Eethuis Fafi

7,2
6,6
Shakita K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Ik heb net via telefonische vegetarische nasi besteld en meegenomen naar huis. Mijn nasi was wel lekker, maar had helemaal GEEN groente, zelfs geen komkommer. Terwijl ik nog gevraagd had of er groente bij zat werd gezegd jaa. Ik moest bij mij in de buurt appart groente bestellen. Daarnaast bestel ik bij fafi een klein bakje tempé, wat krijg ik alleen gebakken droge tempé. Niet eens klaargemaakt.

Wel deze restaurant mag best veel dingens aanpassen.
Njoek .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De vorige keer loempia's en bakabana's afgehaald; deze waren oke. Lekker maar niet suuper.
Zonet maar bij fafi besteld omdat ik surinaams lustte en niet veel keus had. Ik zag sopropo op het menu staan en kreeg zo een trek in een echte surinaamse sopropo. Was bang dat deze te verhollandsd zou zijn maar uiteindelijk was het echt lekker!! Een klein beetje te zoet maar al met al heerlijk. Ook de teloh was heel lekker!
De bezorgtijd was ook prima, duurde een half uurtje
Joana C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Eethuis Fafi is een snackbar waar je Surinaamse gerechten kan halen tot diep in de avond. Als ik bij Witte de With ben, haal ik vaak een grote saoto soep voor mijn lief, deze vindt Fafi het lekkerst. Niet te zou en de portie is royaal. Ik haal of een simpel Surinaams broodje kipkerrie of garnalen, geen teleurstelling. Voor de rest zie ik mensen vaker Chinees eten. Prijzen zijn gemiddeld voor een Surinaamse eettentje. In het weekend is het druk vanwege het uitgaansvolk dat ff een broodje komt snaaien.
Gngro .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Eten is goed, service oke en decor niet mijn smaak. Toch haal ik hier mijn nasi met varkensvlees puur omdat ik in de rest van rotterdam niet altijd even goed kan vinden.
Pammetje74 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Ik heb net telefonisch eten besteld, wat een deceptie. Moest lang wachten op me eten die al klaar stond maar die gasten hadden het te druk met elkaar dan met hun werk. Het nasi was veel te zout en koud en daardoor oneetbaar toen ik thuis was, vlees was wel ok.
Titia13 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Hier Javaanse bami besteld. Eten was niet lekker. Het viel heel erg tegen en zeker geen Javaans gerecht. De zaak is onverzorgd, sfeerloos en rommelig!! Ik zal daar zeker niet meer komen.
Marjalevering .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Vandaag een groupon ingeleverd bij Fafi. Wat je kreeg klopte niet met wat er op de groupon stond. Volgens Fafi fout van Groupon. Geen service, hadden tijd zat om te rectificeren!! Ter plekke broodje warm vlees op dat was lekker.
Soutosoep en roti meegenomen. Soutosoep was ook goed te eten, maar roti was smerig. Veel aardappels en veel smakeloze saus, weinig groente, en kipfile was geen echte kipfile, maar kleine vieze stukjes geplukte kip. Na paar happen zo de vuilnisbak ingekiept!!
Leoadriaenssen .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Heerlijke gerechten voor een laag prijs. dus een heel erg goed prijs/kwaliteit verhouding. Je bestellingen worden zeer snel klaar gemaakt. Verder als je rond sluitingstijd komt eten willen zij best een kwartier langer open zijn zodat je rustig kan eten. Dat is erg goed. Vandaar een 10 voor service.

Decor was niets bijzonders, alles was netjes en heel erg schoon.
Garmt V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Omdat je alle extremen in de eetwereld eens geprobeerd wilt hebben (zie recensie van 16 december in m'n historie) en ze hier een betere vegetarische selectie hadden dan bij de andere restaurants en eetcafe's in de buurt aten we hier even snel een gado gado en een roti: Indisch en Surinaams dus, en Chinees eten kan hier ook nog. Prijs/kwaliteit is OK, en je krijgt vooral genoeg. De roti is niet bijzonder; de saus is waterig en de kouseband lijkt niet vers. Witte rijst en veel satesaus bij de gado gado waar wel verse groenten in en bovenop zitten. Jammer dat er een TV aanstaat.
Yellowstone .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Fafi is een goed Surinaams eethuis, het is er schoon en netjes.
Veel keuze uit vegatarische gerechten.
Openings tijden zijn ruim zodat je laat in de avond of vroege nacht nog terecht kunt.