Eethuis de Zon

Dunne Bierkade 13 2512 BC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Eethuis de Zon

Rijke historie in Den Haag

Welkom bij Eethuis De Zon, een vegetarisch en biologisch eetcafé in Den Haag met een rijke historie. Hier kun je dagelijks terecht voor een verrassend en veelzijdig dagmenu en vergeet ook zeker niet om een blik te werpen op de wijnkaart. Het personeel is uiterst hartelijk en je voelt je dan ook meteen welkom als je hier een voet over de drempel hebt gezet!

Meer informatie over restaurant Eethuis de Zon

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

7,2
Alida S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer ontspannen sfeer , lekker en vooral gezond eten, voldoende eten met zorg bereid.Mooie lokatie. Een aanrader voor als je goed lekker gezond uit eten wil in een eenvoudige rustige sfeer.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Inderdaad. Je hebt in dit restaurant één dagmenu. Net als thuis. Dit dagmenu was smaakvol, lekker, gevarieerd en biologisch. De wachttijd was kort. De bediening was belangstellend en gaf je een welkom gevoel. De inrichting van het restaurant is vrij eenvoudig en kan wat sfeervoller met wat kleur en accessoires. Het zou het persoonlijke aspect extra kunnen onderstrepen. Als pluspunt vinden wij de mooie locatie en binnentuin waar je ook kan zitten om te eten. Dit restaurant is zeker voor ons iets om op terug te komen.
Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was weer verrukkelijk, de soep, het hoofdgerecht en het toetje
Ook al serveren jullie één menu per dag "fantastich"
Wij hebben heerlijk ons buikje volgegeten!
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk biologisch vegetarisch eethuis zonder veel poespas, met eenvoudig doch voedzaam en smaakvol eten. Met achtertuin en zitmogelijkheid aan de gracht. Een drie-gangen maaltijd is ruim voldoende Zeer vriendelijke bediening. Uitermate gunstig prijsniveau.
Karlijne S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk buiten aan de gracht gezeten. Simpele maar oh zo lekkere gerechten. Een driegangenmenu voor een vaste prijs dus geen keuzestress! Echt een aanrader.
Adelaide B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk eten met persoonlijke en hartelijke bediening. Absoluut een plek om naar terug te gaan. Heeft ook een fijne binnentuin.
Dorota M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We hadden een gezellige tijd met lekkere en kleurrijke 3 gangen menu. We hebben van rustige sfeer genoten.
Svetlana G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima plek voor informeel/huiselijk/knus/gezellig en ontspannen sfeer. We zaten buiten op het terrasje in de achtertuin. Het weer was ook geweldig. We hadden het erg naar ons zin. Ik kom af en toe daarnaartoe. Dit keer was het met AH restaurant actie. Ik betaalde 24 euro voor 2 pers. incl. 2 glassen sap. Mijn vriendin die hier voor het eerst was was ook zeer tevreden.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten is hier altijd goed. Er is veel variatie, door de tijd, maar ook op een en dezelfde schotel. Er is ruimte voor speciale wensen, zoals bij een allergie of veganistisch dieet.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker gegeten in een vriendelijke sfeer. Geen keuzestress want er is maar een dagmenu. Een aanrader als je van vegetarisch houdt. Gezellige plek in hartje Den Haag
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een gezellig, informeel restaurant waar we echt goed hebben gegeten en vriendelijk werden bediend. De bediening zou iets alerter mogen zijn wat betreft het vragen of we nog iets zouden wensen; om bijvoorbeeld een kop koffie na afloop hebben we zelf moeten vragen. Ook zou het leuk zijn geweest een menukaart te krijgen waarop staat wat we gaan eten en/of uitleg over hetgeen wordt geserveerd. De medewerker die onze gerechten serveerde en wellicht ook had bereid, had zo te merken wel echt hart voor zijn vak.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten!!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het was al zeker ruim een jaar geleden dat ik hier voor de laatste keer was. Maar toen gisterenavond het voorgerecht werd opgediend wist ik het weer: zij verdienen het gewoonweg om hier vaker te komen eten.
En waarom? Werkelijk om álles! De prettige service, de fijne sfeer, de oprechte bejegening, de merkbare rust, de fantastische smaken, de royale porties, de ultieme kwaliteit, en vooral: de uniciteit van zowel het eten als deze formule.
Ik denk werkelijk dat als zij op 2-3plekken in de Haagse stad (niet meer!) hetzelfde gaan doen, iedereen er tevreden zal zijn en blijvend terug zal keren.
Natascha2727 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de gangen volgden elkaar vlot op, dit werd steeds gevraagd.
Smaaksensatie!
Voor herhaling vatbaar.
eddy test .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
heerlijk eenvoudig en vegetarisch gegeten met ah bon, heel flexibel en attente service hier komen we vaker. ook al hadden we de bon niet bij ons kregen we toch de korting. Top!
Rokus L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vriendelijke bediening, lekker eten, goede sfeer. Voor de hoeveelheid en kwaliteit van voeds die je krijgt een redelijke prijs.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke tent en voor een woensdagavond veel eters. Ook een aantal mensen die alleen waren en na het werk alleen een hoofdgerecht namen. Even wennen dat je geen keuze uit een menu kan maken. Maar ik kan meestal toch niet kiezen, dus was prima zo. Gelukkig hadden ze geen spruiten!!
M V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heb hier gegeten met de AH restaurantactie. Het menu was niet heel bijzonder, maar wel lekker, zeker voor deze prijs. Erg fijn dat alles vegetarisch is! Bediening was vriendelijk, maar redelijk druk.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Altijd lekker eten en verrassende combinaties!
Prima bediening. alles in orde dus we komen graag weer terug. Jammer dat er in Zoetermeer niet zo'n zaak bestaat!
Maartje-Arie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed verzorgd drie-gangen menu. Elke dag een ander dagmenu. Heerlijke kruidige soep met venkel en wortel,
verrassend hoofdgerecht van pasta met kaassaus, bietjes, spinazie en sla. Fijn van smaak. Als nagerecht lauw warme stoofpeer met vanille ijs, slagroom en chocolade. Kortom heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en efficiënt. Dit restaurantje is en aanrader.