Eeterij-tapperij Juno

/B Sluisplateau 30 4424 BK Wemeldinge Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eeterij-tapperij Juno

Emmelieblok .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Met de boot liggen we in de haven van Wemeldingen. Het is een prachtige namiddag en avond. Met zijn 2 een soort tapas samengesteld. De kaaskroketjes, hamplank en vispalet. Het was heerlijk, vers en vol smaak. Echt genoten bij dit fijne plekje!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Natuurlijk waren de mosselen super, maar de vissoep en vispalet waren buitengewoon. Lekker in de avondzomerzon en prettige en snelle bediening. Ook met een grotere groep!
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk geluncht! De boterhammen zijn lekker, het beleg heerlijk en meer dan voldoende. Service is vriendelijk en vlot. We waagden ons bij de eerste maartse zonnestralen op het terras. Dat ziet er verzorgd uit, maar door de verdiepte ligging heb je helaas geen uitzicht. Al met al een fijn adres.
Engelvaart .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Ontzettend lekker gegeten.
De spare ribs piri piri smaakten heerlijk. Het vlees viel zo van het bot.
Zelden zulke lekkere spare ribs gegeten!

De vissoep was eveneens perfect van smaak en goed gevuld.
Bediening was vriendelijk.
Prijs kwaliteit was prima.
Dit restaurant is zeker aan te bevelen!