Over het restaurant Eeterij Tante A'n

Sfeervol en ongedwongen

Middenin het centrum van Hollum vind je Eeterij Tante A’n. Het restaurant serveert lekkere lunches en heerlijke diners. De menukaart staat vol met zowel Amelandse als internationale gerechten. Bij Tante A’n hangt er een fijne en ongedwongen sfeer en het personeel verwelkomt je graag!

Meer informatie over restaurant Eeterij Tante A'n

- Lunch vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

9,1
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Prima uitvalsbasis geweest na de vele strandwandelingen die we deze vakantie hebben gemaakt. Gerechten zijn van goede kwaliteit en er is aandacht besteed aan de garnituur. Verreweg de beste locatie in Hollum met gezellige buitenzitjes.
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Lekkere slibtongetjes in ongedwongen sfeer. Lekker luieren en beetje happen. Gezellige staf en eerlijke gerechten. Een heerlijk soepje vooraf (courgettesoep met zalmsnippers) Disgenoten genoten van een mooi lamsrack en lekkere rib-eye.
michel D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Uitstekend restaurant in hartje Hollum. Vrij kleine kaart, maar wat erop staat is goed. Vooraf brood en salade trio vis (vers) en geitenkaaskroketjes met fijne bietensalade. Daarna speenvarken en sliptong. Goede bediening en prima wijnen. Lekkere patat en mooi opgemaakte borden. Prijs/kwaliteitverhouding helemaal goed!
Mleusink .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Vriendelijk bistrootje op de brink in hollum. Erg poppig. Leuke gerechten en vriendelijke bediening. Lekker laagdrempelig. Eten is prima, niet speciaal, maar wel prima.
EricW1970 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Lunch is geweldig, vooral de ruimhartig belegde broodjes zijn een aanrader. Attente service en een gezellig terras. Alleen het uitzicht is wat minder, maar dat wordt gecompenseerd door de vele voorbijgangers die voorbij flaneren.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Wat een rare mismatch! Inrichting, muziek en menu van Tante A'n passen geen van allen bij elkaar.

Zaak oogt als een theehuis/cadeauwinkel, maar heeft de kaart (en prijzen) van een fatsoenlijk restaurant, waar dan wel weer luide popmuziek wordt gedraaid.
Zelfde typische combinaties trof ik op mijn bord: heerlijke mosterdsoep met harde worst (?), gevolgd door prachtige asperges geserveerd op tagliatelle (?). En dan ook nog gebakken aardappels én idiote zoete roze kroepoek on the side.

Kwaliteit van de afzonderlijke componenten helemaal top. Net als de prima Chileense huiswijn. Maar kies alsjeblieft consequent voor 1 concept, want al die rare stijlen samen leiden onherroepelijk tot een flop.
EtenIsWeten1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Weer even 'gezellig aangeschoven' bij Tante An.
Altijd gezellig en lekker eten.

Als voorgerecht kalfsvlees met tonijn en de carpaccio.
Daarna overheerlijke asperges gegeten met zalm en mijn vrouw die met beenham,
lekker sausje en salade erbij. Op aanvraag kwamen er ook nog lekkere dikke frieten bij!

Volgend jaar zijn we er weer.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Wij gingen hier eten omdat we de goede recensies hadden gelezen op iens. Het is als je binnenkomt een grappig restaurantje wat er uitziet als winkeltje. We bestelden een broodbol uit de klomp met smeerseltjes voor 6,50 en carpacchio. De carpacchio was prima, we kregen drie witte sneetjes brood erbij en vroegen naar ons brood.. Deze kregen wij toen ons voorgerecht bijna op was. Als hoofdgerecht nam ik biefstuk en mijn man hert. Wij hadden samen het idee dat het geen hert was en gaven dit aan bij de serveerster, die reageerde alleen met; het is wel hert. Beetje jammer. We hebben helaas geen dessert meer genomen .
yvonnebu .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij Eeterij Tante A'n! Op ons verzoek (enkele dagen voor ons bezoek) was er speciaal lamsvlees van het eiland in huis gehaald en een heerlijke honing tijm saus bereid. Deze goede service konden wij zeer waarderen. De voorgerechten (carpaccio en vitello tonato) waren ook zeer smaakvol. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer in het restaurant. Als we nog eens op Ameland zijn, gaan we zeker terug naar Eeterij Tante A'n.
Culinairo .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Wij kunnen ons aansluiten bij alle goeie recensies die we voorafgaand hebben gelezen. Lekker eten, goeie sfeer en vlotte bediening. Het voorgerecht was er vrij snel, het hoofdgerecht duurde iets langer (de zaak zat ook bomvol). Voordat we er überhaupt iets van konden zeggen kwam een jongedame haar welgemeende excuses aanbieden omdat het iets langer duurde dan normaal gesproken, beide kregen we een lekker biertje en een wit biertje van het huis en de parelhoen die we kregen smaakte voortreffelijk. Zeker de moeite waard!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Gezellinge zaak met prima bediening en zeer vriendelijk. Het eten is er goed en erg smakelijk doe daar een saus overheen van een zeer redelijke prijs dan heb je het verhaal compleet. Een aanrader dus. Wij gaan er in iedergeval weer naar toe als we op Ameland zijn.
GerhardPieter .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
we hebben onlangs lekker gelunched op deze een leuke locatie. Ook voor de kinderen werd goed gezorgd. Prima broodjes en salades.
Harm C. B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Dit is een verademing op het gebied van "recreatiegebied" horeca. De kaart voor zowel lunch als diner is goed afgewogen met lokale producten en lekker overzichtelijk. De bediening is vriendelijk en vlot en als de wachttijd iets langer wordt, zal je daar snel over geïnformeerd worden waarbij vaak ter compensatie een extra drankje o.i.d. aangeboden worden. De porties zijn ruim voldoende en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer aangenaam. Een zaak die zeker aanbeveling verdiend!
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Hier hadden we al veel goede berichten over gezien, ook op deze website trouwens. Bij het kiezen van de gerechten vonden we wel dat er op de kaart eigenlijk een lekkere maaltijdsalade ontbrak.

De keuze:
Hollandse biefstuk in pepersaus en zeker geen kleintje. Perfect bereid met goede gebakken aardappeltjes. De echtgenote een zalmfilet met … jawel salade. En die zag er niet alleen smakelijk uit maar was ook nog eens bijzonder goed aangemaakt, lekker fris en sappig, hier mankeerde werkelijk niets aan. Eenzelfde portie bij de biefstuk.

Het decor:
Overdag leek het interieur een beetje tuttig, veel wit en enigszins rommelig met veel truttemerullen. In de avond bleek dit toch wel mee te vallen en was het sfeervoller door gedempt licht en kaarsen.

De service:
Vriendelijke bediening, wel weer wat geduld nodig omdat de wachttijden niet erg kort bleken. Als enige minpunt; de muziekkeuze. Opgewonden popmuziek, niet passend bij een kalm avonddiner. Werd na verzoek wel iets zachter gezet.
Borne .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Tante A'n die mag je niet missen op Ameland.
Ik kan allerlei superlatieven bedenken maar ik houd het bij heerlijk eten en Tthuiskomen voelende bediening. Wij komen zeker terug wanneer we op Ameland zijn. Heerlijk al met al !
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Hier vorige week geluncht op het terras,mooi weer,vriendelijke bediening en een goede lunch.Entourage leuk maar niet mijn smaak.
krstl .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Voor het eerst naar Ameland geweest. En van te voren gekeken op iens.nl voor leuke restaurants. Eeterij Tante An was een van deze restaurants met mooie recensies vooral ook over het eten. Supervriendelijke en vrolijke bediening. Sfeervol en gezellig interieur. Vooral ook leuk de namen voor de verschillende gerechten. Als dessert is het strawberry cheesecake ijs met een passievrucht coulis een echte aanrader.
Sjon O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Heerlijk gegeten bij Tante A'n! Door de regen waren we genoodzaakt om binnen neer te strijken. Hartelijke ontvangst in een wat té lichte ruimte. Of het nu de witte/lichte inrichting is, of de te heldere verlichting: het deed wat weinig sfeervol aan. Maar goed, dit kleine zeurpuntje werd direct goedgemaakt door een overheerlijke mosterdsoep, een malse kalfsoester en een perfecte droge witte huiswijn. Porties precies goed, alles lekker vers en mooi opgediend. Complimenten voor de alerte, vriendelijke en servicegerichte bediening. Samengevat een heerlijke avond gehad, we waren echt te gast!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Leuke plek in het centrum van Hollum. Lekker terras en goede bediening. Met name de kabeljauw is een aanrader. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Heerlijk plekje middenin Hollum op Ameland. No nonsense. Goede kaart, mag wel wat meer variatie over de seizoenen heen overigens, en eerlijke hap. Gezellige meiden. Zowel leuke plek voor lunch als diner.