Eethuys 1535

Torenstraat 11 4811 XV Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Eethuys 1535

Een trendy restaurant waar het delen van lekker Oosters eten een grote betekenis heeft. De inrichting is smaakvol en modern maar straalt veel warmte uit. Een ideale plek om gezellig lang te tafelen en samen te proeven van allerlei kleine gerechtjes. En omdat ze hier graag goede wijnen serveren, maak je ook kennis met prachtige wijnen die een feest voor je smaakpapillen zijn. Een goed idee om een avond lekker lang te tafelen en te genieten!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eethuys 1535

• : Parkeergarage De Barones | Parkeergarage Q-Park | Parkeergarage De Prins

Dinsdag t/m zondag geopend van 16.00 tot 00.00 uur
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eethuys 1535

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Gezellige, sfeervolle inrichting. Tafels staan wel dicht op elkaar.
Heerlijk gegeten.
Guido W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Orientaals aziatische keuken. Zeer goed en verrassend. Zeker een aanrader voor liefhebbers en goede smaak. Niet geschikt voor doorsnee hamburger/spareribs eters of europese aardappel - pasta eters.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor de tweede keer geweest en weer heerlijk gegeten en zeer leuk, aardig, en professioneel geholpen en bediend. na te hebben afgerekend kwamen ze toch nog even 40 euro teruggeven ivm 20% korting !!! tot de volgende keer ????
Manon A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik heb vanavond heerlijk gegeten, een verrassend menu van de chef. Een echte aanrader. De bediening was zeer vriendelijk. Wat ik jammer vond is dat de tafels naar mijn mening te dicht op elkaar staan. Verder is het sfeervol restaurant. Ik zou het zeker aanbevelen.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Fanatische locatie midden in het centrum, sfeervol, prettig ontvangst en bediening. Eten is niet zoals je verwacht van een Aziatisch restaurant dit is namelijk erg luxe, anders, voortreffelijk. Tongstrelend waren vooral de curry/garnalen/kreeft soep, de saté en eend! Zeker voor herhaling vatbaar.
Smaakvolbreda B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeven in kader van winnaarsweek van de restaurantweek. De 4 gangen waren heerlijk. Goed op smaak, vaak verrassend en ook zonder (op verzoek) vleesgerechten bleef er zeker voldoende lekkers over. Alleen vis hoofdgerechtje paste wat minder bij het Aziatische thema van de overige gerechtjes. Maar zeker herhaling waard!
Sascha D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk eten, fijne ambiance en goede service!
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten, soms verrassend, een aantal gerechten beetje smakeloos. Huiswijn (malbec) erg lekker. 3 uur doen over 3 gangen is wel wat lang.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Fantastisch gegeten!
inge V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten met het 4-gangen diner. Geweldige kwaliteit en leuke gerechtjes! Het concept van meerdere kleine hapjes delen per gang is ook super. Bediening is ook oprecht aardig. Van binnen ook sfeervol ingericht. Echt een aanrader!
Sietske M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hadden het verrassing menu van de chef waarbij we 3 voor, tussen en hoofdgerechten kregen. Het eten was erg lekker! Weer eens wat anders dan de de vele restaurants in Breda waar je allemaal een beetje van hetzelfde hebt. De service was ook erg goed! Leuke en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader!!
J.R. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Licht wat meer dimmen voor juiste sfeer, bediening was super. Wel lang moeten wachten eer alle gangen waren uitgeserveerd.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel lekker gegeten en goed bediend. We zaten een beetje in de trek.
Johan A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk oosters eten, plezierige bediening en fijne atmosfeer.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor- en tussengerecht waren smakelijk . Hoofdgerecht vonden wij niet zo super vooral de rendang en entrecote zat geen smaak aan. Wat de eigenaar bevestigde na geproefd te hebben. Jammer dat de kok dit zo doorstuurde terwijl hij wist dat het geen smaak had. Deze kok heeft geen passie voor koken en dat proef je! Zonde!
H F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke attente bediening, goede kwaliteit eten. Aanbeveling waard! Wij kozen zelf de hoge tafel naast de deur en dat werd wel een beetje fris maar dit was onze eigen keus.
Chrissy V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker eten, goede sfeer en service!
Jenny M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk eten, kundig personeel. Komen geregeld vragen of het naar wens is en houden rekening met voorkeur. Je zit wel dicht op elkaar en het is rumoerig maar dat houdt ons niet tegen om nog een keer te gaan. Prima aanwinst voor Breda!
paul M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor het voorgerecht moesten we lang wachten, was een foutje gemaakt. Maar goed toegelicht en extra portie casavechips als pleister op de wonde, maakte het weer goed. Prima opgelost!
Mick M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten was zeer goed. Combinatie wijn spijs was ook goed in balans. Tevens erg vriendelijke en ervaren bediening. Prijs kwaliteit absoluut een tien!