Eetkamer De Gaper

Wilhelminaplein 5 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer De Gaper

Art-deco in Eindhoven

Welkom in dit sfeervolle art-deco restaurant in Eindhoven! Op de kaart vind je een mix van klassiekers en vernieuwende gerechten die gebaseerd zijn op de mediterrane keuken. Of je nou met zijn tweetjes komt of met een hele groep. Hier zit je goed! Bestel ook vooral een goed glas wijn en daarna wil je al helemaal niet meer weg!

Meer informatie over restaurant Eetkamer De Gaper

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer De Gaper

Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten was echt heel erg lekker! Mini minpunt de ruimte zelf, daar was het erg warm, maar het eten maakte alles goed. ????
Margot T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten ( Tournedos) was geweldig en de Ravioli ook. Snelle attente bediening. En heerlijk huiswijn.
De Chef kwam na het eten nog een rondje maken om te vragen of alles naar wens was geweest.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
T was erg gezellig er ging wel wat mis maar het gaat om de oplossing ! Super we gingen als laatste weg ! Na nog n flesje en n kaasplankje groet gerard
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk eten en top bediening. Een leuke avond uit!
Niek R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het driegangen verrassingsmenu was lekker (vis vooraf en Fazant als hoofdgerecht)
Samen met het dessert was het was aan de ruime kant. De frietjes hadden er voor mij niet bij hoeven zitten.
De opmaak was prachtig en de bediening (Kok kwam zelf ook nog even) prima!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige avond gehad, rumoer kwam vooral omdat er een grote luidruchtige groep zat te eten. Prima bediening en lekker eten
bob S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Mooie zaak. Het contrast met het café op de begane grond is leuk. Op aanraden het ribstuk genomen met 4 personen. Zag er mooi uit, maar bleek vooral vet te zijn. Dit gemeld, maar werd niets mee gedaan. Geen aanrader dus.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon prima.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten op het terras buiten, het verrassingsmenu was zeer geslaagd en de bediening byzonder vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit, we kenden het café al redelijk goed en dit restaurant is ook meer dan gemiddeld goed, van harte aanbevolen.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beneden zit een gezellige kroeg met een mooi terras aan het leukste plein van Eindhoven.
Restaurant de gaper zit boven en heeft een heel rustig relaxed sfeertje.
Heerlijk gegeten!!!
Eten en wijnen waren perfect!
Jose ..
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een verborgen pareltje en een echte aanrader voor iedereen die van goed eten houdt. Verborgen boven een gezellig café midden op het Wilhelminaplein.
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Fijn terras buiten.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Mooi opgemaakte borden, heerlijke gerechten, bovengemiddeld goed. Supervriendelijk personeel dat service met aandacht verleent.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De entree is via het café, hierdoor ga je met een andere verwachting met de trap naar boven. Maar het restaurant is gezellig ingericht, personeel vriendelijk en kundig. Het eten was geweldig. We komen zeker nog een keer terug.
Rik-Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hebben genoten van het 3 gangen verassingsmenu met goed verzorgde en creatieve gerechtjes. De wachttijd tussen gerechten was precies goed, niet te lang maar ook niet gejaagd. Dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!
Rik-Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Uitermate lekker gegeten! Echt een aanrader! Ons romantisch tafeltje was ook echt zéér romantisch. Kei fijn avondje gehad!
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Op een gezellig plein in Eindhoven boven een druk bezocht café vind je een prachtig zaaltje met uitzicht over het plein. De ontvangst en service zijn opvallend hartelijke en goed. Heerlijke gerechten, mooi opgediend.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een heerlijk ongedwongen sfeer met de juiste verlichting en prima inrichting. Ons gezelschap van vier (incl. 1 jarige) werd vriendelijk ontvangen, de besproken tafel aan het raam was keurig ingedekt en de gerechten werden geserveerd door vrolijke meiden die het gezelschap goed aanvoelden. De gerechten waren een feestje van smaak en presentatie (hulde aan Frank, de kok, en zijn team). We voelden ons gefêteerd.