Eethuis de Zon

Dunne Bierkade 13 2512 BC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Eethuis de Zon

Rijke historie in Den Haag

Welkom bij Eethuis De Zon, een vegetarisch en biologisch eetcafé in Den Haag met een rijke historie. Hier kun je dagelijks terecht voor een verrassend en veelzijdig dagmenu en vergeet ook zeker niet om een blik te werpen op de wijnkaart. Het personeel is uiterst hartelijk en je voelt je dan ook meteen welkom als je hier een voet over de drempel hebt gezet!

Meer informatie over restaurant Eethuis de Zon

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

7,1
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het was al zeker ruim een jaar geleden dat ik hier voor de laatste keer was. Maar toen gisterenavond het voorgerecht werd opgediend wist ik het weer: zij verdienen het gewoonweg om hier vaker te komen eten.
En waarom? Werkelijk om álles! De prettige service, de fijne sfeer, de oprechte bejegening, de merkbare rust, de fantastische smaken, de royale porties, de ultieme kwaliteit, en vooral: de uniciteit van zowel het eten als deze formule.
Ik denk werkelijk dat als zij op 2-3plekken in de Haagse stad (niet meer!) hetzelfde gaan doen, iedereen er tevreden zal zijn en blijvend terug zal keren.
Natascha2727 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de gangen volgden elkaar vlot op, dit werd steeds gevraagd.
Smaaksensatie!
Voor herhaling vatbaar.
eddy test .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
heerlijk eenvoudig en vegetarisch gegeten met ah bon, heel flexibel en attente service hier komen we vaker. ook al hadden we de bon niet bij ons kregen we toch de korting. Top!
Rokus L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vriendelijke bediening, lekker eten, goede sfeer. Voor de hoeveelheid en kwaliteit van voeds die je krijgt een redelijke prijs.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke tent en voor een woensdagavond veel eters. Ook een aantal mensen die alleen waren en na het werk alleen een hoofdgerecht namen. Even wennen dat je geen keuze uit een menu kan maken. Maar ik kan meestal toch niet kiezen, dus was prima zo. Gelukkig hadden ze geen spruiten!!
M V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heb hier gegeten met de AH restaurantactie. Het menu was niet heel bijzonder, maar wel lekker, zeker voor deze prijs. Erg fijn dat alles vegetarisch is! Bediening was vriendelijk, maar redelijk druk.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Altijd lekker eten en verrassende combinaties!
Prima bediening. alles in orde dus we komen graag weer terug. Jammer dat er in Zoetermeer niet zo'n zaak bestaat!
Maartje-Arie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed verzorgd drie-gangen menu. Elke dag een ander dagmenu. Heerlijke kruidige soep met venkel en wortel,
verrassend hoofdgerecht van pasta met kaassaus, bietjes, spinazie en sla. Fijn van smaak. Als nagerecht lauw warme stoofpeer met vanille ijs, slagroom en chocolade. Kortom heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en efficiënt. Dit restaurantje is en aanrader.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heel lekker gegeten en met de AH restaurantaktie ontzettend voordelig. Leuke ontdekking en een absolute aanrader. Zat ook op maandag lekker vol.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH-Iens actie. Doordat er geen keuze is in de maaltijd die je voorgeschoteld krijgt, eet iedereen hetzelfde en is de wachttijd erg kort. Binnen een uur hadden wij van alledrie de gerechten genoten, waarbij deze dag vooral de soep erg in de smaak viel. De rest van het eten was ook zeer goed, zeker tegen de geringe prijs; alleen de drankjes (vruchtensappen) waren iets aan de dure kant. De sfeer is erg goed, aardige bediening en vrij rustig kunnen eten. Wij komen hier zeker terug!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het personeel was vriendelijk, het menu was lekker. Alle gerechten werden snel gebracht. Het was ook niet duur. Gezellig etentje gehad.
sash .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Kortaf ontvangen en geen uitleg gekregen over wat we voorgeschoteld kregen. Eten was vers en huiselijk net als de vorige keer.
nataschabronsgeest .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
De inrichting is wat sobber maar dat hoort er wel bij maar het eten was echt super lekker. En de service is vriendelijk. Het was fantastisch. Vooral het toetjes was heerlijk en prachtig geserveerd. We komen zeker terug. Mijn complimenten.
escorpio .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het eten was heerlijk, werd super snel opgediend. Ondanks de drukte was er maar een vrouw die bediende, in razend snel tempo met een vriendelijkheid die je niet vaak tegenkomt. Geweldig.
Een plek om te onthouden.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met de ah Iens actie krijg je prima waar voor je geld. Komt dan neer op e8,5 per 3 gangen diner. De dingen die ik heb gegeten waren op t niveau. An een thuiskok, niets bijzonders maar aardig. Dame in bediening is ontzettend vriendelijk.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Al heel wat jaren komen wij hier..puur voedsel absoluut top!
Er wordt met zoveel liefde gkookt...het liefst eet ik hier iedere dag!
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Verwacht niet te veel van het decor en de opmaak van het eten... Maar de kwaliteit van het eten is echt super. Heerlijke, smaakvolle gerechten en ook tegen een zeer goede prijs!
Wij waren positief verrast!
marcel_kortekaas .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekkere eenvoud. Eerst een heerlijke bietensoep vooraf. Daarna spaghetti met een fijne salade, aangevuld met komkommer rauwkost en een champignon pasteitje. De chocolade mousse was goed, romig en zwaar van smaak. "Gewoon" een leuke avond.
Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Een fijn eethuis met heerlijk eten! Lekkere combinaties van gerechtjes bij het hoofdgerecht, en eenvoudige maar hartelijke bediening.
John R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Je kunt heerlijk buiten zitten. Aan de gracht. Aan de straat of in de binnentuin.. Een 3gangen vegetarisch maaltijd lost 18.50 en is goed verzorgt. Meerdere bier soorten/verse mint thee en fijne mensen.. Wel enig zins alternatief. Maar dan wel een goed alternatief.