Eethuis Heerlijk Nel

Meer informatie over restaurant Eethuis Heerlijk Nel

• Catering , Per boot te bereiken
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met zijn 3en bij Nel gegeten. Het eten was goed maar niet echt opvallend. Restaurant is nogal krap en klein. Personeel is aardig maar ook niet echt opvallend. Beetje kleurloos dus.
Scodie .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Knus, lees klein, restaurant met een beperkte kaart maar boven verwachting goed kunnen eten. De bediening is voldoende en is er wanneer je die nodig hebt. De gerechten waren simpel maar zeer smaakvol. Voor de snelle hap is dit een prima locatie.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wat late reactie maar toch wil ik laten weten dat we, vier mannen, vorige week een in heel gezellige sfeer buitengewoon lekker gegeten hebben. Complimenten voor de kok en de vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker weten terug. (ook de prijs is uitnodigend!!)
Jurdd .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Leuk knus restaurantje met een kleine maar gevarieerde kaart. Ik had de boffers van zoete aardappel courgette en oude kaas, vriendin had een lekker visje en vooraf tapas voor twee. Alles was erg smakelijk en zag er leuk uit. Flesje (kraan)water bij de (lekkere) wijn vond ik ook wel prettig. Bediening erg vriendelijk. Aanrader!
Just K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Wat een fijn en eenvoudig tentje vind je op de 1e verdieping. Simpele kost, maar met toewijding klaargemaakt. De entrecote wordt mooi in plakken opgediend. Met voor de (niet-)liefhebber nog de mogelijkheid om 'm zelf aan tafel verder te schroeien. Keuze uit een aantal wijnen, schappelijk geprijsd. Attente bediening met een lach en in voor een opmerking links en rechts. Een degelijk eetcafé om lekker bij te komen na een middag of voor een avond Alkmaar.
Rasme .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Voortreffelijk gegeten. De courgettesoep met blauwe kaas was verrukkelijk. De beide hoofdgerechten waren zeer smakelijk. De daghap voor €9 was zijn geld meer dan waard. Ik ben door mijn voedingsallergiën een lastige eter, hier werd prima mee omgegaan.
Margreet M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
met vriendinnen gegeten bij Heerlijk Nel, hoge verwachtingen. op het dagmenu stond een frans kippetje, kipfilet met rauwe ham. De kip was niet gaar van 3 personen, dus teruggestuurd naar de keuken. het duurde lang voordat we weer wat kregen. Tot onze verbazing was het dezelfde, al aangesneden kip, die aan de verkeerde personen werd uitgeserveerd. Dit werd een ruil handel aan tafel,"hee, die was van mij",te idioot voor woorden. Tot onze verbazing was de kip weer niet gaar. Als compensatie kregen we het toetje gratis. de vriendin die thee nam, haar kopje thee...Wij komen hier niet meer terug, een groet tegenvaller!
Injo .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Twee weken geleden hier voor het eerst gegeten. Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Op de kaart stond een verrassende diamanthaas die qua naam heel wat in het vooruitzicht deed vermoeden. Helaas was dit minder dan een goede biefstuk! Tevens was het garnituur voor 1 persoon i.p.v. 2 personen. We gingen met honger de deur uit. Dit is mij nog nooit overkomen. Eens maar nooit weer.
Silviekramer .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Gisteren hier gegeten (6/8) prima eetcafeetje. De kaart is simpel en compact, maar dat maakt het eten niet minder qua smaak. Verse producten en goed van smaak. Bediening vriendelijk. Prima plek voor lekker maar simpel eten.