Eetkafe

Noordeinde 32 2231 LL Rijnsburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkafe

Gezelligheid Rijnsburg

Ga voor een gezellig avondje uit eens langs bij EetKafe in Rijnsburg. De naam doet wellicht vermoeden dat het geen restaurant is, maar niets is minder waar.
U kunt hier uitgebreid dineren zowel aan tafel als aan de gezellige bar. U kunt het natuurlijk ook eenvoudig houden en bijvoorbeeld voor een lekkere saté kiezen.
In de sfeervolle binnentuin kunt u het hele jaar terecht.

Het restaurant biedt naast een, deels seizoensgebonden, a-la-carte menu elke week een wisselend 3-gangen weekmenu tegen een leuke prijs.

Voor groepen is EetKafe ook ideaal. In de speciale "Restaurantkamer" kan men bijvoorbeeld met 50 personen terecht voor een heerlijk diner. Door de aanwezigheid van de twee grote beeldschermen leent deze ruimte zich tevens uitstekend voor een zakelijke presentatie.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetkafe

Er bevind zich een bushalte voor de deur. De bussen rijden naar Noordwijk en station Leiden Centraal

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super goede gerechten, met veel liefde klaar gemaakt. Ook de hapjes tussen door. Goede verschillende en passende wijn bij iedere gerecht. En zeer goede en deskundige bediening. Kortom een aanrader voor ieder die dit leest.
wvanderark .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gegeten met AH actie. Bediening was vriendelijk en klantgericht. Alle gerechten erg smakelijk. Amuses een onverwacht extraatje. Kortom een zeer geslaagde avond.
r.zuyderduyn .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een gezellig avondje uit.Het eten was heerlijk. Een aanrader. De amuses waren verrassend.De bediening prima.
We zijn er al meerdere keren uit eten geweest en alle keren heerlijk gegeten.
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Aangename verrassing. De tijd tussen de menu onderdelen werd opgevuld met een aantal amuses. Keus van het menu was prima. Eten smaakte goed. Prettige bediening, Speciaal bier van tap aanwezig. Water was aan de dure kant.
Emmie M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten in dit restaurant is altijd een belevenis. Persoonlijke aandacht, super lekker eten, en een redelijke prijs. Wat wil je nog meer? Het restaurant is heel gezellig en parkeren is meestal geen probleem.
bulder55jokejaap D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten , heerlijke wijnen , met advies!!!
Leuke en spontane bediening !!!
Fijne ambiance met heerlijke temperatuur !!!
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De eerste keer dat we hier aten, maar dat zal zeker de laatste keer niet zijn. Een beperkte menukaart, maar met heerlijk klaargemaakte gerechten. De bediening was vriendelijk en vlot.
Tina E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was wederom erg lekker en het maakt niet of je a la Carte komt eten of met de ah actie. De service is gelijk. Wij hebben weer genoten en raden het Eetcafé zeker Aan!
claudiavanduijn .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed eten, hadden het AH restaurant actie menu. Voorgerecht oogt wat eenvoudig maar was lekker. lekkere wijnen geproefd.
AnneliesD .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Helaas was de bediening erg traag. Een deel van onze hoofdgerechten was te lang onderweg geweest en daardoor teveel afgekoeld.
Van de stoelen met de paardendekens kreeg ik echt een houten kont.
Mooie producten en erg goed bereid. Gezien de forse prijzen had ik echter geen stukjes zeen in de entrecote verwacht (bij een van ons).
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op basis van prijs/kwaliteit is dit 1 van de beste restaurants in Nederland waar ik ooit heb gedineerd. Zeer vriendelijke bediening en beslist heerlijk eten en drinken. Alles, inclusief sanitair is brandschoon. Als ze dit vol houden komen ze beslist in de Iens top 20!
Saam D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima gegeten in een leuke ambiance. Originele gerechten, hartelijke bediening en een faire prijs. En dan ook nog eens op een paar minuten fietsen. Een blijvertje dus.
janmaartenwit .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prettige ontvangst, mooi 3-keuze 3-gangenmenu voor de AH actie, goede bediening. De overdekte tuin kan nog wel wat gezelliger.
JenEG .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Laat je niet afschrikken door de uitstraling van het pand; de inrichting, de ambiance, de bediening en natuurlijk het eten: allemaal meer dan prima! Aanrader als je in de buurt van Katwijk bent.
Martje66 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Eetkafe, voor we naar Soldaat van Oranje gingen. We werden erg vriendelijk geholpen en het eten was echt heerlijk. Grote aanrader. En na het eten maar 10 minuten rijden naar Katwijk.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima gegeten en fijn bediend. Heerlijk breekbrood vooraf besteld en voor tijdens de gangen hebben we het wijnarrangement genomen. Al met al was het een gezellige culinaire avond. Het is verrassend om binnen te komen omdat de gevel buiten niet laat vermoeden dat er een gezellig restaurant huist.
Charl0tte .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Met ons speciale verzoek om een ruime tafel (ivm rolstoel) was ook goed rekening gehouden.
We komen hier vaker en de kwaliteit van het AH-diner doet niet onder voor de reguliere kaart.
Leanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik had een hoge verwachting gezien het hoge cijfer. Eerlijk gezegd viel het daardoor wat tegen. Ik heb been klachten mbt het eten of bediening. Wel dat het wat simpel eten is, nogmaals niets op aan te merken maar geen 8,7 waard.

We zaten achterin de zaak, waar het heel rumoerig was en de akoestiek ver te zoeken... We konden elkaar niet verstaan!
Emmie M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten. Voldoende en gevarieerd. Persoonlijke aandacht. Echt een avondje uit.
We kijken alweer uit naar een volgende keer.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vriendelijke bediening, gezellige ambiance en heerlijke gerechten... een aanrader voor iedereen uit de buurt en verder om rijden meer dan waard