Over het restaurant Eeterij Tante A'n

Sfeervol en ongedwongen

Middenin het centrum van Hollum vind je Eeterij Tante A’n. Het restaurant serveert lekkere lunches en heerlijke diners. De menukaart staat vol met zowel Amelandse als internationale gerechten. Bij Tante A’n hangt er een fijne en ongedwongen sfeer en het personeel verwelkomt je graag!

Meer informatie over restaurant Eeterij Tante A'n

- Lunch vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

Rene K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Een absolute aanrader voor als je op Ameland bent. Een heel gezellig restaurant. Zowel de zwaardvis als de sliptong waren heerlijk en de bediening was top.
frankyvw72 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Een ongebonden Ossestaarsoep vooraf, lekker kruidig en veel groenten en vlees. Als hoofdgerecht een hazenpeper met zuurkool, echt magnifique! Qua sfeer zeer gezellig, alleen her en der wel wat stoelen vervangen. Absoluut een aanrader dus
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Sfeervol restaurant in het centrum van Hollum. Vooraf een trio van garnalen. Het soepje was mooi op smaak, met iets te grove verse prei, het garnalenkroketje viel tegen. Weinig garnaal, de zilte smaak ontbrak en het geheel smaakte naar zetmeel. De cocktail was ok. Daarna parelhoender met een cranberrysaus, die helaas opgesloten zat in de roerbakgroenten. Geen spannende combinatie. De ballumerkoffie na, maakte veel goed. Het nobeltje in de koffie geeft meteen het gevoel dat je weer op Ameland zit. De wijn, Grüner Veltliner, had een verfijnd pepertje. Tante A'n kan vast beter!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Heerlijke lunch gehad in dit gezellige restaurant. De broodjes en het beleg even net anders dan anders. Lekkere combi van verse tonijnsalade en gerookte zalm.
Ook de thee wordt leuk geserveerd met losse thee en wekpotjes met lekkernijen! Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het was een gezellig avondje uit.
Het eten was heerlijk,in een gemoedelijke sfeer en met heel vriendelijk en attent personeel.
Zeker een aanrader.
BDJ89 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een van de leukste plekjes van Ameland, heerlijk gegeten met als starter een prachtig bordje kalfsvlees (geen idee hoe ik het moest uitspreken op de kaart met locale teksten, erg leuk gedaan!)
daaropvolgend een heerlijke kalkoenschnitzel. Meer dan genoeg en goede, snelle service van het personeel.
David J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Tijdens ons verblijf op Ameland hebben ik en mijn vriendin 5 dagen op rij bij tante An gegeten. Het is een erg knus restaurantje, waar je vooral op het terras heerlijk kan toeven in de zomermaanden. De bediening is hartelijk en attent, en het eten is erg goed; heerlijke smaken en ruim bemeten porties. Ondanks grote drukte vielen de wachttijden erg mee. En ondanks een paar kleine misstappen (de 'blue' steak was toch behoorlijk 'medium' bijv) bleven we terugkomen vanwege de sfeer, de service en het doorgaans verrukkelijke eten.
Foppe B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Op 20 juni 2015 gegeten bij Tante An, mede door de goede recensies. Van deze goede recensies hebben wij weinig teruggezien. De bediening is correct maar zeer koel. Het eten is goed maar vlak van smaak de groentes smaakten allemaal identiek. Het vlees (American steak) en de vis (kabeljauw) waren goed bereid. Tussen opdienen en afruimen werd niet geïnformeerd of alles naar wens was.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Tijdens een fietstocht over Ameland geluncht bij Tante An. Heerlijk gegeten: de salade met geitenkaas, vijgen en ananas was erg lekker en de kroketten op brood ook. De bediening is supervriendelijk. Het decor is erg zoet en meisjesachtig, daar moet je van houden. Vooral voor kinderen en vrouwen is dit erg leuk. Mannen zal het minder aanspreken. Maar, de kwaliteit van het eten maakt het dan weer helemaal goed.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Geluncht bij Tante An, na een fietstocht door de Duinen. Heerlijk en eerlijk eten, met boerenbrood. Downtown Hollum is natuurlijk net het meest pittoresque, maar we zaten lekker in het zonnetje.
De inrichting binnen is erg origineel, we sturen nog wel eens een woontijdschrift langs voor de leuke combi van oude items in een nieuw jasje (koekoeksklok, behang, fotolijstjes met het verhaal over Tante An).
Een van de wc's sluit iets te goed, beide dochters zaten er bijna voor altijd vast, kijk ajb het slot even na.
Bediening was erg attent en sociaal, onze Duitse buren werden uitgebreid geholpen met hun vraag.

Kortom: leuk, eerlijk en heerlijk!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Heerlijk gegeten! De bereiding van de vis was perfect. Service was dikke prima! Het restaurant mag wel iets intiemer aangekleed worden.
Rinse G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Tante A'n. De dames in de bediening waren top. De Hazenpeper is een aanrader en ook de Shaslick van varkenshaas was zeer smakelijk. In Hollum een goede keus voor een avondje uit eten.
HorecaLover .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Na jarenlang op Ameland te hebben gezeten tijdens de vakantie, gister voor het eerst bij Eeterij Tante A'n geweest.

Vriendelijk personeel , die redelijk professioneel overkomt. Het eten, was heel erg goed. Mooie smaak combinaties. Vooraf heerlijk dun gesneden gans met een bitterbal van ree(erg mooi gepresenteerd en met mooie smaken). Hetzelfde gold voor de carpaccio!

Als gerecht hadden we hert en wildzwijn. Wat ik vaak bij restaurants mis is de goede bereiding van het vlees, vaak droog. In dit geval was de cuisson perfect.

Kortom, jammer dat we pas nu voor de eerste keer hier zijn komen eten. Wij komen zeker terug om nog een keer van de lekkere gerechten te kunnen genieten!!
Piersma .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Wij aten met zes personen op zaterdagavond. Na een uur wachten informeerden we hoe lang het nog zou duren. Daarna kwam het eten binnen 10 minuten. Waar we moeite mee hadden is dat er geen excuus werd gemaakt voor de lange wachttijd en dat ons niets werd aangeboden om de wachttijd te veraangenamen. Op de vraag hoe ze het gingen compenseren kregen we geen terugkoppeling. Uiteindelijk bleek op de rekening een rondje drank en de koffie gratis aangeboden. Jammer, het is zo makkelijk om een klacht met een prettige reactie om te zetten in een tevreden klant.
Het eten was redelijk goed, wel wat te zout, decor is prima.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Afgelopen vrijdag zijn wij bij Tante A'n geweest. Niet geresreveerd aar was geen probleem ondanks behoorlijk volle zaak. Kunnen niet anders zeggen dan wat een prima restaurant zeg, een echte aanrader voor de liefhebber van gezelligheid,ongedwongen en erg prima eten.Brood geserveerd in een klomp wat er gewoon leuk uitziet. Zelden zo'n heerlijke Hollandse biefstuk geproefd door de kok zelf aan tafel geserveerd!!.Service is ronduit prima en attent. Ook de prijs was conform de entourage en sfeer. Wij komen hier zeker weer bij ons volgende bezoek aan Ameland
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Sfeervol en leuk eigenzinnig restaurant. Zeer attente bediening. Het eten krijgt een ruime voldoende. We hadden vooraf klompje brood, daarna vis (mosselen en kabeljauw) en toetje huisgemaakte Magnum.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Vandaag ons neer gezet voor de high tea met hooge verwachtingen. Helaas kwamen deze niet echt uit. Geplaceerd op een plek dichtbij de in-en uitgang waar een ieder die naar het toilet moet ons moest passeren met als gevolg veel spiedende blikken naar onze high tea. Het assortiment voldoend niet aan de €19,95 die hiervoor wordt gevraagd. Ook misten wij de Muffins, wraps en de toastjes met carpaccio en andere zaken die onontbeerlijk zijn voor een high tea die wel degelijk op de menukaart staan vermeld. Voor extra tea water moeten vragen daar mensen op het terras belangrijker waren.
Al met al een teleurstellende high tea die in mijn ogen alles miste wat een high tea tot een high tea maakt. Verdiep U eerst eens in een high tea alvorens deze op de menukaart te vermelden.
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Prima uitvalsbasis geweest na de vele strandwandelingen die we deze vakantie hebben gemaakt. Gerechten zijn van goede kwaliteit en er is aandacht besteed aan de garnituur. Verreweg de beste locatie in Hollum met gezellige buitenzitjes.
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Lekkere slibtongetjes in ongedwongen sfeer. Lekker luieren en beetje happen. Gezellige staf en eerlijke gerechten. Een heerlijk soepje vooraf (courgettesoep met zalmsnippers) Disgenoten genoten van een mooi lamsrack en lekkere rib-eye.
micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Uitstekend restaurant in hartje Hollum. Vrij kleine kaart, maar wat erop staat is goed. Vooraf brood en salade trio vis (vers) en geitenkaaskroketjes met fijne bietensalade. Daarna speenvarken en sliptong. Goede bediening en prima wijnen. Lekkere patat en mooi opgemaakte borden. Prijs/kwaliteitverhouding helemaal goed!