Eetkafe

Noordeinde 32 2231 LL Rijnsburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade ossenworst met piccalilly en creme van roggebrood
      Geitenkaas creme brulee met hazelnoten en bietensalade
      Forelmousse met een granny smith-venkel dip
  • Hoofdgerechten
    • Varkenhaas gevuld met geitenbrie en spek
      Kogelbiefstuk met port-pepersaus
      Gamba spies met couscous en gegrilde paprika
  • Nagerecht
    • Dame blanche met chocoladeschotsen
      kokos creme brulee met ananasijs
      Aardbeien met amandelcake en witte chocolade creme

Over het restaurant Eetkafe

Gezelligheid Rijnsburg

Ga voor een gezellig avondje uit eens langs bij EetKafe in Rijnsburg. De naam doet wellicht vermoeden dat het geen restaurant is, maar niets is minder waar.
U kunt hier uitgebreid dineren zowel aan tafel als aan de gezellige bar. U kunt het natuurlijk ook eenvoudig houden en bijvoorbeeld voor een lekkere saté kiezen.
In de sfeervolle binnentuin kunt u het hele jaar terecht.

Het restaurant biedt naast een, deels seizoensgebonden, a-la-carte menu elke week een wisselend 3-gangen weekmenu tegen een leuke prijs.

Voor groepen is EetKafe ook ideaal. In de speciale "Restaurantkamer" kan men bijvoorbeeld met 50 personen terecht voor een heerlijk diner. Door de aanwezigheid van de twee grote beeldschermen leent deze ruimte zich tevens uitstekend voor een zakelijke presentatie.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetkafe

Er bevind zich een bushalte voor de deur. De bussen rijden naar Noordwijk en station Leiden Centraal

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetkafe

Tine H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
C. A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Met AH-actie hier terecht gekomen; wat een verrassing! Heerlijke gerechten en prachtig opgediend; een aanrader.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten van AH restaurantactie, extra een amuse en klein soepje tussendoor gekregen. Erg vriendelijk personeel.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gisteren hebben wij voordat we naar de Soldaat van Oranje gingen hier heerlijk getafeld. We hebben een driegangenmenu gegeten wat tot in de puntjes verzorgd was (zowel qua opmaak bord als smaken). Er stonden verrassende gerechten op de kaart en de bediending was zeer gastvrij. De bediending gaf meteen tips/adviezen voor welke gerechten te nemen ivm mijn zwangerschap, zeer fijn!
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Dit restaurant doet met zijn naam Eet Kafee, zichzelf te kort. Wij hebben hier gegeten, met de AH restaurantactie, voordat we naar Soldaat van Oranje gingen. Het eten was verrassend en smaakvol. Het personeel was heel vriendelijk en heeft ervoor gezorgt dat we ruim op tijd klaar waren met dineren voor de voorstelling. Dit restaurant is echt een aanrader!
Ignatius G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
goede bediening en het eten was over heerlijk. Echt een aanrader.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijke gerechten die prachtig opgemaakt geserveerd worden. We kregen nog een amuse vooraf en ook nog een klein soepje tussen voor en hoofdgerecht als extraatje. Erg leuk en bijzonder lekker van smaak. Een echte aanrader! Tijd tussen de gerechten door is prima. Vriendelijke bediening en eten is meer dan voldoende in portie.
Krijna D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gebruik gemaakt van de Albert Heijn restaurant actie en heerlijk gegeten.
We komen er zeker terug.
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten. De gerechten worden met heel veel aandacht geserveerd. Daarbij nog extra een amuse en tussendoor nog een koud soepje. Kortom een avond genieten.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zeer vriendelijke gastheer, die alles netjes met uitleg uitserveerde in een mooi tempo. Bijzonder lekkere gerechten.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Een echte aanrader voor iedereen . Ik kom zeker terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
vriendelijke eigenaar en personeel die geregeld kwamen vragen of je nog wat nodig had. ik kom zeker hier terug.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goed restaurant! Aanrader.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De gerechten waren top, lekker eten en ook verrassende gerechten en tussendoortjes. Goede porties, leuke opmaak en vooral top bediening van de consultant uit Leiden. P.s. ze wacht nog steeds op haar carpaccio en Fiat 500.

Rijnsburg stelde niet zoveel voor, maar voor het restaurant komen we nog eens terug.
Swetlana T.
Heerlijk gegeten leuke bediening
Top restaurant.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Het weer heerlijk en een top service
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Top tent.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Een ding moet mij van het hart:
Waarom moeten wij in Nederland voor water betalen.
Hebben net een rondleiding bij Dunea gehad en daar vertelde men ons, dat wij uitstekend drinkwater hebben in deze regio.
We bestelden wijn arrangementen bij het eten.
Het meisje dat ons bediende heeft ons gematst.....we bestelden 2x een karaf water á € 4,50= € 9.00......ze bracht
heel vriendelijk €4,50 in rekening. Vond het kennelijk ook gênant om dat op de rekening te zetten. Ze had ons dat, op z’n minst, moeten vertellen. Wij vroegen om gewoon plat water.
Jullie kunnen hier niets aan doen, maar ik wilde dit toch even kwijt.
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Verrassend en goede kwaliteit.