Over het restaurant Eeterij Tante A'n

Sfeervol en ongedwongen

Middenin het centrum van Hollum vind je Eeterij Tante A’n. Het restaurant serveert lekkere lunches en heerlijke diners. De menukaart staat vol met zowel Amelandse als internationale gerechten. Bij Tante A’n hangt er een fijne en ongedwongen sfeer en het personeel verwelkomt je graag!

Meer informatie over restaurant Eeterij Tante A'n

- Lunch vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

9,2
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Erg leuk ingericht restaurantje met een cadeauwinkeltje erbij. Het eten is goed. Wij hadden carpaccio en hollandse garnalensalade en daarna biefstuk en meervalfilet. Als sidedishes een aangemaakte salade en gebakken aardappeltjes. Ruimschoots voldoende. Jammergenoeg vonden wij de groenten die bij de hoofdschotel zaten te veel doorgegaard, vandaar een 7. Heel aardige bediening, heel relaxed allemaal!
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Op het personeel absoluut niks aan te merken, vriendelijk, behulpzaam, humoristisch, maar toch serieus met hun zaak bezig. Erg leuk, vriendelijk en prettig interieur, leuke, fijne sfeer. Het eten, natuurlijk het belangrijkst, is heerlijk, geen enkele minpunt. Porties zijn goed, alles is perfect bereid en ook de wijnen smaken heerlijk. Alleen jammer dat er niet het hele jaar meerval op het menu staat, maar de claressefilet was een goede vervanger! Al met al weer een topavond gehad! Ook zeer geschikt voor kinderen.
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Erg gezellig plekkie met heerlijke gerechten en een zeer service gerichte staf. Heerlijk no nonsense plekkie met eerlijke gerechten.
Page .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Wij kwamen voor de lunch en kregen een voortreffelijk broodje zalm/tonijnsalade geserveerd. heerlijk. Gezellige inrichting.
probeereenswatanders .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Leuke inrichting
Een beperkte kaart
Prijs wat aan de hoge kant
Bediening is oké en flexibel
Wil een lunchgerecht terwijl het avond is
Geen probleem
michel D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Op een gezellig punt in het historische centrum van het dorpje Hollum (Ameland) gelegen familierestaurant. Wij aten hier diverse keren, altijd naar tevredenheid. Vandaag namen de 2 volwassenen biefstuk en de 2 kinderen Visvingers. Geserveerd met prima patat, salade (iets gronderig), appelmoes en mayo. Maar vooral ook prima vis (soort van vissticks) en goede biefstuk. Rode huiswijn (een Chileen van Cabernet Sauvignon is al een bezoek waard!). Uitstekende bediening in leuke ambiance, kortom: leuk restaurant voor ouders met kinderen. Met 55 euro ook nog een een goede prijs/kwaliteitverhouding!
Liselotte D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Schattige inrichting, leuk restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en het verrassingssmenu van de chef was heerlijk. De wijnkaart is wat beperkt maar het aanbod was prima.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Opeen rustige avond heerlijk gegeten. De ontvangst was super, erg vriendelijk personeel. Het decor is mooi, vooral de grote foto op canvas van de reddingsboot in actie. Er heerst een prettige sfeer. Ook voor kinderen is een speelhoekje ingericht. Het eten is erg lekker, met name de meerval als hoofdgerecht is om je vingers bij op te eten. De desserts zijn ook erg lekker en ik had ze wel allemaal willen uitproberen. Zeker het terugkomen waard!
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Vanavond met kinderen bij Tanta A'n geweest dineren.
De gereserveerde tafel stond mooi, met kinderstoel, kinderbestek en kleurpotloden op ons te wachten.
Het restaurant ziet er mooi uit en heeft een leuke kinderspeelhoek.
Het gehele restaurant is kindvriendelijk, overal kruipen de kleine kids rond en iedereen (incl. personeel) gaat er gemakkelijk mee om.
We hebben een zeer ruime portie gekookte mosselen voor twee personen gegeten, met heerlijke zelfgemaakte sausjes en werkelijk fantastische dikke frieten. Meer friet, meer sausjes? Geen probleem, verschijnt zelfs niet op de rekening.
Ook het nagerecht was heerlijk, echt een toplokatie voor Ameland!
Pascal A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Op een drukke avond in het hoogseizoen met 2 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. Was boven verwachting. De mosterdsoep was heerlijk. We miste eigenlijk een Tournedos op de kaart maar de hollandse biefstuk was boven verwachting mals. Geserveerd met heerlijke groente en aardappels. Klein minpuntje vonden wij het kindermenu, 12 poffertjes als hoofdgerecht voor kinderen was erg weinig. Ze hadden nog niet genoeg. Werd wel opgelost met extra frietjes welke niet eens op de rekening stonden. Chapeau. De prijs van de kindermenu's is heel redelijk. Ik zou het menu met de poffertjes een paar euro duurder maken en een goede hoeveelheid serveren. Al met al prima gegeten en wij hebben er een adresje bij op ons geliefde ameland.