Eeterij Tapperij 't Ambacht

Dorpsstraat 125 3342 BC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Knus en simpel

In het pittoreske Hendrik-Ido-Ambacht ligt Eeterij Tapperij 't Ambacht, waar de bediening altijd zorgt voor een hartelijk ontvangst. Zo begint de avond dus meteen goed. De kaart is simpel en biedt voor ieder wat wils. Kortom, een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een gezellig familie- of vriendendiner.

Meer informatie over restaurant Eeterij Tapperij 't Ambacht

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Snelle service maar eten viel tegen. ik had de schnitzel maar die was echt niet zelf gepaneerd. Dessert prijzen aan de hoge kant voor een glas met een paar bolletjes ijs wat niet spectaculair was.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Sfeervolle gelegenheid met zeer vriendelijke bediening. Eten was erg lekker. Op vrijdagavonden geven ze ook feestjes met een DJ. Gezellig.
vinkjes .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuke tent, gemoedelijk en gezellig. Het eten was heerlijk, maar wij vonden het wel aan de prijs. Met 2 personen 1 schaaltje friet bij onze schnitzel (17,50 euro) is vrij weinig. Bijbestellen was toch 3 euro voor een schaaltje. Ook de groenten was vrij weinig. Ook mogelijk om salade extra bij te bestellen maar daar kwamen ook weer kosten bij. Voor de prijs die je betaald voor het vlees verwacht je er toch voldoende groenten en frietjes bij. Maar de kwaliteit was prima.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige zaak, prima sfeer, heerlijk gegeten
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Hier vanavond heerlijk gegeten.. we hadden een bon van Groupon..
Het was allemaal super lekker! Hele leuke gezellige bediening..
Hele leuke en knusse sfeer..
Echt een aanrader.. ook in de zomer lijkt het me er erg genieten met het terras aan het water...
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
gewoon een leuke tent goed eten en vriendelijk personeel leuke lactatie zeker een aanrader zal hier vaker komen.
en zal dit ook aan mij vrienden doorgeven.
Conja S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten, in een gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijke bediening. We gaan hier zeker nog een keer eten.
voesie64 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten, prijs kwaliteit verhouding was goed. Het personeel was vriendelijk en de bediening verliep vlot.
We konden van de hele kaart kiezen en dat was prettig en een pre.
Veronica H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hartelijke bediening, lekker eten, mooie locatie!
Terecht gekomen met de AH restaurantactie. Een plekje om nog eens naar terug te gaan
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! In een gezellige gelegenheid. Personeel was erg vriendelijk. Komen zeker een keer terug voor de biefstuk!
jacza48 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
gezellig restaurant op een mooie locatie, het eten was prima en een vriendelijke bediening.
was voldoende keuze met AH actie.
Martin-Erna V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellige gelegenheid, vriendelijk personeel. Mooi gelegen met terras aan het water.
Gewoon gezellig, ook aan de bar is het goed toeven.
dijkevan .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima bediening in wat rumoerige ambiance. Moesten eerst wachten aan bar. Goede sfeer.perfecte locatie aan meertje. Alle aandacht voor gasten.
Chadassa V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We werden zeer warm en hartelijk ontvangen op een donderdagavond. Dit gezellige eetcafe ligt op een super locatie met uitzicht op de waal. De mensen die hier werken weten allemaal wat het is om in de horeca te werken. Voordat we aan tafel gingen dronken we nog een drankje aan de bar. De sfeer zat er al gelijk helemaal in. Het eten was erg goed. Ik had zelf gekozen voor de carpaccio als voorgerecht. Dit was een mooi schilderijtje en een smaaksensatie in de mond. Ook het hoofdgerecht was helemaal compleet. De sliptongetjes waren heerlijk gebakken. Samen met de aardappels uit de oven en de verse groenten was het genieten. Het personeel heeft hier echt aandacht voor zijn gasten. Wij komen hier regelmatig en zullen zeker nog vaak terugkomen. Buiten dat je hier goed kan eten is het ook gezellig om in het weekend een borrel te drinken. Bedankt weer voor de gezelligheid en het lachen :-)
ellesnouwen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een gezellige zaak... heerlijk gegeten en gelachen met het personeel! Gaan zeker nog een keer...als we maar een stoelendans mogen doen!!! Nog niet de hele zaak gezien...???????????? Ee echte aanrader!!!
alie.heijmans .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
wat een super sfeer, en op woensdag avond ook gezellig druk,zeer vriendelijk personeel,en eten was super, we waren eerder dan gepland maar dat was geen probleem, ook lekker kunnen na tafelen,alle tijd,echt een dikke 10
Arie Anton V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
In het kader van de AH actie bij dit restaurant gereserveerd. Nooit eerder bij hun geweest maar absoluut voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk personeel en ondanks het feit dat men redelijk "star" was t.a.v. het menu is er op een geweldige manier een oplossing gevonden voor het feit dat mijn partner geen nagerecht kon gebruiken van het menu vanwege haar allergieën!
petra C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellige informele sfeer, vriendelijk personeel, lekker gegeten, hier komen we beslist nog een keer terug.
Alleen het parkeren op het dijkje was een beetje gevaarlijk langs het water. De parkeerplaatsen aan de overkant waren ruim genoeg alleen hadden de bewoners daar bloembakken op geplaats, dit kan schade en gevaar opleveren bij het parkeren en passerende verkeer.
carla1bleiksloot1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Reservering was niet goed aan gekomen. Ik had voor 4 pers gereserveerd en er stonden er maar 2 op. Was dus geen tafel voor 4 pers voor ons. Maar hebben even moeten wachten en toen hebben zij het opgelost. Daarna heerlijk gegeten leuk personeel.
thees .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wel lekker gegeten. Eenvoudige maaltijden maar goed van smaak. Wel drie kwartier moeten wachten op een tafel terwijl we ruim van tevoren besproken hadden. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat ook ruim een uur. Plannen is niet hun sterkste kant. Als je dit aanhaalt krijg je geen eccuses of dergelijke maar meer dat je er op gewezen wordt hoe druk het wel niet is en je dus, zo komt het over, niet moet zeuren.
Na onze maaltijd wilden we nog graag een bakje koffie. Dat kon wel maar dan moesten we wel aan een statafel gaan staan want ze hadden de tafel nodig voor de volgende eters (21.00 uur)!
Erg rumoerig ook in de zaak. Het was zaterdagavond dus het was op dat moment meer het dorpscafe als een eetcafe. Buiten stonden twee beveiligers om de boel que geluid rustig te houden. Heel bijzonder allemaal.
Kortom: wel redelijk tot goed gegeten naar geen aanrader en wij zullen er zeker niet meer komen.