Eethuys 1535

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Eethuys 1535

Een trendy restaurant waar het delen van lekker Oosters eten een grote betekenis heeft. De inrichting is smaakvol en modern maar straalt veel warmte uit. Een ideale plek om gezellig lang te tafelen en samen te proeven van allerlei kleine gerechtjes. En omdat ze hier graag goede wijnen serveren, maak je ook kennis met prachtige wijnen die een feest voor je smaakpapillen zijn. Een goed idee om een avond lekker lang te tafelen en te genieten!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eethuys 1535

• : Parkeergarage De Barones | Parkeergarage Q-Park | Parkeergarage De Prins

Dinsdag t/m zondag geopend van 16.00 tot 00.00 uur
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eethuys 1535

Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gastvrije ontvangst! Fijn dat de gastvrouw ons herkende van een eerder bezoek! Het eten was verrassend en erg lekker. De muziek prettig relaxed. Een heerlijke avond gehad!
dessie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke menu's in de vorm van shared dining ivm met wijnarrangement. Goede admosfeer, wel wat gehorig doordat tafels zo dicht bij elkaar staan.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Topgerechten, verrassend, lekkere variatie. klantvriendelijk. goed gelegen in centrum. wel erg rumoerig, slechte akoestiek
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Door het ah-keuze/verassingsmenu veel verschillende gerechtjes. Herkenbare gerechtjes zeer goed klaar gemaakt! persoonlijke aandacht en service erg goed.
hARM D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, 9 verschillende hapjes met steeds weer een andere smaaksensatie.
IHM C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was een verrassende ontdekking, dit restaurant.
Nieuw concept, dining sharing.
Het eten is heel bijzonder , verfijnd, bijzondere oosterse gerechten en voldoende variatie.
Zelfs met de AH rest.bon ontvingen wij een prima en volwaardige verrassing menu.
Service was ook uitstekend.
Een echte aanbeveling.
Remko G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Hier met de familie gegeten, werkelijk heerlijk en bijzonder..
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten zijn met zorg gemaakt.
jurgen M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor de schelpdieren was de gaartijd net iets te lang, risotto had onvoldoende tijd gekregen (hard en onvoldoende smaak opgenomen).
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima gegeten ! Goed op smaak en uitermate vriendelijke bediening ! Prima concept, vertassend menu. we komen zeker terug !
Aanrader !
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk eten, goede bediening, gastvrij en vriendelijk. Goed verzorgd. Eten was meer dan we op konden, maar wij zijn kleine eters. Inrichting verzorgd, maar kunst aan de muur past niet bij Asian style.
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Kleine porties en zeer slechte bediening
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, kundige maar bovenal ook vriendelijke en gezellige bediening, mooie entourage, doet erg warm aan. Fijne wijnen op de kaart. Wanneer je het volle pond moet betalen dan vind ik het een tikkeltje aan de dure kant als ik eerlijk ben, en dat zeg ik vooral vanuit mijn ervaring in de horeca als medewerker én als gast met voldoende 'restaurantervaring'. Een menuprijs van 5 euro minder voor een dergelijk 3-gangen verrassingsmenu zou naar mijn mening meer passend zijn, dan zou ik de prijs-kwaliteitsverhouding al snel als gunstig bestempelen. Óf een dessert toevoegen in de huidige prijsconstructie. Wij komen zeker terug!
Ayla2501 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met het AH verrassingsmenu! Verrassende en heerlijke gerechten werden er geserveerd. Vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug!
ceesreinieren .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Dit was geen feestje maar een feest!!!
De wachttijd tussen tussengerecht en hoofdgerecht kan iets korter, maar verder niets te klagen.
Zien uit naar een volgende keer
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten...wij hadden het verrassingsmenu ...3 gerechtjes per gang..en allemaal heerlijk..als afsluiting koffie met 2
borrels genomen ook heel lekker....ook de bediening was top...we hebben een super gezellige avond gehad en komen zeker nog een keertje terug
Ditta D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
1535 is leuk en verrassend. De gerechten zijn heerlijk en de bediening is heel goed.
Het is er naar mijn smaak iets te donker en tijdens topdrukte echt te rumoerig. De tafels staan namelijk dicht op elkaar.
Wij waren er met de AH bon en kregen het verrassingsmenu. Let goed op wat je aangeeft vooraf. Naast orgaanvlees of schaaldieren, kun je ook denken aan rauw vlees of eend op het lijstje van gerechten die je niet smaken ;-).
Ik zou een bezoek aan 1535 zeker aanbevelen.
keule330 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Een voor, tussen- en hoofdgerecht gegeten. Alles -inclusief de wijn- was met zorg bereid, mooi opgediend en zeer smaakvol. We werden overigens keurig netjes ontvangen, geinformeerd over de gerechten en er werd steeds belangstellend en attent gevraagd of alles naar wens was, zo hoor het!
Een echte aanrader, we komen dan ook hier zeker terug.
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Goede locatie, mooie inrichting, vriendelijk personeel.
Ze nemen de tijd voor je etentje, maar het had wat ons betreft iets sneller mogen gaan.
We gaan hier zeker vaker komen.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer sfeervol en bijzonder gedineerd. De kaart is wat anders dan anders en dat spreekt erg aan. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu en dat was goed verzorgd.