraat.
Eenvoudige, doch voedzame gerechten, die met zorg zijn bereid en die met passie worden opgediend.
Mooie aanwinst in de straat en een aanrader. Regelmatig nieuwe kaart.
Wij gaan hier vaker komen.