Eethuis Aarti

6,8
Voordelig
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik kom al jaren met steeds weer veel genoegen bij Aarti eten en ben nog nooit teleurgesteld. De telo is vaste prik op mijn menu, en ik ben nog geen Surinaams restaurant tegengekomen waar de roti's lekkerder zijn! Vriendelijke en persoonlijke service.
MattijsVO .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Jammer maar het viel tegen.
De Roti koek erg dik, droog en taai. Vooral aan de randen. Leek niet vers te zijn.
Enorme porties. Groente tot moes gekookt. Smaak redelijk. Aardappel was ok.
Niet erg lekker.
Djflb .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Voor service en vriendelijkheid moet je hier niet echt zijn, maar voor de roti wel. Roti is echt op een authentieke wijze gemaakt, heerlijk. Het interieur kan wel een likje verf gebruiken.
Krahn F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Aarti is ons favoriete roti adres in Lombok. Prima roti kip (geen idee hoe ze het doen, maar bij hen valt de kip altijd perfect van het bot) en kippensoep. Het eten is inderdaad aan de scherpe kant, afhankelijk hoe ruim er in de keuken met pepers gestrooid wordt. Wat ons betreft geen probleem, wij komen altijd graag terug.
Guusguus .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Onlangs heb ik rotti besteld bij eethuis Aarti. Helaas waren ze bij mij vergeten om de pepers uit de saus te halen waardoor ik in een hap de hoeveel pepers binnen kreeg die eigenlijk was bedoeld voor meerdere gerechten. Voor mij zeker geen volgende keer bij Eethuis Aarti
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Hier als voorgerecht één portie Telo (met zijn tweeën gedeeld) en twee verschillende roti kip (een extra en een speciaal volgens mij) besteld. De roti kip is een grote maaltijd en met moeite kon ik deze helemaal op. Het eten is wel vrij pittig. Het portie Telo is ook erg lekker.
De bediening is vriendelijk en zeer snel. Je hoeft niet al te lang op je eten te wachten.
Het decor is vrij basic. Maar ik zie dit niet als een probleem. het is alleen heel erg verlicht.
Voor het lekkere Surinaamse eten ga ik hier zeer zeker nog een keer naar toe.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Heb op 10-9 2 vegetarische roti's gehaald. Deze bleek, naast de roti alleen uit kouseband en aardappel in een te pittige saus te bestaan. ( ik had om een milde saus gevraagd.)
Er zat geen ei of tofu bij. Conclusie: Te karig voor 14 euro.
Rooos .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Roti kipfilet kerrie en Roti vegetarisch gegeten. Die met kipfilet was wel goed, maar vegetarische was nogal sober: aardappel, kousenband en een ei (en een plaat natuurlijk), maar zonder saus.
De plaat en de sambal waren wel erg lekker!
Rosa95 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Wat een geweldig restaurantje, met veel plezier en smaak gegeten! Als voorgerecht een soort deeg gehad in de vorm van een appelbeignet. Ik weet de naam niet meer, maar wat heerlijk! De gerechten op de menukaart werden toen we dat vroegen trouwens in detail uitgelegd, heel sympathiek. Sommige van de Surinaamse namen op de menukaart waren namelijk nogal lastig te begrijpen. Als hoofdgerecht (voor het eerst ooit) roti gegeten, de vegetarische. Opnieuw goed geholpen door het vriendelijke personeel. We twijfelden namelijk of we alle vier nog wel een volledig hoofdgerecht op konden. De meneer van het restaurant stelde toen voor twee gerechten roti te delen, hij zou er dan twee bordjes met twee extra pannekoekjes bij doen. Sinds vandaag staat roti trouwens in mijn top-tien-lijst, wat geweldig lekker. Toen we na het eten gingen betalen werd ons zelfs nog aangeraden welk snoepje we moesten pakken uit de bak op de balie, die met chocola, want die was het lekkerst. Haha, wat een leuk personeel.

Heel lekker eten en een uiterst vriendelijke bediening dus. Ook word je ontzettend snel geholpen, de gerechten stonden vor je het wist op tafel. Daarnaast waren de prijzen belachelijk laag en was het restaurant simpel maar erg gezellig ingericht. Ook is Aarti gelegen in een hele mooie wijk, met een leuke sfeer. Het voelt bijna alsof je op vakantie bent.

Kortom, aardig personeel, heerlijk eten, lage prijzen en een gezellige sfeer maken Aarti tot een perfecte eetgelegenheid. Wij komen zeker nog eens terug!
Tobias M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Net een vegetarische roti bij Aarti gegeten.
Het was echt een super saaie maaltijd. Aardappels, kousenband, een ei en een roti-pannenkoek.
Verder droog, geen saus of wat dan ook.
Ook mijn metgezellen waren niet onder de indruk van hun bestellingen.
Hier kom ik dus nooit meer terug.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Het allerlekkerste Surinaamse (Hindoestaanse) eten wat ik ken. En lekker in mijn eigen buurt! Wat een geluk!
Gewoonlijk ga ik afhalen, maar als ik de smakelijk opgemaakte borden zie bij de aldaar etende klanten.

Het is wel gezellig binnen, maar ik kan me voorstellen dat steeds langslopende "afhalers" wel een beetje storen tijdens het gezellig samenzijn. Misschien een apart "afhaalgangetje" creëren?
B_M .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Met zekerheid de beste roti in de buurt. Heerlijk om daar te eten en ondertussen te zien hoe een berg knoflook wordt klaargemaakt. En het interieur is perfect, want het gaat echt om het lekkere eten.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heerlijk roti speciaal maar ik neem toch liever mee naar huis dan dat ik de roti daar op eet. Drukke tent, komen en gaan van mensen die roti halen dus niet echt lekker rustig eten daar.