Eethuis Sajaki

Nieuwehaven 232 2801 ED Gouda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.9€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Indien u allergiëen of dieetwensen heeft, kunnen wij hier rekening mee houden wanneer u het van tevoren aangeeft
      Verrassingsgerecht vegetarisch
      Nagerecht
      Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Eethuis Sajaki

Dé plek voor een Indonesische avond

Eethuis Sajaki is dé plek in Gouda voor een authentieke Indonesische maaltijd, een begrip in het Groene Hart. Een Indonesische maaltijd heeft als basis altijd witte rijst. Dit is niet alleen voedzaam, maar ook kalmerend bij spicy gerechten. Van mild tot lekker pittig alle gerechten hebben in ieder geval één ding gemeen bij Sajaki en dat is dat het echte smaakbommetjes zijn.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eethuis Sajaki

Maandag en dinsdag Gesloten
woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Eethuis Sajaki

Donnevan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijke gegeten komen zeker terug
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten, authentieke Indonesische keuken. Prettige sfeer. Zeer hartelijke ontvangst.
Saco V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten en afspraak gemaakt voor catering.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuk eethuis/restaurantje met vriendelijke ontvangst. Uitgebreide keus aan gerechten en onze keuzes smaakten goed
M V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Sympatiek eethuisje met aardige bediening, maar het eten viel erg tegen. Weinig kruiden, geen smaak. Alle vier groentegerechtjes bestonden voor een flink deel uit diepvries boontjes. De kip sate extra bestond uit 4 stokjes met 3 mini-stukjes vlees en een vingerhoedje pindasaus die ook nergens naar smaakte. Te duur voor het gebodene.
Arnout B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prima bordje Indonesisch. Smaakt lekker en ja, t wordt opgepiept.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Zondagavond in maart. Met de ervaringen van goede Indische restaurant in regio Den Haag deze uitdaging aangegaan. Vooral omdat we in Waddinxveen wonen en de reistijd voor deze avond beperkt wilde houden.
Waren enige gasten. Wel wat afhalers. De bediening is prettig maar wat meer in de gaten houden van de gasten kan beter. Zo stil dat we de conversatie van de medewerkers in de keuken te goed konden horen. De gerechten waren niet goed warm. De warmhoud platen zijn misschien al te versleten. Moet echt beter kunnen en hoorden de magnetron teveel piepen. Vers bereiden of oppiepen? De prijs voor de rijsttafel vonden we in vergelijk met andere restaurants echt te hoog. De omzetsnelheid van de ingrediënten zal met weinig gasten zeer beperkt zijn. Minder marge en meer gasten en dan ook meer omzetsnelheid kan misschien een oplossing voor meer succes zijn. Het is voor deze proever in alle jaren de eerste keer in zijn reacties dat hij kritische kanttekeningen moet maken.
Sophie59 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Rommelige ontvangst: tafels stonden ingedekt op de mensen die (met verschillende acties) hadden gereserveerd, maar het plaatsen verliep niet echt soepel. Er was zelfs een stel dat van tafel moest wisselen. Gastvrij zou zijn om het bestek van tafel te laten veranderen, niet je gasten.
Irritant en doorlopend hoorbaar zijn de piepjes van de magnetron. Die het blijkbaar niet goed doet, want behalve de rijst was er niets goed warm.
De eigenaars en personeel zijn vriendelijk en maken graag een praatje, maar het eten vond ik (als nazaat van Indonesische moeder en grootmoeder) flauw en niet bijzonder. Geen aanrader.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst met tijd voor een praatje. Lekker eten, niet te vet zoals in sommige restaurants en niet te grote porties. Ingericht als eethuisje maar met gezellige verlichting.
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was in een woord geweldig! wij gaan zeker nog eens terug en zullen het ook aanbevelen bij familie en vrienden.
wij vonden het eten zo lekker dat we ook een berstelling mee naar huis hebben genomen voor de volgende dag.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Door de heerlijke, eerlijke gerechten en alle vriendelijkheid daaromheen een aanrader.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We maakte gebruik van de AH-actie en dat was goed te merken. Van heinde en ver waren er mensen op afgekomen (Friesland, Apeldoorn, Drenthe). Desondanks ging de gastheer en gastvrouw goed met de drukte om. Bewonderenswaardig hoe zij vanuit hun passie zorg dragen voor de Indonesische keuken en hun klanten. (Althans dat was de indruk die we kregen.) Het eten was goed en lekker; wel vonden we de (reguliere) prijs voor het gebodene iets aan de hoge kant. (Nu was dat door de kortingsactie - 2 maaltijden voor de prijs van 1 - wel aantrekkelijk.)
Corine E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Als indische ben ik zeer kritisch wat indisch eten betreft. Het eten was zonder meer heerlijk. En dit alles in een ongedwongen sfeer.
furoz.ramanand .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten is niet vers en wordt verwarmd in de magnetron. Het vlees smaakte oud. Het enige wat lekker was (en dus vers) was de nasi kunig. Heel teleurstellend. Dit is geen restaurant maar een eethuis. We hebben in betere eethuizen gegeten waar heerlijk en vers eten werd geserveerd. Niet voor herhaling vatbaar!
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig klein restaurant en heerlijk eten,zoals je het thuis echt niet kunt maken,zonder poespas ,veel keuzes,vriendelijk personeel
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een hartelijke ontvangst. Heerlijk echt Indisch eten. We kennen de Indische keuken goed en we hebben gesmuld. We gaan zeker nog een keer om de andere gerechten te proeven.
A B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer vriendelijk, gastvrij en gezellig personeel dat meer dan bereid was mijn tegemoet te komen om glutenvrij en melkvrij te kunnen genieten. Melk word niet eens gebruikt. Mijn soep werd aangepast en voor mijn tussengerecht werd zelfs een nieuwe saus bedacht. Alle drie hebben we heerlijk gegeten.Alles werd snel genoeg en zeer warm geserveerd. Het was meer dan genoeg en goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellig klein restaurant met prettige zachte stoelen. Absolute aanrader voor authentiek Indonesisch eten!!!
a_vandersluis .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We zijn heel hartelijk/ beleefd ontvangen. AH-menu-keuzekaart lag al op tafel. Kan uit 2 menu's kiezen. Eten was prima, de bediening uiterst vriendelijk. Gluten/melkvrij dieet geen enkel probleem, nemen er de tijd voor omdat uit te leggen.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goed eten, jammer van de cola met blikje en de spa rood in plastic flesjes op tafel. Inrichting oogt wat sjofeljes. Dat verwacht ik niet bij de prijs van het eten. Kortgezegd: goed maar te duur.
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op zich is dit een leuk restaurant, maar toch enige kantekeningen; het is er vrij koud, dit werd wel verholpen door een extra straalkachel. ik zat op een stoel, waar ik recht op de grote letters van WC keek. Er werd al schoongemaakt , voordat wij het restaurant gingen verlaten. Dit past niet mijn inziens.
En ik vind de prijzen wat aan de hoge kant, voor het soort restaurant, omdat het eigenlijk meer lijkt op een afhaalrestaurant waar ook wat tafeltjes staan waar je ook kunt eten. Wel heel vriendelijk personeel, en het eten was goed!