Eeterij Uniek

• Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Eeterij Uniek

Sjoukske .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Erg gezellig ingericht restaurant, het personeel is heel erg vriendelijk.
Het eten was heerlijk! De menu kaart had keuze genoeg en er was ook een wisselende specialiteiten menukaart met seizoens producten, in dit geval asperges. Ik zou zeker terug gaan naar dit restaurant, ik hoop dat het dan wel wat minder remoerig is, we konden elkaar nouwelijks verstaan.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Gastvrij, gezellig en ontspannen dat is de sfeer die we proefde bij binnenkomst. Het eten vulde dit boven verwachting aan! Heerlijke gerechten van zeer goede kwaliteit! Wij komen snel weer eens!
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Dat het restaurant in deze tijden van economische crisis zowel binnen als buiten bijna vol zat, vinden wij uniek. Het eten daarentegen niet. Het vlees van de mixed grill was droog. De andere hoofdgerechten waren gewoon, niks aparts. Het trio van soep was wel erg lekker.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Het was een lange tijd geleden dat wij hier hadden gegeten.

Het voorgerecht was Asperges uit de wok met gambas,dit was een heerlijk voorgerecht enkel jammer dat de ketjab de overhand had.

Het hoofdgerecht was zonnenvis met Asperges,dit was zonder meer een mooi hoofdgerecht.

Vermeldens waard de prijs van een fles huiswijn namelijk 14 euro en 50 cent waar vind je dit nog?

Deze zaak is een restaurant/eetcafe maar wel zeer gemoedelijk heerlijk,jammer dat men niet op het terras kon eten(temperatuur 10 graden)

Tot een volgende keer.