Eethuis Sajaki

Nieuwehaven 232 2801 ED Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Eethuis Sajaki

Dé plek voor een Indonesische avond

Eethuis Sajaki is dé plek in Gouda voor een authentieke Indonesische maaltijd, een begrip in het Groene Hart. Een Indonesische maaltijd heeft als basis altijd witte rijst. Dit is niet alleen voedzaam, maar ook kalmerend bij spicy gerechten. Van mild tot lekker pittig alle gerechten hebben in ieder geval één ding gemeen bij Sajaki en dat is dat het echte smaakbommetjes zijn.

Meer informatie over restaurant Eethuis Sajaki

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Eethuis Sajaki

Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was in een woord geweldig! wij gaan zeker nog eens terug en zullen het ook aanbevelen bij familie en vrienden.
wij vonden het eten zo lekker dat we ook een berstelling mee naar huis hebben genomen voor de volgende dag.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Door de heerlijke, eerlijke gerechten en alle vriendelijkheid daaromheen een aanrader.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We maakte gebruik van de AH-actie en dat was goed te merken. Van heinde en ver waren er mensen op afgekomen (Friesland, Apeldoorn, Drenthe). Desondanks ging de gastheer en gastvrouw goed met de drukte om. Bewonderenswaardig hoe zij vanuit hun passie zorg dragen voor de Indonesische keuken en hun klanten. (Althans dat was de indruk die we kregen.) Het eten was goed en lekker; wel vonden we de (reguliere) prijs voor het gebodene iets aan de hoge kant. (Nu was dat door de kortingsactie - 2 maaltijden voor de prijs van 1 - wel aantrekkelijk.)
Corine E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Als indische ben ik zeer kritisch wat indisch eten betreft. Het eten was zonder meer heerlijk. En dit alles in een ongedwongen sfeer.
furoz.ramanand .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten is niet vers en wordt verwarmd in de magnetron. Het vlees smaakte oud. Het enige wat lekker was (en dus vers) was de nasi kunig. Heel teleurstellend. Dit is geen restaurant maar een eethuis. We hebben in betere eethuizen gegeten waar heerlijk en vers eten werd geserveerd. Niet voor herhaling vatbaar!
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig klein restaurant en heerlijk eten,zoals je het thuis echt niet kunt maken,zonder poespas ,veel keuzes,vriendelijk personeel
BoyK .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een hartelijke ontvangst. Heerlijk echt Indisch eten. We kennen de Indische keuken goed en we hebben gesmuld. We gaan zeker nog een keer om de andere gerechten te proeven.
A B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer vriendelijk, gastvrij en gezellig personeel dat meer dan bereid was mijn tegemoet te komen om glutenvrij en melkvrij te kunnen genieten. Melk word niet eens gebruikt. Mijn soep werd aangepast en voor mijn tussengerecht werd zelfs een nieuwe saus bedacht. Alle drie hebben we heerlijk gegeten.Alles werd snel genoeg en zeer warm geserveerd. Het was meer dan genoeg en goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellig klein restaurant met prettige zachte stoelen. Absolute aanrader voor authentiek Indonesisch eten!!!
a_vandersluis .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We zijn heel hartelijk/ beleefd ontvangen. AH-menu-keuzekaart lag al op tafel. Kan uit 2 menu's kiezen. Eten was prima, de bediening uiterst vriendelijk. Gluten/melkvrij dieet geen enkel probleem, nemen er de tijd voor omdat uit te leggen.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goed eten, jammer van de cola met blikje en de spa rood in plastic flesjes op tafel. Inrichting oogt wat sjofeljes. Dat verwacht ik niet bij de prijs van het eten. Kortgezegd: goed maar te duur.
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op zich is dit een leuk restaurant, maar toch enige kantekeningen; het is er vrij koud, dit werd wel verholpen door een extra straalkachel. ik zat op een stoel, waar ik recht op de grote letters van WC keek. Er werd al schoongemaakt , voordat wij het restaurant gingen verlaten. Dit past niet mijn inziens.
En ik vind de prijzen wat aan de hoge kant, voor het soort restaurant, omdat het eigenlijk meer lijkt op een afhaalrestaurant waar ook wat tafeltjes staan waar je ook kunt eten. Wel heel vriendelijk personeel, en het eten was goed!
gerhard K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten.Aardige bediening en goede service
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met AH actie uitstekend gegeten bij het enige Indonesisch restaurant van Gouda Sajaki. Goede actiekaart, zowel voor vleesliefhebbers als voor vegetariërs.
Vriendelijke en gezellige ontvangst en bediening. Ontspannen sfeertje in fijn eethuisje. De authentieke gerechten waren heel lekker bereid. Absoluut voor herhaling vatbaar!
T V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een fijne gastvrije sfeer ,we komen graag terug
Alma K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was heerlijk eten, in een goede ambiance en met een hartelijke ontvangst en bediening. Kortom: geweldig!
We komen vast nog eens terug!
wcs.schouten .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk eten, vooral de saté,????????
Rustig de tijd tussen de gerechten in, dat is juist fijn!
Bediening erg attent en aardig.
Alleen aan de afzuiginstalatie moet nodig wat gedaan worden, we ruiken nog naar Indisch eten.
Alan D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Nasi rames gehaald! Maar liefst 10,50 en 2,00 extra voor gebakken rijst. Halve bak met 6 stukjes vlees. Heb nog maar een pizza besteld daarna. Duur en zeer weinig.
hdefelde .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg vriendelijke bediening! Eten ook gewoon goed en voor een prima prijs.
Alleen als niet Gouda-er is het wel lastig om in Gouda centrum te komen!
kasmarjo D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was heel simpele restaurant en eten is wel een beetje prijzig, maar goed.
Het ligt op een plek, waar niet veel mensen langs zullen lopen en zien.
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk met zijn tweeën gegeten. We maakten gebruik van de AH-actie. De bediening was verzorgd en vriendelijk. Een aanrader.