Eethuis De Roseboom

6,8
7,1
Usracing .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het begin is goed daarna drama eten besteld ging goed ,bestek gekregen helaas was dit vies daarna schone gekregen ,voorgerecht eindelijk na 1,25 uur hot wings zwart en droog niet opgegeten, andere voorgerecht garnalen cocktail smaakloos waterig, smeken om wat te drinken
serveerster vraagt heeft het gesmaakt ,nee zie het gerecht,na dit voorval afgezien van hoofd gerecht we hebben niet gewacht op hoofd gerecht we hebben drinken betaald en zijn elders gegaan
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Op zondagavond geen zin om te koken en ook geen zinom af te halen. Op naar de Roseboom dus voor een hoofdgerecht. We hadden de saté en wiener schnitzel. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Erbij aardappeltjes, bloemkool en rode kool. Een wat ouderwetse keuze, maar prima. Twee wijntjes en een spa rood en we waren totaal nog geen € 35 kwijt. Het was redelijk rustig, alhoewel er na ons nog wel een tafeltje of vier binnen kwamen lopen.
Miek1968 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Ze hebben nog een hoop te leren. Locatie is prima, al is het er wel rumoerig/gehorig. Hoe het eten was: geen idee, want na 2 uur wachten hebben wij helaas moeten besluiten elders nog eten te 'scoren' (het was inmiddels 20.00 uur). Zelfs op een broodje met kruidenboter moesten we bijna een uur wachten, omdat het in de oven afgebakken moest worden. We kregen echter het broodje wel koud....
Er waren meer "klagende klanten" en het enige wat we allemaal te horen kregen is dat er maar 1 kok was en dat de keuken eigenlijk veel te klein is.
Wij zeggen: niet voor herhaling vatbaar!
Elisa58 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Voorgerechten: 2x carpaccio, uit de vriezer en uitgedroogd met wat sla er op. 2x garnalencocktail, glazige (geen Hollandse) waterige garnalen uit de vriezer er zat werkelijk geen smaak aan. Hooofdgerechten: 1x gebakken biefstuk, deze was redelijk, 3x scholfilet, wederom uit de vriezer, zonder enige smaak. Smakeloze gebakken aardappels, pannetjes met groenten, die wederom ook uit de vriezer kwamen, smakeloos. De patat was het enige met een beetje smaak. De serveerster zag er onverzorgd uit met vuile kleren en had niet veel interesse in haar werk. Dit was dus eens maar nooit weer.
Maha2805 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vooraf paling op toast nou dat was genieten heerlijk. Hoofdgerecht scholfilet. Ik heb de laatste 2 weken niet zo lekker gegeten. Groenten: Bloemkool en spruitjes. We hebben zo lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Blackmagic .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Prijs-/kwaliteitverhouding van het eten was ver te zoeken. De carpaccio leek wel alsof het een paar uur ervoor uit de vriezer was gehaald en vervolgens "in de open lucht" had liggen uitdrogen. De biefstukjes waren zo rood mogelijk gevraagd, maar waren eerder medium doorbakken. Omdat dit vlees zowaar van redelijke kwaliteit was, hebben we daar niets over gezegd, maar wel over de koude gebakken aardappeltjes (deze werden in een klein emaillen pannetje geserveerd). De pannetjes groenten en frietjes waren wel warm, net als de inhoud, maar die van de gebakken aardappeltjes niet en toen men vroeg of het gesmaakt had en we hier wat van zeiden was de reactie "dat kan niet, want ze komen direct van het vuur". Erg onprofessioneel.
Men deed ook moeilijk toen we de "vanilleijs met slagroom" teruggaven en vroegen of deze zonder nootjes kon worden geserveerd, aangezien dat niet aangegeven was op het menu (en niet gewenst).
De tomatensoep en garnalencocktail waren het beste van alles.
Een miniscuul bakje knoflooksaus (formaat eierdopje) kostte 1,50 en kwam nog uit een fles ook. Ook de groenten waren volgens mij niet vers en leken uit een blik of pot te komen.
Wij gaan hier in ieder geval nooit meer terug.
Natascha O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Ik vond het bijzonder teleustellend, dat een eetcafe die overal vermeld dat ze warme groente (2!) serveren een potje (doppers met wortel en mais) lostrekt en prei serveert zonder smaak. Tip voor de kok, voeg eens een beetje zout en peper toe, snufje nootmuskaat en een scheutje azijn. De gasten zullen er blij mee zijn. Het vlees was lekker, de gebakken aardappeltjes en frietjes ook. Maar de groentes, inclusief de "gemengde salade" waren gewoon slecht, zo zou ik het thuis niet op tafel durven zetten. Gelukkig was de koffie prima.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Hier op zondag 26 april met 2 personen gegeten. we wilden iets kleins en iets snels. Gekozen voor een boeren biefstuk en een boeren varkenshaas. Vlees smaakte goed en was van redelijke kwaliteit. Niet hoogstaand, maar dat kan je hier ook niet verwachten. Vreemd is echter dat de bijlagen bij beide stukjes vlees precies hetzelfde was. Smaakte verder goed.
De inrichting is een beetje verlopen en kan best een upgrade naar deze tijd genieten, maar in dit (naar ons idee) echte familiebedrijfje zal dit waarschijnlijk moeilijk gaan.
Prijzen zijn redelijk voor het gebodene.
Wenze .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
In eerste instantie vriendelijke ontvangst en voorzien van drinken met o.a. lekkere verse jus d'orange. Helaas voldeden de gerechten minder; o.a. de bestelde champignons met toast (door 2 personen besteld). De toast was oké maar de champignons smaakloos en te donker gebakken. De andere bestelling had ook champignons bij de boerenburger en deze waren verser en niet te bruin. Mijn zus heeft aan de bediening gemeld dat de champignons niet goed waren en min of meer verbrand. De reactie was zoiets als "dat hoort zo" en ze liep naar de keuken...daarna hoorden we niets meer en werden verder genegeerd. Bij het afrekenen aangegeven dat we wel een reactie hadden verwacht waarop gezegd werd dat de kok zei dat het zo goed was en niets in mindering werd gebracht en dat zij dat al meteen gezegd had. Op onze reactie dat de afhandeling van de klacht geen reclame was en we niet terug zouden komen en anderen dit restaurant af zouden raden kregen we een "dat is toch prima" en hoorden we haar tegen een collega zeggen "ik heb er nu wel genoeg over gehoord"