Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Rob H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Mooi uitzicht over het Waaltje, ruime keus, snelle bediening, prijs/kwaliteitsverhouding prima in orde maar dat is te merken omdat het gezellig druk was op het terras
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Jammer dat ik er bij het afrekenen op moest wijzen dat de 20 % "Iens" korting niet was meegenomen op de rekening.
Het toetje stelde teleur, was niet de beloofde appeltaart met ijs en slagroom maar een kaal stuk appelgebak.
Famhogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prijs- kwaliteit vehouding niet goed! Eten is weinig voor het grld dat je moet betalen! Mijn vrouw had mixed gril, kipfilet en varkenshaas was droog salade waarschijnlijk uit een potje evenals de saus en dat voor €22,50 salade op carpacio was oud! Ikzelf had varkenshaasspies, 5 stukjes vlees met dezelfde salade uit een potje en een stroganofsaus van Calve! €19,50 Voorgerecht gamba's in ajoli ..... 5 stuks net een vette bek moet je stoppen! Bediening in korte broek met een keren sloofje voor......... kan niet!!! Al met al veel geld voor weinig genot! Doen we niet meer!
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
11 uur geleden
Via groupon een high tea geregeld en gereserveerd. Het was een warme dag dus leek ons leuk om op het mooie terras aan het water te zitten. Bij aankomst moesten we binnen gaan zitten aan een tafeltje wat al gedekt was. Erg vreemd om binnen te zitten met 26 graden.....! Vervolgens werd ons op een onvriendelijke manier gevraagd of we nog prosecco wilde. Na het krijgen van de prosecco werd ons gevraagd of we een waardebon konden tonen die uitgeprint moest worden of gewoon via de telefoon (qr code) konden laten zien. Helaas accepteerde ze geen qr code/bevestiging via de telefoon en werd ons gevraagd eerst de high tea af te rekenen a €50 terwijl we gewoon netjes een bevestiging hadden van Groupon die al betaald was.. we hebben onze spullen gepakt en zijn weg gegaan. Absoluut dus geen aanrader en ga hier nooit meer heen! Erg jammer
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige bediening. Top!!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
De locatie van dit restaurant is geweldig en bij goed weer zit je hier vorstelijk. De bediening is vriendelijk en duidelijk over wat verwacht mag worden. De bestelde maaltijdsalade tonijn was helaas een tonijnsalade. Ik had stukken tonijn op de salade verwacht maar daarentegen kreeg ik een tonijnsalade die waarschijnlijk bedoeld was om op brood te smeren. Jammer van dit verschil. De smaak was overigens best.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Het was erg druk maar wij hadden een tafeltje gekregen die gelukkig in een wat rustigere hoekje zat. Aardige bediening!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Eten was goed, bediening vriendelijk, sfeer gezellig. We komen zeker terug.
Rory V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vriendelijke en snelle bediening. De juiste mensen in de keuken die een heerlijke maaltijd verzorgen.
Bij aankomst dachten we meer dat we in een kroeg beland waren, tot het eten geserveerd werd.
Kwa smaak, bereiding en kwaliteit kan menig restaurant hier nog wat van leren!
Freek T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuke ervaring. Goede sfeer en zeer goed eten. Later op de avond wordt het gezellig levendig met leuke muziek voor elk wat wils. Zeker nog eens.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Bij binnenkomst waren we even verrast, het leek meer een kroeg dan een restaurant. Maar het eten was perfect, en de service prima.
Op een gegeven moment liep het vol met “sporters” voor de 3e helft, en toen was praten bijna niet meer mogelijk. Dat was een minpunt net als roken voor de deur met de deur open.
Maar voor het eten zeker een aanrader!
Valeria D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Erg slecht. De varkenshaas was taai, aardappelen nuet gaar genoeg en de parfe was zelf niet volledig ontdooid. Eigenlijk is een plaatselijke kroeg
Eugene R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig café restaurant, leuk gelegen aan het water, niet luxe maar wel ruimschoots goed genoeg.
Bar en restaurant deel lopen in elkaar over. Duidelijk merkbaar dat er voetbal werd gekeken. Persoonlijk vind ik dat niet ernstig. Vriendelijke en aandachtige bediening. Lekker driegangenmenu, waarbij prima rekening gehouden werd met mijn dieet.
Edin C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Geweldige ontvangst, heerlijk eten en een groot compliment aan de Engelse dane in de bediening die weet hoe je met gasten omgaat.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super goed eten ... super gezellig en vriendelijk personeel .. gezellige sfeer .. mijn favorite restaurant ...
jacobjoke .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
eten was lekker en veel variatie.
geen restaurantsfeer maar meer een bar idee.
goede bediening en genoeg te eten.
veel eigengemaakt en lekker vers.
jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
We hebben genoten van de heerlijke versnaperingen.Het was SUPER!!Voor herhaling vatbaar.Dan een keer in de zomer zodat we op het terras kunnen zitten
J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een hele gezellige omgeving. Het is nu winter maar in de zomer is dit vast ook een topplek
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prima gegeten, gezellige eetcafé. Prima sfeer. Eten was goed. Wij hadden de entrecote en de varkenshaas. Deze waren prima bereid.
hanneke.peter .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker geluncht, aardige mensen alleen erg jammer dat het ZO GIGA lang duurde voor we onze lunch kregen. Dat kan echt niet. We hebben er niets van gezegd omdat we gezellig een weekendje weg waren maar bijna een uur wachten op een broodje en een Flammkuchen vind ik niet normaal!