Eethuis De Kazerne

Voorstraat 89 4147 CB Asperen Nederland Kaart

Over het restaurant Eethuis De Kazerne

Knusse heerlijkheid

Eethuis De Kazerne is een ontzettend gezellig eethuis in het historische Asperen. Het restaurant is gevestigd in de voormalige Brandweer Kazerne. De knusse uitstraling en huiselijke inrichting zorgen voor een fijne comfortabele sfeer. Met een uitgebreide menukaart vol heerlijkheid zit er voor iedereen wat tussen!

Meer informatie over restaurant Eethuis De Kazerne

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:30

• Amex , Pin , Visa card
E B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuk restaurant,menu is overzichtelijk,vlees/vis/vegetarisch.
Wij namen vleesgerechten die prima van smaak bleken.
Aardappeltjes als garnering vonden wij een beetje overbodig vanwege het mandje frites wat standaard bij de gerechten geserveerd wordt.
Bediening vriendelijk en vlot. Redelijke prijzen.
Wij komen zeker nog eens terug.
leontine1979 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke bediening, met vegetarisch eten wordt ook steeds beter rekening gehouden, maar kijk niet naar het plafond of de vloerbedekking, dat past niet bij de rest van de sfeervolle en gezellige inrichting.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel goed gegeten met de familie met de AH actie. Voldoende keus uit voor-, hoofd- en nagerecht. Prima service, heel goed eten in een leuke, rustige omgeving. Wij willen hier nog wel eens gaan eten. Zeker een aanrader.
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Aparte dingen op de kaart die t uitproberen waard zijn.En zo lekker dicht bij huis. Ga er zeker terug komen.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Smaak van hetvgeserveerde is prima maar ook mooi op hrt bord opgemaakt. Zien doet ook een beetje eten tenslotte :-)
Michell E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eerder aten wij hier, en was het niet zo, maar dit was echt goed! Heerlijk gegeten, fijne bediening en dat zelfs met de Ah-restaurantactie. We komen zeker nog eens terug!!
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De Kazerne is een restaurant in een rustige plaats, waar een gezellige bediening is. Waar je niet lang hoeft te wachten tot er bediening komt, met een duidelijke kaart. Waarna je kan kiezen uit vegetarich, vis en vlees, en een gerecht krijgt waar wat je met voldoening eet. We waren met vier personen en vonden allen het eten gevarieerd en lekker.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, vlotte bediening, houden rekening met de gasten. Aanrader om te gaan eten.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening en mooi ingericht! Dit is de tweede keer dat we daar hebben gegeten en we komen zeker weer terug!
J.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
zeer goed eten voor een redelijke prijs met een erg prettige bediening
gezellig ingericht restaurant
probleem parkeren voor invaliden
wilma-fre .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke gelegenheid, snelle service en alles gerechten waren lekker. Keuzemogelijkheden waren goed. En leuk dat we nog een mogelijkheid kregen om met korting te komen eten.
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was goed. Wel een uur moeten wachten op voorgerecht. Daarna nog een uur wachten op het hoofdgerecht. Tip: communiceer met je klanten. Kan veel ergernis voorkomen.
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Waren met de familie met 9 personen, we kregen aandacht van de bediening als het nodig was. De kangoeroe biefstuk was goed bevallen nu de dierentuinen op termijn gesloten moeten worden. Er komennog veel lekkere exoten langs de komende tijd. Alles samengevat, prijs kwaliteit in orde met een AH voucher.
Danique Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. We zijn geweest met de Albert Heijn reataurantactie. Leuke manier om kennis te maken met dit restaurant. Je krijgt ook echt wel waar voor je geld. Goede porties en vriendelijke bediening.
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Onverwachte leuke, moderne sfeer en frisse outlook, zowel ronde als vierhoekige tafels met lekker zittende lederen stoelen. Meestergastheer Ijpelaar met jonge professionele bediening. Alles klopt !
4 gangen menu met wijnarrangement met verrassende voorgerecht combinatie van coquilles en ossenpuntjes, patrijsje met heerlijke saus en, in het kader van de herfst een hertenbiefstukje op een bedje van rode kool en spruitjes. het toetje was een gemarineerde appel op een kruimeldeeg achtige koek met een ijsje on top. Alles geserveerde met heerlijke wijnen. Wat een Feest ! Een echte aanrader. Het enige nadeel vond ik de hinderlijke akoestiek die werd veroorzaakt door de grote, hoge ruimte plus stenen vloer.
xandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
top was erg leuk lekker en gezellig en heel sfeervol
goed ontvangen snel eten ruime keuze in de menu kaart
jammer dat het zo rustig was ik hoop dat er veel meer mensen gaan eten
en dit een succes volle zaak gaat worden
Johnschultink .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een prima restaurant waar de bediening erg vriendelijk is en gelukkig niet al te formeel. Het eten is prima en wordt keurig opgediend. Een restaurant waar je graag terugkomt en het was voor ons dan ook niet de eerste keer. Kortom een aanrader.
vanneck128 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat een gezellig restaurant vriendelijk personeel wat nog tijd heeft voor een praatje tussendoor. Wij waren in weekend weg en hebben daar 3 dagen achter elkaar gegeten wat we nooit doen. Maar dit eten was geweldig hoe het ook geserveerd wordt en vooral de amuse die je vooraf krijg. De eigenaresse ook een vriendelijke vrouw ook komen we nog eens terug hebben we gezegd. Groeten uit Rotterdam
Elien L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Een heerlijk avondje uit in De Kazerne in Asperen gehad. Lekker carpaccio, verrukkelijke eendenborst met sinaasappelsaus en superfrietjes en een zeer smaakvol stuk chocoladetaart met slagroom toe. Ik stao stief uut (zeggen ze in de Achterhoek) maar dat was het waard.