Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij kozen voor de lunch, waarbij de een een broodje carpaccio nam. Het broodje was oud en droog, het vlees redelijk. Kaal op bord. Te duur voor hetgeen geserveerd werd.
De ander nam de hamburger. Duidelijk een diepvries exemplaar, de friet was te lang gebakken in oud frituurvet. Het broodje bij de hamburger was niet te eten, droog en oud. De hamburger is veel en veel te duur.
Niet voor herhaling vatbaar!
Traunfisher .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH aktie. De vis en het vlees waren heerlijk. De prijs-kwaliteit is goed.
Ruime keuze op de menu kaart
Nies I.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Als het goed weer is kan je lekker eten op het terras aan het water. Aardige en vlotte bediening. Lekkere huiswijn, Chardonney en Cabernet Sauvignon. We hebben er meerdere keren gegeten en de gebakken mosselen en de steak zijn echt een aanrader.
Mary R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het is een heel gezellig restaurant. Het personeel super vriendelijk. Het eten was heerlijk.
De prijs is aan de hoge kant.
Toen we aankwamen was het overvol en moesten staan wachten op onze besproken plek en zaten op een krap plekje.
Adinda D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een gezelligheid !!!!
Topavond gehad, ondanks dat we een tijdje moesten wachten op een tafel, hebben we een Superleuke avond gehad. Wat een geweldige bediening! Zelfs knuffels als afscheid. Het eten was lekker. De sfeer hier is als een warm bad, de bediening behandelt je als goede vrienden!
J.p.e D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig en netjes. Geen hele grote kaart maar genoeg keuze. Goed eten en zeer vriendelijk personeel.
Weet haast wel zeker dat we nog een keer terug komen.
Betsy L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Net als de vorige keer hebben wij weer genoten. Super vriendelijk personeel, kortom een fantastische locatie voor een gezellig etentje met mijn partner.
Nicolette D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wat een leuke gezellige eetcafe aan het water in Hendrik ido Ambacht. We werden al hartelijk ontvangen en kregen met z'n vijven op ons vriendinnen avond een geweldig gastvrije behandeling. Heerlijk gegeten en fijn bijgekletst. De bediening vond het gezellig om eens vijf vroljke brabantse meiden in het cafe te hebben. Nou zij weten daar ook wat gastvrijheid is hoor. We komen snel weer terug.
Berlinda G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, aardig personeel en snelle bediening - in 1 woord "SUPER" !!
Zeker een aanrader en we komen graag nog een keertje terug!
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Inrichting zag er niet uit, plekje was wel leuk aan t water. Zou er niet nog eens heen gaan dus ook geen aanrader, eten simpel
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellige drukte. Dicht op elkaar zittend, ongecompliceerd en het belangrijkste : heerlijk gegeten. Door de AH actie goed betaalbaar. Zonder actie pittig aan de prijs. Maar we komen zeker nog eens terug.
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
3 gangenmenu met ahbon. A la carte: keuze genoeg.
Jammer dat je bij het voor en hoofdgerecht hetzelfde bestek moet gebruiken en een servet mist.
Gevulde varkenshaas gekozen, hij was alleen niet gevuld. Ham en Kaas erbovenop.....maar de smaak was prima.
Conclusie: voor mij 1 keer tenzij ik weer een keer in de buurt ben.....
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een gelegenheid waar je na je werk een biertje gaat drinken en een hapje gaat eten. Een gezellige zaak.
Bediening was goed. Eten voor de prijs redelijk. We gaan nog wel eens langs voor een kopje koffie met Dudok appeltaart.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
De ambiance is een beetje vreemd met een biljart tafel aan de ene kant en een gokkast aan de andere kant. Personeel is bovengemiddeld vriendelijk, bood ook later een rustig tafeltje aan mochten wij last hebben van het biljart. Eten is heerlijk, eigenlijk beter dan wij hadden verwacht op grond van de ambiance. Wij hebben hier gegeten met een "giftforyou" bon en moesten nog 69 EUR bijbetalen. totale rekening was dus ruim 100 EUR voor 2 personen, niet echt goedkoop, maar op grond van het eten zeker waard.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening
Atheking .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening tijdens ons diner. De gerechten zijn niet verrassend, maar goed uitgevoerd qua bereiding, presentatie en hoeveelheid. 1 tip: de gebakken aardappeltjes eerst even ontvetten/ keukenrol gebruiken, want helaas dropen deze in het vet. Ook leuk voor kinderen. Voor een dineetje in informele sfeer zeker een aanrader! Wij komen nog eens terug en vinden het ook leuk dat je hier een sloepje kunt huren.
Liavangeest .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gezellie goede bediening, lekker eten en genoeg. Een aanrader zou er zo weer heen gaan
Cherel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten waar buitengewoon goed voor een café restaurant. Je zit heel leuk aan het water maar aan de binnenkant is het wel meer een café qua uitstraling. Zelfs de kerstverlichting hing al. Echt een topavond gehad! Zeker aan te raden.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was een prima avond (door mijn tafelgenoot), maar het is er nog best prijzig voor een "eeterij'" annex eetcafé. Gelukkig hadden we de AH-actie...anders ben je echt veel geld kwijt voor redelijk eten en redelijke bediening. Wel leuk voor een keer maar niet echt voor herhaling vatbaar...helaas maar ik kan er niet meer van maken.