Eethuisje Beregoed

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Roos R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gepaneerde schol en een sate gegeten. Samen 1 klein schaaltje gebakken aardappelen en dito sla gekregen.
Schol was erg klein en papperig.
Sate van € 17,95 stevig aan de prijs en onder de maat. Spiesje met te hard gebakken en uitgedroogde varkenshaas.
Bediening was heel attent en vriendelijk.
Jhetveen .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Goede ligging in drukke winkelstraat. Vriendelijke maar slordige bediening.
Eenvoudige kaart maar genoeg om te kiezen. Porties vielen erg tegen. Hadden saté beregoed.
Erg sterk gekruide kleine spies met 1 dunne halve plak ananas en toef satésaus. Voor 2 personen klein schaaltje salade met wat ei, tomaat en vliesdun schijfje kiwi, klein schaaltje vette maar wel lekkere gebakken aardappels. Van het laatste kon kosteloos extra worden besteld.
Als dessert Banane Royal. Helaas niet veel banaan en de chocolade saus niet warm zoals de kaart wel beloofd. Al met al wat teleurstellend net voldoende.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Een bere pannenkoek en een bere omelet gegeten, helaas is er niet aanwezig: paprika, die staat wel op de menukaart.
Een champignons zijn uit blik !! En oude smaak van gebakken aardappels. En erg lauw om te eten. Heel erg teleurgesteld!

Deze beregoed eethuisje staat goed in plek in een drukke winkelstraatje.. Er is een terras aanwezig. Ziet er meer uit als een gelegenheid om iets te drinken.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Vanmiddag hier een hapje en drankje genuttigd. Ik had een prima warme appelbol met warme custerdvla en slagroom. De latte machiato heb ik wel eens lekkerder gehad. Mijn partner had een prima kop erwtensoep. Bediening zeer vriendelijk en aardige ruimte. Ziet er meer uit als een gelegenheid om iets te drinken dan als een eethuis.
Kulienair ..
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Hier even naar binnen gewandeld voor een lunch. Er zaten een tiental personen waardoor ik aannam dat het een goed etablissement zou zijn. Convenience producten, inrichting zeer basic en kleuren sluiten niet mooi op elkaar aan. Verlichting slaat net de plank mis. Koffiemerk dat geserveerd word is goed, maar bereiding (of machine-afstelling) levert een teleurstellend kopje koffie. Zonde. Personeel is vriendelijk en is het beste punt waar de zaak het van moet hebben. Kleding/presentatie van personeel verdient aandacht; gele vaatdoekje om de tafel mee af te nemen slingert aan de riem van personeel. Persoonlijk snap ik niet dat iemand een concept als dit nastreeft/hanteert.

Lokatie (centrum Nunspeet) is overigens goed.
Voor mij persoonlijk niet weggelegd om nog een keer te bezoeken.