Eethuis Thaifood

6,8

Jouw recensie over het restaurant Eethuis Thaifood

Romer V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima gegeten! Ruime porties en authentieke smaken. Aanrader voor iedereen die van Thais eten houdt.
Lidaboer .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vorige week hier voor de tweede keer heerlijk gegeten en deze week van de afhaalservice gebruik gemaakt. Het is met recht een eethuis: klein, gezellig en laagdrempelig. Bediening attent en persoonlijk. Huiskamergevoel.
Het allerbelangrijkste: het eten is super lekker!
Na de afhaalmaaltijd van gisteren (goed geregeld: alles warm, vers, ruim voldoende en op tijd) werd met de vriendenkring besloten dat we binnenkort met z'n allen op een vrijdag naar het restaurant gaan want dan is er buffet.
Kortom een echte aanrader!
ajvanzon .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, bediening vriendelijk maar ietwat knullig. Het gaat om de smaak van het eten, de porties zijn zeer ruim en gul.
W T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gerechten niet bijzonder uitgevoerd. Kousenband bleek vervangen door sperziebonen:jammer!
Met AH actie gegeten. Je blijkt met de actie duurder uit dan dat je alles los bestelt.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
het eten was lekker. de bediening was wel vriendelijk , maar je moest ze steeds opzoeken. Dit begon al bij het binnen komen. De aankleden doet ook niet warm aan
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben genoten het was heerlijk! Vooraf gefrituurde hapjes in een word verrukkelijk daarna nam ik gebakken rijst mijn partner mihoen en dat hebben we gedeeld, ook kip en rundvlees gedeeld. Verse ingredienten en vriendelijke mensen. Wij komen heel snel terug voor de vis!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg lekker eten maar geen fijn restaurant. Bediening slecht. Zwaar verouderde tent, zelfs spinnen in de hoek van het raam naast waar je zit te eten. Muziek die aan en uit gaat of blijft hangen. Het hoeft allemaal niet supermooi te zijn maar een beetje verzorging zou een hoop schelen.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten was heerlijk! We hadden wel de indruk dat nadat de serveerster was vertrokken, wij waren vergeten door de overgebleven bediening. Ik denk dat we 1,5 uur na het hoofdgerecht hebben gewacht om bediend te worden. Daarna hebben we maar bij de bar besteld.
Kristie B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, echt authentieke smaken.
Bij het gedag zeggen zochten we het meisje van de bediening, zij was al klaar met werken maar we konden haar gedag zeggen in de keuken en werden gastvrij onthaald om in de keuken te komen.
erg lieve mensen .
Van S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen en alles goed geregeld.Echt een aanrader als je van goed thais eten houd
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten voor een lage prijs, het maakt eigenlijk niet uit wat je bestelt want alles is lekker, en de bediening is vriendelijk.
Anjelies .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zo lekker gegeten dat we bij het hoofdgerecht zo veel gegeten hebben dat we het toetje niet meer op konden.....
Zeker voor herhaling vatbaar.
Chun L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hier gegeten met de AH Restaurantactie. Met de actie is het best te doen, maar zonder actie zou ik hier niet komen. 35 euro p.p. voor een magere 3-gangenmenu exclusief drank is aan de prijzige kant. Eten is wel lekker, maar niet speciaal.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Alles is supervers en erg lekker. De mihoen is bijna een maaltjd an sich, lekker met paksoi erdoor. Voldoende parkeergelegenheid rond het restaurant. Vriendelijk pesoneel.
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, kon kiezen tussen milde pittige en hete curry. Gegeten van Ah actie. Soep met arnalen, kip en gebakken banaan toe. Vriendelijk personeel.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Super lekker gegeten samen met mijn man. Personeel was heel erg vriendelijk en zelfs de kok kwam vragen of alles naar wens is. Eten was heel erg lekker! Komen zeker nog eens terug
Zoë W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten!! Genoeg keuze! Vriendelijk personeel. Aangezien wij geen grote eters zijn hadden wij wat loempia's vooraf op de kaart stond dat het er 3 zouden zijn en kregen er 4, mooi kunnen delen! Rustig voor een zaterdagavond maar het ligt dan ook niet in het centrum! Makkelijk te bereiken en je kan voor de deur parkeren. Wij konden zelf met de fiets aangezien wij in de buurt wonen! Gaan hier zeker vaker eten!!
Shakuntala S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wij hoefden niet lang te wachten op het eten maar de kwaliteit was niet geweldig. De ossenhaas was gekookt in plaats van gebakken. De viskoekjes waren zeer vettig. Niet voor herhaling vatbaar!
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer lekker gegeten en een zeer vriendelijk personeel
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk Thais eten! Goede bediening.