Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Cora H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij zijn hier al verschillende keren wezen eten en steeds tot volle tevredenheid. Het personeel is zeer vriendelijk, leuke aandacht voor de gasten. Het eten wordt in voldoende mate opgediend. Bij binnenkomst was het wat rumoerig door wat gasten die alleen iets kwamen drinken. Verder niet hinderlijk. Het personeel ziet er goed op toe dat de restaurantbezoekers geen hinder ondervinden van de cafe bezoekers.
schoffie .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De vediening was erg vriendelijk en gezellig. Hoofdgerecht was op zich prima, maar de patatjes niet goed doorbakken. Schnitzel gefrituurd. Dat was jammer. Ik schrok een beetje van de prijzen van de toetjes.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Niets op aan te merken een prima restaurantje niet groot wel gezellig
Is om aan te bevelen
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Alles stond erg dicht op elkaar,wc direct naast een tafel waar je zit te eten ,erg veel geluidsoverlast.Rekening klopte ook niet.Eten was goed mensen vriendelijk.Maar wel prijzig.
Conny L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was eens en nooit meer, het eten was goed maar dat is ook echt het enige. wat een herrie met al die bierdrinkende gasten, grote monden, konden elkaar niet eens verstaan. heel jammer.
C D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuk restaurant, aardige, vlotte bediening, maar het hoofdgerecht liet zeer te wensen over. Voor- en na gerecht was gewoon goed.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Leuke zaak en lekker en gezellig gegeten.
Vooraf de stokbrood met kruidenboter,hoofdgerecht saté met frites en nog een dame blanche na,was heerlijk.
Kom er zeker nog eens terug
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij binnenkomst werd verteld dat we niet op lijst stonden,..terwijl ik en een reserveringsmail heb gehad en een herinnering. WE mochten eigenlijk zaak gewoon verlaten, ....Iens kreeg de schuld.
Uiteindelijk zei ze o het staat er toch op.
Eten zat een haar in grote donkere haar. Als compensatie koffie gehad.
Bediening chagerijnig behalve 1 klein blond vrouwtje,.
Dit was voor ons 1 keer nooit meer, er zaten veel mensen aan tafeltjes gewoon te drinken maar waren zeer luidruchtig....Nee dit is niet hoe je een avondje ergens eten voor je ziet. Nooit meer!
bernard B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Alles vonden mijn partner en ikzelf prima alleen wat extra munt bij de thee kan geen kwaad die was aan de karige kant. Voor de rest aanrader waard. Wij komen in ieder geval hier vaker.
K. P D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was prima de locatie is heel erg leuk gelegen aan het water.
Om af te rekenen was niet al te simpel.Ook omdat het erg druk was door het mooie weer.
De zaak ha d er blijkbaar geen erg in gehad om wat meer personeel te bestellen waardoor het dus een probleem was om af te rekenen.
Hierdoor ook een serveerster die behoorlijk kortaf was .Vriendelijk uitgedrukt.
Wij hopen dat het een volgende keer wat beter zal zijn want wij komen waarschijnlijk wel een keertje terug.
bevado .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was lekker. De bediening was vriendelijk. Alleen de bar en een deel van de zaak stond vol met luidkeels pratende mensen . Een kippenhok waarbij je door de herrie aan tafel nauwelijks met elkaar kon praten. Ook een tafel direct naast de deur van het toilet kan echt niet. Elke keer als de deur openging verspreidde de lucht van de wc verfrisser zich over je tafel. Jammer, het eten was lekker, maar hier komen we zeker niet meer terug.
Mart K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de service was weer vanouds goed verzorgd.
Gezellige sfeer en weer voor herhaling vatbaar.
Graag tot de volgende keer.
pleun V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gezellige sfeer goede bediening restaurant is wel wat klein dan heb je wel wat lawaai van overige café
Bezoekers, vooral als er een verjaardag feestje gevierd wordt.
brusselmans .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellige zaak, eetcafé, eenvoudige kaart, netjes bereid, niet spannend. Wat weinig vlees bij de mixed grill, verder lekker en vers.
Esther U.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima, maar wel erg basic allemaal. Prijzen zijn niet helemaal in verhouding met de kwaliteit.
Uiterlijk is als een stamkroeg.
Er werd voor de deur gerookt, dit kwam dus gewoon naar binnen waaien.
Ze hebben wel leuke bootjes voor in de zomer. Met een terras.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellige sfeer, vrolijk en vriendelijk personeel, lekker gegeten en goede muziek, kortom een geslaagde lunch voor twee.
jlinden V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk geluncht!
patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Simpelweg waar voor je geld. Lekker gegeten, fijne bediening
AJM V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het eten was heerlijk,de bediening was erg goed,en het ziet er erg leuk uit.Een goede aanrader
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
" lunch voor 2 " gekozen....heerlijke uiensoep, goed warm geserveerd en brood met kaas en beenham, heerlijk vers, ook de kroket was lekker !
Prima lunch voor deze prijs.