Eetkamer De Gaper

Wilhelminaplein 5 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer De Gaper

Art-deco in Eindhoven

Welkom in dit sfeervolle art-deco restaurant in Eindhoven! Op de kaart vind je een mix van klassiekers en vernieuwende gerechten die gebaseerd zijn op de mediterrane keuken. Of je nou met zijn tweetjes komt of met een hele groep. Hier zit je goed! Bestel ook vooral een goed glas wijn en daarna wil je al helemaal niet meer weg!

Meer informatie over restaurant Eetkamer De Gaper

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eetkamer De Gaper

bob S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Mooie zaak. Het contrast met het café op de begane grond is leuk. Op aanraden het ribstuk genomen met 4 personen. Zag er mooi uit, maar bleek vooral vet te zijn. Dit gemeld, maar werd niets mee gedaan. Geen aanrader dus.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon prima.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten op het terras buiten, het verrassingsmenu was zeer geslaagd en de bediening byzonder vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit, we kenden het café al redelijk goed en dit restaurant is ook meer dan gemiddeld goed, van harte aanbevolen.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beneden zit een gezellige kroeg met een mooi terras aan het leukste plein van Eindhoven.
Restaurant de gaper zit boven en heeft een heel rustig relaxed sfeertje.
Heerlijk gegeten!!!
Eten en wijnen waren perfect!
Jose ..
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een verborgen pareltje en een echte aanrader voor iedereen die van goed eten houdt. Verborgen boven een gezellig café midden op het Wilhelminaplein.
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Fijn terras buiten.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Mooi opgemaakte borden, heerlijke gerechten, bovengemiddeld goed. Supervriendelijk personeel dat service met aandacht verleent.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De entree is via het café, hierdoor ga je met een andere verwachting met de trap naar boven. Maar het restaurant is gezellig ingericht, personeel vriendelijk en kundig. Het eten was geweldig. We komen zeker nog een keer terug.
Rik-Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hebben genoten van het 3 gangen verassingsmenu met goed verzorgde en creatieve gerechtjes. De wachttijd tussen gerechten was precies goed, niet te lang maar ook niet gejaagd. Dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!
Rik-Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Uitermate lekker gegeten! Echt een aanrader! Ons romantisch tafeltje was ook echt zéér romantisch. Kei fijn avondje gehad!
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Op een gezellig plein in Eindhoven boven een druk bezocht café vind je een prachtig zaaltje met uitzicht over het plein. De ontvangst en service zijn opvallend hartelijke en goed. Heerlijke gerechten, mooi opgediend.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een heerlijk ongedwongen sfeer met de juiste verlichting en prima inrichting. Ons gezelschap van vier (incl. 1 jarige) werd vriendelijk ontvangen, de besproken tafel aan het raam was keurig ingedekt en de gerechten werden geserveerd door vrolijke meiden die het gezelschap goed aanvoelden. De gerechten waren een feestje van smaak en presentatie (hulde aan Frank, de kok, en zijn team). We voelden ons gefêteerd.
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Een magische kok die ziel en zaligheid in zn creaties legt. Heerlijk en origineel 3 gangendinner. Hemels genoten. Echt een aanrader!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral gerechten die je normaal gesproken niet snel ziet. Maar wel erg kleine porties, had nog niet genoeg gegeten. De sfeer en bediening was top!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Behoorlijk geslaagde combinatie tussen biercafe beneden en verrassend goed restaurant boven.. Nette bediening en gezellige sfeer.
rik.hoevenaars .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben een week terug hier gegeten. En we zijn al op veel plekken in Eindhoven geweest, maar dit restaurant steeg hoog boven de rest uit. Prijs kwaliteitsverhouding is top! Hebben ons laten verrassen door de chef , was heerlijk en was erg mooi opgemaak extra complimenten over de sauzen die perfect bij de gerechten pasten. Hebben ons laten adviseren over de wijnen en ook die kwamen goed tot hun recht. Overal uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima eten en goede service. Komen zeker een keer terug.
Luca S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gisterenavond voor de derde keer gaan eten bij de Gaper en ook deze keer weer verrast! Op de wisselende kaart stonden allemaal aantrekkelijke gerechten, als voorgerecht gingen we voor de Confit de Canard en Coquilles met chorizo en linzen. Ontzettend lekker en mooi gepresenteerd! Als hoofdgerecht hadden we de special voor 2 personen, het ribstuk van fleckvieh rund op houtskool gebakken met citroen en verse kruiden. Hierbij werd een frisse simpele salade geserveerd met frietjes. Ook dit gerecht was weer zeer geslaagd.

We zijn in de keren dat we zijn geweest nog niet aan een dessert toegekomen, een voor- en hoofdgerecht zijn ruim voldoende. Misschien maar een keer geen voorgerecht en dan een dessert uitproberen.

De service is heel prettig, duidelijke uitleg van het menu en de specials. Er hangt een gemoedelijke sfeer.

Ohja voor het voorgerecht werden er alvast een plankje met broodjes,olijven,boter en nootjes op tafel gezet. Ook erg lekker!

Ga hier zeker een keer eten! Wij komen hier zeker terug!