Over restaurant Eeterij Tante A'n

Sfeervol en ongedwongen

Middenin het centrum van Hollum vind je Eeterij Tante A’n. Het restaurant serveert lekkere lunches en heerlijke diners. De menukaart staat vol met zowel Amelandse als internationale gerechten. Bij Tante A’n hangt er een fijne en ongedwongen sfeer en het personeel verwelkomt je graag!

Meer informatie over restaurant Eeterij Tante A'n

- Lunch vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

Duur
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Na een dag struinen over Ameland kwamen we na een tip van een lokale bewoner bij Tante A'n voor een hapje. Het restaurant was behoorlijk vol, maar we kregen een mooi plekje in het winkelgedeelte van het restaurant/winkeltje.

De inrichting is licht en vrolijk en ook de spullen die ze verkopen passen hierbij. Tijdens het eten konden we dan ook om ons heen kijken naar allerlei leuke tasjes, knuffels en andere bijzondere waren. Voordat we gingen eten kregen we van de bediening een kaartje om te versturen naar het thuisfront, een leuke actie vanuit het restaurant.

De menukaart is uitgebreid en bestaat uit een flink aantal diverse gerechten, die allemaal voorzien zijn van een Amelander naam. Wij kozen voor de varkenshaas met Stroganoffsaus en de Sliptongen. Gezien de grote porties die op andere tafels te zien waren leek een voorgerecht ons te veel van het goede.

Beide gerechten waren prima klaargemaakt en kwamen mooi opgemaakt op het bord. De tafel was zelfs wat aan de kleine kant voor de grote borden en de bijkomende bijgerechten. De varkenshaas was prima van smaak, al was het gerecht in zijn geheel niet echt spectaculair. De sliptongetjes waren echter bijzonder lekker waardoor ik twijfelde of ik wel de goede keus had gemaakt.

De sfeer van het restaurant is erg open en licht. Het personeel is erg actief en komt regelmatig langs om te kijken of alles naar wens is, soms zelfs zo vaak dat twee keer hetzelfde wordt gevraagd, maar dat past heel goed bij de spontane en joviale interactie met het personeel.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Fantastisch gegeten. Sfeervolle entourage, erg originele indeling menukaart. We moeten nog eem keer terugkomen voor het wild, dit was er jammer genoeg nog niet.
Auke H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Uitstekend gegeten met twee volwassenen en twee kinderen. De visgerechten waren prima, voor de kinderen werden op verzoek aangepaste gerechten geserveerd. Vriendelijke en vlotte bediening.
Jeantine V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Aangezien wij vorig jaar vaste gast waren bij Tante An wilden wij dit jaar onze vakantie afsluiten bij tante A'n. Samen met onze dochter van 7 moesten we echter een uur op ons hoofdgerecht wachten. De frietjes die we extra bestelden waren, nadat we ons gerecht genuttigd hadden, nog niet gebracht. Het Amstel bokbiertje werd als Leffe dubbel overpriced verrekend voor € 4,10! Onze input bij de bediening van een uur wachten, niet geleverde frietjes en een overpriced biertje werden met een weerwoord ter kennisgeving ontvangen. Jammer!
X V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Tijdens onze midweek Ameland twee keer hier gegeten, de kwaliteit was erg goed, de service prima en de sfeer zeer gezellig !! We hebben genoten van de garnalen, zeer ruime porties. We hebben eveneens genoten van de kabeljauw en de biefstuk. We hadden het geluk dat het supermooi weer was die week, dus 1x buiten gegeten en 1x binnen gegeten. Mijn complimenten voor de bediening, werkelijk super vriendelijk en heel attent.
Volgend jaar gaan we terug naar Ameland, ik weet nu al waar we dan gaan eten. Super !!!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij hebben in dit gezellige restaurant op 5 september 2016 genoten van een heerlijk diner. De gerechten zijn met aandacht en zorg gemaakt en de bediening was attent en vriendelijk.

Een paar dagen daarvoor hebben wij op het terras ook genoten van heerlijke koffie.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een heel sfeervol restaurant met heerlijk eten. In combinatie met de aardige bediening maakt het een restaurant om naar terug te keren. Tip: als je op een drukke avond wat rustiger wilt zitten, vraag dan om een tafeltje aan de voorkant. Nadeel is wel dat je daar wat uit het zicht van de bediening zit.
Timoer F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Zowel een lunch als een dag later diner. Eten is duidelijk met zorg bereid. Zowel bij de entrecote als bij de zalm verse groenten en bij de zalm heerlijke gebakken aardappels, lunchsalade met vis was perfect evenals de uitsmijter. De koffie is hier altijd goed! Bediening zeer goed.
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vorig jaar dit restaurant ontdekt... wat een top restaurant!! Alles wat op de kaart staat is lekker, de bediening is altijd vrolijk en vriendelijk... voor mijn moeder uit de winkel verschillende soorten thee gekocht.. heerlijke thee.
Tot volgend jaar !!!
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Bietensap en mosterdsoep als voorgerecht,heerlijk. Hoofdgerecht Zeebaars en 3 sliptongen met garnituur echt fantastisch !Bediening vlot en prettig,dames van kwaliteit.Entourage netjes en modern.
Tante An voor zowel de lunch koffie etc als diner een echte aanrader in Hollum.
De prijzen van restaurants op Ameland zijn over het algemeen aan de redelijk forse kant,de kwaliteit is over het algemeen goed.
GordonRamsy .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We hebben een hoofdgerecht genomen. Nadat we besteld hadden, kregen we een ansichtkaart van het restaurant Tante An, die we mochten schrijven naar iemand en het restaurant zou de kaart voor ons versturen. Een erg origineel idee! De bediendes waren heel gastvrij. Er heerste een warme en eigen sfeer. We hoefden niet heel lang te wachten. Ik had een malse varkenshaas met stroganoffsaus, heel erg lekker! De hoeveelheid was goed en de bijgerechten werden leuk geserveerd. We hadden ook een vegetarische tortillataart besteld, de saus was een beetje waterig maar verder erg lekker. Wat heel positief was dat het menukaart elk seizoen verandert wordt. Dit restaurantje is dus zeker een aanrader!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De frisse spontane bediening van dit restaurant valt direct op ! En hoe leuk is het om een kaartje te krijgen die je aan iemand mag vesturen en door hun wordt gepost ....... De inrichting is ongedwongen en licht en eigenlijk niet een stoel in het restaurant is hetzelfde. Vooraf de Amelander Mostertsoep .... nou schep nog maar eens op want dit is genieten. Als hoofdgerecht "Alles van het Wad" de op de huis gebakken roodbaarsfilet met gerookte zalm en Hollandse garnalen. Een heerlijke combinatie en klaargemaakt zoals je hoopt !
Kortom niet twijfelen en reserveer bij dit restaurant !
Maudykrol .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk gegeten, vis als hoofdgerecht echt prima, als visliefhebber een verwennerij! een dag later terug, ditmaal voor koffie, kregen ook een drankje voor de schrik voor de verloren/teruggevonden mobiel, nog een fijne avond gehad .. personeel tip-top, bijzonder geslaagd
Jacco O.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Wat een gezellige tent hebben we ontdekt! Op zoek naar een restaurant met een speelkamer/speelmogelijkheid voor onze kids kwamen we hier terecht. supergezellig inrichting en idd een leuk mooi plekje voor de kids om te spelen. Maar uiteraard kwamen we ook voor het eten :). Vooraf de rundercarpaccio gegeten, heerlijk. niet zo'n standaard aanpak. Als hoofdgerecht hadden we de zeebaars met zalm en de lamshaasjes. Beide eenvoudig maar goed op smaak, en daar gaat het om. Ik ben geen fan van desserts, maar voor het Taartje van rabarber komen we zeker terug! Aanrader voor als je op Ameland bent!
Karoetje .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen en gezellige sfeer, met vriendelijke bediening!
Het vegetarisch hoofdgerecht met wilde rijst was erg smakelijk!
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We zijn hier eerst 's middags geweest voor de lunch en dat beviel zo goed dat we, geheel tegen ons principe in, besloten om 's avonds er ook te dineren. Daar hebben we geen spijt van gehad! De kroketjes en het rijkelijk belegde broodje met eiersalade bij de lunch waren al heel erg lekker. 's Avonds hebben we ons laten adviseren door Alida, de gastvrouw die ons ook bij de lunch bediend had. Haar zakelijke hartelijkheid en enthousiasme zouden in een top restaurant niet misstaan. Daarnaast had ze ook kennis van wijnen en de gerechten, dus de Zeewolf en de Varkenshaasspies hebben we met zeer veel smaak gegeten. Tot slot besloten we tot een kaasplankje en een witte chocolademousse met stoofpeertjes om mee af te sluiten. De bekroning van een perfecte avond!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Een absolute aanrader voor als je op Ameland bent. Een heel gezellig restaurant. Zowel de zwaardvis als de sliptong waren heerlijk en de bediening was top.
Frankyvw72 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Een ongebonden Ossestaarsoep vooraf, lekker kruidig en veel groenten en vlees. Als hoofdgerecht een hazenpeper met zuurkool, echt magnifique! Qua sfeer zeer gezellig, alleen her en der wel wat stoelen vervangen. Absoluut een aanrader dus
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Sfeervol restaurant in het centrum van Hollum. Vooraf een trio van garnalen. Het soepje was mooi op smaak, met iets te grove verse prei, het garnalenkroketje viel tegen. Weinig garnaal, de zilte smaak ontbrak en het geheel smaakte naar zetmeel. De cocktail was ok. Daarna parelhoender met een cranberrysaus, die helaas opgesloten zat in de roerbakgroenten. Geen spannende combinatie. De ballumerkoffie na, maakte veel goed. Het nobeltje in de koffie geeft meteen het gevoel dat je weer op Ameland zit. De wijn, Grüner Veltliner, had een verfijnd pepertje. Tante A'n kan vast beter!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Heerlijke lunch gehad in dit gezellige restaurant. De broodjes en het beleg even net anders dan anders. Lekkere combi van verse tonijnsalade en gerookte zalm.
Ook de thee wordt leuk geserveerd met losse thee en wekpotjes met lekkernijen! Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.