Eetkafe

Noordeinde 32 2231 LL Rijnsburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eetkafe

Gezelligheid Rijnsburg

Ga voor een gezellig avondje uit eens langs bij EetKafe in Rijnsburg. De naam doet wellicht vermoeden dat het geen restaurant is, maar niets is minder waar.
U kunt hier uitgebreid dineren zowel aan tafel als aan de gezellige bar. U kunt het natuurlijk ook eenvoudig houden en bijvoorbeeld voor een lekkere saté kiezen.
In de sfeervolle binnentuin kunt u het hele jaar terecht.

Het restaurant biedt naast een, deels seizoensgebonden, a-la-carte menu elke week een wisselend 3-gangen weekmenu tegen een leuke prijs.

Voor groepen is EetKafe ook ideaal. In de speciale "Restaurantkamer" kan men bijvoorbeeld met 50 personen terecht voor een heerlijk diner. Door de aanwezigheid van de twee grote beeldschermen leent deze ruimte zich tevens uitstekend voor een zakelijke presentatie.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetkafe

Er bevind zich een bushalte voor de deur. De bussen rijden naar Noordwijk en station Leiden Centraal

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1
jc.haasnoot .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Door de drukte duurde het wachten lang, maar het was het waard! De gerechten waren origineel en heerlijk klaargemaakt. De bediening was wat anderen ons al voorspelden: vriendelijk en voorkomend. We hopen hier zeker nog eens terug te komen.
Jetty K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke eetgelegenheid met erg vriendelijk personeel.
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
Mooi muziekje op de achtergrond en geen lange wachttijd.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtig inrichting, goed gebruik gemaakt van de beperkte ruimte. En het meisje wat ons bediende was vriendelijk, geduldig en nam de tijd voor je. Leuk detail is als je binnenkomt je de keuken in kan kijken, en ook begroet wordt door de koks.
vannus .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Alle gerechten met zorg klaargemaakt en ook erg lekker! ook het nagerecht wat niet op de AH kaart staat was superlekker.
Petea K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Er wordt wel veel opgewarmd dat zag ik vanuit onze plek wat een beetje jammer was. Maar toch het eten smaakte goed. Lekkere tussendoortjes wat gratis was.
M.J. M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heel aardig restaurant, geen sterrenzaak, maar goed en eerlijk eten. De risotto was heerlijk, de vis ontbeerde een knapperig korstje, maar in het algemeen waren we zeer tevreden. Attente en vriendelijke bediening.
L T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Was een heel leuke ervaring ende bediening en eten waren super goed en ook heel leuk was dat we ook nog zomaar amuse's tussen door kregen .
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuk restaurant met een uiterst vriendelijke bediening. gerechten zijn goed, mooi van omvang. Er worden verrassende tussengerechtjes geserveerd.
josegeense .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Echte aanrader! Met AH restaurant actie heel voordelig. We kregen ook nog kleine hapjes tussendoor. Top! ????
Riskant .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Een licht onder de korenmaat. Dorps restaurant/bistro met stadse allure. Verrassende amuses tussendoor. Veel zorg besteed aan alle gerechten. Smaakte perfect. Bediening heel vriendelijk. We komen er al jaren en we blijven komen!
vvsannemieke .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was vaderdag en wij hadden verwacht, dat het wel bom vol zou zitten. Maar door het mooie weer was waarschijnlijk iedereen aan het BBQen in zijn eigen tuin of eten aan het strand. Wij werden verwend door een hartelijke en attente bediening. Het eten was prima. En wat altijd zo leuk bij deze zaak is: je krijgt meer! dan waar voor je geld. Eerst een amuse en later tussen de gangen door nog een lekker soepje. Wij voelen ons echt verwend in deze tent. De naam EETKAFE doet minder vermoeden. Dit is in onze ogen een volwaardig restaurant.
info902 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gebruik gemaakt van het AH-menu. Werd hernieuwde kennismaking die uitstekend beviel. Ook dit keer een amuse en klein soepje als tussendoortjes. Kortom: een aanrader.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten en aangenaam verrast door bij het AH menu een gratis amuse en nog tussendoortje (witlofsoep) te krijgen.
Gezellig en ongedwongen. Aanrader!!!
Magda T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met Duitse vrienden wezen eten en ze vonden het top!
Vriendelijke ontvangst, rustig omgeving, uitstekende bediening, smaakvolle gerechten.
Een aanrader en we komen zeker weer terug.
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Geweldig! Wij zijn gastvrij ontvangen en hebben heerlijk rustig kunnen eten. Ondanks dat we gebruik gemaakt hadden van een AH actie, was het aanbod kwalitatief goed en neer dan genoeg. Tussen de gangen door werden we zelfs voorzien van een paar amuses, die ook erg lekker waren. De gangen zelf waren origineel en erg verzorgd. Kortom: echte aanrader!!!
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Verrassend! Goede kwaliteit en super vriendelijke bediening. Veel en goede keuze in gerechten. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
warm ontvangst, zeer vriendelijke medewerkers, eten zeer smaakvol en zeker voldoende, nog een amuse van het huis gekregen (aspergesoepje met zalm, erg lekker). Hier gaan we zeker nog een paar keer naar toe.
veraguijt .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was zoals altijd heerlijk! De verschillende amuses laten je weer net iets meer proeven dan je normaal zou doen! Kwaliteit is super en bediening ontzettend aardig!
D.J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij komen hier al langere tijd, uitstekende keuken, leuke en afwisselende gerechten met veelal nog een extra amuse (klein, verrassend en altijd erg lekker!). Als je deze zaak eenmaal ontdekt hebt dan ga je er zeker vaker naartoe. op de locatie (verder geen horeca in de buurt) en naam (EetKAFE is zwaar ondergewaardeerde term) zou je wellicht niet afgaan, maar het is echt een aanrader om eens binnen te stappen, jezelf te laten verassen door zowel de gerechten als de fijne sfeer!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
26 mei hebben we prima gegeten. Een moderne sfeervolle inrichting en vriendelijke bediening. Tussendoor werden er amuses geserveerd en het eten was culinair. Komen hier zeker nog eens terug.