Eetkamer de Babbelaer

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Gonnie1966 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de goede service en de informele sfeer. We komen zeker een keer terug. Ga zo door Ad en Audrey.
Renee G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Eindelijk een zomerse dag. Voelt wat tropisch aan. En het toeval wil dat we bij de Babbelaer op het terras belanden om een hapje te eten. We houden van Indonesië n natuurlijk ook van Indisch eten. Bij de Babbelaer staan diverse Indische gerechten op het menu. Naast Indisch hou ik ook nog van vis. En als er kabeljauw Indonesia op het menu staat is de keuze snel gemaakt Een goede keus, smaakte precies zoals het moet, pittig maar niet te , zacht, groot stuk kabeljauw in een heerlijke Indische saus. Even waande ik me op het strand in Bali, genietend van zon, hartelijke mensen heerlijk eten. Dankjewel Ad en Audrey voor de toedracht aan onze mini vakantie. De toeristen.
Ida G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Op zoek naar een gelegenheid om samen met mijn moeder voor haar verjaardag een hapje te eten, omdat ze 85 jaar geleden in Elsloo geboren is, kwamen we bij de Babbelaar uit.
Al bij een kopje koffie en thee voelde we de gezellige sfeer die er bij de Babbelaar hangt en wisten dat we hier met een klein gezelschap wilde eten. Omdat bij de thee een groot assortiment thee geserveerd wordt (en een lekker plakje cake) vroegen we of het mogelijk was om een high tea te reserveren. WE HEBBEN GENOTEN van de goede zorgen en gezellige, gemoedelijke sfeer van de Babbelaar.
Hartelijk dank voor deze fijne recensie. We vonden het fijn om bij te dragen aan de verjaardag van moeders en zijn dan ook blij dat jullie hebben genoten.
Groeten,
Ad en Audrey
Renee G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Familie diner,
Nee niet van de t.v.
Een keer in het jaar hadden wij een dinertje samen met onze moeder.
Helaas is zij een jaar geleden overleden. Maar ter eren van onze ouders blijven we dit diner instant houden. Dit keer kozen we weer voor eetkamer de Babbelaer omdat we hier de laatste keer ook met Mam gegeten hebben. De eigenaar Ad was zo attent voor de jarige, een heel warm gevoel. Mijn moeder had voor alle kinderen klein en achter klein kinderen choco-rozijntjes en pinda's op tafel staan. dat was bij Ad en Audrey bekend en wat schetst onze verbazing....ja op tafel stonden chocorozijntjes en pinda's.
Het was heel gezellig.Lekker gegeten , de meeste aten konijn want dat maakte Mam ook zo lekker. En Ad heeft heel goed geleerd Limburgs konijn in het zuur te maken. De toetjes waren verrukkelijk. De bediening correct en vriendelijk.
P.S. een eetkamer is geen sterren restaurant, maar wel een gemoedelijk plaats om gezellig bij elkaar te zitten, leuke herinneringen op te halen en lekker te eten.
Het voelde bijna als Kerstmis. Feest van de vrede.
Voor alle medewerkers van de Babbelaer Prettige feestdagen.
R.G.
Hartelijk dank voor deze fijne recensie............en graag gedaan.
Nielsch .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
De meisjes in de bediening doen hun best, maar de eigenaar is een rare man. We hebben met een partij van 15-20 personen gegeten. Het eten was onder de maat (5-gangen) weinig soep, slecht bereide biefstuk & de zalm was simpelweg niet te eten. Toen wij geld bij elkaar aan het leggen waren kregen we al commentaar van de eigenaar dat hij nog 10 betalingen miste. Niet op een nette, maar op een vervelende manier. Waarna wij alles (+met tegenzin iets extra's) betaald hebben +/- €600,- betaald hebben. Hierna gaf hij aan dat hij nog €2,- miste. Deze hebben wij betaald, maar wij gaan in geen honderd jaar terug naar dit 'restaurant'. Ik zou het iedereen afraden.
M.i. niet terecht. Als het eten onder de maat was waarom werd het dan niets terug gegeven? Alles was op. Iemand liet weten dat de biefstuk te gaar was en kreeg een nieuwe. De 1e te gare biefstuk werd echter wel opgegeten? Voor onze andere gasten en de bediening waren jullie sfeer bepalend. In jullie gezelschap werd zelfs gezegd:" zo doen ze altijd, ze doen het erom" Ondanks dit alles kregen jullie wel allen een drankje van de zaak. Het extra's was overigens €0.30.
Tenens .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Wij zijn hier al 2 keer eerder wezen eten ,het eten was heel goed. Dus dachten wij we sluiten onze vacantie af met een etentje alhier. We hebben een half uur moeten wachten op onze soep en zo druk was het nou ook niet. De soep leek wel een dikke bruine uiensaus i.p.v. uiensoep heel jammer de smaak had meer van saus als soep weg.
De soep was op en een tel later kwam het hoofdgerecht al de biefstuk was i.p.v. medium doorbakken en de pepersaus leek het meeste op uiensaus met peperbolletjes. De champignonsaus van mijn man, was ook een dikke saus (alsof deze uit een pakje kwam) met hier en daar een champignon.
Jammer, hebben ze misschien een nieuwe kok? Komen hier niet meer terug.
Geachte gast,Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het spijtig dat uw verblijf bij ons niet naar wens was. Onze uiensoep is enorm populair bij onze gasten. Jammer dat deze bij u niet in de smaak viel. We serveren echter nooit gerechten of sauzen die uit een pakje komen. U kunt bij ons altijd (ter plekke) aangeven als iets niet naar wens is, zodat we ook de kans krijgen er iets aan te doen. We hadden u zonder meer een nieuwe biefstuk gegeven of u op een andere manier gecompenseerd.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
De Babbelaer is simpel, maar goed! Een relaxte informele sfeer en gewoon goede gerechten. Een best uitgebreid menu met oor elk wat wils. Een aanrader wat ons betreft!
Hartelijk dank voor uw fijne recensie op Iens, we zijn er blij mee. Zegt het voort ;)
m.v.g.
Ad en Audrey,
Eetkamer de Babbelaer.
Fijnproever-limburg .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Ben het niet eens met de vorige recensies.
Het is een locatie met veel mogelijkheden, het eten viel tegen en de sfeer in het restaurant had meer weg van een bruin café. Iets minder amicaal zou beter zijn.
Geachte Fijnproever-Limburg,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. We vinden het jammer dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. Het tegenvallende eten trekken we ons erg aan. De sfeer in ons eetcafé is misschien amicaal maar wordt door de meeste gasten juist als +punt genoemd.

Greetje J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Ik weet niet of ik hier wel reclame voor wil maken want de kans is dan groter dat wij de volgende keer geen plaats meer hebben.

We zijn er voor de tweede keer gaan eten. Heeeeeeel lekker, betaalbaar, gezellig en prima service. We gaan zeker nog vaak terug. Enthousiaste eigenaar die de liefde voor eten uitstraalt maar ook in de gerechten stopt...en dat proef je.

Zeer aan te bevelen zijn ook de nagerechten. Zelfgemaakte chocoladesaus over de dame blanche, en ook de zelfgemaakte hemelse modder is zo lekker als de hel!

Wel handig om eventjes te reserveren van te voren.