Eethuis van Holst

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Borgondier .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Lekker met onze kinderen gegeten bij Eethuis Van Holst. Terwijl onze jongste aan het genieten is van het springkussen kunnen wij onbezorgd genieten van het overheerlijke eten. Fijn om te zien dat de bediening als een team aan de slag is. Het eten was weer helemaal top. Ondanks dat het druk was hebben we alles tijdig uitgeserveerd gekregen. De tafel was netjes de ruimte stijlvol in een huislijke sfeer met mooie sfeerverlichting. En na afloop een overheerlijk ijsje van hun IJssalon Smaak. Ook niet meer weg te denken na een etentje bij Van Holst.
Anoniem2014 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Op zondag 9 maart was het heerlijk weer en enorm druk bij Van Holst. Het restaurant heeft een kinderhoek (met springkussen), waardoor wij er met de kinderen weleens naartoe gaan.

De bediening was door de drukte van de dag één grote chaos. Bestellingen liepen door elkaar. Het eten stond veel te lang op de uitleverbalie. Dat was voor ons duidelijk te zien, omdat we uitkeken op deze uitleverbalie. We zagen dat de aansluiting tussen keukenpersoneel en bediening niet optimaal verliep. Onze bestelling werd deels koud en incompleet geserveerd.

Waarschijnlijk door frustraties over de chaos in de bediening, kon de eigenaar zijn emotie niet onder controle houden. Hij ging tekeer te gaan tegen de kinderen die op het springkussen aan het springen waren. Hij vond de herrie waarschijnlijk te groot, waardoor hij tegen 4, 5, 6,7 en 8 jarigen brulde dat het zachter moest. "Zo hard gil je toch thuis ook niet...als je niet zachter doet, zet ik jullie uit mijn restaurant". De wijze waarop hij dat deed, was intimiderend en schokkend te noemen (zeker voor de kinderen). Dit drukte voor ons wel de sfeer.

Tip: laat je toezicht het netjes oplossen... dat meisje was wel sociaal... of zet er geen springkussen neer.

Danny V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Vandaag een lekker frietje gegeten bij het beste cafetaria van Nederland. Hier was ik erg nieuwsgierig naar aangezien ik wil weten wat en waarom een cafetaria tot beste van Nederland benoemd wordt.

Voor de entree moest ik even goed kijken, aangezien er een grote pui in staat waar de deur niet erg opviel.

Bij binnenkomst zie je een erg mooie en moderne zaak die gezelligheid uitstraalt. Het is erg schoon en fris en alle apparatuur wordt goed bijgehouden.

Het personeel zag er erg verzorgd uit en waren zeer vriendelijk. Dit is geen standaard cafetaria maar een service cafetaria, waar iedere gast behandeld wordt als gast.

Het eten werd opgediend op porseleinen borden met een degelijke vork en mes.
Er werd gefrituurd in vers frituurvet, het smaakte en rook erg fris!

Verder aanwezig in de zaak is een lunchroom/brasserie. Dus voor iederwat wil
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Laat ik zeggen dat het mij absoluut niet heeft verrast toen ik hoorde dat dit de beste cafetaria van Nederland is. De bediening is vriendelijk, snel en werkt hard. Het eten (zowel een simpel frietje als een mooie salade) is fantastisch en vers. De prijzen zijn een tikkie hoger dan een gemiddelde cafetaria maar daar krijg je absoluut geen spijt van! Wij namen hier steppegras (pas op, erg veel!) en een salade (allebei heerlijk) en komen zeker regelmatig terug.
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
De keuken beschrijving Pannekoeken / poffertjes, dekt niet geheel de lading. Het is een Cafetaria van uitstekende kwaliteit. Heeft een prijs gewonnen voor beste cafetaria van Nederland.
Je kan hier niet alleen snacks en broodjes halen maar ook in het restaurant eten. De inrichting is modern en schoon. De bediening is correct en aardig.
Uiteraard kan je eten van de traditionele snack-kaart maar daarnaast ook een aantal 'eetcafe-gerechten': Schnitzel, Saté schotel, ribbetjes etc.

Bij onze 2e ervaring hier hebben we de schnitzel gegeten en de Satéschotel. Zowel het vlees van schnitzel als van de saté ontstijgt het snackbar niveau ver. Prima stukje vlees, goed klaar gemaakt. De bijgeleverde saus is prima, hoewel wij de satésaus wat zoet vonden. Bij de gerechten zit lekkere verse friet en een goede salade (ook voldoende salade). Helaas was de mayonaise niet uit eigen keuken, dat zou het helemaal af gemaakt hebben.

De prijs is absoluut acceptabel en daarmee is de prijs-kwaliteit verhouding een 9 waard. Het blijft natuurlijk een cafetaria dus voor een romantisch dinertje zou ik hier niet naar toe gaan, maar heerlijk voor de 'ik heb geen zin om te koken'-dag.