Eethuis Tante Toer

6,9
Kan beter
Mangol W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vrijdag 27 januari ben ik met een gezelschap van vier personen wezen eten bij Tante Toer. We hadden om 19.00u gereserveerd en bij binnenkomst stond onze tafel voor ons klaar. Opvallend was dat het helemaal vol zat en de naastgelegen restaurants in de Jodenstraat waren nagenoeg leeg. Dus dit was een goed teken. De ontvangst was vriendelijk en de medewerkers hadden goede zin.

Omdat het mijn eerste bezoek was bij Tante Toer heb ik de menukaart bekeken via de website. Het eerste wat mij opviel was dat de prijzen nog niet aangepast waren op de website. De gerechten zijn gemiddeld een euro duurder geworden t.o.v. de prijzen op de website. Ik heb de medewerker erop geattendeerd en hij had er niet echt een passend antwoord op.

Op advies van de medewerker heb ik als hoofdgerecht de rijsttafel besteld en mijn gezelschap waren ook enthousiast over mijn keuze, dus wij namen alle vier hetzelfde. Vooraf hebben we alle vier de sotosoep genomen.

Het eten was boven verwachting heerlijk. De rendang en smoor waren op authentieke wijze gemaakt en de witte rijst was ook heerlijk. De kipsate was mals en de pindasaus was voortreffelijk. De sotosoep was ook om te smullen. Prijs kwaliteit? Ik vind dit niet in verhouding omdat het gewoon te duur is voor wat je krijgt.

Een groot minpunt was de afzuiging in de keuken. Onze kleren roken helemaal naar eten omdat de afzuiging het heel slecht functioneerde.

De bediening is vlot en vriendelijk en eigenlijk was daar niks op aan te merken. Uiteindelijk waren we voor vier personen 142 euro kwijt inclusief 3 drankjes per persoon.

Al met al zal ik zeker nog een bezoek brengen aan Tante Toer.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met mijn partner hier gegeten. Vriendelijke ontvangst door de heren die dienst hadden. We vroegen om de menukaart - de menu staat ook op een bord - die bleken ze gewoon te hebben. Ik koos voor een viscurry en mijn partner de rijstschotel. Na lang wachten kregen we onze bestelde gerechten. Hier word eten nog echt met liefde gemaakt! Beide gerechten waren uitstekend gekruid, en goede porties. Het wachten waard. Complimenten voor de chef.

Bediening hier was warm, gezellig en hartelijk. Decor was alleen minder naar mijn smaak, maar ieder zijn ding.
Karien1964 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Afgelopen weekend gegeten bij tante Toer in venlo met heel veel plezier.
Wij kwamen binnen in een ambiance die je meteen omarmd . Het personeel gaf een gevoel van gezelligheid en warmte. Heerlijk de kneuterigheid dat alle gerechten niet standaard in een kaart te vinden waren maar gewoon huiselijk op een bord aan de wand.
We hebben verschillende kleine hapjes gegeten en de een was nog lekkerder dan de ander met ieder z'n eigen cultuur.
Wij gaan zeker terug naar deze gezellige tent waar je waar voor je geld krijgt en de vriendelijkheid die iedere klant verdiend!!!!!
Karien sprengers
Guidoo .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Gezellig eten bij tante toer? Helaas heeft dit voor ons totaal anders uitgepakt.
Nadat we binnen waren gekomen kregen we te horen dat er geen menukaarten waren, maar dat we de gerechten moesten aflezen van een kinderlijk schoolbord. Controversieel? Niks mis mee, maar om geen alternatief te bieden voor iemand met een hersenprobleem is uitermate jammerlijk. Op onze verbaasde reactie kregen we ironische opmerkingen naar ons hoofd geslingerd zoals:''Pff wat een stuk lopen he en wat een moeite!''. Hiernaast was er ook geen drankenkaart en de dranken met bijbehorende prijzen stonden ook niet ook op het schoolbord vermeld. Blijkbaar moet men dus maar voor lief nemen dat de prijzen meevallen, gissen zoals in een casino of moet men het maar gewoon vragen. Wij besloten het te vragen. " een karafje wijn twaalf euro''. ''Nou oke dat gaat gaat nog wel'', zeiden we enigsinds beschaamd in het bijzijn van de serveerster.
Nadat we overigens wel heerlijk gegeten hadden, liep de eigenaar van deze egocentrische tent langs. We namen deze gelegenheid aan om, buiten het feit van het belachelijke schoolbord, even te zeggen dat we het niet zo aangenaam vonden dat er geen gegeven informatie bestond over de dranken en bijbehorende prijzen. Hierop kregen we de reactie: ''Dat is dan jammer voor je''. Nadat we de rekening gekregen hadden ging het pas echt loos in deze wolf in schapenpak geklede tent. We zagen op de rekening dat het karafje wijn een paar euro duurder was dan eerder vermeld. Na onze eerdere behandeling voelde we toch een sterke behoefte om hier puur uit principe even iets over te zeggen, omdat dit namelijk echt een gevolg is van het feit dat er geen drankenkaart aanwezig was. Na dit even gemeld te hebben kregen we te horen dat dit toch echt te ver ging en we hier niet meer WELKOM waren, waarop we weg zijn gegaan. Nou volgens mij zijn de klanten nooit welkom. Het enige dat welkom is, zijn de dikke beurzen die ze mee nemen.
Tante Toer nooit meer!!
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Tante Toer! Rib-eye was heerlijk op smaak en perfect gebakken! Het was een rustige avond. Bediening lekker vlot, maar niet opdringerig. Kennis over de producten had de ober paraat en wist mijn tafelgenoot met een lactose intolerantie prima te woord te staan. Echt een aanrader!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Gekozen met 2 personen voor 8 tapas van het 'schoolbord'. Met uitzondering van de champignons in mediterraanse saus, uitermate smaakvol en de ajam smoor zelfs verrassend lekker. Voor wat betreft de bediening (lange wachttijden bij de diverse gerechten) en het decor waanden wij ons eerder in een cafe, dan in een eethuis. Voor het eten kun je er op zich terug komen, maar inmiddels hebben wij in Venlo betere alternatieven ontdekt.
jmz .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Lekker tapas gegeten, 5 stuks was voldoende. Prima prijs kwaliteit. Eenvoudig, gezellig en goed personeel. Doe iets aan de voordeur!!
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Gisteren hapje gaan eten samen met mijn man. Indonesische rijsttafel die wij beiden bestelden bleek niet warm geserveerd, het eten was lauw. Na een opmerking hierover werd het terug genomen en opnieuw geserveerd. De bijlagen (vlees) waren nu wel warm, de rijst echter nog steeds niet. Dit hebben we nu maar zo gelaten. Toen de serveerster af kwam ruimen vroeg ze of alles naar wens was geweest. Opmerking gemaakt dat het eten goed was, echter rijst nog steeds niet warm. De serveerster hoorde de opmerking, reageerde verder niet, maakte geen oogcontact en haalde de borden zonder nog excuses te maken weg. Een excuus en een kleine geste was op zijn plaats geweest. Zo maak je het verschil tussen nog eens terug komen of niet meer .
Lee W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Op zaterdag 31 Mei om 13.00 uur via Wowdeal een lunch voor 4 personen gebruikt.
2 broodjes gezond en 2 tosties.
De broodjes gezond waren m.i. aangepast aan de prijs , ze waren karig belegd met 1 dun plakje kaas en 1 dun plakje ham, verder was er weinig aandacht aan besteed, niets bijzonders dus.
De tostie`s werden in 2 etappes opgediend, eerst ieder een halve tostie en na 20 minuten de andere helft.
Als dit alles te maken heeft met de gereduceerde prijs van Wowdeal is het niet de moeite waard.
Voor deze prijs hebben we op andere plaatsen een betere lunch gehad.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Tijdens een weekendje Venlo bij Tante Toer belandt door de vele positieve reacties hier op IENS en wij sluiten ons er graag bij aan.
De bediening was jong, maar ontzettend vriendelijk - dat zien we in de randstad in eetcafé's helaas regelmatig anders. Een vuil glas (niet netjes, maar kan gebeuren) werd zonder morren meegenomen en kwam vergezeld van excuses terug.
Het eten mag met recht "wereldkeuken" genoemd worden, want het menu bestond uit gerechten van Azië tot Zuid-Amerika. Lekker divers dus. De pincho's waren mals en goed op smaak vergezeld van verse ambachtelijke frieten. Ook de lamstajine was om je vingers bij af te likken, al vond ik de combinatie met pandanrijst (zelf zou ik hier couscous bij geserveerd hebben) en raïta ietwat bijzonder - het smaakte goed bij elkaar en droeg zeker bij aan het "wereldkeuken-gevoel".
De porties waren niet overdreven groot maar zeker ruim voldoende. Bij het weggaan complimenteerden we de bediening met het leuke concept (dit compliment werd erg leuk ontvangen) en als we dichterbij zouden wonen, waren we hier zeker vaker naar teruggegaan.
E. Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Gisteravond gegeten in dit gezellig drukke restaurant. De veelal jonge mensen die er werken, werken er met zichtbaar plezier aan heerlijke gerechten uit veel windstreken. De chef is Indisch en verstaat zijn vak absoluut. De Soto soep en rijsttafel waren heerlijk en ruim voldoende voor twee personen. Qua prijs is het redelijk voordelig en qua sfeer een topper!
Waterman12 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Ik heb hier 2e paasdag gegeten. Goede bediening en eten was heerlijk. Ik had de Spaanse Pincho's (vleesspiesjes) met friet en salade. Vooral de dressing van de salade was heerlijk fris en smaakte naar meloen. Jonge vriendelijke bediening die zodra ik mijn glas bijna leeg had al klaar stond om de volgende bestelling op te nemen. Enige (min)puntje was voor mij dat alles wart je kon bestellen op een groot bord stond en er geen kaarten waren, maar ik ga er vanuit dat hier speciaal voor gekozen is. Anders hadden ze wel een 10 verdient.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Gezellig, druk, veel keuze. Lekker de Indonesische rijsttafel genomen met ons tweeën. Meer als voldoende en heerlijk.
Gaan zeker terug.
SHD H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
De sfeer en de kwaliteit waren prima, maar het tochtte enorm zowel voor als achterin het restaurant. De bediening hebben we meermaals zelf moeten roepen, omdat ze behalve bij het serveren van de gerechten niet uit zichzelf aan de tafel kwamen. Het gezelschap en het eten maakten veel goed, maar zou de volgende keer voor een ander restaurant kiezen.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Tot nog toe slechts eenmaal mogen genieten van de Indonesische rijsttafel en ik moet zeggen ... hij is heerlijk.
Ik ben getrouwd met een Indonesische, maar eten bij tante Toer komt dicht in de buurt van thuis eten.
Binnenkort nog maar eens gaan.
BaFo .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Prima eetcafé. wij hebben tapas gegeten en daar zaten geslaagde en minder geslaagde hapjes tussen. Bediening was prima. Toch zal ik niet zo snel terugkomen daarvoor vond ik het eten te gewoon en niet verrassend genoeg. Maar ik vond het wel leuk om er een keer gegeten te hebben.