Eethuis Wayang

Goirkestraat 157A 5046 GG Tilburg Nederland Kaart
31-137852033

Over het restaurant Eethuis Wayang

The Indonesia lover can indulge himself in this cosy eatery called Wayang. With 30 years of experience in the kitchen, the surprice ricetable will not likely disappoint you! Authentic dishes are for example: rendang, gado gado and spekkoek. And as an extra they also serve 'southern ribs'. In this restaurant the Indonesian vibe is all around, but you can also order a buffet at home or at the office.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eethuis Wayang

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Kookcursus
7,1
wraamsloot .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
De heerlijke geur bij binnenkomst en de lekkere smaken van de gerechten (rijsttafel) deden mijn Indo-vrouw herinneren aan vroeger, toen haar moeder zelf thuis Indische gerechten bereidde. Heel prettige herinneringen! Ook heel vriendelijke, niet opdringerige, bediening.
Wel jammer dat visgerechten, zoals ikan pepessan, op de menukaart ontbraken.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zondag de 29e met zijn 4en heerlijk gegeten met de a.h. actie. Mijn zus en ik zijn Indische, dus we weten wel hoe iets moet smaken. Alles klopte. Het is helaas niet naast de deur, dus we zullen niet zo snel teruggaan.
Maar als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug. Als je van Indisch eten houdt, zou ik zeker daar heen gaan, aanrader.
Diana B.
Marij R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Erg lekker menu, goed verzorgd, vers en goed van smaak. Goede en vriendelijke service. Wel echt eethuis inrichting is beetje sober.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met de AH actie een 3 gangen menu gegeten, samen met vrienden. Origineel Indonesische gerechten, bijzonder goed van smaak en heerlijk vers bereid. Het zou nog lekkerder zijn met een koel glas bier of een glas frisse witte wijn. Maar daar ontbreekt de vergunning voor. Voor herhaling vatbaar!
Ber M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wayang is gelegen in het begin van de Goirkestraat,het is een klein eethuisje met een zeer gemoedelijke sfeer.Bij binnenkomst werden wij hartelijk welkom geheten door een erg gemotiveerde gastheer.Wij deden mee met de ah restaurantactie.Over het eten wat wij voorgeschoteld kregen waren wij zeer lovend, alles wordt bereid met natuurlijke producten en men gebruikt weinig zout, maar wel andere specerijen wat het eten zo heerlijk maakt.Wij hebben ontzettend genoten en komen graag nog eens terug.
marcel1958 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Dankzij de AH-restaurantactie ontdekten wij dit restaurant. Wij eten graag en regelmatig Indonesisch en zijn blij met deze 'ontdekking'. Wayang bestaat nu zo'n anderhalf jaar, vertelde de eigenaar ons. Ze stellen er een eer in om met verse producten te werken. Nou, dat laatste proefden we ook: kort gezegd was het eten (in ons geval zoals gezegd de AH-actie, te weten een driegangenmenu) vol smaak en geur. Een tip: wij kregen ongevraagd nasi i.p.v. witte rijst. geef dus bij de bestelling uitdrukkelijk op wat je wilt hebben.
Bediening is vol aandacht maar niet opdringerig. de prijzen zijn (nog los van de AH-actie) bescheiden. En hier rekent men geen meerprijs als je een extra portie rijst vraagt.
De inrichting is wel heel eenvoudig, maar dat zal ons er beslist niet van weerhouden om hier vaker te gaan eten!
eddy256 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, we hadden gebruik gemaakt van de AH restaurant actie en hier voor hadden ze bij eethuisje Wajang een heel lekker gevarieerd menu voor samen gesteld. Het is een echte aanrader.
Deeverhaar .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten ! De bediening was perfect.
We komen graag terug. De sfeer was echt goed.
De smaak van de gerechten was duidelijk javaans georiënteerd en dus lekker.
Ik miste alleen petehbonen in de sayur lodeh!
bram-mulder1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
zeer vriendelijk ontvangen goede bediening en het eten was gewoon goed komen zeker nog een keer terug en niet te vergeten de prijs oke
chiara89 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten waren goed bereid, service was vriendelijk; er werd steeds verteld wat er geserveerd werd. Erg leuk om van alles te kunnen proeven en niet 1 gerecht te hoeven kiezen. Lekker rustig en ruim opgezet. Alleen keuze in drinken was beperkt.
M.C.C B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke tent met redelijk eten in een goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Het ijs toetje Steeg boven de rest van de maaltijd uit.
Groenten zouden in meer variatie opgediend kunnen worden. Nu wel heel veel vlees.
Er zou meer doorgevraagd kunnen worden bij het verassingsmenu, wat je absoluut wel/ niet wil eten.
pietpeggy .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Op de eerste plaatshebben wij heel lang op ons eten moeten wachten, het eten was beslist op de hollandse
smaak afgestemd wij zijn zelf indisch dus kunnen het heel goed beoordelen. Wat wij ook jammer vinden dat er niet
was gevraagd of wij witte rijst of nasi wilden bij onze rijsttafel wij kregen nasi goreng dat er voor onze begrippen
niet echt lekker was. Voor ons was er maar 1 ding goed en dat was de ober !!!!!
Jantine R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben (weer) heerlijk gegeten bij Wayang, het is iedere keer een verrassing welke gerechtjes er in het menu zijn opgenomen en iedere keer smaakt het weer voortreffelijk! De bediening is vriendelijk en de sfeer gemoedelijk.
Voor ons ligt Wayang op loopafstand, dat maakt gaan eten hier nog aantrekkelijker. Ook de afhaalmaaltijden zijn altijd prima trouwens.
Lous K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bij binnenkomst doet het erg lijken op een standaard snackbar maar de luchten van het heerlijke eten komt al snel tegemoet. Drinken word geserveerd door middel van flesjes of blikjes, dit beangstigde ons bezoek. Totdat het eten op tafel kwam. Dit was heerlijk.
Wat ons echter opviel was dat er niet direct een toilet beschikbaar was. Misschien moet je hier naar vragen, maar dit zou eigenlijk niet moeten. Mocht je overigens een alcoholisch drankje willen nuttiger dan zit je hier verkeerd, dit serveren ze niet.
Al met al, het eten wat voortreffelijk en zeker voor herhaling vatbaar. Maar in het vervolg aan te raden dit gewoon af te halen. Voor de sfeer hoef je niet te komen.
Gwen D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Vlees/kip goed van smaak en heerlijk mals. Vriendelijke bediening. Enige minpunt is dat er geen alcohol geserveerd wordt en het zitgedeelte veel aandoet als een eetcafe.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Met AH actie naar Eethuis Wayang voor een eerste kennismaking. Geweldig 3-gangen diner met authentieke Indonesische gerechten. Bereid met verse ingrediënten, smaakvol gekruid. De samenstelling van het diner was
gevarieerd en origineel. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker een keer terug.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Op zondagavond gegeten, er waren nog 2 andere tafeltjes bezet, dus erg rustig. De buitenkant oogt niet erg gezellig, maar dat valt binnen mee. Het was niet erg duidelijk wat we met de AH-bon konden bestellen, dat bleek pas bij navraag na het eerste gerecht. Ook op de rekening werd dat niet duidelijk aangegeven, we bleken een (vast) 3-gangen menu te krijgen dat normaal €30 p.p kost, en kregen nu dat menu voor €15 p.p. (dat menu staat overigens niet op de prijslijst, wat de onduidelijkheid nog vergroot).
Dan het eten zelf: dat was wel prima, alleen jammer dat we zelf niets konden kiezen.
De bediening was snel en vriendelijk.
Ook erg jammer was, dat we geen alcoholische dranken konden bestellen, dus dat werd Bavaria malt uit blik !
Dat er geen alcohol geserveerd wordt heb ik achteraf wel bij de recensies die via Iens zijn gemaakt gelezen, maar zou wat mij betreft ook wel op de site van het restaurant mogen staan.
Zolang dat niet verandert zullen wij Wayang niet meer bezoeken.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geweldig eten, superaardig en heel sociaal personeel. Een hele leuke avond gehad met alles erop en eraan. Het enigste wat ik op te merken is de verlichting..zou ik iets zachter of minder fel doen...maar complimenten en je zag dat de man die t rondbracht heel veel plezier in zijn werk had, alles uitleggen wat het is was en maar lachen...ik kom hier zeker terug!!!
leon T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren via groupon een rijsttafel voor 2 personen en een voor 3 personen afgehaald. Heerlijk eten, goede smaken en veel. De spekkoek die erbij zat is ook lekker . We gaan hier zeker nog een keer wat afhalen. Ook al ligt het niet bepaald in de buurt.
debabyface .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het was rustig, we kregen dus alle aandacht en het eten was lekker en naar wens niet teveel gekruid. Het eten wordt ook mooi opgediend. Een aanrader dus.