Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
n.den.houting .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Uitstekend resturant, prima eten. Tempo kan zelf bepaald worden en zeer vriendelijke bediening.
Al met al een absolute aanrader
n.den.houting .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Ik kan er kort over zijn, prima eten zeer vriendelijke bediening. Al met al een aanrader.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
weer geweldig gegeten en genoten !! beslist weer voor herhaling vatbaar!! service geweldig! het eten helemaal top!!! een echte aanrader!!!
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Samen met een vriendin gisteravond hier gegeten. Via Groupon een bon gekocht op zondag en gelijk gereserveerd voor dinsdag. We waren nog nooit in Hendrik-Ido-Ambacht geweest maar de TomTom leidde ons er zonder morren direct naar toe. Even goed kijken voor een parkeerplek maar die was snel gevonden en gratis! Er was een tafel voor ons 2 gereed gezet. Het waren allemaal 2 persoonstafels en de ruimte tusen de tafels was niet veel dus echt een privé gesprek hoef je er niet te voeren. We hadden een optie voor een 3-gangenmenu en konden gewoon van de kaart kiezen. Voor de gerechten met een sterretje erachter moest je meer betalen, maar er was genoeg keuze. De kaart is eenvoudig maar prima. Wij kozen allebei voor de garnalen in knoflook vooraf (erg lekker) en de spareribs als hoofdgerecht - ook helemaal goed. Als toetje ging ik voor de appeltaart en mijn tafelgenoot voor de crème brulée. We waren ook alletwee zeer tevreden hiermee. De porties waren echt voldoende (spareribs gingen niet op). De bediening was erg aardig en bediende behalve de tafels ook nog de mensen aan de bar, daardoor was er niet altijd zich op het "eethoekje", dus moesten we wel een keer zelf om nog wat te drinken vragen door daar naartoe te lopen. Maar dat stoorde verder niet. Zeker voor herhaling vatbaar. Leuk om met vrienden naar toe te gaan. Voor een romantisch diner adviseer ik om een andere locatie te zoeken.
Kristi S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Lekker gegeten in een vriendelijke, huiselijke sfeer. De inrichting doet denken aan een sportcafé. Er zitten ook de nodige vaste stamgasten en er staat een gokmachine. In eerste instantie was dit niet wat we hadden verwacht, maar de ontspannen, vriendelijke sfeer maakte veel goed. Het eten is lekker en goed van kwaliteit, maar vooral leuk vanwege de Albert Heijn bonnen waardoor de goedkoopst geprijsde gerechten van de rekening werden gehaald. Anders vind ik het te duur voor de ambiance.
Hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellig eetcafé, we waren iets vroeger, maar kregen meteen een tafel. Geweldig personeel dat ondanks de drukte toch tijd had voor een praatje.
Het eten was prima, vooral de tournedos was heerlijk.
Lekkere fles wijn erbij.
We komen hier beslist nog eens terug.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Sfeervolle, ongedwongen locatie in leuke kerstsfeer. Typerend is het zeer vriendelijke personeel en je kunt er heerlijk eten.
vielvoye124 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was gezellig, goed te eten. vrolijke kerstsfeer van gemaakt .
Bediening was goed, niet lang op je eten te wachten.
Prijzen van het eten zijn goed
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige sfeer! Goed eten goeie prijs! niet duur ook niet goedkoop. Goeie portie eten op je bord. Vriendelijk personeel.
We komen zeker weer bij jullie eten.
Dionne V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Veel van de hapje voor de high tea bleken uit de vriezer te komen. Ik had een cadeaubon voor een high tea deluxe, het enige wat ik deluxe vond aan de high tea was het glaasje prosecco. Verder viel het erg tegen. Thuis had ik de hapjes ook kunnen maken en om eerlijk te zijn nog lekkerder en uitgebreider
gondamarkus12 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een heel aardig meisje aan tafel.niets was te veel.wij hadden het probleem dat er een van ons gluten en lactose allergie heeft,alleen toetjes kon ze niet eten,alternatief was aardbeien,ook prima zeiden wij,maar ze waren niet echt lekker,maar we schrokken toen we de prijs zagen,het was een glas iets groter dan champagne glas,wij moesten er 7.50 € voor betalen,nou die prijs was nergens op gebaseerd, door dit voorval zeiden we allebei ,nou wij komen hier niet meer,om zo toch nog slaatje te slaan ,uit de ah actie,jammer,kans gemist!
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij kozen voor de lunch, waarbij de een een broodje carpaccio nam. Het broodje was oud en droog, het vlees redelijk. Kaal op bord. Te duur voor hetgeen geserveerd werd.
De ander nam de hamburger. Duidelijk een diepvries exemplaar, de friet was te lang gebakken in oud frituurvet. Het broodje bij de hamburger was niet te eten, droog en oud. De hamburger is veel en veel te duur.
Niet voor herhaling vatbaar!
traunfisher .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was zo als gewoonlijk super.
We komen er zeker nog eens terug.
De bediening is ook zoals gewoonlijk zeer vriendelijk en attent.
xena2011 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik ben er in totaal 3x geweest. De eerste keer wist men niet hoe en wat met de actie. Het eten zag er goed verzorgd opgediend op het bord uit. Het smaakte ook goed.
De tweede keer was het bord ook netjes opgemaakt en smaakte het goed. De bediening was vriendelijk en snel.
De laatste keer was een afknapper! Het eten leek wel op het bord gekwakt en we kregen een klein schaaltje met patatjes voor met z'n tweeën. De groente was vet en smakeloos. De gepaneerde schnitzel was aangebrand bij de randjes. Jammer! De bediening was net zoals alle keren vriendelijk en snel.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH aktie. De vis en het vlees waren heerlijk. De prijs-kwaliteit is goed.
Ruime keuze op de menu kaart
Nies I.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Als het goed weer is kan je lekker eten op het terras aan het water. Aardige en vlotte bediening. Lekkere huiswijn, Chardonney en Cabernet Sauvignon. We hebben er meerdere keren gegeten en de gebakken mosselen en de steak zijn echt een aanrader.
Mary R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het is een heel gezellig restaurant. Het personeel super vriendelijk. Het eten was heerlijk.
De prijs is aan de hoge kant.
Toen we aankwamen was het overvol en moesten staan wachten op onze besproken plek en zaten op een krap plekje.
Adinda D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een gezelligheid !!!!
Topavond gehad, ondanks dat we een tijdje moesten wachten op een tafel, hebben we een Superleuke avond gehad. Wat een geweldige bediening! Zelfs knuffels als afscheid. Het eten was lekker. De sfeer hier is als een warm bad, de bediening behandelt je als goede vrienden!
J.p.e D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig en netjes. Geen hele grote kaart maar genoeg keuze. Goed eten en zeer vriendelijk personeel.
Weet haast wel zeker dat we nog een keer terug komen.
Betsy L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Net als de vorige keer hebben wij weer genoten. Super vriendelijk personeel, kortom een fantastische locatie voor een gezellig etentje met mijn partner.