Eethuis Vers

Meer informatie over restaurant Eethuis Vers

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 19:00

Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vandaag gaan lunchen bij Eethuis Vers. Wat een leuke zaak! Het eten is oprecht 'vers' en wordt leuk opgediend. Heerlijk, een echte smaaksensaties. Moeilijke kiezen, er staan veel lekkere dingen op de menukaart! Uiteindelijk zijn wij beiden voor de zalm op warm Arabisch platbrood gegaan. Een goede keus. Aanrader om hier te gaan eten. Wij komen hier zeker weer terug.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Al een paar keer langs gewandeld, en vandaag maar eens naar binnen gestapt. Klein gezellig, intiem, ongedwongen en de lunch van verse producten. Wij kozen voor verschillende broodjes met plat Arabisch warm brood, beetje knapperig. Broodje feta, broodje zachte geitenkaas, broodje kipfilet. Natuurlijk aan -en opgevuld met allerlei ingrediënten.
De rucolasla krijgt tussen de warme broodjes al wel snel een slappe andijviestructuur. Wellicht kan die er beter los naast geserveerd worden, met als tip die er pas op het laatste moment er tussen te doen. Het kan ook aan de klant gevraagd worden wat die als voorkeur heeft.
Smooties lekker vers, en de warme gember-citrusdrank een aanrader.
Bediening: vriendelijk en attent.
Komen we hier terug? Nu we letterlijk over de drempel heen gestapt zijn, komen we zeker terug.
Komen we hier terug
KirsEnSam .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Vers is de bom! Het is ons go-to plekje voor koffie en thee op het terrasje, in de zomer eten we er graag een burger in de zon en vandaag hebben we eens nieuwe gerechten geprobeerd: geitenkaas met blauwe bessen (wat een ingenieuze en nu voor mij niet te overtroeven combinatie!) op een kakelvers meergranenbroodje (en dat om vijf uur 's middags nog) en een salade met bio kip. We vinden Manon, Rob en de crew lieverdjes. Dank voor de goede zorgen!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een kleine lunchtent die op zaterdag middag al snel vol is. Ze hebben goed gebruik gemaakt van de kleine ruimte. De keuken zit in het pand ernaast dus het eten komt steeds "van buiten". Wel apart. De gerechten zijn geweldig van smaak en ook leuk opgemaakt. Rijkelijk belegde broodjes en een grote kom soep. Allemaal vers en erg lekker. Pikant betekend ook pikant. De oplettendheid en snelheid van de service zou iets sneller mogen en de inrichting zou beter zijn zonder de nep klimop die trouwens op sommige plekken wel erg vol zat met stofnesten. Verder zeker een aanrader. Hier kom ik graag nog eens terug.
Steefs .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Nu twee keer wat afgehaald bij Vers en beide keren super lekker. De salade met makreel is een echte aanrader door de combinatie met mango en koriander en de licht-spicy saus. En erg aardige mensen achter de counter!
EgonV .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Tussen de middag lunchen na het bezoek aan een museum. Het eten was tomaten-paprika soep met gesneden bosui en een salade met vis, mango, paprika, komkommer, pijnboompitten, sla en dressing. De grote salade bestelden we eenmaal, maar lieten weten er met zijn tweeën van te willen eten. Ieder kreeg een aparte kom met de helft van de salade, stijlvol op een bord met twee kommen opgediend, zoveel service hadden we niet verwacht: klasse! De sinaasappel met mango drank smaakte er nog eens prima bij. We hebben er heerlijk gegeten. Het is er snel vol, maar het publiek weet het blijkbaar wel te vinden, en terecht. Aanbevolen.
Xmik-en-Meer .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Vers, op smaak, eco en bio, helemaal Top! Geniet van het terrasje aan de gracht in Utrecht. De soepjes zij altijd hele pure smaken,
Ik wordt er blij van!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijk spontaan naar binnen gelopen, goed ontvangen met vriendelijke service. Toen een heerlijk broodje met verse hummus en rucola gegeten een echte aanrader! Ik kom graag terug om de andere broodjes en salades te proberen.
Annette R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Sowee, wat een overheerlijk biologisch chocolade ijs! Mn zoontje van 2 smikkelde ervan. Heel attent een bakje én een hoorntje. Cappuccino was zoals ie hoort te zijn, vol en warm. Top. Komen graag terug om te lunchen!
Mariella-Soest .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Voor een vroege lunch snel binnen gewipt bij Vers! Gekozen voor een Broodje Vers met kipfilet: wat een goede keuze! Een verzorgd bord, een lichte, overheerlijke lunch waarvan je het gevoel krijgt dat het met liefde gemaakt is. De service is uitstekend, een gemoedelijke sfeer. Ik kom hier graag snel een ander broodje proberen. Aanrader!
Kay-Leigh K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Heerlijke late lunch gegeten! Wij hadden een broodje met humus en een zoete aardappel soepje. De naam 'vers' werd echt waargemaakt! Heerlijke verse broodjes en ook de sapjes zijn echt net geperst. De bediening was aardig, zelfs bij vervelende vragen gaven ze uitgebreid antwoord. Het decor is ook vernieuwend en leuk. Een retroprintje en hele mooie schilderijen aan de muur. Zeker een aanrader!
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Mijn vriendinnetje uit Leerdam meegenomen voor een lunch bij Vers 2. Goede koffie met lekkere zelfgemaakte bonbonnetjes . Daarna heerlijke salade (geitenkaas), broodje heerlijk belegd met o.a. Seranoham, rucola. Leuke inrichting, mooie kunst aan de muur, goede en lieve bediening ????
Quichote .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
In het voorbijgaan even 2 broodjes meegenomen. Supersnel, met zorg en heerlijk belegd. Verse producten. Netjes verpakt. Vriendelijke bediening.
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Weet niet zo goed wat ik met dit Eethuisje moet. Het is cosy van de buitenkant. Binnen een ratjetoe van stijlen waardoor het voor mij wat rommelig overkomt.
Daarentegen bediening super behulpzaam, vlot en vriendelijk.
De soep van mais met kokosmelk en spinazie lekker, de salade met verse zalm beetje waterig. Maar prijs-kwaliteit is prima. En het feit dat ze met fairtrade en biologische producten werken een grote plus!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heerlijk broodje van de maand, lekkere vers geperste sap (sinasappel en kiwi), nette service, en dat alles voor een erg goede prijs. Aanrader!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wauw, wat een superleuke tent hierzo! Heerlijke verse gerechten op de kaart en zelf gekozen voor de geitenkaas salade. Je werd hierbij goed en met aandacht geholpen. Decor was huiselijk en prettig ingericht.

Nadeel is wel als je bij de deur zit dat deze continue opengaat omdat de gerechten vanuit de winkel naast de lunchroom gehaald worden.

Echt een aanrader!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Gezellig relaxt eethuis en inderdaad alles vers. Spannende broodjes.
Zelf had ik een knapperig spelt broodje met gerookte kip, mango en munt. Verrassende combi. Ook vegetarische keuzes, zoals warm Arabisch brood met feta, tomaat en honing, geloof ik.
Heerlijk geluncht met mijn dochter.
Foodie3000 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Er hangt een gezellige sfeer in deze lunchroom. Koffie is erg goed en er is een goed lunchmenu met ook een paar vega opties. Bediening was snel en gerecht werd zonder probleem aangepast ivm notenallergie!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Wat een leuk plekje om te lunchen! Veel keuze voor vegetariërs. Heerlijk broodje en een brownie gegeten, met vriendelijke bediening en verse muntthee.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Eethuis vers is een klein, knus maar prettige plek voor een wat late lunch. De salade geitenkaas is smakelijk zonder verrassend te zijn. Fijne kaas en licht zoete granaatappel dressing. De tagliatelle met courget is op zich ook prima, al had de kaas wat pittiger van smaak mogen zijn. De courget is wel mooi stevig van structuur. Leuke plek voor een lunch, fijne ontspannen bediening, leuke inrichting al passen de twee moderne kunstwerken niet helemaal in het verder retro decor.