Eethuis De Kazerne

Voorstraat 89 4147 CB Asperen Nederland Kaart

Over het restaurant Eethuis De Kazerne

Knusse heerlijkheid

Eethuis De Kazerne is een ontzettend gezellig eethuis in het historische Asperen. Het restaurant is gevestigd in de voormalige Brandweer Kazerne. De knusse uitstraling en huiselijke inrichting zorgen voor een fijne comfortabele sfeer. Met een uitgebreide menukaart vol heerlijkheid zit er voor iedereen wat tussen!

Meer informatie over restaurant Eethuis De Kazerne

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag vanaf 16:30
Vrijdag t/m zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Eethuis De Kazerne

Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Het voorgerecht stond zeer snel na het bestellen op tafel, wat we erg prettig vonden. Gerechten zien er netjes uit en het smaakt goed, we hebben er van genoten. De zaak zag er ook netjes uit. We komen zeker nog eens terug.
Leendert F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heel wazig restaurant, de reservering werd geannuleerd, want dit scheelde hun weer geld. Kwaliteit van het eten was matig, en tot slot moesten we contant geld gaan pinnen, omdat de pinautomaat van de kazerne het niet deed. Zou het niet gauw iemand aanraden!
jannieenpiet .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Deze mensen doen het goed, dus zo doorgaan! Het AH menu maakt in alles geen onderscheidt.
Natuurlijk mag iedereen dit weten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goede prijs/kwaliteitsvertoning. Attente bediening. Zaak zat bijna vol met gevarieerd publiek. Geen luide muziek, gelukkig:zelfs helemaal geen muziek.
van-weelden .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goede locatie vriendelijke bediening.
Goed eten .
Goed advies.
Zal er zeker nog een keer naar terug gaan!
keuze genoeg we hebben heerlijk buiten op het terras gegeten.
Heline W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Aan de buitenkant is het wat minder mooi, maar binnen is het prima en het eten was super! De bediening was goed, ze waren echt vriendelijk. De tijd tussen de gangen was perfect. Niet te snel, maar het duurde ook niet te lang. We hebben echt genoten!!!
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig restaurant, persoonlijk vond ik ze te veel vragen of we nog wat drinken wilde
Zou zeker nog een keer terug gaan
jannieenpiet .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Deze mensen doen echt hun best om het voor ieder naar de zin te maken ! En dat in ongedwongen sfeer met (H)eerlijke gerechten
Pollas .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Tilapiafilet was in de pan gebakken maar veel te gaar, ik kon niet aan de indruk ontkomen dat de vis uit de diepvries kwam en niet vers was.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Leuke aankleding - die bordjes in de zaal, rustig. Vriendelijke en attente bediening die het geen probleem vond dat wij buiten eerst wilde drinken en dat wij vroeger dan gepland kwamen. De menukaart (ikv AH-actie) werd inmiddels ook al gebracht en wij konden tijdens ons drankje rustig kiezen.
Service was uitstekend, eten erg lekker. Alhoewel ik geen fan ben van chocolade en de eerste aanblik dat ook niet aangaf, was de chocoladetaart aan het einde subliem. Zo lust ik wel graag chocolade(taart): niet te nat, zeker niet droog, smolt op je tong, niet bitter maar wel mooi vol van smaak.
Ook mijn biefstuk was gebakken zoals ik hem graag zag: prachtig roze van binnen en zacht en lekker gebakken aan buitenzijde. Als ik weer eens in de buurt ben .... kom ik graag nog eens langs.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig. Maar...hebben hier al vaker gegeten. En vinden het nog steeds prima. Komen weer terug.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer. De bediening is attent zonder te overdrijven en zeer vriendelijk. Komen hier zeker nog eens terug.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten! 1 persoon at gluten vrij en daar werd met alles rekening mee gehouden, echt super!!
Hele gemoedelijke sfeer en wij gaan er zeker vaker heen!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de AH-actie dit restaurant uitgekozen vanwege de goede recensies. Was een eindje rijden maar dat was het zeker waard. Heerlijk gegeten in een gezellig druk restaurant. Vriendelijke bediening. Aanrader!
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en de sfeer in het restaurant goed.
De inrichting van 'Eethuis De Kazerne' was top. Er is met planten gewerkt om aparte plekken creëren. Voor herhaling vatbaar en we zullen zeker nog eens komen eten.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
gemoedelijke sfeer, men kan in alle rust van zijn maaltijd genieten zonder het gevoel te hebben weg te moeten
gezellige inrichting
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gezellig restaurant , goede bediening , vriendelijk , gunstige prijs, dus kortom een goed restaurant een AANRADER
E B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en snelle service met vriendelijk personeel. Ook de sfeer is goed - gezellig en niet zoveel tafels dus leuke atmosfeer.
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuk restaurant,menu is overzichtelijk,vlees/vis/vegetarisch.
Wij namen vleesgerechten die prima van smaak bleken.
Aardappeltjes als garnering vonden wij een beetje overbodig vanwege het mandje frites wat standaard bij de gerechten geserveerd wordt.
Bediening vriendelijk en vlot. Redelijke prijzen.
Wij komen zeker nog eens terug.
leontine1979 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke bediening, met vegetarisch eten wordt ook steeds beter rekening gehouden, maar kijk niet naar het plafond of de vloerbedekking, dat past niet bij de rest van de sfeervolle en gezellige inrichting.