Eethuys Volt

Groenstraat 139 5021 LL Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• 5-gangen proeverij
    • DUO VAN RAGOUT - Minipasteitje met kippenragout en minipasteitje met runderragout, ei, komkommer en spek
      DUO VAN SOEP - Hollandse uiensoep en verse tomatensoep met balletjes, brood en croutons
      DUO VAN VIS - Gepocheerde zalmfilet en gebakken kibbeling met salade en ravigottesaus
      DUO VAN KIP - Thaise kip op een bedje van taugé en kipsaté met kroepoek, frietjes en mayo
      DUO VAN IJS - Coupe choco en coupe toffee met slagroom
  • Dit menu is niet geschikt voor:
    • Veganisten
      Vegetariërs
      Gasten met allergieën
  • .
    • .

Over het restaurant Eethuys Volt

Wij heten u van harte welkom bij Eethuys Volt!
Bourgondisch genieten voor jong en oud. Sfeervol, laagdrempelig en gezellig. Bij ons kunt u terecht voor lekkere pannetjes met de meest verse en huisgemaakte gerechtjes, pannenkoeken met alle soorten van toppings, maar ook heerlijke voorafjes en nagerechten. Bij mooi weer eventueel geserveerd op ons terras.

Bovendien beschikken we over een mooi aangelegde minigolfbaan en kunt u bij ons gratis parkeren. Kortom, een bezoek aan ons Eethuys Volt is een garantie voor een gezellig middagje of avondje uit!!

Meer informatie over restaurant Eethuys Volt

9,5

Jouw recensie over het restaurant Eethuys Volt

Monique S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Lekker gegeten, super vriendelijke enthousiaste bediening.
Dit restaurant kunnen we zeer zeker aanbevelen.
I.M.P. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Waren hier met de AH zegels. Met 6 personen waarvan 1 veganist.
Mooie deal gesloten met eethuys vanwege de veganist. Er werd goed rekening mee gehouden en apart
voor hem gekookt/gebakken.
Het was allemaal zalig en geweldig. Heerlijk gegeten.
R.A. H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Zondag 9 december hebben we de AH-spaarkaart voor een gratis 2e driegangenmenu verzilverd. Onze keus was - bij toeval - gevallen op eethuys Volt. En dat bleek een goede keus te zijn geweest. We hebben genoten van een 5-gangenproeverij. Iedere gang was met zorg bereid en de smaak van de diverse gerechten kwam goed naar voren. Het enthousiaste personeel was gastvrij en zeer klantvriendelijk. De inrichting gezellig. Al met al een aanrader!
Sophie G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker gegeten met AH restaurantactie, 5-gangenverrassingsmenu voor €32,50 (2e dus gratis). Kleine gerechtjes, smaakte goed en vult goed! Vriendelijke personeel.
Noud R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst door zowel de gastvrouw als gastheer
Hebben op tijd een babbeltje voor je.
Uitleg van de gerechten zeer goed .
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel lekker gegeten voor een goede prijs en met zeer goede service, ga zo door..
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Leuke kleine gerechten maar wel voldoende gegeten
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
prima gegeten
GERARD V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een fijne en ontspannende avond gehad leuke en attende bediening goede uitleg Gaan beslist terug
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wat zijn deze mensen gastvrij, en wij hebben heerlijk gegeten
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij hebben de proeverij gegeten Was ontzettend lekker.Het personeel was super vriendelijk. Echt een aanrader.
Guusje D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wijnhebben erg van de proeverij genoten. Alle gerechten waren lekker.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
ons gezelschap was wat het eten betreft zeer tevreden
daarbij zorgde de gastheer voor 'n zeer gezellige sfeer
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Complimenten aan de kok en bediening!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Echt een aanrader. Je moet wel de tijd nemen maar vriendelijke bediening en toen wij vroegen of het iets sneller kon werd daar meteen gehoor aan gegeven. We gaan zeker nog eens terug.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Genoten van een proeverij. Mooie combinaties van gerechten. Ik ga graag terug naar Eethuys Volt.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zoals gewoonlijk weer een sfeervolle, gezellige avond met lekkere proeverijen, een mooie manier van tafelen.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prima kwaliteit en erg aardig personeel.
De akoestiek mag (in ieder geval voor ons) iets beter, en is met eenvoudige middelen te realiseren.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
lekker eten gast vrij je kunt er gezellig eten ,en niet vergeten je bent er ook echt gast.
wij komen graag terug Gastvrouw zeer vriendelijk ,en vergeet niet onze kok die zo lekker kan koken ,en ook zeer vriendelijk is,
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heel vriendelijk onthaald en fantastisch gegeten. We hadden dit last minute gereserveerd en daardoor niet gezien dat het 5 gangen waren ipv 3. Toen we aangaven dat we beperkte tijd hadden werd hier perfect rekening mee gehouden, super!