Eetkamer De Heksenketel

Nieuwe Stationsstraat 4 6711 AG Ede Nederland Kaart

Over restaurant Eetkamer De Heksenketel

Creatief en gedurfd

Al bijna 20 jaar een begrip in de regio. In dit knusse, gezellige restaurant geniet je van gedurfde, creatieve gerechten uit de internationale keuken. Pittig is hier ook echt pittig. Tel daar de vriendelijke, gastvrije bediening bij op en je hebt een topervaring. Een heel fijne plek waar je maar al te graag terugkomt.

Meer informatie over restaurant Eetkamer De Heksenketel

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Davidof .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten zeer goed bereid vlees het eten was eerlijk en puur ook het dessert alles zag er schoon en transparant uit!Vriendelijke bediening we komen zeker terug.
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zaterdag met z'n vijven (meeste afkomstig uit de buurt van Gorinchem) hier gegeten. Fantastisch eten (voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht), bediening, inrichting. Alles top!
BMD993 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het ongelijk van De Gelderlander!
Wij hebben met drie stellen bij De 'nieuwe' Heksenketel gegeten. Wij waren er zelf al eerder geweest. De andere stellen niet. Één van die stellen heeft zelf een 'hoog niveau' restaurant in Arnhem. Ons algemene oordeel: Man wat heeft De Gelderlander een flater geslagen met hun recensie over De Heksenketel.
De inrichting heeft een huiskamersfeer en de bediening is alsof je nichtje vraagt wat je wilt drinken. Vriendelijk, gezellig, vrolijk en attent. We hebben niet een keer lang hoeven wachten op een bestelling. Alle gangen waren erg lekker. De spareribs en blackened ribeye zijn bijzonder lekker.
En dat is de typering van De Heksenketel voor mij. Gewoon erg lekker eten in een ontspannen sfeer met vriendelijke en gepassioneerde bediening tegen passende prijzen. De enige tip is dat de keuken moet letten op de cuisson van de steaks.
Hoe dan ook hebben wij met z'n zessen een hele fijne avond gehad! Wij komen zeker terug en de recensent van De Gelderlander is het aan zijn eigen professie verplicht om dat ook te doen om zijn blunder recht te zetten.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gezellig restaurant, eten was verrukkelijk, bediening is heel vriendelijk. Het Restaurant is heel nieuw en dat is goed te zien. Alles is nog heel fris en de inrichting is helemaal van nu. De sfeer is heel leuk en knus.
Grafie100 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Echt weer heerlijk gegeten! De nieuwe stek is qua look en feel erg mooi met oa de open keuken en mooie bar. Belangrijkste is het eten en die was als vanouds top!
Markkrijgsman .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Lekkere knusse zaak waar je absoluut goed kunt eten met mooie gerechten zoals de ribeye. DE huiswijnen per glas zijn prima te doen en de bediening is kundig en alert.
Dimit .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
De duivelse spare ribs smaakten weer ouwerwets verrukkelijk.
Bediening vlot en gerechten werden tegelijk op tafel gezet, vier personen.
Kortom top dus!
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Onlangs weer de spareribs genomen, prima bereid en lekker pittig! Prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Medewerkers zijn aardig, ook als erg het druk is en het ietsje langer duurt. We vinden het interieur van de nieuwe zaak echt mooier dan van de oude Heksenketel. Meer van deze tijd! Top!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtig nieuw restaurant met bediening als vanouds
Heerlijke gerechten
Tot de volgende keer maar weer
Mischa78 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Mijn man en ik gaan graag naar de Heksenketel, het eten is er heerlijk en de bediening is er gezellig en vriendelijk.
Wij voelen ons altijd verwend!
Gizmozo30 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
de angus biefstuk, die was zeer goed bereid, erg lekker, sappig en mals.
combinatie met de rozenmarijnolie en rucola was prima.
het was jammer dat je water per flesje (ong halve liter) moet bestellen.
De tafeltjes zijn een beetje krapjes als je met zijn 2en bent en je van alles op tafel hebt staan.
de broodjes kruidenboter bleef naar wens op tafel, bij het hoofdgerecht, en dat paste net aan.

Verder super, kom er graag nog een keer terug.
HarrieHendriksen .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Kwaliteit van eten en de gezellige spontane en persoonlijke benadering van de bediening blijven onveranderd goed.
Wensen ?? Je krijgt het eten zo pittig als je aandurft, met goed advies !

Als we nu nog eens van dat tafeltje tegen de muur aan af zouden kunnen komen.....
Karinhardeman .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Afgelopen zaterdag zijn wij uit eten geweest bij de Heksenketel. Het eten was prima en de de bediening was zeer vriendelijk. Het is een sfeervol restaurant en we komen hier zeker nog een keer terug.
K_korfdegidts .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Ee hadden de xl vleesplank besteld en het was erg lekker. Bediening erg vriendelijk en accuraat. Inrichting erg gezellig, alleen de heksen zou ik achterwege laten. Iets minder om de hele tijd naar een heks te moeten kijken. Dan gelijk ookmaar een hippere naam:). Verder was het gelemaal top!
Stephan.stappers .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Tja, we waren de "oude" heksenketel gewend, zeer gezellig, knus, maar ook een beetje aan de kleine kant. De nieuwe is groter en redelijk modern opgezet. We missen nog een beetje de aankleding.
Het eten daar in tegen was ouderwets zeer goed in orde :)
Bennink-54 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het was een compleet diner met alles erop en er aan, en smaakte geweldig.
We hebben er van genoten. Helaas hebben ze niest met de notitie gedaan.
De locatie is erg smaakvol ingericht en voldoet zeker aan onze eisen.

M.V.G. Henk Bennink.
Patriciavandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Salade met scampi's waren heerlijk in combinatie met de dressing. Komen hier zeker nog een keer terug.
P.g.vanvliet .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gister weer voor het eerst bij de vernieuwde Heksenketel geweest. Het is echt zonder twijfel het mooiste restaurant in Ede. Service zoals altijd top, en het eten heerlijk. Heksengarnalen waren super en de blackened ribeye was geweldig!!! Man wat ben ik blij dat de Heks terug is!!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Weer heerlijk gegeten favoriete restaurant in ede en omstreken geweldige smaken en een gezellige ambiance gezellig en goed personeel en fantastische koks mijn favoriete menu stond weer op de kaart dus helemaal blij echt een feestje voor je mond we hebben weer genoten
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Gewoon super, Het is ook zo mooi geworden na de brand! En het eten smaakte heerlijk. Vooral de ter land ter zee! Wij komen zeker terug.