Eethuis Zarina

31-204689640

Meer informatie over restaurant Eethuis Zarina

Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Helaas een zeer teleurstellend eerste bezoek aan deze zaak. Besteld een 1-persoons menu met kip en kippenlever.
Ik ontvang het bakje en denk...is dat alles? Vervolgens is het grootste deel van het kleine bakje rijst. 4 kleine stukjes kippelever, kip waar weinig vlees aan zit. Dit alles redelijk lauw. Vreemd genoeg wilden ze pas afrekenen als het gerecht klaar is. Betekent dus extra afkoelen terwijl afrekenen tijdens het wachten gewoon zou kunnen.
Aniel D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Eethuis Zarina is a jaren mijn favoriet. Mensen komen hier om de lekkerste roti te eten, maar hun nasi en sauto-soep is ook helemaal top. De roti wordt altijd vers klaargemaakt. De bediening is altijd goed en heel vriendelijk.
Ik blijf hier altijd terugkomen.
Aniel (de leraar)
Monique U.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Twee broodjes gegeten. Een broodje lamsvlees en een broodje garnalen. Lamsvlees was flauw, kon wat pittiger. De hoeveelheid vlees was weinig. Garnalen was niet pittig en ook erg zuinig belegd.
Wel een schone zaak.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Frisse, schoon-ogende Surinaamse tent op de eerste van swindenstraat. we aten lekkere roti kip maar ook andere gerechten met o.a. nasi en bami, kip, lam en tempeh. De gebakken banaan was koud en niet echt een uitschieter, dat was jammer. De rijstgerechten en vooral de roti kip met n ei maakte veel goed, daarvoor zouden we terugkomen! Lieve, behulpzame dame achter de balie.
Elish V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Ja mensen, hier EET je roti van wereldklasse! Niks prefab, maar hier kneden, rollen en bakken ze de roti's waar je bijstaat. Super lekker. Smaakvol en vol liefde bereid! Stap ook eens binnen voor de huisgemaakte gingerbeer. Dit eethuisje is echt the best in da Eastside!