Eethuis de Zon

Dunne Bierkade 13 2512 BC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Eethuis de Zon

Rijke historie in Den Haag

Welkom bij Eethuis De Zon, een vegetarisch en biologisch eetcafé in Den Haag met een rijke historie. Hier kun je dagelijks terecht voor een verrassend en veelzijdig dagmenu en vergeet ook zeker niet om een blik te werpen op de wijnkaart. Het personeel is uiterst hartelijk en je voelt je dan ook meteen welkom als je hier een voet over de drempel hebt gezet!

Meer informatie over restaurant Eethuis de Zon

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eethuis de Zon

Etienne S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Nathaniël B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Geen pretentieuze uitstraling, maar gewoon heel erg lekker eten wat de pot schaft. Vriendelijke mensen die je een 'welkom-gevoel' geven en rekening houden met je eventuele wens om veganistisch te eten i.p.v. vegetarisch. Voelt alsof je bij iemand thuis komt eten. Kan me goed voorstellen, dat dit ook een prima plek is wanneer je eens in je eentje buiten de deur een gezonde hap wilt nuttigen. Prijs/kwaliteit
is gewoon fair!
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Eten wat is heel bijzonder we hadden een beetje het gevoel of er een hobbykok in de keuken stond.
Meisje was vriendelijk wat ons bedienden.
De inrichting is simpel wat prima is,maar jammer dat het allemaal wat smoezelig oogt.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was bijzonder lekker. Je mist het vlees totaal niet. De wijn was heerlijk, maar er is ook een grote keus aan gezonde niet alcoholische dranken. Koffie, ook de bamboe-koffie was uitstekend. En dan de bediening, zo hartelijk en vlot, je voelt je echt meer dan welkom.
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was niet echt bijzonder. Ik miste een croquante vegetarische toevoeging.
Helaas teleurstellend qua kookkunst. De bediening is erg vriendelijk. Daar ligt het niet aan.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
In het oude burgerhotel De Zon. Heerlijk 'gut burgerliches mittag- und abend essen' zoals wij dat thuis noemen. Gewoon simpel maar heerlijk smaakvol. Er is geen menu om uit te kiezen, iedereen krijgt 'wat de pot schaft'.
Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Was weer heerlijk, soep was geweldig, echt heel goed van smaak, en nog nooit op deze wijze gegeten.
Hoofdmaaltijd was ook heerlijk en het toetje was verrukkelijk.
Wieke R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
heerlijk voorgerecht
hoofdgerecht ; plate met veel verschillende gerechten
lekker dessert
..........................................................................................................................................................................................................
uitstekende bediening !
corienroeleveld .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Als altijd was het aangeboden 3-gangen menu weer bijzonder smakelijk en gevarieerd. Dit keer hebben we, ivm het mooie weer, in de tuin gezeten. Een prima plek en grote aanrader bij mooie weersomstandigheden. Er wordt dan trouwens óók aan de voorkant, buiten aan de gracht, geserveerd. Waar vind je zo'n keuzemogelijkheid? Uitgelezen avond en over de attente, vriendelijke en lichtvoetige bediening niets dan lof!
Alida S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer ontspannen sfeer , lekker en vooral gezond eten, voldoende eten met zorg bereid.Mooie lokatie. Een aanrader voor als je goed lekker gezond uit eten wil in een eenvoudige rustige sfeer.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Inderdaad. Je hebt in dit restaurant één dagmenu. Net als thuis. Dit dagmenu was smaakvol, lekker, gevarieerd en biologisch. De wachttijd was kort. De bediening was belangstellend en gaf je een welkom gevoel. De inrichting van het restaurant is vrij eenvoudig en kan wat sfeervoller met wat kleur en accessoires. Het zou het persoonlijke aspect extra kunnen onderstrepen. Als pluspunt vinden wij de mooie locatie en binnentuin waar je ook kan zitten om te eten. Dit restaurant is zeker voor ons iets om op terug te komen.
Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was weer verrukkelijk, de soep, het hoofdgerecht en het toetje
Ook al serveren jullie één menu per dag "fantastich"
Wij hebben heerlijk ons buikje volgegeten!
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk biologisch vegetarisch eethuis zonder veel poespas, met eenvoudig doch voedzaam en smaakvol eten. Met achtertuin en zitmogelijkheid aan de gracht. Een drie-gangen maaltijd is ruim voldoende Zeer vriendelijke bediening. Uitermate gunstig prijsniveau.
Karlijne S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk buiten aan de gracht gezeten. Simpele maar oh zo lekkere gerechten. Een driegangenmenu voor een vaste prijs dus geen keuzestress! Echt een aanrader.
Adelaide B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk eten met persoonlijke en hartelijke bediening. Absoluut een plek om naar terug te gaan. Heeft ook een fijne binnentuin.
Dorota M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We hadden een gezellige tijd met lekkere en kleurrijke 3 gangen menu. We hebben van rustige sfeer genoten.
Svetlana G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima plek voor informeel/huiselijk/knus/gezellig en ontspannen sfeer. We zaten buiten op het terrasje in de achtertuin. Het weer was ook geweldig. We hadden het erg naar ons zin. Ik kom af en toe daarnaartoe. Dit keer was het met AH restaurant actie. Ik betaalde 24 euro voor 2 pers. incl. 2 glassen sap. Mijn vriendin die hier voor het eerst was was ook zeer tevreden.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten is hier altijd goed. Er is veel variatie, door de tijd, maar ook op een en dezelfde schotel. Er is ruimte voor speciale wensen, zoals bij een allergie of veganistisch dieet.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker gegeten in een vriendelijke sfeer. Geen keuzestress want er is maar een dagmenu. Een aanrader als je van vegetarisch houdt. Gezellige plek in hartje Den Haag
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een gezellig, informeel restaurant waar we echt goed hebben gegeten en vriendelijk werden bediend. De bediening zou iets alerter mogen zijn wat betreft het vragen of we nog iets zouden wensen; om bijvoorbeeld een kop koffie na afloop hebben we zelf moeten vragen. Ook zou het leuk zijn geweest een menukaart te krijgen waarop staat wat we gaan eten en/of uitleg over hetgeen wordt geserveerd. De medewerker die onze gerechten serveerde en wellicht ook had bereid, had zo te merken wel echt hart voor zijn vak.