Over het restaurant Eeterij Tante A'n

Sfeervol en ongedwongen

Middenin het centrum van Hollum vind je Eeterij Tante A’n. Het restaurant serveert lekkere lunches en heerlijke diners. De menukaart staat vol met zowel Amelandse als internationale gerechten. Bij Tante A’n hangt er een fijne en ongedwongen sfeer en het personeel verwelkomt je graag!

Meer informatie over restaurant Eeterij Tante A'n

- Lunch vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

9,1
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten bij Tante A'n. In één woord: heerlijk! Mooie lokatie, vriendelijke en vrolijke bediening. Een aanrader zijn ook de nagerechten. Wij aten na onze malse Hollandse biefstuk nog de aardbeien met witte chocolade mousse en de bramen met perzikijs. We komen zeker weer.
Pascal A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Op een drukke avond in het hoogseizoen met 2 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. Was boven verwachting. De mosterdsoep was heerlijk. We miste eigenlijk een Tournedos op de kaart maar de hollandse biefstuk was boven verwachting mals. Geserveerd met heerlijke groente en aardappels. Klein minpuntje vonden wij het kindermenu, 12 poffertjes als hoofdgerecht voor kinderen was erg weinig. Ze hadden nog niet genoeg. Werd wel opgelost met extra frietjes welke niet eens op de rekening stonden. Chapeau. De prijs van de kindermenu's is heel redelijk. Ik zou het menu met de poffertjes een paar euro duurder maken en een goede hoeveelheid serveren. Al met al prima gegeten en wij hebben er een adresje bij op ons geliefde ameland.