Eethuis De Kazerne

Voorstraat 89 4147 CB Asperen Nederland Kaart

Over het restaurant Eethuis De Kazerne

Knusse heerlijkheid

Eethuis De Kazerne is een ontzettend gezellig eethuis in het historische Asperen. Het restaurant is gevestigd in de voormalige Brandweer Kazerne. De knusse uitstraling en huiselijke inrichting zorgen voor een fijne comfortabele sfeer. Met een uitgebreide menukaart vol heerlijkheid zit er voor iedereen wat tussen!

Meer informatie over restaurant Eethuis De Kazerne

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag vanaf 16:30
Vrijdag t/m zondag vanaf 11:30

• Amex , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer. De bediening is attent zonder te overdrijven en zeer vriendelijk. Komen hier zeker nog eens terug.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten! 1 persoon at gluten vrij en daar werd met alles rekening mee gehouden, echt super!!
Hele gemoedelijke sfeer en wij gaan er zeker vaker heen!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de AH-actie dit restaurant uitgekozen vanwege de goede recensies. Was een eindje rijden maar dat was het zeker waard. Heerlijk gegeten in een gezellig druk restaurant. Vriendelijke bediening. Aanrader!
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en de sfeer in het restaurant goed.
De inrichting van 'Eethuis De Kazerne' was top. Er is met planten gewerkt om aparte plekken creëren. Voor herhaling vatbaar en we zullen zeker nog eens komen eten.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
gemoedelijke sfeer, men kan in alle rust van zijn maaltijd genieten zonder het gevoel te hebben weg te moeten
gezellige inrichting
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gezellig restaurant , goede bediening , vriendelijk , gunstige prijs, dus kortom een goed restaurant een AANRADER
E B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en snelle service met vriendelijk personeel. Ook de sfeer is goed - gezellig en niet zoveel tafels dus leuke atmosfeer.
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuk restaurant,menu is overzichtelijk,vlees/vis/vegetarisch.
Wij namen vleesgerechten die prima van smaak bleken.
Aardappeltjes als garnering vonden wij een beetje overbodig vanwege het mandje frites wat standaard bij de gerechten geserveerd wordt.
Bediening vriendelijk en vlot. Redelijke prijzen.
Wij komen zeker nog eens terug.
leontine1979 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke bediening, met vegetarisch eten wordt ook steeds beter rekening gehouden, maar kijk niet naar het plafond of de vloerbedekking, dat past niet bij de rest van de sfeervolle en gezellige inrichting.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel goed gegeten met de familie met de AH actie. Voldoende keus uit voor-, hoofd- en nagerecht. Prima service, heel goed eten in een leuke, rustige omgeving. Wij willen hier nog wel eens gaan eten. Zeker een aanrader.
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Aparte dingen op de kaart die t uitproberen waard zijn.En zo lekker dicht bij huis. Ga er zeker terug komen.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Smaak van hetvgeserveerde is prima maar ook mooi op hrt bord opgemaakt. Zien doet ook een beetje eten tenslotte :-)
Michell E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eerder aten wij hier, en was het niet zo, maar dit was echt goed! Heerlijk gegeten, fijne bediening en dat zelfs met de Ah-restaurantactie. We komen zeker nog eens terug!!
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De Kazerne is een restaurant in een rustige plaats, waar een gezellige bediening is. Waar je niet lang hoeft te wachten tot er bediening komt, met een duidelijke kaart. Waarna je kan kiezen uit vegetarich, vis en vlees, en een gerecht krijgt waar wat je met voldoening eet. We waren met vier personen en vonden allen het eten gevarieerd en lekker.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, vlotte bediening, houden rekening met de gasten. Aanrader om te gaan eten.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening en mooi ingericht! Dit is de tweede keer dat we daar hebben gegeten en we komen zeker weer terug!
J.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
zeer goed eten voor een redelijke prijs met een erg prettige bediening
gezellig ingericht restaurant
probleem parkeren voor invaliden
wilma-fre .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke gelegenheid, snelle service en alles gerechten waren lekker. Keuzemogelijkheden waren goed. En leuk dat we nog een mogelijkheid kregen om met korting te komen eten.
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was goed. Wel een uur moeten wachten op voorgerecht. Daarna nog een uur wachten op het hoofdgerecht. Tip: communiceer met je klanten. Kan veel ergernis voorkomen.
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Waren met de familie met 9 personen, we kregen aandacht van de bediening als het nodig was. De kangoeroe biefstuk was goed bevallen nu de dierentuinen op termijn gesloten moeten worden. Er komennog veel lekkere exoten langs de komende tijd. Alles samengevat, prijs kwaliteit in orde met een AH voucher.