Eethuis Thaifood

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Zeer lekker gegeten en je kunt er voor de deur parkeren. Bediening erg vriendelijk! Een echte aanrader!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een thais restaurant dat lekker eten serveert maar het restaurant niet centraal stelt. Het was om 18h00 nog leeg maar enorm druk in de keuken door alle bestellingen. Ik vreesde voor lange wachttijden. Dat viel enorm mee; het ging eerder sneller dan we dachten. We bestelden viskoekjes en tom ka kai als voorgerecht. Bij de drankjes lekkere kroepoek. Voorgerechten van prima kwaliteit al was de saus bij de viskoekje niet echt thais maar meer sweet chili saus uit een fles. En van mij mogen de viskoekjes wat krokanter maar dan is een kwestie van smaak. Soep was erg lekker en zoals gevraagd lekker pittig.
Hoofdgerechten: voor het eerst een massamancurry van beef. Erg lekker maar het rundvlees was wel nog hard. Andere hoofdgerecht met kip prima. Allemaal hoog op smaak zonder overdreven heet te zijn. Leuke kennismaking, als ik in de buurt zou wonen zou ik vaker komen. Makkelijk parkeren; prima prijzen. Eerlijk en authentiek maar heb daar niet echt verstand van.
Tip voor het restaurant: laat je menukaart eens goed lezen; veel taalfouten. Wel grappig maar een stinkyrijst als dessert klinkt niet aantrekkelijk.
Een aanrader als je eenvoudig maar lekker wilt eten. Geen culinaire belevenis maar wel echt leuk
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Fantastisch eten op een onverwachte plek in de wijk de liendert.
Het is of je in thailand eet.
Vooraf de thaise snacks allemaal even lekker. De soep vol met verse productenen pittig.
Als hoofdmaaltijd hadden we beiden gekozen voor de inktvis maar op twee verschillende manieren bereid.
Heerlijk!!!
Porties zo groot dat we het niet op kregen en we zijn echt geen kleine eters.
We komen hier snel weer terug.
Wim-G .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Dit restaurant serveert authentieke Thaise gerechten van prima kwaliteit en een lage prijs. De service is vriendelijk.
Het restaurant bevindt zich in een eenvoudige buurt van Amersfoort, ver buiten het centrum, en verkoopt vooral via thuisbezorging. Wij waren deze avond de enige gasten. Als het op een andere, betere lokatie gevestigd zou zijn, en de prijzen zou verdubbelen, zou het ongetwijfeld veel meer klanten aantrekken.
Thaifood zit tegen de rand van het centrum aan 2 minuten met de auto en plm
10 lopen dank je wel voor de leuke reactie
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk eten, echt Thai's. Dit is de beste Thaise restaurant waar ik buiten Thailand ooit heb gegeten. Wil je iets speciaals dan kan dat, geen moeite teveel. Bediening top en heel aardig, sfeer goed. Jammer dat nog niet meer mensen ontdekt hebben hoe je een stukje Thailand terug kan vinden in Amersfoort.

JoRo11 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Prima gegeten in een leuk restaurant.
We (2 mensen) hebben prima gegeten in dit restaurant. Het eten was smakelijk, snel genoeg geserveerd en meer dan voldoende. De uitleg dat een gerecht zeker genoeg voor 1 persoon was, klopte zeer zeker. Om wat verschillende dingetjes te kunnen proberen bestelden we het meest uitgebreide menu en nog een apart gerecht. Dit was dus eigenlijk te veel.
Suggestie aan het restaurant: maak het mogelijk om in een menu van gerechten te wisselen of doe wat meer verschillende hoofdgerechten met kleinere porties.
Ook handig: gratis parkeren voor de deur.
Daanje3 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Als hoofdgerecht de biefstuk in panena curry die goed was, maar de kippenwings werden in eerste instantie koud geserveerd, maar waren de 2e keer wel oké. Service was prima en de sfeer was fijn
Bokhorst .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
martien
met 4 personen gegeten en leuke vlotte en vriendelijke bediening en heel lekker eten en
behoorlijke porties en wij gaan zeker nog terug.
er is duidelijk geleerd van vorige problemen want de wachttijden waren normaal en als het bestelde drinken werd snel gebracht, wij vinden het juist rustig aan tafel als er niet voortdurend
gevraagd wordt of men nog wat wil drinken.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijk, eerlijk, goed gekruid en vers bereid eten in eenvoudig aangekleed restaurant. De bediening is vriendelijk (al spreekt ze weinig Nederlands).
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prima gegeten, lekkere gerechtjes vooraf, vrij goed klaar gemaakt. De biefstuk in curry was redelijk goed, maar wel iets aan de taaie kant. Is ook afschuwelijk moeilijk om perfect te krijgen als het in dunne reepjes is.

Wat heel vreemd was, was om telkens keukenjongens met schorten om spullen te zien halen buitenom. Kwamen telkens voor ons raam langs lopen.

De ober was vriendelijk, maar had het verrassend druk met de vier tafels die er zaten. Het voorgerecht dat mijn vrouw als hoofdgerecht besteld had kwam toch tegelijk met de andere voorgerechten waardoor ik in m'n eentje zat te eten. Op zich goed gegeten, was daarbij een betaalbare maaltijd, niet ontevreden maar had beter gekund.
Hallo Martin
De keukenjongens met schorten om is personeel van de zaak naast ons.
wij bezorgen ook voor ThuisBezorgd en klanten komen via de achterkant ook afhalen
dus het was niet alleen de tafels
dat je in je eentje zat te eten vinden wij ook niet fijn maar kwam door de drukte
in de keuken onze excuses hiervoor
mvg
Willem___ .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Lekker eten met authentieke smaak, maar niet zo professioneel. Bij soep geen prijs op het menu, de bromfietsbezorger bediende met pet op, bij berekenen van de korting was er geen rekenmachine bij de kassa, kokkin nam bestelling op met haarnetje op, etc.
Hallo Willem
de minpunten die je opnoem zijn terecht
Er is reeds een prijs van de soep op de kaart gezet
de bezorger is ook al aangesproken over de pet
deze kokking draagt normaliter een Horeca muts en geen haarnetje !

thx voor je feedback
Bobdraadslot .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijke Thaise gerechten! We kregen desondanks niet alles op. Zeker aan te raden voor wie van goed Thais eten houdt. Er staan geen nagerechten op het menu. Dat was wel apart.
Rjhoukema .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Lekker eten met heel aardige bediening voor een heel redelijke prijs. Grote porties ook en wat we over hadden kregen we mee naar huis. Zeker een aanrader dus, alleen wel jammer dat de bediening niet zo attent was om af en toe te vragen of we nog wat wouden drinken.
WEW .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het eten was goed en grote porties maar onze tip voor de eigenaar is om echt iets aan de service en bediening te doen. We moesten 1,5 uur wachten op ons hoofdgerecht en er werd slechts 1 keer gevraagd wat we wilden drinken...en zo waren er nog wat dingetjes. Jammer, ik hoop echt dat ze daar meer aandacht aan gaan besteden want dan zou ik dit restaurant wel bij anderen aanbevelen, nu niet.
Beste Wew
Wij waren ons hier ook bewust van en zijn ook blij dat na lang zoeken wij een Thaise serveerster hebben aangenomen .
Mvg Apon
Kristel D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Een aanwinst voor Amersfoort, zeker omdat Wasana Dee tegenwoordig vaak vol is. Het eten is fantastisch, vers en authentiek. De bediening is misschien geen geschoolde horecabediening, maar altijd vriendelijk en behulpzaam. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten... Wij blijven hier zeker komen!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015

We waren vol verwachting naar ThaiFood gegaan, want de reviews zijn zo positief!
Het werd helaas een teleurstelling.
In de eerste plaats was de aandacht voor de gasten onvoldoende. We kwamen binnen, maar van het personeel was er niemand in de ruimte, ik ben maar op zoek gegaan.
Even aangeven dat we gereserveerd hadden. Enfin, we mochten een tafeltje uitzoeken, maar daarna was iedereen weer verdwenen.
Uiteindelijk slaagden we er in om wat te drinken te bestellen en de bestelling te plaatsen. Let wel, het restaurant was op dat moment, op twee andere tafels na, nog leeg.
Tijdens de hele sessie komt er niemand vragen of alles naar wens is, of we misschien nog iets wilden drinken.
In de tweede plaats de logistieke organisatie. Deze laat nogal wat te wensen over. Na een uur werden de starters gebracht, maar niet zoals we handden besteld. We hebben het maar laten zitten, omdat we geen zin hadden nog langer te wachten. Na anderhalf uur werden
de rijst en de mihoen gebracht, maar vervolgens moesten we nog 10 minuten wachten op de bijbehorende hoofdgerechten. Het loopt gewoon niet lekker, dat is aan alles duidelijk te merken.
Al met al zijn we er twee uur en een kwartier geweest, voor een starter en een hoofdgerecht.
Tenslotte de kwaliteit van het eten. Dat was de grootste teleurstelling. De viskoekjes, doorgaans een smakelijke lekkernij, hadden te weinig smaak.
Ze waren wat melig, en vissmaak konden we niet bespeuren, wel een dominante koriandersmaak. Ze waren wel gaar en lekker krokant gebakken, niet vet.
Wij kozen als hoofdgerechten lamsvlees in rode curry, en garnalen met groenten in oestersaus, vergezeld van witte rijst en mihoen.
Het vlees was een ramp. Geen stukje was goed gaar of bestond uit vellen. Het smaakte ook nergens naar.
De groenten waren zeer zeker vers, maar onvoldoende gegaard. De curry was tamelijk vlak van smaak, en al helemaal niet pittig, waar ik wel om had gevraagd trouwens.
De garnalen waren goed, de groenten overvloedig, maar onvoldoende gaar. De oestersaus was dun en weinig op smaak.
De witte rijst was prima. De mihoen was goed gevuld, maar erg flauw en ook met onvoldoende gegaarde groenten.
We misten echt de bekende rijke, kruidige en pittige Thaise smaken, Jammer.
Het decor is verder prima, netjes maar eenvoudig, met een gezellige sfeer. Niks mis mee.
Jammer dat dit restaurant op de andere punten slecht scoort.
Van de Thaise restaurants waar ik heb gegeten, scoort deze met afstand het slechtst.
In het licht van onze ervaring, begrijp ik niets van de hoge waarderingen. Hebben we gewoon incidenteel pech gehad? Ik hoop het voor het restaurant. Wij gaan het niet nog een keer proberen in ieder geval.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Was op 4 december maar twee tafeltjes bezet. Kwam ook goed uit, want er was maar 1 persoon kok/bediening aanwezig.
Zeer vriendelijke dame, die het het eten vers bereid. Dat proef je gelijk aan de groentes en de rijst. Die was top.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteren echt heerlijk gegeten bij dit Thaise eethuis. Begonnen met viskoekjes en kipsate. Allebei super vers en fijn van smaak. Daarna een kippensoep met cocos en veel groente erin en een pittige vissoep met inktvis, witvis en garnalen. Als hoofdgerechten hadden we garnalen met groente, veel groente en veel garnalen, met mihoen (en dat voor maar 15,50) en ik had Pad Thai (noodles) met garnalen. De inrichting is eenvoudig maar het eten echt uitzonderlijk. Van alle thaise restaurantjes waar ik de laatste 10 jaar hen gegeten was het eten hier het meest authentiek en het het lekkerst. We komen zeker terug!
Sylviabotermans .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Een belevenis om niet meer te vergeten! Alles maar dan ook alles ging niet zoals het hoort! Het eten kwam op tafels terwijl wij nog geen borden hadden. Er is niet meer gevraagd of we nog wat wilden drinken, de tafel werd niet afgeruimd. Geen keuze kaart voor een nagerecht. Ons ijsje (zeer sober) hebben we genuttigd tussen de lege borden, en schalen. De koffie was koud en de rekening klopte niet.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Met ons gezin met (jonge) kinderen al diverse keren gegeten bij Thaifood. Elke keer weer een genot om bij Thaifood Thais te eten. Alsof er een engeltje over je tong.....
Alle ingrediënten zijn heel erg vers.
Wij komen er graag!