Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
hettyvanderwaal .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten op het terras aan het water (Waaltje) gegeten. Prima keuken, alert en attente bediening. Wij gaan hier zeker vaker naar toe. Aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Onno P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
"Restaurant" is leuk gelegen aan het water met buiten zit. Meubilair is eenvoudig evenals interne inrichting. Het eten was niet op het niveau van onze verwachtingen. Vermeldenswaard is het brood met kruidenboter en tapas.
Kortom buiten is het goed toeven met een biertje en/of softdrink. Jammer genoeg bleek een glas nog gebruiksplekken te vertonen van rode lippenstift. Jammer zo'n leuke plek verdient naar mijn mening een betere keuken met management.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij zijn vol lof over dit restaurant. Jammer dat het ging regenen anders hadden we lekker buiten aan het water blijven zitten. Nu binnen verder gegaan. Prima bediening! Dit restaurant is een echte aanrader!
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij zijn super tevreden over dit restaurant. Prijs kwaliteit verhouding was goed! Heerlijk op het terras aan het water gezeten. Later omdat het ging regenen binnen verder gegaan. Dit is echt een aanrader!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Al heel wat restaurants bezocht de afgelopen jaren, maar deze stelde toch echt teleur. Het is meer een café dan een restaurant. We kregen een plekje tussen de toiletten en de gokkasten in. Het was er voornamelijk druk met stamgasten, die voor een biertje en de gokkasten komen. Gezellig voor deze mensen, maar een restauarantbeleving geeft het niet. De stoelen hebben we omgewisseld, want die waren zo gammel als wat. Het eten was matig. De carpaccio was nog redelijk, maar de snitzel erg teleurstellend en het ijs was ronduit slecht (smaakloos met kristallen). De gastvrouw was zeker vriendelijk te noemen, maar al met al wat het zeker niet voor herhaling vatbaar. Slechte prijs-kwaliteit verhouding!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Leuke locatie.Heerlijk buiten aan het water gegeten. Bediening was vriendelijk.Eten was prima in orde.
Lilyane V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig restaurant, tomatensoep smaakte niet echt naar tomaten en was te zout (ik denk, niet zelf gemaakt.)
Sliptong met aardappeltjes was prima. Groente van courgette, champignos en paprika smaakte lekker was helaas erg weinig.(kom ik overigens in veel restaurants tegen). Desser van warm appelgebak met ijs en slagroom was lekker. Bediening vriendelijk.
Jan Geert G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
In een ongedwongen sfeer voelden wij ons zeer gastvrij behandeld. Men stelt de gast centraal. Het eten was fantastisch.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Toen we arriveerden hoorden we buiten de herrie (harde muziek en veel stemmenrumoer) al. Bleek dat er een surprise-party was georganiseerd voor de vrouw van de eigenaar. Nik mis mee, maar dan kan je beter de hele tent voor overige gasten sluiten. We konden elkaar niet/nauwelijks verstaan. Het was echt niet leuk!
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
De zitplaatsen zijn erg krap en je zit dicht op het tafeltje van andere gasten. Maar op het eten heb ik geen enkele aanmerking. Zowel de wiener schnitzel als de tournedos waren perfect bereid. Heerlijk eten voor een prima prijs!
Dick L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Prima bediening leuke ontvangst en gerechten heerlijk warm, zo goed dat we zeker nog terug gaan.
Je moet wel reserveren in verband met de beperkte ruimte.
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Snelle service maar eten viel tegen. ik had de schnitzel maar die was echt niet zelf gepaneerd. Dessert prijzen aan de hoge kant voor een glas met een paar bolletjes ijs wat niet spectaculair was.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Sfeervolle gelegenheid met zeer vriendelijke bediening. Eten was erg lekker. Op vrijdagavonden geven ze ook feestjes met een DJ. Gezellig.
vinkjes .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuke tent, gemoedelijk en gezellig. Het eten was heerlijk, maar wij vonden het wel aan de prijs. Met 2 personen 1 schaaltje friet bij onze schnitzel (17,50 euro) is vrij weinig. Bijbestellen was toch 3 euro voor een schaaltje. Ook de groenten was vrij weinig. Ook mogelijk om salade extra bij te bestellen maar daar kwamen ook weer kosten bij. Voor de prijs die je betaald voor het vlees verwacht je er toch voldoende groenten en frietjes bij. Maar de kwaliteit was prima.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige zaak, prima sfeer, heerlijk gegeten
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Hier vanavond heerlijk gegeten.. we hadden een bon van Groupon..
Het was allemaal super lekker! Hele leuke gezellige bediening..
Hele leuke en knusse sfeer..
Echt een aanrader.. ook in de zomer lijkt het me er erg genieten met het terras aan het water...
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
gewoon een leuke tent goed eten en vriendelijk personeel leuke lactatie zeker een aanrader zal hier vaker komen.
en zal dit ook aan mij vrienden doorgeven.
Conja S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten, in een gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijke bediening. We gaan hier zeker nog een keer eten.
voesie64 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten, prijs kwaliteit verhouding was goed. Het personeel was vriendelijk en de bediening verliep vlot.
We konden van de hele kaart kiezen en dat was prettig en een pre.