Eethuis voor allen

Brink O.Z. 6 9471 AE Zuidlaren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eethuis voor allen

- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eddie W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zaterdag 1 oktober j.l. daar gegeten. Vroeger was de WEEVA beroemd om de gebakken lever. En dat heeft EVA ook op de kaart staan. Dus om de gebakken lever gevraagd. Wat voor behandeling deze had gehad weet ik niet. Maar het resultaat was een zacht (!) lapje vlees waar het vet makkelijk met de vork uitgedrukt kon worden. Toen de Ober de klassieke vraag stelde "is alles naar wens" liet ik hem wat geprakte lever zien. Dat is jammer antwoorde de ober en ging weer verder met zijn werk. De volgende ober vroeg ook of alles naar wens was. Ook hem maakte ik deelgenoot van het slappe vette plakje. jammer zei deze. En... had u nog wat na gewenst? Kortom voor humor moet je in Zuidlaren bij de EVA zijn. Eten kun je misschien maar beter ergens anders....
StatlermetWaldorf .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Al meerdere keren geweest. Het is een restaurant met een hotel. Het restaurant is ruim van opzet. De tafeltjes staan niet dicht op elkaar. Genoeg privacy als je eens wat te bespreken hebt. De deur wordt altijd voor je open gehouden bij binnenkomst en vertrek. Vanavond even snel iets gegeten. De boeren schnitzel. Erg goed op smaak. In de boter gebakken met ui, champignons en paprika. Daarbij gebakken aardappelen met spekjes er door en kool die gezoet was. Een groot pluspunt is hier het personeel. Je kunt zien dat ze goed opgeleid zijn. Allert en proffesioneel. De prijs kwaliteit is hier zeer goed.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Zondag jl hoer met 3 peronen gegeten.
We hadden de daghap.
Prima prijs en heerlijk gegetenvriendelijk personeel en snelle service.
Hopman22 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het was een behoorlijke tegenvaller! De gerechten halen bij lange na niet de uitstraling die het heeft. Het vlees van mijn moeder was niet gaar ( werd later goed hersteld), de dressing op de sla was zo minimaal dat je je afvroeg of er uberhaupt wel wat op zat. De schnitzel van mijn zoon was smakeloos en de gebakken aardappeken waren zo vet dat ze slap waren. De onzekere, aardige ober pakte een zeer grote pepermolen maar kon de grap niet goed overbrengen. Een karaf water werd gebracht maar deze staan ook in bedrijfskantines of worden gevuld met bossen bloemen. De chique uitstraling wordt niet verder doorgevoerd dan het pand. Gemiste kans!
Gezegd moet worden dat de gamba' s heerlijk waren.
DeGenieter2 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Leuke avond gehad. We zijn hier geweest met de kinderen! Prima eten voor een goede prijs. Het ziet eruit alsof je de Weeva in Groningen binnen loopt. Aanwinst voor Zuidlaren