Eethuisje De Heuveltjes

36-I Apeldoornsestraat 3781 PN Voorthuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eethuisje De Heuveltjes

Bje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Geweldig zijn de pannenkoeken die serveren. Hier rijden we graag een stukje voor om. Er is een mooie speeltuin. Parkeren is mogelijk langs de grote weg of op een parkeerterrein achter het eethuis. Vooral als het mooi weer is kan je uitstekend buiten eten. Een softijsje na de maaltijd is daar ongeëvenaard. Hier komen wij graag.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Nog steeds is Eethuisje "De Heuveltjes" een goede plek om te stoppen voor een hapje eten, wanneer je in de buurt bent. In de afgelopen jaren zijn we hier een aantal keren gestopt bij het Eethuisje om even snel te lunchen. Elke keer viel het op, dat het Eethuisje weer iets groter was geworden. Van een huisje met hooguit drie tafels is het nu een grote ruimte geworden met ongeveer 10 tafels, waar je een gewoon tafel kan uitzoeken. Achter het Eethuisje is een eenvoudige speeltuin gekomen, om de kinderen bezig te houden. Parkeren is mogelijk langs de Apeldoorse straat, maar er is ook een kleine parkeerplaats achter het restaurant, te bereiken via het bospad. Ook het menu is steeds uitgebreider geworden met naast pannekoeken en patat "mèt" ook o.m. schnitzel en saté. Ik blijf het echter vreemd vinden, dat uitsmijters en baguettes slechts tot 17.00 uur geserveerd worden. Aangezien mijn metgezellen hoog opgaven over de pannekoeken, heb ik het eten een "zeven" gegeven. Mijn uitsmijter was niet geweldig. Taai oud brood, wat beter even in de toaster gedaan had kunnen worden. Vrolijk word je van de Warsteiner op de tap. Conclusie: Een betrouwbare stop voor een snelle hap, wanneer toch in de buurt bent.
Recensie1976 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Houten eethuisje iets van de doorgaande weg gelegen. Rechthoekige en vierkante tafels. Speeltuintje. Personeel is zeer vriendelijk. Prijs-kwaliteit prima. Smakelijke pannenkoeken. Kinderpannenkoeken.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Vanavond met z'n tweetjes heerlijk wezen eten. De pannenkoek is een ware topper! Een lekkere dikke smaakvolle en verhoudings gewijs heerlijke pannenkoek. Een mooie maat die past bij de prijs. Service is vriendelijk en behulpzaam. Er is voor kinderen genoeg te doen, dat was ook te merken aan het aantal grut wat er rond huppelde, leuk om ze te zien spelen of kleuren. Niet omdat het zo dichtbij was, maar omdat het ons zo goed bevallen was; komen wij er Zeker terug!
Teun_en_Lies .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Zaterdag avond met vrouw, vier kinderen en vier kleinkinderen bij de heuveltjes gegeten. Het eten was (zeker in verhouding met de prijs) prima. Het personeel was erg vriendelijk. De kleinkinderen konden tussen de gangen door in de speelhoek en in de speeltuin spelen. We kwamen heel ongelukkig binnen omdat bij binnenkomst onze kleindochter de vloer onder braakte. De eigenaar maakte een grapje zorgde dat de vloer binnen de kortste keren weer schoon was. Na een extra sopje rook je niets meer. Onze schoonzoon zijn T-shirt zat ook onder het braaksel. Hij kreeg een schoon shirt aangeboden. Super hoe we behandeld zijn.
We komen zeker weer terug.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Eethuisje "De Heuveltjes" is een houten gebouwtje langs de Apeldoornse Straat in de bossen net buiten Voorthuizen, in de richting van Apeldoorn. Het restaurant is gelegen in een mooie groene omgeving met de mogelijkheid om buiten te zitten (met mooi weer natuurlijk). Omdat de ruimte in het Eethuisje beperkt is (5 tafels), staat er achter het Eethuisje een party tent, om "buiten" te kunnen zitten bij minder goed weer. Het restaurant is voornamelijk gericht op dagjesmensen, want pannenkoeken nemen een groot deel van het menu in beslag. Ook omeletten en frietjes met hamburger of sate wordt geserveerd. De keuze is beperkt, maar voor een tussenstop op een mooie dag is het voldoende. O ja, Het Eethuisje heeft Warsteiner bier op de tap. Als u in de buurt van Voorthuizen bent, misschien met de fiets, dan is Eethuisje De Heuveljes een plezierige stop voor een snack of een lunch.