Eethuis Twintig

Piushaven 20B 5017 AN Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Eethuis Twintig

Sfeervol dineren aan de waterkant

Er is genoeg te zien bij Eethuis Twintig. Alle leuke details in het interieur eisen ogenblikkelijk je aandacht op en laten je niet meer los. In deze sfeervolle ambiance verschijnen er keer op keer mooi opgemaakte gerechten op tafel die ook nog eens fantastisch smaken. Ook een prima plek voor een borrel met vrienden. Hier kom je zeker terug!

Meer informatie over restaurant Eethuis Twintig

• Kom je met de auto?
    U vindt ons in het Falconpand aan de Piushaven, nummer 20B

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Culimar .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker eten in een leuke omgeving. Maar niet top. De gerechten missen hier en daar iets fris..... alles om je heen qua inrichting is te koop Maar als je lang wilt tafelen, is een goede stoel en een tafel op de juiste hoogte ook fijn. En dat ontbreekt echt. Houten stoelen, te klein, lage tafels etc.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten, genoten van de perfecte bediening in een leuke ambiance. Een aanrader.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eethuis twintig is – zoals ze het zelf noemen- een lifestyle-restaurant, mooi gelegen aan de Piushaven. Je kunt er met goed weer buiten zitten, maar ook binnen is de aankleding bijzonder, met tafels en stoelen, die ook in de verkoop staan.
In het aspergeseizoen waren we hier ook als eens geweest, maar toen waren we minder te spreken over de garing van de asperges. Dit keer lunchten we op het buitenterras en namen de tweegangs-verrassingslunch. Het eerste gerecht was een salade met 2 rondjes filet, wat plakken gegaarde kalfsmuis, een crumble met ras el hanout en een dressing van basilicum-olie, die goed smaakte. Men heeft hier bieren van La Trappe op tap, dus we namen een Puur en een Witbier. Puur is een lekker bier, dat je helaas maar zelden tegenkomt in de Nederlandse horeca.
Het tweede gerecht was een goed gebakken doradefilet, met wat groene asperge, een wortel, een stukje venkel en een röstirondje.
Hierbij dronken we een rosé out of the blue, wel lekker, maar voor 5 euro wat karig geschonken. De bediening was zonnig en vriendelijk.
Dus dit keer een positieve ervaring. Wat beter kan is ook dit keer de bereiding van de groente, en bij her eerste gerecht zou ook wel een stukje brood geserveerd kunnen worden.
Angelinec .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben nu twee keer gegeten bij eethuis Twintig, een keer in de winter en nu in de zomer en we komen zeker terug! Beide keren was het eten super en de bediening snel en leuk. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, niets dan lof!!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We werden allervriendelijkst ontvangen en konden kiezen voor buiten zitten of binnen. Mocht het weer veranderen konden we altijd nog naar binnen. We hadden voor verrassingsmenu gekozen. Dit bleek een goede keuze we hebben heerlijke gerechten voorgeschoteld gekregen die de smaakpapillen een plezier deden. Het personeel is zeer attent .
Timila .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ook wij hebben gekozen om voor ons een onbekend restaurant te zoeken in Tilburg ,en dat is zeker gelukt bij eethuis 20 .heerlijk gegeten alle smaak pupillen werden geactiveerd door het scala aan smaak. De bediening was perfect was vriendelijk en had aandacht voor de klant.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Eethuis twintig heeft een heerlijk terras aan het water, en daar kan je zalig zitten. We hebben alleen nachos gegeten, waar wat weinig saus en kaas opzat. Daarnaast heerlijk geborreld. Binnen bij twintig was het prachtig maar bloedheet. (tip: zet de ventilatoren in deuringang, zodat ze de koelere buitenlucht naar binnen blazen) De dames bediening waren zeer charmant maar veel te druk. Dus zaken vergeten, te laat en dergelijke. Met een extra bediende had er veel meer verkocht en geserveerd kunnen worden, dus zonde voor de dagomzet leek ons.
Ik wil even toelichten dat er een onverwachte topdrukte was gisteren in de Piushaven vanwege het evenement Oud-Hollands Fiets Duiken voor de 1e maal georganiseerd, waarvan wij geen idee hadden hoeveel mensen daar op af zouden komen. Vandaar dat het allemaal wat hectischer was dan normaal. We hopen dat jullie toch een heerlijke middag hebben gehad met dit leuke evenement.
Jules1981 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Eten was met veel aandacht en zorg bereidt. Heerlijk gegeten (steak tartaar, vissoep en vis) in een bijzonder decor. De gastvrouw doet er echt alles aan om het haar gasten zo aangenaam mogelijk te maken en goed en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader wat ons betreft.
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Met 2 personen voor het 4 gangen menu gekozen. De door de chef aangeboden amuse was een smaakexplosie en verrassend. De toon was gezet. De gangen waren een voor een met zorg bereid. De smaken mooi afgestemd en opmaak netjes en uitnodigend. Service vriendelijk en attent in een ongedwongen en ongecompliceerde ambiance. Dit was de tweede keer en we zullen er vast en zeker meer komen. Geen minpunten te noemen en de prijs prestatieverhouding prima voor deze klasse
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Eethuis Twintig... Het begon al met de enthousiaste bediening... Je merkt meteen dat er met plezier gewerkt wordt.
Er is een mooie kleine menukaart waar je losse gerechten kan bestellen of menu's.
Het eten is van verse ingrediënten en wordt heel mooi opgediend. Zo mooi als het uitziet, smaakt het ook.
Daarbij hebben we goede wijnen gedronken.
Dit is wat ons betreft echt een aanrader. Een pareltje in de Piushaven
KdJ .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
mooi plekje aan de haven. Jammer dat we niet buiten konden zitten.
Goed eten, leuke gerechten op de kaart.
Goede en attente bediening.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Prima eet ervaring aan de piushaven op een zonnige namiddag! Gezellig eethuis, menuutje met lekkere gerechtjes en vlotte bediening.
Sjouwbeest41278 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Lekker verrast door de chef met een 3-gangen verrassingsmenu. Een echte aanrader voor wie niet kan kiezen. Vriendelijk personeel en goede uitleg bij de gerechten.
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Na een gerechtje vn de aspergetour geproefd te hebben, zijn we blijven hangen voor een hoofdgerecht. Beide gingen voor de eendenbout. Het bord zag er prachtig uit en wat er op lag smaakte goed. Er waren drie asperges, mini courgette, mini aubergine, paprika en een lekkere puree. En natuurlijk de eendbout. Alles smaakte prima en qua kleuren was het een genot om naar te kijken. De wijn was lekker en de bediening prima. We komen zeker nog een keer teurg.
Tasmara R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Leuk restaurant waar je alles wat je ziet ook kan kopen.

Lekker eten, leuke bediening. zeker genieten daar. Kleine maar goede menukaart en de gerechten zijn stuk voor stuk goed klaar gemaakt.
Martijnverveen V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Zeer originele kaart met lekkere verse producten, alles wat je eet zie je ook en de bediening is efficient. zeker een aanrader wanneer u in Tilburg bent
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Aardige mensen , 1 mevrouw was net nieuw , zij moest het nog een beetje leren, maar deed goed haar best. Onze dochter is veganistisch. Zij vond het prima verzorgd echter de portie's een beetje klein voor een veganist. Licht eten , dan net wat meer (groente) aanbieden. Toetje perentaart was nou weer net veel te veel, de helft ook goed geweest... Borden waren mooi opgemaakt en het eten was lekker. Complimenten!
BvW1986 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten hier op een rustige en relaxte zondagavond. Vriendelijke bediening, veel keuze op de kaart tussen voor-, tussen- en hoofdgerechten. Ook verscheidene soorten desserts die het de keuze bijna onmogelijk maken. Heerlijk gegeten en genoten van de avond.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zeer geslaagde avond. Er was net een nieuwe kaart geïntroduceerd waar ze graag feedback op kregen. De kaart is erg origineel en in elke gang zit een ruim palet aan smaken. Enige kritiekpunten waren het droge parelhoenvlees en de kikkererwtenburger die te veel naar een schnitzel neigt. Verder erg lekker gegeten in een mooie ambiance. Personeel is relaxed maar mag nog aan hun timing werken (vaak net te lang wachten).
Franstheys5 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Eten prima, bediening goed, attente medewerkers. Enige aandachtspunt zou kunnen zijn: zijn sommige stoelen geschikt om er lange tijd op te zitten? Wij gaan zeker terugkomen, was trouwens al de derde keer dat wij er waren.