Eetkafe

Noordeinde 32 2231 LL Rijnsburg Nederland Kaart

Over restaurant Eetkafe

Gezelligheid Rijnsburg

Ga voor een gezellig avondje uit eens langs bij EetKafe in Rijnsburg. De naam doet wellicht vermoeden dat het geen restaurant is, maar niets is minder waar.
U kunt hier uitgebreid dineren zowel aan tafel als aan de gezellige bar. U kunt het natuurlijk ook eenvoudig houden en bijvoorbeeld voor een lekkere saté kiezen.
In de sfeervolle binnentuin kunt u het hele jaar terecht.

Het restaurant biedt naast een, deels seizoensgebonden, a-la-carte menu elke week een wisselend 3-gangen weekmenu tegen een leuke prijs.

Voor groepen is EetKafe ook ideaal. In de speciale "Restaurantkamer" kan men bijvoorbeeld met 50 personen terecht voor een heerlijk diner. Door de aanwezigheid van de twee grote beeldschermen leent deze ruimte zich tevens uitstekend voor een zakelijke presentatie.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetkafe

Er bevind zich een bushalte voor de deur. De bussen rijden naar Noordwijk en station Leiden Centraal

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Leanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik had een hoge verwachting gezien het hoge cijfer. Eerlijk gezegd viel het daardoor wat tegen. Ik heb been klachten mbt het eten of bediening. Wel dat het wat simpel eten is, nogmaals niets op aan te merken maar geen 8,7 waard.

We zaten achterin de zaak, waar het heel rumoerig was en de akoestiek ver te zoeken... We konden elkaar niet verstaan!
Emmie M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten. Voldoende en gevarieerd. Persoonlijke aandacht. Echt een avondje uit.
We kijken alweer uit naar een volgende keer.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vriendelijke bediening, gezellige ambiance en heerlijke gerechten... een aanrader voor iedereen uit de buurt en verder om rijden meer dan waard
Hjavdl .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker eten in een erg gezellige omgeving met vriendelijke personeel. Het is zeker een plek om naar terug te gaan en een aanrader voor iemand die nog niet eerder is geweest.
Nat44 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met ah actie gegeten ivm soldaat van oranje hadden we beperkt tijd. Hebben ze heel goed rekening mee gehouden.
Eten was erg lekker kregen ook nog twee tussen gerechtjes buiten het menu om.
Hugo O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de AH-actie. Om met de deur in huis te vallen, het eten was verrassend en van goede kwaliteit. Het begint al met het breekbrood, mini stokbroodjes met een lekkere dip. Voorgerecht hertenham was goed, de salade met kip was voortreffelijk. Het hoofdgerecht eend en de kabeljauw waren heerlijk. Het nagerecht kletskoppen met stoofperenijs was om de vingers bij af te likken.
Van buiten zie je het niet, maar binne wordt er top gekookt! Voor herhaling vatbaar!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ontzettend sfeervol modern restaurant, met heel gezellig en attent personeel. Het eten was zalig en we werden zelfs twee maal getrakteerd: eerst een home made amuse en na het voorgerecht een bijzonder soepje. Ook de prijzen zijn heel vriendelijk, dus al met al raden wij dit restaurant beslist aan! Wij komen hier zeker nog eens terug!
Bommelspa .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig ingericht restaurant. Leuke vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte gerechten die goed van smaak zijn.
Leuk dat je ook nog amuses krijgt aangeboden van het huis.
We gaan zeker terug.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben het Ah driegangen menu gegeten, er was een ruime keuze. Het was erg lekker en voldoende.We kregen zelfs nog twee amuses tussen door. De bediening vroeg of we op een bepaalde tijd weg moesten dan werd daar rekening mee gehouden. Wij gingen naar Soldaat van oranje dus waren we ruim op tijd voor de voorstelling. Zeker een aanrader!
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Goede service, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Een goed restaurant voor een ontspannen avondje uit eten!!
Depender .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben met 4 personen voor afgaand de musical Soldaat van Oranje van de Albert Hein actie gegeten. Het Albert Hein keuzemenu was uitstekend. Heerlijk gegeten, de sfeer van het restaurant is ongedwongen en gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Helena1966 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Voor het eerst bezocht. Zeer vriendelijk personeel, . Gezellige inrichting, gegeten in de binnentuin . Heel sfeervol en ruime op stelling . Ga er zeker terug. Eten was heerlijk. AH restaurant actie keuzemenu maar voldoende gevarieerd. Een ook nog 2 x amuse tussendoor
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
zoals altijd weer een perfect menu , herteham als voorgerecht en eendeborst als hoofdgerecht afgesloten met heerlijk e kletskoppen met stoofperenijs. Was weer genieten! Top restaurant !
Elmaherman .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij het Eetcafé; we bestreken met zijn vieren het hele 3-gangen-menukaartje en waren over alles erg tevreden. De bediening is supervriendelijk.
Yamaha1 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Van buiten lijkt het niet zo bijzonder, maar binnen wacht een aangename verassing! Heerlijk gegeten en gedronken. erg vriendelijk personeel.
Cornelis O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
leuke tent om een hapje te eten,nadeel vind ik het rumoerige maar erg leuk personeel en vooral goed eten voor niet te duur!!
gaan zeker nog is terug
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met AH. Per gang keuze uit 3 gerechten. Het smaakte heerlijk. De wachttijd tussen voorgerecht en nagerecht was te lang. Maar we kregen een tussengerecht. Vriendelijke bediening.
Feline H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Verassen amuse voor af en klein soepje tussendoor. Bij het hoofdgerecht had wat meer groente gemogen. Verder alles top!
A. N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een gastvrij restaurant met aardige bediening. Zelfs een groep van 9 personen was mogelijk.
Er stond geen vegetarisch gerecht op het menu, maar dat was geen probleem.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een uitstekend restaurant. Het aanbevelen waard! Wij waren daar met de AH actie maar dat was in de reservering niet goed gegaan. Werd verder niet moeilijk over gedaan. Ook konden we een hoofdmenu van de speciale AH kaart tegen een geringe vergoeding omwisselen met een hoofdmenu van de gewone kaart. Bediening uitermate attent en netjes. Eten was van zeer goede kwaliteit. Zonder extra kosten een fles ijskoud water op tafel (waarom doet niet iedereen dit?) en 2x een amuse tussendoor maakt dit restaurant voor ons een topper!