Eetkafe

Noordeinde 32 2231 LL Rijnsburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkafe

Gezelligheid Rijnsburg

Ga voor een gezellig avondje uit eens langs bij EetKafe in Rijnsburg. De naam doet wellicht vermoeden dat het geen restaurant is, maar niets is minder waar.
U kunt hier uitgebreid dineren zowel aan tafel als aan de gezellige bar. U kunt het natuurlijk ook eenvoudig houden en bijvoorbeeld voor een lekkere saté kiezen.
In de sfeervolle binnentuin kunt u het hele jaar terecht.

Het restaurant biedt naast een, deels seizoensgebonden, a-la-carte menu elke week een wisselend 3-gangen weekmenu tegen een leuke prijs.

Voor groepen is EetKafe ook ideaal. In de speciale "Restaurantkamer" kan men bijvoorbeeld met 50 personen terecht voor een heerlijk diner. Door de aanwezigheid van de twee grote beeldschermen leent deze ruimte zich tevens uitstekend voor een zakelijke presentatie.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetkafe

Er bevind zich een bushalte voor de deur. De bussen rijden naar Noordwijk en station Leiden Centraal

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
26 mei hebben we prima gegeten. Een moderne sfeervolle inrichting en vriendelijke bediening. Tussendoor werden er amuses geserveerd en het eten was culinair. Komen hier zeker nog eens terug.
marionboek .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was in één woord héérlijk!
Alles zo lekker en mooi opgemaakt en uiterst vriendelijke bediening!
Lekker buiten gezeten!
lsvolwater .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gastvrije ontvangst!!
Ik vond wel dat we een beetje in een hoekhe zaten,terwijl de wens was aan /bij het raam.
We vroegen een waterarangement,toen zij die meneer 2x ik zei nee 1x met de verwachting een fles water met 2 glazen,maar er werd 1glas water neer gezet,later vroeg mijn man nog een glas water,en zo werden er gewoon 2glazen water afgerekend.niet voor die €3.00,maar het begrip was er niet.
Amuse was lekker!! Voorgerecht bitterballen van kaas was super,lamsgehakt viel ietsje tegen.
Biefstuk was lekker,varkenshaas was perfect!
Toetje was heerlijk!
Het was een gezellig etentje,het was wel wat warm in de zaak.
Aanrader om te gaan eten !!
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Echt heel erg lekker. We kregen nog 2 extra amuse's erbij. De gerechten waren zo heerlijk van smaak, topper. Echt aan te bevelen.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten bij het eetkafe. De gerechtjes zijn smaakvol en de sfeer en bediening zijn uitstekend.
Het restaurant doet alleen zichzelf te kort met de naam eetkafe. Het eten is totaal niet vergelijkbaar met eten in een "echt eetkafe" dit is zoveel lekkerder.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten! Dit met de AH 2 voor 1 deal.
De gerechten zijn netjes opgemaakt, smaakvol en in juiste porties. Tussendoor worden er amuses opgediend. Erg lekker en verassend. De tijden tussen de gangen zijn prima. De bediening is daarbij zeer vriendelijk en behulpzaam.

De sfeer in het restaurant is warm en gezellig. Na meerdere malen als gast te zijn geweest bij het eetkafee komen wij een volgende keer zeker weer!

Voor de AH restaurantweek miste wij alleen een vegetarisch hoofdgerecht. Dit zou een mooie aanvulling kunnen zijn.
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het AH-restaurantactie-menu van het Eetcafé bood zowaar nog keuzes bij het voor-, hoofd- en nagerecht. Mooie gerechten in, voor ons, voldoende grote porties en tussendoor nog lekker amuses. We komen graag nog eens terug!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We hebben weer genoten van kwalitatief hoogstaande gerechten. Blijft een verrassend eetgelegenheid. Van buiten denk je meer in patatzaak terecht te komen. Kom je binnen dan wordt je aangenaam verrast door de inrichting.
We komen er zeker wee terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima eetcafé met verrassend goed eten. Leuk dat we een amuse extra vooraf kregen en een klein soepje tussendoor, lekker en onverwacht.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super goede gerechten, met veel liefde klaar gemaakt. Ook de hapjes tussen door. Goede verschillende en passende wijn bij iedere gerecht. En zeer goede en deskundige bediening. Kortom een aanrader voor ieder die dit leest.
wvanderark .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gegeten met AH actie. Bediening was vriendelijk en klantgericht. Alle gerechten erg smakelijk. Amuses een onverwacht extraatje. Kortom een zeer geslaagde avond.
r.zuyderduyn .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een gezellig avondje uit.Het eten was heerlijk. Een aanrader. De amuses waren verrassend.De bediening prima.
We zijn er al meerdere keren uit eten geweest en alle keren heerlijk gegeten.
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Aangename verrassing. De tijd tussen de menu onderdelen werd opgevuld met een aantal amuses. Keus van het menu was prima. Eten smaakte goed. Prettige bediening, Speciaal bier van tap aanwezig. Water was aan de dure kant.
Emmie M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten in dit restaurant is altijd een belevenis. Persoonlijke aandacht, super lekker eten, en een redelijke prijs. Wat wil je nog meer? Het restaurant is heel gezellig en parkeren is meestal geen probleem.
bulder55jokejaap D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten , heerlijke wijnen , met advies!!!
Leuke en spontane bediening !!!
Fijne ambiance met heerlijke temperatuur !!!
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De eerste keer dat we hier aten, maar dat zal zeker de laatste keer niet zijn. Een beperkte menukaart, maar met heerlijk klaargemaakte gerechten. De bediening was vriendelijk en vlot.
Tina E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was wederom erg lekker en het maakt niet of je a la Carte komt eten of met de ah actie. De service is gelijk. Wij hebben weer genoten en raden het Eetcafé zeker Aan!
claudiavanduijn .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed eten, hadden het AH restaurant actie menu. Voorgerecht oogt wat eenvoudig maar was lekker. lekkere wijnen geproefd.
AnneliesD .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Helaas was de bediening erg traag. Een deel van onze hoofdgerechten was te lang onderweg geweest en daardoor teveel afgekoeld.
Van de stoelen met de paardendekens kreeg ik echt een houten kont.
Mooie producten en erg goed bereid. Gezien de forse prijzen had ik echter geen stukjes zeen in de entrecote verwacht (bij een van ons).
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op basis van prijs/kwaliteit is dit 1 van de beste restaurants in Nederland waar ik ooit heb gedineerd. Zeer vriendelijke bediening en beslist heerlijk eten en drinken. Alles, inclusief sanitair is brandschoon. Als ze dit vol houden komen ze beslist in de Iens top 20!