Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

Over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer gastvrij en behulpzaam omdat ik in een rolstoel zit.
Ja,,er dat er te weinig gewone stoelen waren, die hoge krukken enz.
Barry M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
In het begin wat luidruchtig aan de bar, maar daarna rustig kunnen eten. Heerlijke producten, genoeg keuze. Vriendelijk personeel. Komen zeker terug!
Regina M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Fantastisch leuk personeel bij het openen van de deur zag ik gelijk dikke smile van de ober en een warm welkom zeer vriendelijk & net personeel. Lekker vers en eten loeigrote schnitzels,ga zo door#
Antoinette G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Goed gegeten, alleen jammer dat we bij het menu niet met bijbetaling konden kiezen voor een koffie en een irish koffie i.p.v. de 2 desserts van het menu
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuke locatie, vriendelijk personeel.
Eten en wijn was goed.
Enige nadeel dat er haast alleen hoge stoelen zijn. Voor kleine en wat oudere mensen niet zo comfortabel.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk, goede prijs zeker met de groupon bonnen, ruime keus, een aanrader voor een volgend bezoek
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben gebruik gemaakt van een Groupon bon. De keuze uit gerechten uit gerechten waren prima en goed. Enkele keuze uit een soort dessert kan beter.
Bediening zeer plezierig. We komen vast nog eens terug
Koen W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
heerlijk gegeten in een gezellig eetcafé waar het gezellig druk was met een volle bar
gastvrij personeel en een vlotte bediening met een heerlijk stukje vlees
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We zijn nu een paar keer achter elkaar komen eten en telkens was het gewoon goed. Het personeel legt je in de watten en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Goed voor een gezellig avondje uit!
P-etraa .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De eeterij heeft een leuke ligging aan het water. Het is binnen knus, de bediening uiterst vriendelijk en het eten is heerlijk.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gezellige lokale eetgelegenheid
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
vriendelijk personeel gezellig en lekker eten, een beetje koud tegen het voorraam.we komen zeker nog een keer terug.in de zomer ook gezellig op het terras.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, gezellige zaak en heel aardig personeel. Wij eten hier regelmatig met familie en/of vrienden en het is altijd goed
P D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Super aanbieding om op donderdagavond met je vriendinnen voor een spotprijs een heerlijk 3-gangendiner te eten en gezellig bij te kletsen. Echt een aanrader!
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij zijn hier al verschillende keren wezen eten en steeds tot volle tevredenheid. Het personeel is zeer vriendelijk, leuke aandacht voor de gasten. Het eten wordt in voldoende mate opgediend. Bij binnenkomst was het wat rumoerig door wat gasten die alleen iets kwamen drinken. Verder niet hinderlijk. Het personeel ziet er goed op toe dat de restaurantbezoekers geen hinder ondervinden van de cafe bezoekers.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De vediening was erg vriendelijk en gezellig. Hoofdgerecht was op zich prima, maar de patatjes niet goed doorbakken. Schnitzel gefrituurd. Dat was jammer. Ik schrok een beetje van de prijzen van de toetjes.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Niets op aan te merken een prima restaurantje niet groot wel gezellig
Is om aan te bevelen
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Alles stond erg dicht op elkaar,wc direct naast een tafel waar je zit te eten ,erg veel geluidsoverlast.Rekening klopte ook niet.Eten was goed mensen vriendelijk.Maar wel prijzig.
Conny L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was eens en nooit meer, het eten was goed maar dat is ook echt het enige. wat een herrie met al die bierdrinkende gasten, grote monden, konden elkaar niet eens verstaan. heel jammer.