Eetkafe

Noordeinde 32 2231 LL Rijnsburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkafe

Gezelligheid Rijnsburg

Ga voor een gezellig avondje uit eens langs bij EetKafe in Rijnsburg. De naam doet wellicht vermoeden dat het geen restaurant is, maar niets is minder waar.
U kunt hier uitgebreid dineren zowel aan tafel als aan de gezellige bar. U kunt het natuurlijk ook eenvoudig houden en bijvoorbeeld voor een lekkere saté kiezen.
In de sfeervolle binnentuin kunt u het hele jaar terecht.

Het restaurant biedt naast een, deels seizoensgebonden, a-la-carte menu elke week een wisselend 3-gangen weekmenu tegen een leuke prijs.

Voor groepen is EetKafe ook ideaal. In de speciale "Restaurantkamer" kan men bijvoorbeeld met 50 personen terecht voor een heerlijk diner. Door de aanwezigheid van de twee grote beeldschermen leent deze ruimte zich tevens uitstekend voor een zakelijke presentatie.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetkafe

Er bevind zich een bushalte voor de deur. De bussen rijden naar Noordwijk en station Leiden Centraal

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetkafe

ET98 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ook deze keer weer fantastisch lekker gegeten. Vooral de malsheid van de biefstuk wordt geroemd! Maar werkelijk elke hap is perfect op smaak. Ik kijk al uit naar volgende maand als ze de nieuwe kaart hebben.
Wij gaan zeker nog een keer!
Esther V.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met de AH-restaurantactie gegeten. 3 gangen-menu was heerlijk. Bediening erg goed en vriendelijk. We kregen zelfs een soepje en amuse van het huis. Aanrader!
Pierre S.
Pieta F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het was allemaal heerlijk, maar waren met z'n 6 en toch nog 196 euro kwijt, dus echt goedkoop was het niet helaas, maar wel gezellig....
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gegeten
P V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Aanrader! Heerlijk gegeten in een prettig en gezellig restaurant. Bediening is zeer voorkomend. We gaan zeker nog een keer terug.
J.H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij(vier personen) waren zeer tevreden over het Eetkafé. Goede keuze uit prachtig samengesteld AH-menu, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Als extra werden we verrast, zonder bijbetaling, door een heerlijke amuse en fijne soep.
Kortom voor herhaling vatbaar!
A .J V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
zeer te vrede vriendelijke bediening en heerlijk eten.
restaurant ziet er gezellig uit.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Perfecte avond, met een perfect diner. Bediening zeer goed, gezellige ambiance. Heerlijke wijn. Juiste hoeveelheid porties. Culinaire ervaring. Echt een aanrader.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een feestelijke avond! We kwamen met de ah restaurantactie. Een aparte menukaart met keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. We konden er een wijnarrangement bij bestellen. En hadden het in de prettige sfeer helemaal naar ons zin. Heel gastvrij, geweldig leuke avond!
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Via de AH restaurant aktie gegeten , erg goed allemaal kregen buiten het menue een amuse en een soepje tussen door , erg verassend . Het heet eetcafé maar is het niet , maar een aanrader komen zeker een keer terug .
thel .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
mooie sfeervolle eetgelegenheid. Leuke bediening, eten was top. 2 verwennerijtjes gehad: Heerlijk en attent. Alles was met aandacht en creativiteit gemaakt en geserveerd. absolute aanrader voor de AH actie, maar ook zeker voor herhaling vatbaar!!!!
emjzuijdwijk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten met partner. Ontvangst heel vriendelijk en naar de plaatsen gebracht. Een speciaal ah menukaart lag al klaar. Genoeg keuzes voor een fantastisch 3-gangen menu. Als verrassing kregen we gelijk al een amuse en na het voorgerecht een klein kopje soep. Heel leuk. De bediening is vriendelijk en vlot. Alle gerechten waren heel goed van smaak. We hebben genoten . 'n Echte aanrader. We komen zeker nog een keer terug.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ondanks dat wij met de AH actie kwamen eten waren wij volop de gast. Aandacht en vriendelijkheid kan hier uitgevonden zijn. Als aanvulling soep en kaasplanken besteld, waarop de gastvrouw ons attendeerde dat wij ook nog een kopje soep van het huis aangeboden kregen en of het dan niet wat veel werd. Een eerlijk en goed advies dus. Maar bovenal HEERLIJK gegeten, mooi geserveerd met mooie wijnen erbij. Waren niet voor het eerst hier en zeker niet voor het laatst. AANRADER!!!!!
Roza V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij het Eetkafe in Rijnsburg. Alles was prima verzorgd. Buiten het driegangendiner kregen we ook nog heerlijke tussengerechtjes, zonder extra kosten. Ook de bediening was aardig en vlot. Kortom, wij gaan hier zeker nog een keer heen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het restaurant springt vanaf de buitenkant niet direct in het oog, maar eenmaal binnen...Heel sfeervol ingericht inclusief uitnodigende bar en gezellige binnentuin. Heel vriendelijk en opgewekt personeel die er voor zorgen dat je nergens lang op hoeft te wachten. En het eten is werkelijk fantastisch! Heel mooi opgemaakte borden en alles was zo ontzettend lekker! Wat ook heel leuk was waren de amuse en het soepje dat we als extra tussendoortje kregen. Verwacht je niet bij een menu van de AH actie. Echt een restaurant waar je een keer moet hebben gegeten! Wij gaan zeker nog eens!
E.M.A. R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Leuke eetgelegenheid. Prettig personeel. De extraatjes bij het driegangenmenu positief. De gerechten werden leuk en verzorgd opgediend. Hier ga je graag nog eens eten.
Thea W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten met tussendoor verwennerijtjes.
Van buitenaf zie je niet dat er zo'n leuk restaurant zit, maar door de AH bon kom je nog eens ergens.
Alles smaakte erg lekker met heerlijke wijn er bij. Zeker een aanrader