Eethuis de Egel

Graaf Floris v Weg 32 3739 NB Hollandsche Rading Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eethuis de Egel

Frank357 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Lekker eten voor een eerlijke prijs met een losse leuke bediening.
charmante gastvrouw vriendelijké kok .
speciale wensen kunnen worden vervuld.
Dit alles in een ongedwongen sfeer.
Mg01pf .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Tijdens ons verblijf op Bungalowpark de Egelshoek hebben wij ons regelmatig laten verwennen bij Eethuis de Egel. Wat opviel was de vriendelijke en hartelijke ontvangst en de persoonlijke manier waarop wij altijd bediend werden door Cristel. De kwaliteit van het eten is gewoon uitstekend tegen een zeer betaalbare prijs. Rob is een enorm goede kok, die zowel vlees als vis zo klaar kan maken dat je je vingers erbij aflikt. Dit alles in een prettige en gezellige ambiance maakt dat je een hele gezellige avond hebt. Dit eethuis is zeker een aanrader.
Lisetta .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Na een heerlijke wandeling met hond en baby hier terecht gekomen voor een hapje en een drankje. Wat een verrassing zo tussen de bomen in! Zeer aangenaam verrast,op een ouderwetse manier welkom geheten door de gastvrouw en na een gezellig praatje aan tafel gegaan voor een heerlijke maaltijd. Gewoon goed. Zeker een aanrader, zonder poespas en voor t geld kan je t zelf bijna niet maken. We komen hier zeker terug!
CindySchuurman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Wij hebben genoten van ons etentje bij Eethuis de Egel. Wij waren er voor het eerst, maar Rob en Cristel hebben zich enthousiast voorgesteld als nieuwe eigenaren sinds oktober 2014. Zij zijn dus recent het avontuur aangegaan in Hollandsche Rading. Rob blijkt een voortreffelijke kok. Wij kozen voor varkenshaas met pepersaus (weekaanbieding, 10 euro!) met verse groenten en mijn partner koos voor spareribs (14.50 euro) De kinderen hebben genoten van hun pannenkoeken ( 4.00 euro) . Wij zullen het eethuis zeker vaker bezoeken, prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, en de ontvangst was zo hartelijk, wij gunnen ze alle succes.
Linsie .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Na een lange wandeling kwamen wij in Hollandsche Rading. Via Iens vonden wij dit restaurant. Het ligt bij een bungalowpark even buiten het dorp.
We hebben alleen op het terras gezeten, dus over het interieur kan ik niet zoveel zeggen. Kaart is niet te uitgebreid, maar voor iedereen wel wat. Wel grappig dat de kaart op een groot bord staat dat bij je tafel gezet wordt. Weet niet hoe ze dat doen als het druk is...
Ik at de lamskoteletten, die heerlijk mals waren en met een lekker rooster-smaakje, maar wel te zout. Mijn man had de mosselen, die ook te zout waren, maar verder lekker. Lekker wijntje erbij en gewoon kraanwater.
Kortom, prima eten met prima service. Gewoon wat je van een brasserie mag verwachten.
Liefje12 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Bij Rob kan je de heerlijkste lamskoteletten eten, heerlijk ontspannen op een zomeravond en genieten van de rust en op z'n Hollands niet te veel betalen...ik vind het een aanrader ;-)
AkU .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Gezellig eetcafe, met prima keuken. De gestoofde paling is een aanrader.
Hoofdgerechten zijn prima, verse groente erbij en lekkere patat.
Betaalbare dranken.
Ezeltjestrekje .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Recentelijk overgegaan in nieuwe handen. Eigenaar mikt op klantenkring die ook van buiten komt. Kraanwater, grote kan of glas: gratis. Goeie huiswijn tegen uitermate acceptabele prijs per fles. Flink opgemaakte borden met ruime porties uitstekend bereid eten. Nog wat ruwe kantjes wegslijpen en het is een aanwinst voor de regio.
Hermien A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Vanmiddag met vier mensen voor € 55 gegeten. Groot was onze verbazing dat we voor ieder twee glazen kraanwater € 18 moesten betalen. Commentaar was tegen dovemansoren gezegd. Een glas water kost daar dus 2 euro.