Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellige sfeer, vrolijk en vriendelijk personeel, lekker gegeten en goede muziek, kortom een geslaagde lunch voor twee.
jlinden V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk geluncht!
patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
AJM V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het eten was heerlijk,de bediening was erg goed,en het ziet er erg leuk uit.Een goede aanrader
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
" lunch voor 2 " gekozen....heerlijke uiensoep, goed warm geserveerd en brood met kaas en beenham, heerlijk vers, ook de kroket was lekker !
Prima lunch voor deze prijs.
voesie64 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een gezellige ongedwongen sfeer, snelle bediening, niet opdringerig. het is er inderdaad levendig, aan de bar zitten veel vaste gasten die er een biertje drinken en het gezellig hebben.Als je je daar op instelt is er niets mis mee, kom je om in serene rust te eten dan moet je ergens anders heen gaan.
Met mooi weer kun je heerlijk buiten zitten.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super lekker gegeten
Vriendelijke bediening
Is aan te bevelen
Ik kom zeker terug
Wil je snel eten of juist op gemak alles kan
Natas K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
opzich wel goed gegeten maar... het smeersel bij t brood stond al poos buiten de koeling dat kon je amper smeren, in de kruidenboter zat grof zeezout dat was niet goed gemalen, de carpatio was niet goed koel en licht verkleurd, de hamburger tever doorgebakken, patat te vet, tournedos te dik daardoor niet medium...verder leuke zaak gelegen op een mooie plek, leuk personeel
Ebel G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Net als ons vorige bezoek aan 't Ambacht, was het weer op onze hand, dus lekker buiten op het terras aan het water kunnen genieten, van ons bezoek aan dit restaurant. Het blijft een toplocatie waar je lekker kan borrelen of dineren. Wij hebben tot nu toe twee maal met een Giftforyou voucher hier gegeten en niets verplicht je aan de opgegeven waarde te houden, als het een hightea of andere waarde heeft, hier betaal je de rekening minus voucher. Kortom helemaal TOP!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuk terras aan de Waal!
Nel Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten...en de bediening was prima
Anisca T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gangbaar eten op de kaart. Met regelmaat werd door de medewerker gevraagd of alles naar wens is en of we nog drinken willen. Eten was snel klaar, daarvoor complimenten! Personeel en mensen onder elkaar leken het gezellig te hebben.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
goed eten en drinken, prima bediening,leuke loctie aan het water.hadden er lekker weertje bij,dus lekker buiten gezeten.
Marisa H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We werden gezellig ontvangen en gezellig bediend. En lekker gegeten en gedronken .En we zaten heerlijk in de zon .En de familie zwaan zwemde gezellig voorbij
Theo A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker buiten in het zonnetje gezeten
Naomi G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het eten is lekker maar duur voor wat je krijgt. Wij waren met 2 personen brood vooraf, voorgerecht, hoofdgerecht en 2 drankjes 82 euro kwijt. De mixed grill is lekker maar je krijgt heel weinig vlees, je kunt dan beter voor de tournedos gaan!
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
bediening is heel vlot nadat je bestelling is opgenomen krijg je kort daarna je gerecht voorgeschoteld lekker warm en goede presentatie.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was heerlijk, een compliment voor de kok is op zijn plaats,, de bediening was zeer goed, jullie zijn top meiden
W. B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prima lunch. Gedurende de lunch maakte langdurige boorwerkzaamheden gesprek onmogelijk en deden stof opwaaien.
AnitadG .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke locatie met een gezellig terras aan het water.
Eten was uitstekend!
Erg vriendelijk personeel.