Eethuis Derde Perron

Stationsweg 2 9801 BA Zuidhorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eethuis Derde Perron

Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
We laten regelmatig eten van Het Derde Perron bezorgen. Hoewel het bezorgen altijd erg lang duurt, blijven we bestellen omdat het eten zo lekker is.

Dit keer voor het eerst in het restaurant zelf gegeten.
We moesten ruim een uur wachten op het eten. Dit vonden we echt niet acceptabel. Toen het eten uiteindelijk kwam zat er ook nog eens een verkeerd gerecht bij. Die heb ik maar geaccepteerd omdat het anders wéér zo lang zou gaan duren voor ik het juiste gerecht zou krijgen. En eerlijk: het was dan niet het gerecht wat ik besteld had, het was wel heel erg lekker.
Ook de rest van het eten was goed. De shoarma van m'n vriend was echt een onrealistisch grote portie.

De jongen in de bediening was heel erg vriendelijk.
HansRav .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
We aten een scaloppina in witte wijnsaus, een pizza quattro stagione en een shoarmaschotel. Alles was vers en zeer smakelijk bereid. Vriendelijk en correcte bediening. Leuke locatie op het station van Zuidhorn. Hier komen we vast een keer terug.
Mari A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Mijn man had een pizza besteld en ik een pastagerecht. Als voorgerecht een soep. Beide soepen waren echt voortreffelijk! Het hoofdgerecht. De sfeer is ontspannen, gezellig en gastvrij. Zacht muziekjeop de achtergrond. Geen felle lampen. En af en toe kwamen ze even langs om te vragen of alles naar wens is. De tijd tussen de gangen was perfect!
Jawis .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Even eten opgehaald. Stond al klaar toen ik aan kwam rijden. Ook thuis nog goed warm en bovendien: erg lekker voor een prima prijs. Rij ik graag even voor naar Zuidhorn. Leuke locatie op het station.
InVe .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Zojuist voor het eerst hier een pizza besteld, deze werd binnen een half uurtje bezorgd in een speciale warmhoudbox. De pizza kwam duidelijk recht uit de oven, goed warm. Lekkere pizza. Blikje cola dat ik erbij had besteld was lekker koel. Vriendelijke bezorger. Goede eerste ervaring. Over het decor kan ik weinig zeggen aangezien de pizza bezorgd werd.
Alleeneerlijketen .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
bijzonder gastvrije bediening en eigenaar. waar voor je geld (alles met verse producten), aanrader! inmiddels beste restaurant van zuidhorn.

Allard B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2012
De entourage is eenvoudig. We zitten in het jaren '70 stationsgebouw. Alle pizza's worden vanaf de bodem ter plekke opgemaakt. Heerlijk krokante bodem en uitgebreide keus aan verse groente, vlees en vis. Bezorgen is ook mogelijk. Prettige bediening en altijd vriendelijke eigenaar. Aanwinst voor Zuidhorn