Eethuis Aarti

Meer informatie over restaurant Eethuis Aarti

Jouw recensie over het restaurant Eethuis Aarti

Elsje L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Een van mijn favouriete afhaal restaurants: heerlijke roti met kip (wel die met botjes nemen). Heerlijk no nonsense inrichting en prettig overzichtelijke kaart.
Marcus V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Een teleurstelling, had toch de verwachting van authentiek suirnaams te proeven, niet het geval. Ik bestelde roti met kipfilet.Ik kreeg dat vervolgens met kip dat gewoon ronduit gort droog was, draderig je proefde kerrie maar een overdaad proefde ook rauw de kerrie niet goed aan of meebakken de kerrie dus, de aardappels waren ook veels te gaar papperig dus, de kousenband ook veels te gaar totaal geen beet, leek wel op boontjes uit pot gatsie, de ei was ook te lang gekookt was grijs, dat oogt gewoon al totaal onaantrekkelijk, het gerecht was ook zout vooral wat overheersde en vlak ook totaa, niet oke rond uit slecht, alles wat verkeerd kon gaan ging verkeerd, dat ze dit durven voor te zetten schaamteloos werkelijk waar erg.Dit is niet een aanrader, de service was ook niet bepaald sociaal of oplettend beetje gemakzuchtig.Nooit meer hier voor mij!!!!!
Sanja B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik haal hier vaak af omdat het om de hoek en lekker vers is. Alle voorgerechten en de roti vega mix zijn aanraders! Goed eten gewoon en handig af te halen.
Mauro J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Ik heb op veel verschillende plekken Surinaams eten geprobeerd, maar Aarti steekt er met kop en schouders boven uit. Ik mag van geluk spreken dat ze in mijn buurt zitten! Het eten is goedkoop en iedere dag vers bereid, en dat is te proeven. Sommige gerechten kunnen aan de pittige kant zijn, dus als je daar niet tegen kan van te voren even vragen. Het restaurant zelf heeft een buurt-kantine achtige sfeer. Ietwat rumourig maar heel gezellig. Alsof je bij vrienden aanschuift. De bediening is vriendelijk maar zonder onnodige franje. Ik blijf er keer op keer met plezier terugkomen en afhalen. Een absolute aanrader, vooral in een buurt/stad die gedomineerd wordt door kebab zaken.
Titia Y.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Bij Aarti eet ik vrij geregeld sinds ik in 2003 in Maarssen kwam wonen. Het is eigenlijk het enige restaurant in Utrecht waar ik keer op keer terugkom.

Als je 's middags binnenloopt is men bezig de verse ingrediënten schoon te maken en voor te bereiden. Maar dat ze alleen de beste en echt verse ingrediënten gebruiken proef je ook. Ik heb al op veel plaatsen Surinaams gegeten, ook in Amsterdam, maar wat mij betreft kan niemand zelfs maar in de schaduw van Aarti staan.

Mijn liefste gerechten zijn de onovertroffen Telo: Cassave knapperig van buiten en zacht van binnen, met heerlijke batjauw erbij. Ik bestel ook altijd een Bara, en die waren altijd al heerlijk maar de laatste tijd hebben ze zichzelf overtroffen, ze zijn nog lekkerder geworden met meer groene kruiden. Ik ben geen vegetariër, maar de "vegamix" met aubergines, aardappel, tomaat en kouseband is zo onweerstaanbaar lekker dat ik altijd een roti met extra mix neem.

De prijs is super redelijk, je kunt hier al een goeie roti eten voor 7,50.

De bemensing van het restaurant is zeer vriendelijk en toegankelijk, als ze je wat beter kennen heten ze je welkom als oude vrienden, en voelt het alsof je thuiskomt. Het restaurant zelf heeft een heel eigen sfeer, het is gezellig zonder onnodige franje, eenvoudige tafels en stoelen, soms aanschuiven bij andere gasten.
chriatianmccabe .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Vandaag vegetarische roti afgehaald maar was erg teleurstellend. Drie stukjes kauseband en een grote snottige substantie. Erg zonde, ik had betere dingen over Aarti gehoord. Helaas dus niet het geval. :(
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Met een collega weer eens gelunched bij Aarti. De kaart was ingekort t.o.v. ons vorige bezoek, maar de moksi meti stond er gelukkig nog steeds op en smaakte als vanouds voortreffelijk. Simpel ongecompliceerd eten, maar bijzonder smakelijk en goed bereid. Uiterst vriendelijke bedieening, dus wij komen zeker terug!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik kom al jaren met steeds weer veel genoegen bij Aarti eten en ben nog nooit teleurgesteld. De telo is vaste prik op mijn menu, en ik ben nog geen Surinaams restaurant tegengekomen waar de roti's lekkerder zijn! Vriendelijke en persoonlijke service.
Krahn F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Aarti is ons favoriete roti adres in Lombok. Prima roti kip (geen idee hoe ze het doen, maar bij hen valt de kip altijd perfect van het bot) en kippensoep. Het eten is inderdaad aan de scherpe kant, afhankelijk hoe ruim er in de keuken met pepers gestrooid wordt. Wat ons betreft geen probleem, wij komen altijd graag terug.
Raimond M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Hier als voorgerecht één portie Telo (met zijn tweeën gedeeld) en twee verschillende roti kip (een extra en een speciaal volgens mij) besteld. De roti kip is een grote maaltijd en met moeite kon ik deze helemaal op. Het eten is wel vrij pittig. Het portie Telo is ook erg lekker.
De bediening is vriendelijk en zeer snel. Je hoeft niet al te lang op je eten te wachten.
Het decor is vrij basic. Maar ik zie dit niet als een probleem. het is alleen heel erg verlicht.
Voor het lekkere Surinaamse eten ga ik hier zeer zeker nog een keer naar toe.
roos H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Roti kipfilet kerrie en Roti vegetarisch gegeten. Die met kipfilet was wel goed, maar vegetarische was nogal sober: aardappel, kousenband en een ei (en een plaat natuurlijk), maar zonder saus.
De plaat en de sambal waren wel erg lekker!
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Het allerlekkerste Surinaamse (Hindoestaanse) eten wat ik ken. En lekker in mijn eigen buurt! Wat een geluk!
Gewoonlijk ga ik afhalen, maar als ik de smakelijk opgemaakte borden zie bij de aldaar etende klanten.

Het is wel gezellig binnen, maar ik kan me voorstellen dat steeds langslopende "afhalers" wel een beetje storen tijdens het gezellig samenzijn. Misschien een apart "afhaalgangetje" creëren?
B_M .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Met zekerheid de beste roti in de buurt. Heerlijk om daar te eten en ondertussen te zien hoe een berg knoflook wordt klaargemaakt. En het interieur is perfect, want het gaat echt om het lekkere eten.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heerlijk roti speciaal maar ik neem toch liever mee naar huis dan dat ik de roti daar op eet. Drukke tent, komen en gaan van mensen die roti halen dus niet echt lekker rustig eten daar.