Eeterij Uniek

Willemstraat 1 5741 PA Beek en Donk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eeterij Uniek

Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Met vrienden die zeer tevreden, bijna lyrisch, zijn over dit restaurant daar gegeten.
De inrichting en het personeel voelt als thuis........... relaxed en geen "opzitgevoel". Huiskamergevoel is wat ze er mijns inziens neer willen zetten en dat lukt.
We kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu waarbij je zelf kan aangeven of je vlees of vis wil. Twee kozen er voor totaal vlees en twee, inclusief mijzelf, kozen voor vis voor en vlees hoofd. In de hoopvolle verwachting dat het hoofdgerecht wild zou zijn gezien het wildseizoen.
We hebben er nog naar gevraagd maar helaas, geen wild werd ons medegedeeld, jammer maar oké we blijven bij vlees.
Vervolgens kregen wij als voorgerecht sushi en onze tafelgenoten ........... ja hoor wild als voorgerecht. Gemiste kans van het personeel.
Daarna een mosterdsoepje, zeer smakelijk.
Een heerlijk ouderwets maar daarom niet minder lekker een spoom als tussengerecht. Dit kom je nog zelden tegen in restaurants.
Vervolgens het hoofdgerecht wat prima was en dito nagerecht.
Wil je in een gezellige ongedwongen niet opgedofte omgeving goed eten voor het geld wat je uitgeeft ben je bij eeterij uniek aan het goede adres.
Zoek je meer uitdaging of andersoortige sfeer kom je hier niet aan je trekken.
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed want een 5 gangen verrassingsdiner voor nog geen 35 euro wat gewoonweg ook nog goed is hebben ze daar goed voor elkaar.
Wellicht kom ik er ooit nog eens terug als ik weer in de buurt ben

Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Gastvrij, gezellig en ontspannen dat is de sfeer die we proefde bij binnenkomst. Het eten vulde dit boven verwachting aan! Heerlijke gerechten van zeer goede kwaliteit! Wij komen snel weer eens!
Henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Dat het restaurant in deze tijden van economische crisis zowel binnen als buiten bijna vol zat, vinden wij uniek. Het eten daarentegen niet. Het vlees van de mixed grill was droog. De andere hoofdgerechten waren gewoon, niks aparts. Het trio van soep was wel erg lekker.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Het was een lange tijd geleden dat wij hier hadden gegeten.

Het voorgerecht was Asperges uit de wok met gambas,dit was een heerlijk voorgerecht enkel jammer dat de ketjab de overhand had.

Het hoofdgerecht was zonnenvis met Asperges,dit was zonder meer een mooi hoofdgerecht.

Vermeldens waard de prijs van een fles huiswijn namelijk 14 euro en 50 cent waar vind je dit nog?

Deze zaak is een restaurant/eetcafe maar wel zeer gemoedelijk heerlijk,jammer dat men niet op het terras kon eten(temperatuur 10 graden)

Tot een volgende keer.
A_Keunen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Het eten is altijd heerlijk, bediening vriendelijk en attent, decor huislijk (misschien een beetje aan de donkere kant). Al met al zeker een aanrader! We komen er altijd met veel plezier!