Eethuis Schouwen

Elkerzeeseweg 8 4322 AJ Scharendijke Nederland Kaart

Over restaurant Eethuis Schouwen

Sfeervol genieten

Eethuis Schouwen is een sfeervol restaurant met een terras waar je ’s zomers geniet van de gezonde Zeeuwse buitenlucht. Gelegen in het mooie dorpje Scharendijke is dit een plek waar al menig toerist weer nieuwe energie op heeft gedaan. Ook de Zeeuwen weten inmiddels dat zij hier moeten zijn voor lokale specialiteiten. Het vis en het vlees komen van lokale ondernemers, dus de kwaliteit is top. Ook de vegetariër kan rekenen op heerlijke gerechten, bereid met passie.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Terras
Day S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
lekker gegeten voor de verjaardag van mijn vader. Enige verbeter puntje zou zijn dat een lang gezelschap in hef midden tafeltje voor de bar plaatsen misschien niet handig was. verder heel gezellig

Loek V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
hebt er heerlijk gegeten voor af garnalen cocktail hoofd gerecht men,s steak, kalfsoester van de chef kip saté ossenhaastpuntjes . alleen jammer dat de bediening traag was gisteren moest soms te lang wachten volgens mijn personeel tekort of zo moes lang wachten op de cappuccino en dame blanche was toen nog niet zo druk ik hoop de volgende keer beter
FransenloesenJan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ideaal restaurant met of zonder kinderen, kinderen kunnen grabbelen als ze goed gegeten hebben. Diversiteit in keuze voor zowel vlees, vis en vegetarisch, waarbij veel streekproducten gebruikt worden. Kleine aanpassingen zijn altijd mogelijk naar wens. Vriendelijke bediening