Eetkamer Everydays

Assendorperstraat 45 8012 CB Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer Everydays

Genieten in een heerlijke sfeer van lekker en puur eten. Uiteten bij Eetkamer Everydays staat voor gezelligheid, gastvrijheid, maar vooral voor lekker eten!

Wij werken met lokale ondernemers en seizoensgebonden producten.
Pure, eerlijke en veelal biologische ingrediënten tegen betaalbare prijzen. 3-gangen standaard naar keuze van de kaart voor €24,95. Wij willen graag lekker eten maken voor iedereen!

Welkom in Assendorp, welkom bij Eetkamer Everydays!

Meer informatie over restaurant Eetkamer Everydays

Anna B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met zorg bereid. Goede intieme sfeer
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gezellig restaurant, prima eten en service. Schappelijke prijzen, leuke variatie tussen veganistische en andere gerechten.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Goede en leuke zaak. Voor herhaling vatbaar.
De tafel van Anna V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Bediening was in het begin niet heel vlot maar al snel kwam er versterking. Erg vriendelijke bediening, ontzettend lekker gegeten (Black Bean Burger - een echte aanrader voor zo lang ze hem nog op de kaart hebben; ook voor vleeseters!) en dat voor een zacht prijsje. Lekkere wijnen en mocktails. In het kort; heerlijke verrassende gerechten die elke avond een feestje maken. Als ik dichterbij zou wonen zou ik zeker vaker komen!
Loes D.
Kleine en gezellige gelegenheid. De temperatuur in de eetkamer was erg wisselend. Wanneer de deur open ging, was het gelijk erg koud. Andere tafels hadden het juist wer erg warm.

De kaart is klein, maar alles is erg smaakvol. Ik zou er zeker nog eens naartoe gaan, maar dan als het buiten niet meer zo koud is.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heb bij Eetkamer everydays voor de tweede keer gegeten, wederom top!
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastisch restaurant. Superlekker en eerlijk eten. Niets is te gek, vragen staat vrij en de crew doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Eerlijke en verse producten, een kok met een verfijnde smaak meer heeft het niet nodig. Zelf de veganburger vond ik (als fervent vleeseter) overheerlijk! Ik heb echt elk gerecht geproefd, en echt ALLES was heerlijk. En dat ook nog eens voor een goede prijs. Wijn was goed, non-alcoholische cocktail evenzo. Ambiance zeer relaxed, ongedwongen. Beetje Amsterdam-volksbuurt-gezellig!
Kortom: aanrader!!
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Compliment voor de kok en bediening! Lekker eten, zeker ook glutenvrij. Attente bediening en dat alles voor een redelijke prijs. TOP
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Valt onder, klein maar fijn. Heerlijk gegeten, er wordt gewerkt met verse producten en dat proef je.
Informele sfeer en vriendelijke bediening. Hier kun je prima eten en de prijs kwaliteit is helemaal goed.
Oh ja, ze schenken ook een lekker wijntje.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Vandaag voor het eerst in Zwolle op bezoek en gereserveerd bij Eetkamer Everydays. In de reservering aangegeven dat mijn vrouw een nachtschade allergie heeft. Bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen en werd meteen door de gastheer benoemd dat hij ivm de aangegeven allergie een aantal alternatieven had bedacht waarvan hij aan ons de keuze liet. Hij gaf ons de gehele avond het gevoel dat wij de belangrijkste mensen in het restaurant waren. De sfeer was gezellig en ontspannen, het eten was voortreffelijk en de wijn top! Aanraders: tartaar van bietjes (vooraf) en de cheesecake (toe) waren subliem!
Angeline M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima bevallen. Ik kom zeker terug. Het was heerlijk, met producten uit de regio, een enthousiaste eigenaar en mooi opgediend. We hadden alledrie een heel mooi glas met passende vorm bij ons drankje bijv.
Dries L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Geweldig goede bediening, een aanrader voor iedereen die van goed eten houdt en gezellig uiteten gaat.
Minie. S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk Restaurant. Lekker gegeten. Heerlijke wijn en de gerechten werden allemaal mooi opgemaakt geserveerd.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vriendelijke bediening. Lekker en puur eten van locale en biologische ingrediënten.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekkere eten, goede wijn in een gezellige informele setting. En dat voor een goede prijs!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was erg warm, wat maakte we erg snel dorst kregen. Hierin had wellicht een tegemoetkoming gedaan kunnen worden met meerdere karaffen water. De broodjes van de hamburger waren aan de slappe kant door de grote hoeveelheid ketchup die erop zat. Het restaurant was gezellig, maar klein.
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten met groep vrienden. Eten smaakte goed, en bereid met zorg en ingredienten uit de buurt. Ook lekker: de Zwolse Duiyk biertjes! Helemaal netjes dat bij elk gerecht even wordt toegelicht wat je gaat eten.
De ruimte is wat kleiner dan men wellicht gewend is, daarom kan het geluidsniveau wel wat hoog zijn als er een luidruchtige groep zit. Maar verder ziet t er netjes en leuk uit.
Zeker een aanrader om een hapje te gaan doen!
Afke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De lokale producten maken het een feestje om te eten hier. Goede porties en heerlijk zelf gebrouwen bier. Bevlogen gastheer die de tijd neemt voor de gasten en heel bewust inkopen doet en de kaart opstelt.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Meubilair wat gedateerd.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima eten in kleine setting met persoonlijke aandacht, een fijne combinatie.