Eethuys de Lind

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Eethuys de Lind

Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima sfeer, gezellig terras en leuk restaurantgedeelte. Aardige bediening ook. Lekkere friet maar de saté viel mij tegen, die was net zo duur als in andere restaurants (12,95) en de saus leek wel uit een pakt te komen.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De beste cafetaria van Nederland is niet zomaar een cafetaria. Bier en wijn bij het eten, heerlijk eigen gemaakte stoofvlees en carpaccio, hamburgers dus geen snackbar voer zijn. En grote bord heerlijke friet met stoofvlees en salade voor €4,80 is zeker een aanrader. Er is een goede ijssalon bij, cappuccino enzo en je kan ook wel gewoon een friet halen om mee te nemen.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
bij eethuys de lind binnengelopen voor een kop koffie.
Het eethuys bestaat uit een restaurant en een cafetaria met een aparte ingang.
Binnen blijken ze verbonden met een open houten wandje, hetgeen merkbaar is zodra je binnenkomt.
In het restaurant hangt een zware frites lucht van het cafetaria en die gaat in je kleren zitten.
De koffie wordt op een plateautje geserveerd meer een glaasje slagroom. De koffie smaakte goed, dat wil zeggen de eerste slok. Dus de slagroom er op gedaan en de koffie was niet meer te drinken, tenzij je van siroop in de koffie houdt. In de slagroom blijkt namelijk siroop geklopt te zijn.
Ik zou er geen siroop meer in kloppen maar deze apart serveren voor de liefhebber.