Eethuys Volt

Groenstraat 139 5021 LL Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• 5-gangen proeverij
    • DUO VAN RAGOUT - Minipasteitje met kippenragout en minipasteitje met runderragout, ei, komkommer en spek
      DUO VAN SOEP - Hollandse uiensoep en verse tomatensoep met balletjes, brood en croutons
      DUO VAN VIS - Gepocheerde zalmfilet en gebakken kibbeling met salade en ravigottesaus
      DUO VAN KIP - Thaise kip op een bedje van taugé en kipsaté met kroepoek, frietjes en mayo
      DUO VAN IJS - Coupe choco en coupe toffee met slagroom
  • Dit menu is niet geschikt voor:
    • Veganisten
      Vegetariërs
      Gasten met allergieën
  • .
    • .

Over het restaurant Eethuys Volt

Wij heten u van harte welkom bij Eethuys Volt!
Bourgondisch genieten voor jong en oud. Sfeervol, laagdrempelig en gezellig. Bij ons kunt u terecht voor lekkere pannetjes met de meest verse en huisgemaakte gerechtjes, pannenkoeken met alle soorten van toppings, maar ook heerlijke voorafjes en nagerechten. Bij mooi weer eventueel geserveerd op ons terras.

Bovendien beschikken we over een mooi aangelegde minigolfbaan en kunt u bij ons gratis parkeren. Kortom, een bezoek aan ons Eethuys Volt is een garantie voor een gezellig middagje of avondje uit!!

Meer informatie over restaurant Eethuys Volt

9,5

Jouw recensie over het restaurant Eethuys Volt

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Complimenten aan de kok en bediening!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Echt een aanrader. Je moet wel de tijd nemen maar vriendelijke bediening en toen wij vroegen of het iets sneller kon werd daar meteen gehoor aan gegeven. We gaan zeker nog eens terug.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Genoten van een proeverij. Mooie combinaties van gerechten. Ik ga graag terug naar Eethuys Volt.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zoals gewoonlijk weer een sfeervolle, gezellige avond met lekkere proeverijen, een mooie manier van tafelen.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prima kwaliteit en erg aardig personeel.
De akoestiek mag (in ieder geval voor ons) iets beter, en is met eenvoudige middelen te realiseren.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
lekker eten gast vrij je kunt er gezellig eten ,en niet vergeten je bent er ook echt gast.
wij komen graag terug Gastvrouw zeer vriendelijk ,en vergeet niet onze kok die zo lekker kan koken ,en ook zeer vriendelijk is,
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heel vriendelijk onthaald en fantastisch gegeten. We hadden dit last minute gereserveerd en daardoor niet gezien dat het 5 gangen waren ipv 3. Toen we aangaven dat we beperkte tijd hadden werd hier perfect rekening mee gehouden, super!
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Leuk avond met zeer gastvrije gast man en vrouw!
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Eethuys volt met de ah restaurant actie ,het ontvangst was goed en ze zijn erg vriendelijk ,de bediening is heel goed ,de kok kwam nog langs om te vragen of alles naar zin was.een klein min puntje is dat tussen de gangen lang duurde ,als dat korter kan is het helemaal super. Voor herhaling vatbaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hele gezellige sfeer en goede service.
Noud R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Woorden schieten tekort zo verrast wij werden alles klopte 100% zowel het eten van de proeverij als de leuke vlote bedienster ze had voor iedereen een praatje tot.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
leuk dat ze er een eigen draai aan hebben gegeven om iedereen van de AH-actie een 5-gangendiner aan te bieden en op een vast tijdstip.
Romy S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vrijdagavond 26 oktober genoten van een 5-gangen proeverij met de AH restaurantactie.
In totaal kregen we 10 smakelijke gerechtjes voorgeschoteld door de twee vriendelijke gastheren!!
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Onze complimenten aan de lieve gastvrouwen en de kok! Écht een aanrader als je lekker wilt gaan eten in Tilburg!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Her eten was super bediening zeer vriendelijk een aanrader voor een gezellig avondje weg ????
Marina F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
De proeverij is een erg leuk concept en erg verrassend en lekker. De gastvrouw is top en zelfs de kok komt een praatje maken. Erg huiselijke sfeer waar je gewoon jezelf kunt zijn. We komen hier terug!
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Voor de tweede keer dit jaar wezen eten
Met de ah actie krijg je een 5 gangen proeverij.
Heerlijk producten en n vriendelijke bediening.
W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Makkelijk te vinden, parkeerplaatsen aanwezig. Op het terrein ook andere zaken aanwezig, karten, kids speelpaleis, minigolf, kortom het Eethuys is geschikt als afsluiter van een gezellige middag voor familiebijeenkomst of gezellig uitje. Van buiten ziet het Eethuys er eenvoudig uit, heeft een buitenterras. Van binnen gemoedelijk, gezellige sfeerlichten. Vriendelijk personeel, de kok komt persoonlijk een praatje maken. Menukaart heel divers, voor jong en oud, veel keuze ook voor kinderen. Proeverijtje is heel lekker! We komen zeker nog terug!
De tafel van Karola E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat een leuke locatie om in Tilburg uit eten te gaan. Het ligt net iets buiten de stad maar zeer de moeite waard om de drukke achter je te laten en hier een heerlijk hapje te gaan eten. Alles vers bereid. De proeverij 5 gangen hebben wij mogen proeven. Geweldig wat top. We werden erg gastvrij ontvangen en de kok kwam zelf langs om te vragen of alles naar wens is. Echt een aanrader, mijn tweeling zus en ik hebben genoten.
Marleen T.
Bij binnenkomst wisten we al dit zit goed. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Het eten was super lekker. Wij hadden de proeverij en dit is echt een aanrader. Bij elk gerecht werd er uitgelegd wat we kregen, erg goed.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, een 5 gangen proeverij met lekkere gerechtjes. We zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Een leuk restaurant op een bijzondere plek in Tilburg.