Eethuis Sajaki

Nieuwehaven 232 2801 ED Gouda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.9€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Indien u allergiëen of dieetwensen heeft, kunnen wij hier rekening mee houden wanneer u het van tevoren aangeeft
      Verrassingsgerecht vegetarisch
      Nagerecht
      Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Eethuis Sajaki

Dé plek voor een Indonesische avond

Eethuis Sajaki is dé plek in Gouda voor een authentieke Indonesische maaltijd, een begrip in het Groene Hart. Een Indonesische maaltijd heeft als basis altijd witte rijst. Dit is niet alleen voedzaam, maar ook kalmerend bij spicy gerechten. Van mild tot lekker pittig alle gerechten hebben in ieder geval één ding gemeen bij Sajaki en dat is dat het echte smaakbommetjes zijn.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eethuis Sajaki

Maandag en dinsdag Gesloten
woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Eethuis Sajaki

Gail V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Voor het eerst bij Sajaki gegeten. Ontvangst was hartelijk, ongedwongen sfeer, heel huiselijk. We waren hier via de AH Restaurantactie. Van te voren werd geïnformeerd naar het pittigheidsniveau en aan de hand daarvan kregen we een verrassingsmenu. Voorgerecht was een smakelijke kippensoep, hoofdgerecht een mix van verschillende gerechtjes, mijn man en ik kregen allebei andere gerechtjes, dus we konden ook nog eens van elkaar proeven. Dessert was heerlijke spekkoek met vanilleijs en slagroom. Een aanrader, wij komen zeker terug.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Schone toillet en restaurant. Voor dit geld krijgen ze van ons een 8 en een half.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Super lekker eten in een leuk restaurant
met gezellig en zeer sympathieke eigenaar/personeel! Helemaal top!!!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk eten en fijne gastheer en gastvrouw. Aanrader !!!
Marian F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
De gerechten vond ik zeer smaakvol, alles vers. Wij hadden van de AH actie gebruik gemaakt, ze hadden een drie- gangen verrassingsmenu. Niets op aan te merken, kan het iedereen aanbevelen. Zeer vriendelijke bediening. Knus restaurant, huiskamer, warme sfeer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gewoon zeer goed.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vriendelijk en vlot bedienend personeel.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een zeer smakelijk menu. Voorafje was prima: lauwwarme spitskool, gekruid en met lichte pindasaus. Hoofdgerecht op één bord met enkele soorten lekker gekruid vlees. Voldoende rijst daarbij. Toetje was ook prima en daarbij ook koffie. Werkelijk heerlijk gegeten. Smaken waren puur!
Donnevan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijke gegeten komen zeker terug
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten, authentieke Indonesische keuken. Prettige sfeer. Zeer hartelijke ontvangst.
Saco V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten en afspraak gemaakt voor catering.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuk eethuis/restaurantje met vriendelijke ontvangst. Uitgebreide keus aan gerechten en onze keuzes smaakten goed
M V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Sympatiek eethuisje met aardige bediening, maar het eten viel erg tegen. Weinig kruiden, geen smaak. Alle vier groentegerechtjes bestonden voor een flink deel uit diepvries boontjes. De kip sate extra bestond uit 4 stokjes met 3 mini-stukjes vlees en een vingerhoedje pindasaus die ook nergens naar smaakte. Te duur voor het gebodene.
Arnout B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prima bordje Indonesisch. Smaakt lekker en ja, t wordt opgepiept.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Zondagavond in maart. Met de ervaringen van goede Indische restaurant in regio Den Haag deze uitdaging aangegaan. Vooral omdat we in Waddinxveen wonen en de reistijd voor deze avond beperkt wilde houden.
Waren enige gasten. Wel wat afhalers. De bediening is prettig maar wat meer in de gaten houden van de gasten kan beter. Zo stil dat we de conversatie van de medewerkers in de keuken te goed konden horen. De gerechten waren niet goed warm. De warmhoud platen zijn misschien al te versleten. Moet echt beter kunnen en hoorden de magnetron teveel piepen. Vers bereiden of oppiepen? De prijs voor de rijsttafel vonden we in vergelijk met andere restaurants echt te hoog. De omzetsnelheid van de ingrediënten zal met weinig gasten zeer beperkt zijn. Minder marge en meer gasten en dan ook meer omzetsnelheid kan misschien een oplossing voor meer succes zijn. Het is voor deze proever in alle jaren de eerste keer in zijn reacties dat hij kritische kanttekeningen moet maken.
Sophie59 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Rommelige ontvangst: tafels stonden ingedekt op de mensen die (met verschillende acties) hadden gereserveerd, maar het plaatsen verliep niet echt soepel. Er was zelfs een stel dat van tafel moest wisselen. Gastvrij zou zijn om het bestek van tafel te laten veranderen, niet je gasten.
Irritant en doorlopend hoorbaar zijn de piepjes van de magnetron. Die het blijkbaar niet goed doet, want behalve de rijst was er niets goed warm.
De eigenaars en personeel zijn vriendelijk en maken graag een praatje, maar het eten vond ik (als nazaat van Indonesische moeder en grootmoeder) flauw en niet bijzonder. Geen aanrader.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst met tijd voor een praatje. Lekker eten, niet te vet zoals in sommige restaurants en niet te grote porties. Ingericht als eethuisje maar met gezellige verlichting.
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was in een woord geweldig! wij gaan zeker nog eens terug en zullen het ook aanbevelen bij familie en vrienden.
wij vonden het eten zo lekker dat we ook een berstelling mee naar huis hebben genomen voor de volgende dag.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Door de heerlijke, eerlijke gerechten en alle vriendelijkheid daaromheen een aanrader.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We maakte gebruik van de AH-actie en dat was goed te merken. Van heinde en ver waren er mensen op afgekomen (Friesland, Apeldoorn, Drenthe). Desondanks ging de gastheer en gastvrouw goed met de drukte om. Bewonderenswaardig hoe zij vanuit hun passie zorg dragen voor de Indonesische keuken en hun klanten. (Althans dat was de indruk die we kregen.) Het eten was goed en lekker; wel vonden we de (reguliere) prijs voor het gebodene iets aan de hoge kant. (Nu was dat door de kortingsactie - 2 maaltijden voor de prijs van 1 - wel aantrekkelijk.)