Eethuis D'Lish

Meer informatie over restaurant Eethuis D'Lish

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pieter O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Chef Jacob Brink kookt op smaak met een doeltreffende zekerheid.

In dit eethuisje geldt niet eerst de prijs en daarna het eten maar andersom.
De binnenkant is knus en sfeervol ingericht, en bijna alles kan bij deze vriendelijk chef.
Saté is van kippendij in plaats van kipfilet dat minder mals is en geen smaak heeft.
Op de kaart staat ook eend, die vier uur lang in het eigen vet is gesmoord.
Maar ook het stoofpotje is mals en zeer fijn van smaak.

Top gegeten in een ongedwongen sfeer.

Verplicht vingers natellen als je bij Jacob in D'lish bent geweest.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
J.l. vrijdag met partner hier gegeten. Voorgerechten: carpaccio, smakelijk met mals vlees, wel een beetje klein. Hoofdgerechten: Kipdij sate, Sate was goed, lekker gekruid en goed gaar. De satésaus is wel erg pittig! wat echt niet kan zijn de huisgemaakte frietjes: veel te ver doorgebakken met veel kleine verbrande stukjes, te zout en te vet!
Wat echt een grote teleurstelling was zijn de desserts, een heel klein puddinkje en een hele slechte brownie, zelden zo slecht gekregen. Jammer van het diner, hoe moeilijk kan het zijn om een beetje fatsoenlijk dessert te presenteren, koop het dan gewoon bij de groothandel, alles is beter dan dit.
De aandacht van de kok/eigenaar gaat enkel naar bekenden, er is geen aandacht voor nieuwe bezoekers. Restaurant is zeer klein, kwaliteit laat te wensen over.
Netty11 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Blij verrast door de voortreffelijke gerechten. We namen alle 4 iets anders en het was allemaal smullen, voor weinig geld topklasse! De persoonlijke aandacht van de kok cq eigenaar, vriendelijke bediening, maakte het feestje compleet. Echt aan te bevelen. Wij komen zeker terug!
Imedemblik .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Gisteravond met vier vriendinnen uit eten geweest bij D'Lish.
Het was heel gezellig, gastvrij en we hebben heerlijk gegeten!!
De ontvangst was ontspannen. De bediening was correct en heel vriendelijk.
Op de site stond mosterdsoep op de kaart, maar op de menukaart in het restaurant niet.
Maar het was geen enkel probleem om te bestellen, werd gewoon ter plekke bereid. Wat een topservice en heerlijk!
Alle vijf hebben we heerlijk gegeten en is dit restaurant zeker een aanrader! Wij komen nog een keer terug!
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Geweldig gegeten met een groep van 8 personen. Gastvrijheid van de bovenste plank, op alle wensen wordt ingespeeld, zelfs buiten de kaart om tovert de kok een kinderpannenkoek op tafel. Fijne sfeer, afwisselende heerlijke gerechten op basis van verse ingrediënten, met veel aandacht bereid. Kortom, top!
Hester81 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Heerlijk gegeten hier. Je merkt dat de kok met passie kookt. Heerlijk voorgerecht van grote garnalen en stoofpotje als hoofdgerecht. Leuke atmosfeer in restaurant. Echt een aanrader!
Egbert01 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Net een heerlijke ribeye gegeten bij D'lish, heerlijk stukje vlees met karakter! Huisgemaakte frietjes erbij met heerlijke groenten. Gezellige tent, absolute aanrader!