Over het restaurant Eeterij Tante A'n

Sfeervol en ongedwongen

Middenin het centrum van Hollum vind je Eeterij Tante A’n. Het restaurant serveert lekkere lunches en heerlijke diners. De menukaart staat vol met zowel Amelandse als internationale gerechten. Bij Tante A’n hangt er een fijne en ongedwongen sfeer en het personeel verwelkomt je graag!

Meer informatie over restaurant Eeterij Tante A'n

- Lunch vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Gezellig restaurant in de oude dorpskern. De kaart is nauwelijks veranderd de afgelopen jaren. Voor zowel de volwassenen als de kinderen is er een kleine maar gevarieerde kaart. Het prijs/kwaliteitniveau is goed in verhouding. Wijn (Rose en de rode Merlotwijn) is helaas tikje onder de maat. Bediening is correct.
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
We kwamen hier tot nu toe wel eens voor een lunch, maar hebben hier deze zomer nu ook twee keer ' avonds gegeten, één keer op het terras en één keer binnen. Dat we twee keer kwamen zegt genoeg. Tante A'n is een "Eeterij" waar je graag terugkomt: eten goed, bediening vriendelijk, prijzen redelijk en het is prettig zitten.
martin61 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Het begon met een kopje koffie op het terras maar door het slechte weer.toch ook binnen gezeten en laten ze daar ook een superleuke speelhoek hebben. Dus voor onze dochter was dit al favoriet nr 1. Maar ook het eten was zeer goed met een heerlijke espresso na ...helemaal goed dus. Al met al een toptent.
Greattaster .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Voor het eerst naar Ameland geweest, van tevoren gekeken op iens naar leuke, gezellige restaurantjes. Tante A'n uitgeprobeerd, was helemaal top! Service was goed, eten was zeer goed. Ik vond de namen van de gerechten al heel origineel. Echt heerlijk voorbereid, ik had de runderentrecote, was erg lekker gemaakt.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
In een sfeervolle zaak met 2 personen heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Als voorgerecht hadden we een 'ouderwetse' garnalencocktail en een duo van gerookte zalm en groene asperges. Prima van smaak, al moesten de garnalen met een groot vork en mes uit de kom worden gehaald en dat lukt nu eenmaal beter met een kleine lepel. Het bijgeleverde stokbrood werd geserveerd met een prefab plastic kuipje boter. Jammer, had dat gewoon in een klein kommetje gedaan dat maakt het geheel mooi af.

Als hoofdgerecht hadden we beide de sliptong, die ook prima was. Ruim voldoende porties ook, lekkere gebakken aardappeltjes erbij en gestoomde groenten.

Als nagerecht een parfait van witte- en melkcholade en bananenijs met bokkepootjes. Heerlijk grote porties met overheerlijke slagroom! Hiervan kunnen andere horecabedrijven nog leren. Het lijkt alsof de kok een voorliefde voor nagerechten heeft.

De opvolging van de gerechten ging in sneltreinvaart. Daarover kunnen de meningen verdeeld zijn, maar naar onze beleving ging het iets te snel allemaal.

Daarna nog een lekker kopje koffie met een likeurtje. En dan kan je nadien alleen maar zeggen dat je een heerlijke avond hebt gehad. We komen zeker weer!
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Erg leuk ingericht restaurantje met een cadeauwinkeltje erbij. Het eten is goed. Wij hadden carpaccio en hollandse garnalensalade en daarna biefstuk en meervalfilet. Als sidedishes een aangemaakte salade en gebakken aardappeltjes. Ruimschoots voldoende. Jammergenoeg vonden wij de groenten die bij de hoofdschotel zaten te veel doorgegaard, vandaar een 7. Heel aardige bediening, heel relaxed allemaal!
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Op het personeel absoluut niks aan te merken, vriendelijk, behulpzaam, humoristisch, maar toch serieus met hun zaak bezig. Erg leuk, vriendelijk en prettig interieur, leuke, fijne sfeer. Het eten, natuurlijk het belangrijkst, is heerlijk, geen enkele minpunt. Porties zijn goed, alles is perfect bereid en ook de wijnen smaken heerlijk. Alleen jammer dat er niet het hele jaar meerval op het menu staat, maar de claressefilet was een goede vervanger! Al met al weer een topavond gehad! Ook zeer geschikt voor kinderen.
fvanleer .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Prima spijskaart. Eindelijk weer eens groente en een uitgebreide salade erbij. Vis en vegetarisch: alles supervers.
Gewoon kraanwater gratis verkrijgbaar zoals het hoort. Wijnkaart is te beperkt, vnl. St. Alicia wijnen erop. Zo'n goede keuken verdient meer keuze in wijnen.
Bediening erg vrolijk en attent
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Erg gezellig plekkie met heerlijke gerechten en een zeer service gerichte staf. Heerlijk no nonsense plekkie met eerlijke gerechten.
Page .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Wij kwamen voor de lunch en kregen een voortreffelijk broodje zalm/tonijnsalade geserveerd. heerlijk. Gezellige inrichting.
EtenIsWeten1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Mensen hier moet je zijn geweest!
Zaterdag j.l. zijn mijn vrouw en ik hier wezen eten en het was in een woord: Verrukkelijk. Duet van garnalen en runder carpaccio vooraf, heerlijke verse ingrediënten en alles goed op smaak. Maar toen kwam het hoofdgerecht: kabeljauw met een kaaskruidenkorst (briljant) en mijn vrouw had een kalfsoester, ze heeft zitten smullen kan ik u vertellen. Toetje hebben we niet gehad, zaten te vol, maar zag er ook zeer smakelijk uit wat voorbij kwam. Ruime keuze, goede porties en prima prijs/kwaliteit verhouding. 'Schuif gezellig aan' is de slogan, doe dat zou ik zeggen!
probeereenswatanders .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Leuke inrichting
Een beperkte kaart
Prijs wat aan de hoge kant
Bediening is oké en flexibel
Wil een lunchgerecht terwijl het avond is
Geen probleem
micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Op een gezellig punt in het historische centrum van het dorpje Hollum (Ameland) gelegen familierestaurant. Wij aten hier diverse keren, altijd naar tevredenheid. Vandaag namen de 2 volwassenen biefstuk en de 2 kinderen Visvingers. Geserveerd met prima patat, salade (iets gronderig), appelmoes en mayo. Maar vooral ook prima vis (soort van vissticks) en goede biefstuk. Rode huiswijn (een Chileen van Cabernet Sauvignon is al een bezoek waard!). Uitstekende bediening in leuke ambiance, kortom: leuk restaurant voor ouders met kinderen. Met 55 euro ook nog een een goede prijs/kwaliteitverhouding!
hetty69 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Geweldig dat er zoveel rekening met ons werd gehouden.Wij(2 zussen)hebben een maagverkleining gehad en kunnen daardoor heel weinig eten.Dit was voor "tante An" geen bezwaar...we kregen gewoon 1 diner voor twee personen apart op een bord geserveerd! En de extra kosten? die hadden ze niet!
Liselotte D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Schattige inrichting, leuk restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en het verrassingssmenu van de chef was heerlijk. De wijnkaart is wat beperkt maar het aanbod was prima.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Opeen rustige avond heerlijk gegeten. De ontvangst was super, erg vriendelijk personeel. Het decor is mooi, vooral de grote foto op canvas van de reddingsboot in actie. Er heerst een prettige sfeer. Ook voor kinderen is een speelhoekje ingericht. Het eten is erg lekker, met name de meerval als hoofdgerecht is om je vingers bij op te eten. De desserts zijn ook erg lekker en ik had ze wel allemaal willen uitproberen. Zeker het terugkomen waard!
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Vanavond met kinderen bij Tanta A'n geweest dineren.
De gereserveerde tafel stond mooi, met kinderstoel, kinderbestek en kleurpotloden op ons te wachten.
Het restaurant ziet er mooi uit en heeft een leuke kinderspeelhoek.
Het gehele restaurant is kindvriendelijk, overal kruipen de kleine kids rond en iedereen (incl. personeel) gaat er gemakkelijk mee om.
We hebben een zeer ruime portie gekookte mosselen voor twee personen gegeten, met heerlijke zelfgemaakte sausjes en werkelijk fantastische dikke frieten. Meer friet, meer sausjes? Geen probleem, verschijnt zelfs niet op de rekening.
Ook het nagerecht was heerlijk, echt een toplokatie voor Ameland!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten bij Tante A'n. In één woord: heerlijk! Mooie lokatie, vriendelijke en vrolijke bediening. Een aanrader zijn ook de nagerechten. Wij aten na onze malse Hollandse biefstuk nog de aardbeien met witte chocolade mousse en de bramen met perzikijs. We komen zeker weer.
Pascal A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Op een drukke avond in het hoogseizoen met 2 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. Was boven verwachting. De mosterdsoep was heerlijk. We miste eigenlijk een Tournedos op de kaart maar de hollandse biefstuk was boven verwachting mals. Geserveerd met heerlijke groente en aardappels. Klein minpuntje vonden wij het kindermenu, 12 poffertjes als hoofdgerecht voor kinderen was erg weinig. Ze hadden nog niet genoeg. Werd wel opgelost met extra frietjes welke niet eens op de rekening stonden. Chapeau. De prijs van de kindermenu's is heel redelijk. Ik zou het menu met de poffertjes een paar euro duurder maken en een goede hoeveelheid serveren. Al met al prima gegeten en wij hebben er een adresje bij op ons geliefde ameland.