Eetkafe

Noordeinde 32 2231 LL Rijnsburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkafe

Gezelligheid Rijnsburg

Ga voor een gezellig avondje uit eens langs bij EetKafe in Rijnsburg. De naam doet wellicht vermoeden dat het geen restaurant is, maar niets is minder waar.
U kunt hier uitgebreid dineren zowel aan tafel als aan de gezellige bar. U kunt het natuurlijk ook eenvoudig houden en bijvoorbeeld voor een lekkere saté kiezen.
In de sfeervolle binnentuin kunt u het hele jaar terecht.

Het restaurant biedt naast een, deels seizoensgebonden, a-la-carte menu elke week een wisselend 3-gangen weekmenu tegen een leuke prijs.

Voor groepen is EetKafe ook ideaal. In de speciale "Restaurantkamer" kan men bijvoorbeeld met 50 personen terecht voor een heerlijk diner. Door de aanwezigheid van de twee grote beeldschermen leent deze ruimte zich tevens uitstekend voor een zakelijke presentatie.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetkafe

Er bevind zich een bushalte voor de deur. De bussen rijden naar Noordwijk en station Leiden Centraal

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetkafe

Sjaan H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
we hebben hier heerlijk gegeten. voor herhaling vatbaar. goede keuken
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar!
Sjaan H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
,'n rustig gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. zeker voor herhaling vatbaar.
thel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is daar echt geweldig. 2x geweest: gezellige ontvangst, correcte behandeling en t voornaamste: ontzettend heerlijk en goed eten. Verrassend 2 amuses van thuis. Overheerlijk en leuk idee!!! Het aanbevelen zeer waard!!!!
eus2 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ongedwongen sfeer. Prettige bediening. Aantrekkelijke menukaart. Plezierig dat karaf (koolzuur)water bij de service hoort. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
hennie-els .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We zijn zeer vriendelijk ontvangen kregen een prima plekje in het restaurant wij hebben enorm genoten van het AH meer keuze diner menu met heerlijke en mooi uitgeserveerde gerechten.
een echte aanrader ook zonder de AH bonnen.
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We moesten lang op onze gerechten wachten en toen de gerechten eenmaal kwamen was het koud en het vlees taai. Blijkbaar konden ze de zaterdagdrukte niet aan, wat erg jammer was.
glasrose75 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellig restaurant. Goede en vriendelijke bediening. het eten op een creatieve manier opgediend. Om nog eens terug te gaan.
petraverhoeckx .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eetkafe is echt een aanrader. Een verrassend interieur en goede sfeer achter een eenvoudige voordeur. De sfeer is gezellig en het eten goed! Wat wil je nog meer?
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Omdat wij naar Soldaat van Oranje gingen, op Iens gezocht naar restaurant in de buurt. Gebruik gemaakt van de ah-restaurantactie. Leuk menu, keuze genoeg. Mooi gepresenteerd, uitstekende bediening. Zat helemaal vol op een woensdagavond!!
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was een verrassende avond met prima eten in een soort huiskamerrestaurant. Ik was aangenaam verrast en ga beslist nog eens hierheen
WMajoor M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
satevlees vonden we iets aan de droge kant.
vvsannemieke .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ik ben al meerdere keren in dit restaurant wezen eten met familie en/ of vrienden en elke keer valt het ons op dat de benaming Eetkafe anders doet vermoeden! De bediening is zeer vriendelijk en correct. De koks zijn kunstenaars van smaak sensaties. In de binnentuin was het heerlijk warm. Kortom: ik heb weer genoten, dit keer met mijn broer. Wij hebben ongestoord weer even ouderwets gezellig bijgekletst. Gingen als laatste weg, maar hadden niet de indruk dat we weg moesten. Dank jullie wel voor deze uitstekend verzorgde avond. Zeker tot ziens!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, de sfeer is goed en de bediening was weer top . Er wordt regelmatig een nieuwe kaart gepresenteerd. We komen graag weer een keertje terug.
Edward J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
En zo hoort het gewoon; ook met het AH menu alle aandacht en een paar verrassende amuses.
Heerlijke entree voor mijn oartner een brucheta met rivierkreeftjes, voor mij een wildproeverij met eend, wildbouillon en paté, daarna een heerlijke roodbaars filet en een een prima kogelbiefstuk, hoewel ik hem saillant had besteld en hij iets te gaar naar mijn smaak was, en een echt heel lekkere Tiramissou toe bij mijn partner en bij mij een Crème brullé due niet echt spannend was maar wel goed.
Zeer enthousiast team, keurige en correcte service waar we zeker nog eens terug komen!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Je wordt warm welkom geheten. Bediening is netjes en vriendelijk, maar ook heel toegankelijk.
De entourage is leuk, niet overdadig druk. Er wordt uitleg gegeven over de gerechten die overigens van goede kwaliteit zijn. Dit is de 3e keer dat wij hier eten en dat gaan we vast nog eens doen. Een aanrader dus.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben voor de derde keer hiermee 4 personen gegeten met de AH actie.
( Bijna) alle gerechten waren voortreffelijk. Wat minder was waren de frites, deze waren niet knapperig en goed heet. Verder alle lof, ook voor de extra gerechtjes, zoals de amuse.
De bediening was prima en attent.
Jammer dat er GEEN kraanwater wordt geschonken.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezelligs sfeer, vriendelijk en goed personeel, heerlijk eten, verrassend met 2 x een amuse, prima. Makkelijk te bereiken en te parkeren.
hjavdl .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuk en gezellig restaurant met leuk personeel en een lekker menu, dus zeker een aanrader om een keer naar terug te gaan.
Leny W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel erg goed bevallen. Heel vriendelijk personeel met aandacht voor de klant. Niets op aan te merken.
Locatie ook erg gezellig. Komen zeker nog een keer terug.
Ook erg leuk de twee amuses die als extra werden geserveerd zonder dat we die hoefden te betalen.