Eethuis Thaifood

6,8

Jouw recensie over het restaurant Eethuis Thaifood

Kristie B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, echt authentieke smaken.
Bij het gedag zeggen zochten we het meisje van de bediening, zij was al klaar met werken maar we konden haar gedag zeggen in de keuken en werden gastvrij onthaald om in de keuken te komen.
erg lieve mensen .
Van S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen en alles goed geregeld.Echt een aanrader als je van goed thais eten houd
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten voor een lage prijs, het maakt eigenlijk niet uit wat je bestelt want alles is lekker, en de bediening is vriendelijk.
Anjelies .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zo lekker gegeten dat we bij het hoofdgerecht zo veel gegeten hebben dat we het toetje niet meer op konden.....
Zeker voor herhaling vatbaar.
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hier gegeten met de AH Restaurantactie. Met de actie is het best te doen, maar zonder actie zou ik hier niet komen. 35 euro p.p. voor een magere 3-gangenmenu exclusief drank is aan de prijzige kant. Eten is wel lekker, maar niet speciaal.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Alles is supervers en erg lekker. De mihoen is bijna een maaltjd an sich, lekker met paksoi erdoor. Voldoende parkeergelegenheid rond het restaurant. Vriendelijk pesoneel.
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, kon kiezen tussen milde pittige en hete curry. Gegeten van Ah actie. Soep met arnalen, kip en gebakken banaan toe. Vriendelijk personeel.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Super lekker gegeten samen met mijn man. Personeel was heel erg vriendelijk en zelfs de kok kwam vragen of alles naar wens is. Eten was heel erg lekker! Komen zeker nog eens terug
Zoë W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten!! Genoeg keuze! Vriendelijk personeel. Aangezien wij geen grote eters zijn hadden wij wat loempia's vooraf op de kaart stond dat het er 3 zouden zijn en kregen er 4, mooi kunnen delen! Rustig voor een zaterdagavond maar het ligt dan ook niet in het centrum! Makkelijk te bereiken en je kan voor de deur parkeren. Wij konden zelf met de fiets aangezien wij in de buurt wonen! Gaan hier zeker vaker eten!!
Shakuntala S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wij hoefden niet lang te wachten op het eten maar de kwaliteit was niet geweldig. De ossenhaas was gekookt in plaats van gebakken. De viskoekjes waren zeer vettig. Niet voor herhaling vatbaar!
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer lekker gegeten en een zeer vriendelijk personeel
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk Thais eten! Goede bediening.
tim R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Het was erg rustig, wat we niet helemaal begrepen aangezien het eten erg goed was. Het andere Thaise Restaurant in Amersfoort viel ons erg tegen, maar we zijn blij dat we een nu wèl een goede op nog geen 300 meter afstand van ons huis hebben gevonden.

Tot de volgende keer!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Zeer lekker gegeten en je kunt er voor de deur parkeren. Bediening erg vriendelijk! Een echte aanrader!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een thais restaurant dat lekker eten serveert maar het restaurant niet centraal stelt. Het was om 18h00 nog leeg maar enorm druk in de keuken door alle bestellingen. Ik vreesde voor lange wachttijden. Dat viel enorm mee; het ging eerder sneller dan we dachten. We bestelden viskoekjes en tom ka kai als voorgerecht. Bij de drankjes lekkere kroepoek. Voorgerechten van prima kwaliteit al was de saus bij de viskoekje niet echt thais maar meer sweet chili saus uit een fles. En van mij mogen de viskoekjes wat krokanter maar dan is een kwestie van smaak. Soep was erg lekker en zoals gevraagd lekker pittig.
Hoofdgerechten: voor het eerst een massamancurry van beef. Erg lekker maar het rundvlees was wel nog hard. Andere hoofdgerecht met kip prima. Allemaal hoog op smaak zonder overdreven heet te zijn. Leuke kennismaking, als ik in de buurt zou wonen zou ik vaker komen. Makkelijk parkeren; prima prijzen. Eerlijk en authentiek maar heb daar niet echt verstand van.
Tip voor het restaurant: laat je menukaart eens goed lezen; veel taalfouten. Wel grappig maar een stinkyrijst als dessert klinkt niet aantrekkelijk.
Een aanrader als je eenvoudig maar lekker wilt eten. Geen culinaire belevenis maar wel echt leuk
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Fantastisch eten op een onverwachte plek in de wijk de liendert.
Het is of je in thailand eet.
Vooraf de thaise snacks allemaal even lekker. De soep vol met verse productenen pittig.
Als hoofdmaaltijd hadden we beiden gekozen voor de inktvis maar op twee verschillende manieren bereid.
Heerlijk!!!
Porties zo groot dat we het niet op kregen en we zijn echt geen kleine eters.
We komen hier snel weer terug.
wim G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Dit restaurant serveert authentieke Thaise gerechten van prima kwaliteit en een lage prijs. De service is vriendelijk.
Het restaurant bevindt zich in een eenvoudige buurt van Amersfoort, ver buiten het centrum, en verkoopt vooral via thuisbezorging. Wij waren deze avond de enige gasten. Als het op een andere, betere lokatie gevestigd zou zijn, en de prijzen zou verdubbelen, zou het ongetwijfeld veel meer klanten aantrekken.
Thaifood zit tegen de rand van het centrum aan 2 minuten met de auto en plm
10 lopen dank je wel voor de leuke reactie
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk eten, echt Thai's. Dit is de beste Thaise restaurant waar ik buiten Thailand ooit heb gegeten. Wil je iets speciaals dan kan dat, geen moeite teveel. Bediening top en heel aardig, sfeer goed. Jammer dat nog niet meer mensen ontdekt hebben hoe je een stukje Thailand terug kan vinden in Amersfoort.

JoRo11 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Prima gegeten in een leuk restaurant.
We (2 mensen) hebben prima gegeten in dit restaurant. Het eten was smakelijk, snel genoeg geserveerd en meer dan voldoende. De uitleg dat een gerecht zeker genoeg voor 1 persoon was, klopte zeer zeker. Om wat verschillende dingetjes te kunnen proberen bestelden we het meest uitgebreide menu en nog een apart gerecht. Dit was dus eigenlijk te veel.
Suggestie aan het restaurant: maak het mogelijk om in een menu van gerechten te wisselen of doe wat meer verschillende hoofdgerechten met kleinere porties.
Ook handig: gratis parkeren voor de deur.
daanje3 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Als hoofdgerecht de biefstuk in panena curry die goed was, maar de kippenwings werden in eerste instantie koud geserveerd, maar waren de 2e keer wel oké. Service was prima en de sfeer was fijn