Eethuys het Seizoen

Tilburgseweg 25 5081 XH Hilvarenbeek Nederland Kaart

Over restaurant Eethuys het Seizoen

Alleen de beste producten

Chef Jorick Cardon en zijn team laten je internationale gerechten proeven. Hierbij staan duurzame, biologische producten en het seizoen centraal. De perfecte plek om neer te strijken na een dagje Beekse Bergen, een fijne fietstocht of gewoon omdat het eten hier ontzettend lekker is!

Meer informatie over restaurant Eethuys het Seizoen

6,7
Wimenmarian .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was perfect !!
de ontvangst en bediening ondermaats
de temperatuur in het restaurant was zo laag dat we verkleumd naar huis gingen
en thuis aangekomen zagen dat we voor twee personen 4 nagerechten hadden afgerekend
toen we daar over wilden bellen werd er niet opgenomen ,wat ons ook al niet lukten om te bespreken !! dus al met al een triest etentje !
Blondelrem .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij aten op 17 januari 2016 met 4 personen (AH-restaurantactie) bij Het Eethuis.
Het aanbod was een selectie van 2 gerechten van de reguliere kaart (voorgerecht, hoofdgerecht, dessert). Alle onderdelen (zowel vis of vlees) bij voorgerecht, het hoofdgerecht (vlees) en 3 verschillende desserts waren goed klaargemaakt en werden fraai gepresenteerd opgediend. Witte en rode wijn, gedronken bij diverse gerechten, werd gepresenteerd in mooie grote wijnglazen en . De bediening was vriendelijk en correct. Wat wil een mens nog meer? Het Eethuis ligt aan een weg buiten de dorpskern ('s avonds donker!). Binnen is het echter gezellig.
F.Blondel
Dorus1919 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Eten was zeer goed,wijn aan de dure kant.
Was erg proper maar weinig aankleding ,kan beter.
Bij bestelling van wijn twee verschillende wijnen op de kaart niet aanwezig,zo genoodzaakt tot ,n alternatief.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
wij vonden het eten lekker maar weinig keus om te kiezen uit de menukaart van het ah restaurantkaart dit viel wat tegen ook de bediening viel wat tegen je moest zelf wat te drinken vragen de 2e keer. Ook was het best prijzig al met al het eten was heerlijk maar te weinig keus.
Dcjvaniersel .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het eten was grandioos lekker en verrassend. De bediening perfect.
De jonge dame die ons bediende liep haar benen onder het achterwerk uit. Zij gaf goede informatie en wist waar zij over sprak. Het decor is eenvoudig maar toch gezellig.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Heerlijk eten! Nette bediening. Gezellige avond gehad. Er zat voldoende tijd tussen de gangen en de tiramisu was super!
Y.a.vandeven .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Eten was erg lekker en de bediening was top! Gezellige en informele sfeer. Zeker een aanrader om hier nog een keer te gaan eten.
Rikischuurmans .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
De keuze voor het menu via AH-actie was zeer beperkt. Voorgerecht: 2 keuzes. Het hoofdgerecht 2 keuzes: mosselen (moet je van houden) of eendenborst (ook alleen voor de liefhebbers). Geen 'neutrale' gerechten.....
Het (enige, niets te kiezen dus) dessert (kaasplateau) had slechts 5 wel zeer kleine stukjes kaas..... en dat voor de prijs van € 10,50.
Te duur voor de kwaliteit!
Bovendien was het koud in het restaurant, niet aangenaam dus.
Ik ga dit restaurant niet aanbevelen.
Luna16 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Eten met de AH actie was een teleurstelling. Het eten was niet bijster goed en we hebben uiteindelijk meer betaald dan verwacht. Als we vantevoren hadden geweten wat het AH menu zou zijn, hadden we daar nooit gegeten. Voor hetzelfde geld hadden we ergens anders gegeten met meer onze smaak.
Fam.somers .
gisteravond geweest voor Ah restaurantactie
nou klop niets van je kan beter gewoon restaurant gaat eten
best heel duur weinig keus voor Ah
voor wat je krijg is het echt veel te duur
lang wachten op het eten
was ook koud binnen
Smus .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij zijn hier gisteren geweest vanwege de ah actie. We hadden de website bekeken en waren in de veronderstelling dat we drie gangen van de kaart konden kiezen, omdat er verder niets vermeld was. Wat een enorme tegenvaller toen we aankwamen! De keus was erg mager. Bietensalade of carpaccio als voorgerecht en eendenborst of mosselen als hoofdgerecht. Als nagerecht had je niet eens keus, want er was enkel een kaasplankje. Vanwege de beperkte keuze kies je toch al snel een gerecht van de gewone kaart en betaal je gewoon de normale prijs. Wij voelden ons enorm belazerd! Het eten was oke. Je verwacht beter voor de prijs die je ervoor betaald. Er waren gisteren 4 tafeltjes bezet en allemaal wilden ze gebruik maken van de ah actie. Helaas liep iedereen tegen hetzelfde probleem aan en kreeg de bediening alleen maar klagende gasten bij het afrekenen. Ze deed erg haar best, dus dit was wat ons betreft het enige positieve aan dit etentje. Wij gaan hier nooit meer naartoe en zullen dit iedereen afraden!
Maartj8 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Lekke gegeten, hele vriendelijke en hartelijke bediening. Een aanrader om nog eens terug naartoe te gaan. Stijl is heel huiselijk en warm Ingericht
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Het eten bij Eethuys het Seizoen is voortreffelijk. Ik werd mee gevraagd door iemand die kortingsbonnen had en ik heb heerlijk gegeten van het (twee) keuze menu wat voor deze kortingsbonnen wordt aangeboden.
Alle gerechten waren smakelijk en steeds met een verrassende twist, bijv witte bieten salade bij gemarineerde makreel, pruimensaus bij eendenborst. Het toetje namen we buiten het menu maar was ook heerlijk warme breadpudding , met sorbet en ijs heel verrassend .
Ook de bediening was tip top, een zeer vriendelijke mevrouw die steeds met enthousiasme kwam vertellen welke gerechten ze had meegebracht en of we nog wat wensten : we kwamen niets te kort.
Toch hebben we wat kritiekpuntjes
-de entourage vonden wij meer passen bij een cafetaria dan bij een restaurant wat zo lekker eten op tafel zet
-wij vonden de prijzen toch best wat hoog , ook met kortingsbonnen moest er nog flink wat worden afgerekend.
-als de zaak meer de uitstraling van een (duurder) restaurant krijgt zou ik de bediening ook aanraden zwarte schoenen te dragen en geen gymschoenen.
Al bij een een prima zaak , met wat details verbeteren wordt het een toprestaurant.
A.meijburg .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Geen luxe maar wel gezellig eethuis. Alleen jammer dat ze geen creditkaart betaling accepteerde. Bediening en toelichting waren erg goed. Voor bezoek aanbevolen.
Bedankt voor uw bezoek en recensie. Tot een volgend bezoek.
Melchior V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het AH gerecht bleek gewijzigd te zijn. Wij hebben daarom maar gegeten van de kaart. Dus geen korting helaas. Omdat dit het tweede restaurant was waar het gebeurde maken wij geen gebruik meer van de AH aanbiedingen.
Bedankt voor u recensie en excuses voor de miscommunicatie omtrent het AH menu. Deze verandert elke maand.
Ceesloes .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij zijn afgelopen zaterdagavond bij jullie gaan eten in verband met een verjaardag.
Onze ervaring was slecht. Zeer slecht.
We hadden bewust om 17.00 uur afgesproken I.v.m. 2 Kleine kinderen.
Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat wel 1 1/2 uur wachttijd.
Het was erg rommelig en Zeer onprofessioneel.
Diverse keren komen vragen wat we besteld hadden.
Sorry maar ons zien ze niet meer!!!!
Bedankt voor u bezoek. We hebben ons uiterste best gedaan om al de verschillende keuze's netjes en smaakvol, tegelijk op tafel te krijgen. Jammer te lezen dat u zo slechte ervaring had.

Reactie van proever:

U hebt mijn recensie niet goed gelezen.
Ik heb geschreven dat het verschrikkelijk is dat tussen voor- en hoofdgerecht een wachttijd is van anderhalf uur en dat met 2 kleine kinderen, terwijl wij speciaal om 17.00 uur bij jullie waren om de hectiek te vermijden.
De bediening niet capabel is om een bestelling op te nemen.
Ik vind wel dat het van Uw kant een vrij simpele reactie is, waaruit ik opmaak dat u er verder niets mee zult gaan doen.
Jammer en dat in Hilvarenbeek.
Aavandersluijs .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Voorgerecht carpaccio zeer goed, eendenborst goed rosé gebraden, nagerecht, diverse kaassoorten maar vooral eigengemaakt muesli brood, warm geserveerd was erg lekker. Kortom een aanrader.
Bedankt voor u bezoek en we hopen u snel weer te ontvangen
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Gisteravond bij dit restaurant gegeten. Echt heel erg lekker! Wat een mooie combinatie van smaken. Mijn man had de carpaccio en de eendenborst, ik de zalm als voorgerecht en de schol als hoofdgerecht, alles heel erg lekker van smaak. De seizoensgroenten erbij, zoals de pompoen en witlof waren geweldig van smaak, en alles zag er ook nog eens mooi gepresenteerd uit. Kon niet beter. De bediening was erg aardig en behulpzaam. De kok kwam ook nog een gerecht brengen en wenste ons smakelijk eten. Het toetje was een schilderijtje van vijgenijs gecombineerd met allerlei lekkere dingen. Wij gingen voldaan weg. Compliment aan het Seizoen!
Bedankt voor zo'n recensie en hopelijk tot snel
Leontien E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Dit restaurant bezocht met de AH-restaurantactie. Vooraf niet bekend dat er een speciaal menu was m.b.t. deze actie. Je kon kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Het nagerecht was een kaasplankje. Dit alles voor € 39,50. Het dessert was bespreekbaar en dus ook inwisselbaar voor iets zoets. Het eten was prima, maar niet echt iets heel speciaals. En de prijs was nou ook niet echt "lekker goedkoop". Als wij vooraf hadden geweten wat het menu was en waar we uit konden kiezen, waren we zeker niet hier naartoe gegaan. Voor dat geld hadden we ergens anders ook kunnen eten (zonder actie) en dan was het waarschijnlijk meer onze smaak geweest.
Bedankt voor u bezoek. Jammer om te lezen dat het albert-heynmenu een tegenvallende kennismakening was
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Goed restaurant met nette en vlotte bediening. Eten was prima en zag er ook mooi opgemaakt uit. Enige dat tegenviel was de geur vanuit de (open) keuken. Sfeer met zo'n open keuken is goed maar dan moet er wel een degelijke afzuiging zijn. In mijn ogen was er die niet. Er hing doorlopend een vetlucht van de frites in het restaurant.
Maar dat is eigenlijk het enige minpunt.
Bedankt voor u bezoek en u recensie. We hebben de ventilatie weer beter afgestemd