Eeterij Voorafentoe

Galerij 2 5341 CL Oss Nederland Kaart

Over restaurant Eeterij Voorafentoe

Genieten in een ongedwongen en bourgondische sfeer!

Eeterij Voorafentoe is een gezellige en moderne eeterij in het centrum van Oss. Voorafentoe heeft een mooi eetgedeelte met open keuken en een verwarmd terras, waardoor er altijd een passend plekje te vinden is. Een plek waar je gezellig en goed kan eten en drinken en waar ook tijd is voor persoonlijke aandacht.

Meer informatie over restaurant Eeterij Voorafentoe

Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ambannink .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We gingen met vrienden uit eten, kenden het restaurant niet, dus hadden geen idee dat 29 euro wel erg veel geld was voor een menu aldaar. Normaal hebben ze bleek menu,s voor 19,50 euro en zelfs een week menu voor 13,50
Dus wij voelden ons een beetje beetgenomen, het eten smaakte prima, en ook een lekker wijntje ,maar door deze actie ( als we geen gebruik hadden gemaakt van ahdinerbon , waren we goedkoper uit geweest) van het restaurant, gaan wij hier nooit meer eten.
Jeer .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben met vier personen heel lekker gegeten. De bediening was attent en vriendelijk.
De drankjes zijn wel aan de prijs, maar al met al een gezellig avondje.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
wij hebben gezellig met z"n allen gegeten.
vriendelijk personeel.
wij komen zeker terug.
Theasimajchl .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was niet druk vanwege laatste vakantie week, maar er was sfeer en leuke bediening en vooral het eten was super goed, heel vers en fris. Gaan er zeker nog heen.
Kaatjeverhage .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Erg lekker gegeten, biefstuk, victorie baars en de vegasalade was super. De versheid straalde er vanaf. Het AH menu is zeker aan te raden, top!
Gwen-ny .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gezellig eettentje, modern decor, open keuken.
Nette bediening, volgens de richtlijnen.
Ruime keuze uit eten, leuke prijzen, goede bereiding en leuke presentatie van eten.
Ga zeker nog een keer terug.
Paulenerna .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het was allemaal lekker, de geitenkaas in het voorgerecht was heerlijk zacht.
De chef special was ook heel erg lekker en we hadden een heel mooi toetje voor twee personen, lekker en mooi.
De bediening is er ook top, je zit er gezellig, wat wil je nog meer.
ConnieGrave .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prima gegeten! Lekker buiten kunnen zitten op het terras. Attente bediening, goed eten, degelijk, maar niks bijzonders.
Willie.klarenbeek .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de service was uitstekend. Vergeten door te geven dat ik allergisch ben maar er werd meteen een nieuw voorafje gemaakt. Geen probleem en vriendelijke bediening. Het was erg rustig in vakantie tijd. Dat vond ik jammer.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met 2 personen 's middags gegeten.
Leuk restaurant in het centrum. Eten is er goed en bediening erg vriendelijk.
Goede prijs kwaliteit.
Een aanrader om eens langs te gaan.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Vandaag alleen geluncht maar we hebben hier ook al eens gegeten. Op een vrijdagavond een "2e voor de helft" gekozen. Het eten is van prima kwaliteit en lekker bereidt. Vrij recentelijk is de zaak helemaal nog verbouwd. Wij komen hier regelmatig een bakkie doen en/of een biertje drinken. We komen ook vast nog een keertje eten.
Tim_rgz .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Hebben er met 2 personen 's middags gegeten. ik had een broodje hamburger van black angus beef en mijn vriendin had een broodje met tonijnsalade. Je kunt er kiezen welk brood je krijgt (italiaanse bol, focaccia etc.), zeker een pluspunt. De broodjes kosten allebei €7,50. Zeker het geld waard! (Je kreeg ook echt waar voor je geld)
Tommi1972 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Vorige week samen met mijn gezin heerlijk genoten van het 3 gangen menu. Er was keuze uit 5 voor-, 5 hoofd- en 5 nagerechten, voor iedereen ( ook voor de kinderen) genoeg keuze. Bovendien hadden ze een mooie aanbieding, 2de menu voor de helft van de prijs dus heerlijk gegeten en dan ook nog voor een leuke prijs! De bediening was erg prettig, aardige mensen en een ontspannen sfeer. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!!