Eethuys 1535

Torenstraat 11 4811 XV Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht
      Verrassingsdessert
      Verrassingsdessert

Over het restaurant Eethuys 1535

Een trendy restaurant waar het delen van lekker Oosters eten een grote betekenis heeft. De inrichting is smaakvol en modern maar straalt veel warmte uit. Een ideale plek om gezellig lang te tafelen en samen te proeven van allerlei kleine gerechtjes. En omdat ze hier graag goede wijnen serveren, maak je ook kennis met prachtige wijnen die een feest voor je smaakpapillen zijn. Een goed idee om een avond lekker lang te tafelen en te genieten!

Glas champagne

Maria S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten,de bediening was top! Veel verschillende gerechtjes en lekkere wijn, We gaan hier zeker vaker naar toe.
Henry B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekkere hapjes van het AH menu eb vriendelijke bediening
Elma O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fijne bediening, heerlijk gegeten op het terras. Goede combinatie van gerechten .
Stefanie Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer vriendelijk personeel!
Lekker buiten gegeten (wel wat last van vliegen).
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten, de ambiance en de bediening was zeer goed!
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Verrassend lekkere gerechtjes en vriendelijke bediening!
TIL M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Alle lof voor jullie eethuis ik kan het iedereen aanbevelen
Alles OVERHEERLIJK
Fijne bediening zeer vriendelijk
GEWELDIG!!!!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Het was weer heerlijk. Lekkere wijntjes, super lekker eten mooi opgemaakt. Sfeer wel netjes maar niet té. Wij waren met de restaurantactie wn kregen een 3 gangen menu met de optie daarna zelf nog een desert te bestellen. Dit hebben we maar al te graag gedaan, niet vanwege de honger maar gewoon voor het lekker...
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Prima restaurant en zeer persoonlijke bediening, men kent je nog van een vorige keer, dat gebeurt niet zo vaak.
De kwaliteit is hoog en voldoende grote porties. Wij hadden een AH arrangement , maar de kwaliteit en hoeveelheid waren prima. Dus gen valse beloftes.
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Verrassend gezellige en intieme sfeer bij eethuys 1535. We werden heel vriendelijk ontvangen door een jongedame die het helemaal heeft begrepen als het gaat om service, vriendelijkheid en je als gast een welkom gevoel geeft. Het eten was heerlijk, leuke afwisselende kaart en heerlijke argentijnse wijnen. Al met al een zeer goede ervaring!
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie presentatie van de gerechten en aardige bediening. Leuk dat er een open keuken is. Alleen werd aan het einde van de avond het licht in de keuken uitgedaan en dat geeft toch het gevoel dat je weg moet.
Jeanine H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Iens actie was niet bekend, maar ze hebben dit prima voor ons opgelost met een welkomstdrankje en een gratis dessert. Klasse van eerthuys 1535, slecht van Iens!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Verrassende gerichten.Lekker en goede bediening.
Jacomijne P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige avond, oosters georienteerd eten. Prettige bediening. Smakelijk bereid en gevarieerd eten.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten gisteren! Goede service en leuk dat we de keuken in konden kijken! We hadden gekozen voor het 3-gangen menu. De voor- en tussengerechten vonden we erg lekker maar de opbouw naar het hoofdgerecht wat minder. Bij de voor- en tussen gerechten zaten enkele (licht)pittige gerechten (heerlijk!) en ten opzichte daarvan waren de hoofdgerechten wat flauwer.
Leon L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Wij hebben zojuist echt heerlijk gegeten. Gevarieerd, nieuwe smaken en super vriendelijke bediening die ons haarfijn konden uitleggen wat de surprise van de kok was. Ook de jongere bediende, waarvan ik dacht dat ze er nog niet heel lang werkte, wist alles prima te vertellen.

Super avond dus de goede waardering meer dan waard en fooi hebben ze dan ook verdiend.

Dank mensen van Eethuys 1535
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker eten, mooie smaken.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Super lekker gegeten op '3e' kerstdag! Relaxte sfeer.
We lieten ons verrassen met het menu!
Zeer fijn dat ze rekening hebben gehouden met noten allergie, daar voor alternatieven geserveerd! Echt een aanrader
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance met zeer vriendelijke bediening. De combinaties van Oosterse en Westerse gerechten is af en toe zeer verrassend, maar heel goed gevonden. Het enige minpuntje was dat het in de buurt van de ingang koud was als de deur open ging.