Eetkamer De Gaper

Wilhelminaplein 5 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkamer De Gaper

Art-deco in Eindhoven

Welkom in dit sfeervolle art-deco restaurant in Eindhoven! Op de kaart vind je een mix van klassiekers en vernieuwende gerechten die gebaseerd zijn op de mediterrane keuken. Of je nou met zijn tweetjes komt of met een hele groep. Hier zit je goed! Bestel ook vooral een goed glas wijn en daarna wil je al helemaal niet meer weg!

Meer informatie over restaurant Eetkamer De Gaper

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een verborgen pareltje en een echte aanrader voor iedereen die van goed eten houdt. Verborgen boven een gezellig café midden op het Wilhelminaplein.
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Fijn terras buiten.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Mooi opgemaakte borden, heerlijke gerechten, bovengemiddeld goed. Supervriendelijk personeel dat service met aandacht verleent.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De entree is via het café, hierdoor ga je met een andere verwachting met de trap naar boven. Maar het restaurant is gezellig ingericht, personeel vriendelijk en kundig. Het eten was geweldig. We komen zeker nog een keer terug.
Rik-Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hebben genoten van het 3 gangen verassingsmenu met goed verzorgde en creatieve gerechtjes. De wachttijd tussen gerechten was precies goed, niet te lang maar ook niet gejaagd. Dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!
Rik-Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Uitermate lekker gegeten! Echt een aanrader! Ons romantisch tafeltje was ook echt zéér romantisch. Kei fijn avondje gehad!
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Op een gezellig plein in Eindhoven boven een druk bezocht café vind je een prachtig zaaltje met uitzicht over het plein. De ontvangst en service zijn opvallend hartelijke en goed. Heerlijke gerechten, mooi opgediend.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een heerlijk ongedwongen sfeer met de juiste verlichting en prima inrichting. Ons gezelschap van vier (incl. 1 jarige) werd vriendelijk ontvangen, de besproken tafel aan het raam was keurig ingedekt en de gerechten werden geserveerd door vrolijke meiden die het gezelschap goed aanvoelden. De gerechten waren een feestje van smaak en presentatie (hulde aan Frank, de kok, en zijn team). We voelden ons gefêteerd.
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Een magische kok die ziel en zaligheid in zn creaties legt. Heerlijk en origineel 3 gangendinner. Hemels genoten. Echt een aanrader!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral gerechten die je normaal gesproken niet snel ziet. Maar wel erg kleine porties, had nog niet genoeg gegeten. De sfeer en bediening was top!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Behoorlijk geslaagde combinatie tussen biercafe beneden en verrassend goed restaurant boven.. Nette bediening en gezellige sfeer.
rik.hoevenaars .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben een week terug hier gegeten. En we zijn al op veel plekken in Eindhoven geweest, maar dit restaurant steeg hoog boven de rest uit. Prijs kwaliteitsverhouding is top! Hebben ons laten verrassen door de chef , was heerlijk en was erg mooi opgemaak extra complimenten over de sauzen die perfect bij de gerechten pasten. Hebben ons laten adviseren over de wijnen en ook die kwamen goed tot hun recht. Overal uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima eten en goede service. Komen zeker een keer terug.
Luca S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gisterenavond voor de derde keer gaan eten bij de Gaper en ook deze keer weer verrast! Op de wisselende kaart stonden allemaal aantrekkelijke gerechten, als voorgerecht gingen we voor de Confit de Canard en Coquilles met chorizo en linzen. Ontzettend lekker en mooi gepresenteerd! Als hoofdgerecht hadden we de special voor 2 personen, het ribstuk van fleckvieh rund op houtskool gebakken met citroen en verse kruiden. Hierbij werd een frisse simpele salade geserveerd met frietjes. Ook dit gerecht was weer zeer geslaagd.

We zijn in de keren dat we zijn geweest nog niet aan een dessert toegekomen, een voor- en hoofdgerecht zijn ruim voldoende. Misschien maar een keer geen voorgerecht en dan een dessert uitproberen.

De service is heel prettig, duidelijke uitleg van het menu en de specials. Er hangt een gemoedelijke sfeer.

Ohja voor het voorgerecht werden er alvast een plankje met broodjes,olijven,boter en nootjes op tafel gezet. Ook erg lekker!

Ga hier zeker een keer eten! Wij komen hier zeker terug!
Siri1977 N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk 3 gangen verrassingsmenu gegeten. Heel vriendelijke bediening.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Top! Niks op aan te merken. Ingredienten smaakvol ook qua pairing. Aanrader: Het vlees van Vleckvie rund of hoe je dat ook mag schrijven. We komen nog zeker terug!
Ine65 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren hadden we weer ons jaarlijks reünie-etentje. Deze keer bij “De Gaper” Omdat we allemaal mosselliefhebbers zijn zou het hoofdgerecht dus mosselen zijn.
De ontvangst was prima, ze hadden voor ons een tafel gereserveerd op het terras, heerlijk, want het weer was prima.
We kregen direct al een paar leien plateautjes met olijven, noten, boter en een soort zoute pretzels bij het eerste drankje. Bier en een goede droge witte wijn. Op verzoek werdt er ook een fles water koud gezet.
Als voorgerecht konden we een keus maken uit een beperkt aantal gerechten. Wat een prima manier is om keuzestress te vermijden. Een paar mensen in ons gezelschap kozen voor coquille met zwezerik, een nam de burrata en een paar de sashimi van tonijn. Alle voorgerechten vielen goed in de smaak. De borden mooi opgemaakt en een heel verzorgd garnituur erbij. De bediening is ongedwongen, heel voorkomend en vriendelijk. Degene die onze tafel onder zijn hoede had, is een meester in het omgaan met de gasten.
De mosselen waren van goede kwaliteit en lekker klaargemaakt, hoewel er enkelen van ons zich verbaasde over de keuze van de bloemkool als onderdeel van het groentenbouquet in de mosselen. Erbij lekkere sausjes en goede frietjes. We kregen er ook een salade bij, die had dezelfde zoetige dressing die ook bij het voorgerecht was geserveerd. Bij het voorgerecht een prima combinatie, maar bij de mosselen niet zo geschikt. Daar had beter een gewone, simpele, wat zurige vinagrette bij gepast. Maar dat was dan ook het enige minpuntje bij dit geweldige avondje uit.
Kortom een aanrader, en we komen hier zeker nog eens terug.
gummbahla .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Een beetje gebakken lucht... Op papier prima gerechten, maar in praktijk een allegaartje van matig bereid eten. Sfeer is prima, zeker bij lekker weer is het prima toeven op het terras. Bediening zakelijk en niet heel geïnteresseerd. Volgende keer ergens anders.
mcvanderwilt .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten bij de Gaper is absoluut van goede kwaliteit. De borden zien er goed verzorgd uit en het smaakt verrukkelijk. Wel jammer dat het decor, een bruin café, niet helemaal past bij de kwaliteit van het eten. De service die wordt gegeven is van goede kwaliteit, alleen een uitleg over het eten wordt er niet gegeven.