Eethuis De Meiden

6,9
6,5
J91 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Lekker eten op een leuke locatie. Ook fantastisch dat je extra gerechtjes kan bestellen zoals wat groenten. Vaak mis ik dat wel. Het aantal gerechten is ietwat schaars, maar wel lekker. De bediening is goed.
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zaterdagavond in de zgn restaurantweek bij de Meiden gegeten. Halfvolle zaak, zeer oubollige uitstraling, twee jonge koks en drie jonge meiden in de bediening. Borrel vooraf, dubbele Jack Daniels, 11 of 12 euro.... daarna een romige tomatensoep, jammer dat deze zo uit de verpakking kwam. Daarna de pittige spareribs besteld. Ik ben een redelijk grote eter en verheugde mij op een lekker bord spare ribs, ik kreeg twee stukjes spare ribs van ongeveer 5 ribbetjes per stuk, ik denk netto 1 ons vlees. De smaak was wel ok en ze waren gelukkig goed gaar. En handje salade op mijn bord en lauwe patat. Toen ik de spare ribs ophad en de bediening vroeg of ik een stukje erbij mocht kon dat niet, het waren vaste porties en ik kon 1 stukje bijbestellen voor 10 euro !!!! Ik heb mijn ongenoegen uitgesproken en bij vertrek kon er geen tot ziens meer vanaf, maar dat was ook niet nodig want mij zien ze daar niet meer.
Jose1964 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel en een prachtig restaurant.
Was wel rustig maar het was dan ook een woensdagavond.
Alle gerechten waren goed en ruime porties.
Zeker een aanrader om nog eens te gaan eten.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hebben vanavond met z'n 5-en heerlijk bij de Meiden gegeten en hebben een erg gezellige avond gehad. Zelf had ik een voorgerecht en hoofdgerecht met wild met een goed glas rode wijn en na een lekker kaasplankje toe had ik niets meer te wensen. Op een dubbele espresso na dan.
Arjan-Mariska .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Een aanrader voor wie nog onbekend is met dit restaurant.
Gisteren met z'n vieren heerlijk getafeld, jammer voor het personeel dat het rustig was, het restaurant was voor 25% bezet.
De voorgerechten (soep en carpaccio), de hoofdgerechten ( zalm, ossenhaas en hertebiefstuk) waren van top kwaliteit en heerlijk geserveerd. Compliment aan de kok. Met koffie compleet als afsluiter kijken we terug naar een geslaagd avondje uit. Tot de volgende keer!!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Leuk en gezellig restaurant gelegen aan het water. Scherpe aanbiedingen en heerlijk eten! Vriendelijke bediening ruime parkeer gelegenheid.
CharlesMariska .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
voorgerecht Visduo. Klinkt veelbelovend, maar de werkelijkheid is 8 stukjes fingerfood uit de frituur. De patat bij het hoofdgerecht komt uiteraard ook uit de frituur, maar hoeft niet naar het vet te smaken. Daar heb je dan de hele avond nog plezier van. De eend en de ossehaas waren lekker maar beide borden identiek met een kant en klare groente pakketje opgemaakt. De sla werd in een bakje geserveerd met een theelepel en gebaksvorkje. Dat pastte wel bij de hoeveelheid sla, dat dan weer wel. Al met al toch een krappe vijf voor het eten. En oh ja, ga met koud weer vooral niet bij het raam zitten.....
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Zwaar teleurgesteld over dit restaurant...onlangs met een bruiloft daar met een klein gezelschap gegeten. Er is het restaurant van te voren verteld dat we om een bepaalde tijd weer weg moesten en dan nog is het hen niet gelukt om binnen 2 uur en een kwartier een voorgerecht (kwam ook pas na een uur!), hoofdgerecht en nagerecht te serveren. Gevolg is dat velen al voor het nagerecht moesten vertrekken, maar dan vervolgens wel de volledige rekening met niet bestelde nagerechten laten betalen. Schandalig! Oh...en dan heb ik het er nog niet eens over dat we dus al zo lang moesten wachten en wij een voorgerecht kregen en de kinderen ( 2 peuters) nog langer moesten wachten, want die kregen geen voorgerecht: mochten dus mooi kijken hoe wij zaten te eten, heel sneu!
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Het is een paar jaar geleden dat we er voor het laatst waren en dat was vooral om de slechte bediening. Dat is nu heel veel verbeterd! Attent en voorkomens zijn de 2 woorden die we daarvoor neerzetten.
Het eten is middelmatig. Tussen de 6 en 7 in. We maakten gebruik van de aanbieding mosselen voor € 15 en daar kan niet zo veel mee misgaan. Maar de varkenshaas met serranoham, en de satémix waren redelijk, echter niet bijzonder. De meegeleverde frites (zonder zout!) smaakten fabrieksmatig. De voorgerechten bestonden uit zalm met salade en toast, visduo van garnalen en inktvis en tenslotte mosterdsoep. Met name de inktvis was erg smakelijk. De koffie na smaakte prima, de brownie was volgens onze kleinzoon okee, maar ook weer niet bijzonder.
Al met al een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige keer. Inclusief drank waren we 105,75 kwijt.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Laatst heerlijk gegeten op het terras, heerlijke witte macon, helaas was er geen 2e fles meer, maar ja, het was tenslotte warm weer...Het was zo lekker, dat mijn vrouw en ik besloten een aantal dagen later weer te gaan eten bij De Meiden. Wederom de weekschotel genomen, gebakken slibtongetjes, nou, zeg maar gerust Tongen! was erg goed gebakken en wederom de wijn was weer uitstekend, nu was er gelukkig weer wel voldoende voorraad. Chapeau en dat op loopafstand van ons huis. Martin.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Prim aankleding en sfeer in het restaurant. Bediening is vriendelijk en attent. Ruime keuze op het menu voor een eetcafe. Prijs-kwaliteit verhouding is in balans. Redelijk grote hoeveelheden, behalve bij de salade (1 bakje voor 3 personen).