Eethuys Volt

Groenstraat 139 5021 LL Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• 5-gangen proeverij
    • DUO VAN RAGOUT - Minipasteitje met kippenragout en minipasteitje met runderragout, ei, komkommer en spek
      DUO VAN SOEP - Hollandse uiensoep en verse tomatensoep met balletjes, brood en croutons
      DUO VAN VIS - Gepocheerde zalmfilet en gebakken kibbeling met salade en ravigottesaus
      DUO VAN KIP - Thaise kip op een bedje van taugé en kipsaté met kroepoek, frietjes en mayo
      DUO VAN IJS - Coupe choco en coupe toffee met slagroom
  • Dit menu is niet geschikt voor:
    • Veganisten
      Vegetariërs
      Gasten met allergieën
  • .
    • .

Over het restaurant Eethuys Volt

Wij heten u van harte welkom bij Eethuys Volt!
Bourgondisch genieten voor jong en oud. Sfeervol, laagdrempelig en gezellig. Bij ons kunt u terecht voor lekkere pannetjes met de meest verse en huisgemaakte gerechtjes, pannenkoeken met alle soorten van toppings, maar ook heerlijke voorafjes en nagerechten. Bij mooi weer eventueel geserveerd op ons terras.

Bovendien beschikken we over een mooi aangelegde minigolfbaan en kunt u bij ons gratis parkeren. Kortom, een bezoek aan ons Eethuys Volt is een garantie voor een gezellig middagje of avondje uit!!

Meer informatie over restaurant Eethuys Volt

• : Gratis parkeergelegenheid

Van vrijdag t/m zondag:
16.30 uur - 20.30 uur

9,5

Jouw recensie over het restaurant Eethuys Volt

Berry K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken.
Je voelt je gewoon thuis en gezellige kok en bediening.
Het word allemaal netjes geserveerd en ziet er goed uit.
En dat voor die prijs.
Jullie zien ons nog zeker weer terug.

Groetjes fam.Klaassen
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Super ontvangst, heerlijke verse producten en hartstikke gastvrij. Samen met de familie een super avond gehad. Hier komen we zeker een keer terug.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke bediening!lekker eten .verrassend.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hadden iets te vieren. Ondanks dat het niet op de kaart stond, werden er ergens bubbels vandaan gehaald en in feestelijke glazen geschonken. Nog nooit zoveel warmte en gastvrijheid meegemaakt. Het eten is oké. Wat meer salade, die overigens lekker was aangemaakt, mag best. De friet is top.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Met het bedrijf hier het kerstdiner gehad. Zeer hartelijk welkom en de gerechten waren super!
Zeker een aanrader als je een gemoedelijke en ongedwongen sfeer zoekt voor een personeelsuitje.
Een plek om naar terug te gaan!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gezellig klein restaurant met goede bediening en kok
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zijn vanavond met 9 personen, waarvan 3 kids, gaan eten bij Eethuys volt.
Gezellig verjaardag van opa vieren
Opa kreeg verrassing bij toetje en er werd gezongen
Iedereen was tevreden, volop keus op de kaart, voor elk wat wils.

Zeker voor herhaling vatbaar, dank je wel
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten . Geen culinaire hoogstandjes . Gastvrij ontvangst. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Meer info is niet van toepassing.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals gewoonlijk weer helemaal goed! Lekker eten en super-vriendelijke bediening. Hier laten ze je niet met honger weggaan!
Wij komen uiteraard weer terug! ;-)
idje .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
we werden erg vriendelijk ontvangen ,geven je het gevoel dat je daar echt nog koning bent als klant niks is teveel !!
Wij kunnen geen negatieve punten bedenken !!
Hebben heerlijk gegeten en bij elk gerecht werd uitgelegd wat het was !!
We komen zeker nog een keer terug !!!!
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hadden de pech dat er een groep van 20 personen binnen zat dus erg rumoerig.
Dit merk je dan ook aan de bediening in zijn algemeen.
Verder was het personeel super vriendelijk en hebben we erg lekker gegeten
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige omgeving, zorgzaam attent personeel, lekkere gerechten. Verrassend reataurant op deze lokatie. Goedeparkeermogelijkheden en bereikbaarheid met openbaar vervoer. Voor herhaling vatbaar.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuk eetcafé, lekkere gerechtjes en vriendelijke bediening. Niet echt een plek om te gaan eten als je bijvoorbeeld iets te vieren hebt, maar prima gegeten.
MHP V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar. Alleen mogen ze iets aan het dames toilet doen.
Verder zullen we aan vrienden zeggen dat het goed toeven is.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De ontvangst en service was buitengewoon aardig. Het eten was verrassend, goed en origineel. Echt leuk om het zo eens te ervaren.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wat een super leuke, gezellige accommodatie, gastvrij ontvangen maar vooral ook dat het allemaal erg lekker was. Het was niet de 1e keer dat wij er waren, en zeker niet de laatste keer. .
Ivan D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een gezellig druk restaurant. Met zeer vriendelijk personeel dat graag een stapje meer doet voor je. Het eten was lekker en goed op smaak. De extra chefs specialiteit was ook een welkome verrassing die ik niet kon weigeren.
Giso D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hulde voor Esther, René, Paul en Hanne! We hebben genoten van de heerlijke diverse soorten pannenkoeken. Het midgetgolfen voor de kinderen was ook heel leuk. Ga zo door!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
VIa AH-actie de vijf-gangen proeverij gedaan. Echt ieder gerecht was smaakvol, voldoende gevarieerd en super lekker! De bediening was heel persoonlijk, zowel de gastvrouw als de kok (eigenaren) namen de tijd om langs de tafeltjes een praatje te maken met hun gasten. Volt is zeker een aanrader en wij komen ook zeker hier terug!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hadden nog een bon van AH actie. Bij toeval hier uitgekomen. Was erg verrassend...vijf gangen proeverij menu
Erg vriendelijk personeel. Zelfs de kok kwam een praatje maken
Zeker een plaats om nog eens terug te gaan. Hebben vanalles op de kaart staan.......
Pannekoeken, pannetjes, schnitzels.....en het is er heel gezellig ontspannen zitten...
Je merkt dat ze mensen hier erg hun best doen om het naar je zin te maken.......
Hebben zelfs een mini golf in de tuin.....leuk voor de kids