Eetgelegenheid Kobalt

Kerkstraat 39 2411 Bodegraven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetgelegenheid Kobalt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Op zoek naar een plek om "even wat te eten" hier terecht gekomen. Simpel restaurant, dorpse sfeer. 'Eetgelegenheid' is een mooie omschrijving. Recht toe recht aan gerechten. Veel vlees, vooral schnitzel. Prima plek voor een pretentieloze maaltijd. En de bediening is erg attent, vriendelijk en snel.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Ik kom regelmatig in dit restaurant. Het dorpse karakter kan wat 'plat' overkomen maar is ontegenzeglijk warm en correct. Verwacht in dit restaurant geen bijzonderheden, maar richt zich op het segment tussen snackbar en bistro in. De gerechten zijn eenvoudig maar prima bereid. Voor wie een no-nonsens maaktijd voor een eerlijke prijs zoekt is dit een aanrader!
Diana .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Als u voor een betaalbare prijs een goed hapje wilt eten zit u hier goed. Eten is lekker en de gastvrouw is een enorme schat! Wij komen hier regelmatig eten en altijd is ze oprecht geïnteresseerd. Wij vinden dit een aanrader!
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Ik kom hier zeer regelmatig eten. Het is echt een eetcafé waar de dorpsgenoten elkaar herkennen. Zowel de gastvrouw, als haar man in de keuken zijn ingetogen maar correct.
Een toegankelijk en betaalbaar eetcafé, ook voor niet dorpsgenoten, die iets betaalbaars zoeken, maar geen trek in snackbar of pizzeria.
MelissaB .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
We hebben met z'n tweeen goed gegeten bij Kobalt. De boerenkool was lekker, vriendelijke bediening die rekening hield met onze extra wensen. Knus en leuk decor.