Over het restaurant Eethuis Twintig

Sfeervol dineren aan de waterkant

Er is genoeg te zien bij Eethuis Twintig. Alle leuke details in het interieur eisen ogenblikkelijk je aandacht op en laten je niet meer los. In deze sfeervolle ambiance verschijnen er keer op keer mooi opgemaakte gerechten op tafel die ook nog eens fantastisch smaken. Ook een prima plek voor een borrel met vrienden. Hier kom je zeker terug!

Meer informatie over restaurant Eethuis Twintig

• Kom je met de auto?
    U vindt ons in het Falconpand aan de Piushaven, nummer 20B

Maandag gesloten met uitzondering van feestdagen
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Eethuis Twintig

Linda K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten en drinken, fijne ambiance! Een echte aanrader aan de Piushaven in Tilburg.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten. Het is echt een genot om hier te eten. Ook erg leuk ingericht en de bediening is top.
Theatergroep T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Vitello tonato was goed, wel een kleine portie. Lamsrack was matig qua smaak. Aardappelen en groente weinig op smaak. Nagerecht Banoffie pie was niet ok. Slagroom lauw en opmaak slordig. Bediening langzaam, wil hier niet op een drukke zaterdagavond eten.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prettige en behulpzame bediening, ondanks de drukte, chapeau. Goede kaart en was goed bereid.
mirnou G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Goede bediening! Hielden heel het terras in de gaten. Eten is zeer lekker voor leuke prijs! En heel belangrijk, rolstoelvriendelijk!
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ruime keuze uit een gevarieerde kaart. Verder een prettige sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
het eten was lekker maar niet spectaculair. wel fijne sfeer en correcte bediening
Nisha B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker gegeten, goede kaart, fijne sfeer
Paddy W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ik heb wederom heerlijk gegeten. Het eten wordt met veel liefde en aandacht bereidt en dat proef je. Kom snel weer terug.
marijke M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker eten. Anders dan anders! aardige bediening. Gezellige sfeer.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was heel lekker en gezellig
trudy V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten en super bediening. De gerechten waren erg lekker en prachtig opgemaakt. Voor herhaling.
Desiree J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuk personeel goede kaart lekker eten alleen de amuse was minder jammer
Margie K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Spannende kaart, smaakvolle gerechten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Kortom heerlijk genoten!!
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hele gezellige inrichting waar je ontspannen kunt zitten met zeer goede service.
De gerechten zijn echt fantastisch!!!!
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk weer om aan het water te eten. Erg goed en lekker eten.
j0ve .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij wilden gaan eten in de Piushaven. Topplek in Tilburg (en als een Bredanaar dat zegt, dan is dat heel wat ;-))
Mijn tafelgenoten zijn best een beetje wereldwijs en ook best een beetje hip, ook in culinair opzicht. Na het zien van een paar foto's van Eethuis Twintig was de keus daarom snel gemaakt. Zeker na een snelle blik op de recensies.

Mijn inschatting was gelukkig goed. Zowel wat betreft het restaurant op zich, als wat betreft de voorkeuren van mijn metgezellen. Ik vond de inrichting net iets te meisjesachtig voor wat je kan doen met zulk designmeubilair, maar dat is smaak en geen kritiek.

Het eten was prima. De prijs/kwaliteit verhouding ook.
Helaas moet ik het wel bij prima houden, want het dessert van mijn 3-gangen verrassingsmenu was een magere voldoende.
Als je de lat in de keuken hoog legt, en je haalt dat niveau nog ook, met mooi opgemaakte borden, originele combinaties, complexe smaken, dan is een bolletje vanille-ijs met nootjes en een stukje chocola een echte tegenvaller.
Je kunt er proberen wat meer van te maken door het vanille-ijs te marineren, en nog wat andere elementen in te brengen, maar als dat niet toevoegt (het smaakte gewoon naar vanille-ijs met nootjes), dan moet je dat als chef ook kunnen toegeven. Een interessante beschrijving maakt het gerecht niet automatisch ook interessant.

Verder had ik het idee dat de mannelijke serveerder wat minder gemotiveerd was, of zijn poging tot laid-back zijn kwam niet helemaal over. Op de vraag naar een wijnkaart kwam een wedervraag "wit of rood", maar gelukkig wist de man vervolgens wel de beschikbare rode wijnen heel goed te beschrijven. Hij vergat later ook nog een drankje te brengen, en hij vergat er ook eentje op de rekening te zetten.

Maargoed dit zijn allemaal kleine details (behalve dat dessert, dat was wel echt een beetje jammer), die niet opwegen tegen de vooral zeer positieve ervaring.
Aanrader!
MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Omdat we geabonneerd zijn op de nieuwsbrief van dit restaurant, maakten we gebruik van de winteractie 2 driegangen menu's van 32,50 halen, 1 betalen. We hadden gereserveerd op zondagavond en het was niet druk, maar gelukkig niet leeg. Man had vooraf quiche van dadel die lekker was, ik had 2 wonton garnalen die ook bijzonder goed smaakten. Als hoofd had man kalfssukade met zuurkool, die hoewel mals best vlak van smaak was. Ikzelf had geroosterde groenten met falafel in libanees platbrood: erg smakelijk, hoewel weinig groenten. Als desert hadden we beiden kokospanacottamet verse ananas. De panacotta was niet zoet, maar smaakte lekker samen met de ananas. Zoon had een lekker biefstukje met aardappelwedges en sla wat ook erg in de smaak viel. Vanwege de actie natuurlijk prima prijs/kwaliteit verhouding. Als ik voor beide gerechten 32,50 zou moeten afrekenen, vind ik die verhouding een stuk minder! Prima bediening en omdat je alles wat je aan woonaccessoires ziet kunt kopen, viel er genoeg te zien.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben een High Tea gehad en die was fantastisch verzorgd, heerlijke gerechten en prettige bediening! Leuke ambiance. Wij komen hier zeker terug.
Marcelle H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker eten in een leuke omgeving. Maar niet top. De gerechten missen hier en daar iets fris..... alles om je heen qua inrichting is te koop Maar als je lang wilt tafelen, is een goede stoel en een tafel op de juiste hoogte ook fijn. En dat ontbreekt echt. Houten stoelen, te klein, lage tafels etc.