Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
mbustraan .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Prima bediening, ze zijn erg snel met drinken opnemen en brengen, heel fijn. En de tournedos was fantastisch! En de lokatie is ook super, terras aan het water.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Gezellig restaurantje. Goed eten, hele fijne bediening. Niet al te duur, dus TOP.
Alleen was de muziek vrij hard. Wij zaten met z'n vieren net onder een speaker.
Maar verder een prima restaurant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Super vriendelijke ontvangst ! en geen gehaast met bestelling opnemen / uitleveren.
Met de AH bon hier wezen eten. Je mag alles kiezen van het menu (enkele opties tegen meerprijs maar dat staat duidelijk vermeld op de kaart).
Sfeer doet een beetje aan als dorpskroeg / meeting place maar niet vervelend.
Eten is van een goede kwaliteit, wellicht beter dan je in eerste instantie zou denken.
We hebben weer een heerlijke avond gehad.
Annie en John D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Soep smaakte goed,ontbrak alleen sneetje brood . Bij hoofdgerechten ontbrak bakje sla of komkommer.
Weinig keuze in nagerecht.Een simpel ijsje met vruchten [aardbeien etc.] ontbrak.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vandaag gegeten bij Eeterij Tapperij ’t Ambacht in Hendrik Ido Ambacht.
Leuke zaak aan het water.
Buiten de kaart werd ons het dagmenu aangeboden, 3 gangen met ribeye.
Dit leek ons wel wat. Het voorgerecht was uitstekend, meloen met ham. Het dessert was ook prima, ijs met aardbeien en slagroom. Het hoofdgerecht, de ribeye was voor mijn partner echter uiterst teleurstellend. Een en al vet, niet alleen aan de randen maar ook binnenin. Deze teruggestuurd naar de keuken, waar de serveerster het helemaal mee eens was want zij vond dit ook niet kunnen. Na enige tijd werd de nieuwe ribeye geserveerd. Wederom één grote teleurstelling, één bonk vet. Het had iets weg van samengeperste overblijfselen van een liposuctiebehandeling. Ronduit smerig en zeker niet geschikt voor consumptie. Ook deze teruggestuurd. De serveerster vroeg of er een andere keuze van de kaart gemaakt kon worden, waar mijn partner voor bedankte, ze had inmiddels door de aanblik van de 2 pogingen ribeye reeds gegeten en gedronken.
Toen wij met het dessert klaar waren en vroegen om de rekening zagen we tot onze grote verbazing dat zonder enige uitleg en/of excuus het volledige bedrag voor het 3 gangen menu in rekening waren gebracht.
Dit was wel even een discussie waard vond ik en sprak de serveerster aan en vroeg haar waarom er betaald moest worden voor een stuk ‘vlees’ wat meer vet was en tot 2x toe was geretourneerd naar de keuken.
Nu vond de serveerster het ineens helemaal niet zo vet meer, want dat zei de kok ook. Volgens haar hoorde een ribeye vet te zijn.
Een randje vet oké maar dit leek meer op een gezwel. Afijn om een lang verhaal kort te maken, ze was geenszins van plan om de rekening te verlagen. Waarop ik antwoorde dat ik hiermee niet akkoord ging. Einde van het verhaal is dat er een redelijk bedrag van de rekening ging waar ik me wel in kon vinden.
Conclusie, een dergelijk product je klanten voorschotelen is not done. Ontkennen dat je troep voorschotelt is niet slim. Geen uitleg en/of excuus naar de klant is knap arrogant. De klant vervolgens toch de volle mep willen laten betalen voor slechte kwaliteit is klantonvriendelijk en zeker geen klantenbinding maar klantenontbinding.
Voor ons was dit het 1e bezoek en komen hier niet meer terug.
O D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Super eten , vriendelijke bediening , prijs normaal
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heel gezellig bediening is vriendelijk maar je moet geen haast hebben
T. D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Perfecte locatie aan het water in de zon. Eten was voortreffelijk en de prijzen redelijk. Kortom: een aanrader voor iedereen, zeker met mooi weer, zodat je buiten kunt genieten.
Groen22 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hier al meer wezen eten. Leuk en attent personeel, en gewoon een goede keuken.
Zeker op het terras aan het water en in de zon, is het prima toeven.
Rodney V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een gezellig en levendig restaurant met aardige bediening. Je hoeft niet lang te wachten tot je geholpen wordt en het eten komt ook precies op tijd. Zeer aardig personeel en zeker een aanrader om vaker te eten.
hettyvanderwaal .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten op het terras aan het water (Waaltje) gegeten. Prima keuken, alert en attente bediening. Wij gaan hier zeker vaker naar toe. Aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was er erg druk. Daardoor moesten we lang wachten op de aandacht van de bediening.
Onno P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
"Restaurant" is leuk gelegen aan het water met buiten zit. Meubilair is eenvoudig evenals interne inrichting. Het eten was niet op het niveau van onze verwachtingen. Vermeldenswaard is het brood met kruidenboter en tapas.
Kortom buiten is het goed toeven met een biertje en/of softdrink. Jammer genoeg bleek een glas nog gebruiksplekken te vertonen van rode lippenstift. Jammer zo'n leuke plek verdient naar mijn mening een betere keuken met management.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij zijn vol lof over dit restaurant. Jammer dat het ging regenen anders hadden we lekker buiten aan het water blijven zitten. Nu binnen verder gegaan. Prima bediening! Dit restaurant is een echte aanrader!
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij zijn super tevreden over dit restaurant. Prijs kwaliteit verhouding was goed! Heerlijk op het terras aan het water gezeten. Later omdat het ging regenen binnen verder gegaan. Dit is echt een aanrader!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Al heel wat restaurants bezocht de afgelopen jaren, maar deze stelde toch echt teleur. Het is meer een café dan een restaurant. We kregen een plekje tussen de toiletten en de gokkasten in. Het was er voornamelijk druk met stamgasten, die voor een biertje en de gokkasten komen. Gezellig voor deze mensen, maar een restauarantbeleving geeft het niet. De stoelen hebben we omgewisseld, want die waren zo gammel als wat. Het eten was matig. De carpaccio was nog redelijk, maar de snitzel erg teleurstellend en het ijs was ronduit slecht (smaakloos met kristallen). De gastvrouw was zeker vriendelijk te noemen, maar al met al wat het zeker niet voor herhaling vatbaar. Slechte prijs-kwaliteit verhouding!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Leuke locatie.Heerlijk buiten aan het water gegeten. Bediening was vriendelijk.Eten was prima in orde.
Lilyane V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig restaurant, tomatensoep smaakte niet echt naar tomaten en was te zout (ik denk, niet zelf gemaakt.)
Sliptong met aardappeltjes was prima. Groente van courgette, champignos en paprika smaakte lekker was helaas erg weinig.(kom ik overigens in veel restaurants tegen). Desser van warm appelgebak met ijs en slagroom was lekker. Bediening vriendelijk.
Jan Geert G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
In een ongedwongen sfeer voelden wij ons zeer gastvrij behandeld. Men stelt de gast centraal. Het eten was fantastisch.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Toen we arriveerden hoorden we buiten de herrie (harde muziek en veel stemmenrumoer) al. Bleek dat er een surprise-party was georganiseerd voor de vrouw van de eigenaar. Nik mis mee, maar dan kan je beter de hele tent voor overige gasten sluiten. We konden elkaar niet/nauwelijks verstaan. Het was echt niet leuk!