Eethuis De Kazerne

Voorstraat 89 4147 CB Asperen Nederland Kaart

Over restaurant Eethuis De Kazerne

Knusse heerlijkheid

Eethuis De Kazerne is een ontzettend gezellig eethuis in het historische Asperen. Het restaurant is gevestigd in de voormalige Brandweer Kazerne. De knusse uitstraling en huiselijke inrichting zorgen voor een fijne comfortabele sfeer. Met een uitgebreide menukaart vol heerlijkheid zit er voor iedereen wat tussen!

Meer informatie over restaurant Eethuis De Kazerne

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:30

• Amex , Pin , Visa card
Voordelig
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De Kazerne is een restaurant in een rustige plaats, waar een gezellige bediening is. Waar je niet lang hoeft te wachten tot er bediening komt, met een duidelijke kaart. Waarna je kan kiezen uit vegetarich, vis en vlees, en een gerecht krijgt waar wat je met voldoening eet. We waren met vier personen en vonden allen het eten gevarieerd en lekker.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, vlotte bediening, houden rekening met de gasten. Aanrader om te gaan eten.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening en mooi ingericht! Dit is de tweede keer dat we daar hebben gegeten en we komen zeker weer terug!
J.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
zeer goed eten voor een redelijke prijs met een erg prettige bediening
gezellig ingericht restaurant
probleem parkeren voor invaliden
Wilma-fre .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke gelegenheid, snelle service en alles gerechten waren lekker. Keuzemogelijkheden waren goed. En leuk dat we nog een mogelijkheid kregen om met korting te komen eten.
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was goed. Wel een uur moeten wachten op voorgerecht. Daarna nog een uur wachten op het hoofdgerecht. Tip: communiceer met je klanten. Kan veel ergernis voorkomen.
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Waren met de familie met 9 personen, we kregen aandacht van de bediening als het nodig was. De kangoeroe biefstuk was goed bevallen nu de dierentuinen op termijn gesloten moeten worden. Er komennog veel lekkere exoten langs de komende tijd. Alles samengevat, prijs kwaliteit in orde met een AH voucher.
Danique Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. We zijn geweest met de Albert Heijn reataurantactie. Leuke manier om kennis te maken met dit restaurant. Je krijgt ook echt wel waar voor je geld. Goede porties en vriendelijke bediening.
Kadetbeschuit .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Onverwachte leuke, moderne sfeer en frisse outlook, zowel ronde als vierhoekige tafels met lekker zittende lederen stoelen. Meestergastheer Ijpelaar met jonge professionele bediening. Alles klopt !
4 gangen menu met wijnarrangement met verrassende voorgerecht combinatie van coquilles en ossenpuntjes, patrijsje met heerlijke saus en, in het kader van de herfst een hertenbiefstukje op een bedje van rode kool en spruitjes. het toetje was een gemarineerde appel op een kruimeldeeg achtige koek met een ijsje on top. Alles geserveerde met heerlijke wijnen. Wat een Feest ! Een echte aanrader. Het enige nadeel vond ik de hinderlijke akoestiek die werd veroorzaakt door de grote, hoge ruimte plus stenen vloer.
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
top was erg leuk lekker en gezellig en heel sfeervol
goed ontvangen snel eten ruime keuze in de menu kaart
jammer dat het zo rustig was ik hoop dat er veel meer mensen gaan eten
en dit een succes volle zaak gaat worden
Johnschultink .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een prima restaurant waar de bediening erg vriendelijk is en gelukkig niet al te formeel. Het eten is prima en wordt keurig opgediend. Een restaurant waar je graag terugkomt en het was voor ons dan ook niet de eerste keer. Kortom een aanrader.
Vanneck128 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat een gezellig restaurant vriendelijk personeel wat nog tijd heeft voor een praatje tussendoor. Wij waren in weekend weg en hebben daar 3 dagen achter elkaar gegeten wat we nooit doen. Maar dit eten was geweldig hoe het ook geserveerd wordt en vooral de amuse die je vooraf krijg. De eigenaresse ook een vriendelijke vrouw ook komen we nog eens terug hebben we gezegd. Groeten uit Rotterdam
Elien L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Een heerlijk avondje uit in De Kazerne in Asperen gehad. Lekker carpaccio, verrukkelijke eendenborst met sinaasappelsaus en superfrietjes en een zeer smaakvol stuk chocoladetaart met slagroom toe. Ik stao stief uut (zeggen ze in de Achterhoek) maar dat was het waard.
Wverweij1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hadden gekozen voor de eendenborst en de kangerobiefstuk en samen geproefd maar vonden beide de eendenborst het lekkerste,De zomersalade is ook een aanrader...De bediening is heel goed en vriendelijk ,,
Rommensc .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuk keuzemenu voor de AH-actie. Alles prima verzorgd. Heerlijke carpaccio. Lekker hoofdgerecht, zowel de eendenborst, kangoeroebiefstuk als de tilapiafilet waren goed van smaak, heerlijke frietjes. Het toetje, bolletjes ijs, slagroom en vruchtjes was gewoon goed.
Het was alleen erg warm in het restaurant.
Renatepieksma .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De carpaccio was erg lekker. Ik heb kangoeroe biefstuk gegeten, die was perfect gebakken. Ook de irishcoffee heeft goed gesmaakt.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
in een woord geweldig.
waren aangekomen een drankje besteld kregen kort daarna een amuse.
na 10 min kregen we het menu van AH de actie ik was teleurgesteld want ik had mij verheugd op een grote biefstuk maar die dag was een nieuw menu ingegaan. toen ik dat vertelde zeiden ze meteen geen enkel probleem de eerste 2 dagen van een nieuw menu kunt u ook nog het vorige krijgen. kijk dat noem ik service ongelofelijk hebben beide de carpaccio vooraf genomen, mooi groot geweldig van smaak daarna ik de kogel van 300gr rood besteld
en mijn vrouw de kangoeroe biefstuk.
de kogel perfect rood en warm wat ik zelden meemaakt heerlijke kruidenboter de kangoeroe van mijn vrouw ook geweldig heb een stukje geproefd had dit nog nooit gegeten maar erg lekker.
als toetje hebben we beide een ouderwetse sorbet op gewoon roomijs met vruchten aardbeiensaus en slagroom. hebben daarna nog koffie op het mooie terras gedronken en heerlijk zitten natafelen in alle rust. een aanrader voor iedereen snap nu ook dat de minister president hier al twee keer gegeten heeft.
hier worden wij blij van,
dank u voor deze mooie recentie.
mvg team de Kazerne
Van-weelden .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vriendelijke bediening en voldoende keuze in het menu en het eten was goed en het waren ook grote porties .
Een aanrader!
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Eten bij de Keizer was een grote meevaller. Alles was heerlijk. Goede kwaliteit. We hadden biefstuk, eendenborst en tongfilets. Goede kwaliteit, goed bereid, smaakvol. Zoals de rest van het AH menu. Goede porties.
Hele vriendelijke bediening. Korte wachttijden. Goede wijn. Kortom, aanrader.
dank u voor deze mooie recentie.
mvg team de Kazerne
Aagje1973 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ontzettend op verheugd maar wat een tegenvaller. Echt alles kwam uit pakjes, vrij smakeloos, de biefstuk was zompig en koud en de de vis was zo hard gebakken dat er bijna geen smaak meer aanzat. Echt teleurgesteld naar huis gegan.
Zo ontzettend jammer dat u teleurgesteld naar huis bent gegaan, want wat wij niet snappen dat u niets heeft gezegd , wij vragen altijd of alles naar wens is geweest, als u aan had gegeven dat u het niet lekker vond. , hadden wij zeer zeker gelijk iets gedaan aan uw gerecht
maar dan wel een slechte review schrijven ik vind het wel raar dat u zegt dat alles uit een pakje komt, want bij de biefstuk zit kruidenboter wat wij zelf maken, en bij de tong Picasso zitten vruchten en een gembersaus die ook ter plekke bereid wordt.
voor de rest zou ik niet weten waar iets van een sausje heeft bijgezeten.
Mvg Team De Kazerne