Over het restaurant Eeterij Tante A'n

Sfeervol en ongedwongen

Middenin het centrum van Hollum vind je Eeterij Tante A’n. Het restaurant serveert lekkere lunches en heerlijke diners. De menukaart staat vol met zowel Amelandse als internationale gerechten. Bij Tante A’n hangt er een fijne en ongedwongen sfeer en het personeel verwelkomt je graag!

Meer informatie over restaurant Eeterij Tante A'n

- Lunch vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Eeterij Tante A'n

Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Ik ben normaal niet zo van de tienen en alles moet in verhouding staan. Een 10 is zoiets van je kunt het nu wel wat rustiger aan doen! Dat risico lijkt me bij Tante An niet aanwezig. Een gastronoom zei eens: als het er op aan komt blijkt dat voor het resultaat twee ingrediënten het meest belangrijk zijn, dat zijn: liefde en creativiteit. Het bijzondere van Tante An vind ik dat deze twee ingrediënten zo volop aanwezig zijn, dat je die er ook daadwerkelijk bovenuit proeft. De samenstelling van de kaart, de gekozen ingrediënten, entourage, etc. perfect en oog voor detail. Een tien met de griffel. Ga zo door.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Hoe je hier met recensies op een 9 uitkomt is mij een raadsel. Het hoofdgerecht, en ook dat van de andere tafels, bestaat uit het gekozen gerecht, gegarneerd met veel te vette gebakken mixed groenten. Nog niet zo slecht ergens gegeten dit jaar. Het gerecht wordt ook nog bijgestaan met een klein pannetje gebakken aardappelen. Leuk bedacht, maar het geeft goed weer wat je hier kunt verwachten. De hoofdgerechten van een dikke 20 euro zouden als plateservice de helft moeten kosten, dan zou het aanvaardbaar zijn. Zeer vriendelijke bediening.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Moderne, gezellige en rustige atmosfeer. Een mooie eigen creatie van de menukaart. Heerlijk en smaakvolle gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Sfeervol en modern aangekleed. Heerlijke gerechten zowel voor, hoofd en nagerecht. Erg vriendelijke bediening! Een echte aanrader!
Ted H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van 5 oktober tem 14 oktober 2017 bijna dagelijks deze gelegenheid bezocht. Voor koffie, thee maar ook een voortreffelijke lunch kun je hier terecht. Een absolute aanrader!
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellig en waar voor je geld. Heerlijk geluncht en vriendelijke bediening.
Goede porties en een leuke kaart.
De sfeer en aankleding zijn gezellig, vriendelijk en nodigen uit om gezellig nog even te blijven zitten. Ook het winkeltje is erg leuk.
Janine A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Fantastische, goede, eerlijke, heerlijke eeterij! Heerlijke broodjes, thee en speciale koffies! Zelfs een warm buffet is geen probleem en fantastisch. Eenmaal op Ameland is dit bijna een verplichting om hier even te stoppen en iets te drinken.
Noma R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk geluncht. Top kwaliteit, rijkelijk gevulde salades en broodjes. We zaten in een uithoek van het terras, maar bediening was attent en op tijd. Een onverwacht pareltje en dus een aanrader.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
De sfeer, inrichting, bediening en bovenal de kwaliteit van het eten zijn stuk voor stuk uitstekend! We hebben hier inmiddels diverse keren gegeten en zijn nooit op enig punt teleurgesteld. Reserveren is verstandig want anders is de kans groot dat je teleurgesteld wordt omdat er geen plek is. Zeker tijdens vakantie periodes.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gezellig, knus en sfeervol! Heerlijk gegeten, biefstuk is een echte aanrader! Goede en vriendelijke service. Kortom, komen snel weer langs!
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Na een dag struinen over Ameland kwamen we na een tip van een lokale bewoner bij Tante A'n voor een hapje. Het restaurant was behoorlijk vol, maar we kregen een mooi plekje in het winkelgedeelte van het restaurant/winkeltje.

De inrichting is licht en vrolijk en ook de spullen die ze verkopen passen hierbij. Tijdens het eten konden we dan ook om ons heen kijken naar allerlei leuke tasjes, knuffels en andere bijzondere waren. Voordat we gingen eten kregen we van de bediening een kaartje om te versturen naar het thuisfront, een leuke actie vanuit het restaurant.

De menukaart is uitgebreid en bestaat uit een flink aantal diverse gerechten, die allemaal voorzien zijn van een Amelander naam. Wij kozen voor de varkenshaas met Stroganoffsaus en de Sliptongen. Gezien de grote porties die op andere tafels te zien waren leek een voorgerecht ons te veel van het goede.

Beide gerechten waren prima klaargemaakt en kwamen mooi opgemaakt op het bord. De tafel was zelfs wat aan de kleine kant voor de grote borden en de bijkomende bijgerechten. De varkenshaas was prima van smaak, al was het gerecht in zijn geheel niet echt spectaculair. De sliptongetjes waren echter bijzonder lekker waardoor ik twijfelde of ik wel de goede keus had gemaakt.

De sfeer van het restaurant is erg open en licht. Het personeel is erg actief en komt regelmatig langs om te kijken of alles naar wens is, soms zelfs zo vaak dat twee keer hetzelfde wordt gevraagd, maar dat past heel goed bij de spontane en joviale interactie met het personeel.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Fantastisch gegeten. Sfeervolle entourage, erg originele indeling menukaart. We moeten nog eem keer terugkomen voor het wild, dit was er jammer genoeg nog niet.
Auke H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Uitstekend gegeten met twee volwassenen en twee kinderen. De visgerechten waren prima, voor de kinderen werden op verzoek aangepaste gerechten geserveerd. Vriendelijke en vlotte bediening.
Jeantine V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Aangezien wij vorig jaar vaste gast waren bij Tante An wilden wij dit jaar onze vakantie afsluiten bij tante A'n. Samen met onze dochter van 7 moesten we echter een uur op ons hoofdgerecht wachten. De frietjes die we extra bestelden waren, nadat we ons gerecht genuttigd hadden, nog niet gebracht. Het Amstel bokbiertje werd als Leffe dubbel overpriced verrekend voor € 4,10! Onze input bij de bediening van een uur wachten, niet geleverde frietjes en een overpriced biertje werden met een weerwoord ter kennisgeving ontvangen. Jammer!
X V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Tijdens onze midweek Ameland twee keer hier gegeten, de kwaliteit was erg goed, de service prima en de sfeer zeer gezellig !! We hebben genoten van de garnalen, zeer ruime porties. We hebben eveneens genoten van de kabeljauw en de biefstuk. We hadden het geluk dat het supermooi weer was die week, dus 1x buiten gegeten en 1x binnen gegeten. Mijn complimenten voor de bediening, werkelijk super vriendelijk en heel attent.
Volgend jaar gaan we terug naar Ameland, ik weet nu al waar we dan gaan eten. Super !!!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij hebben in dit gezellige restaurant op 5 september 2016 genoten van een heerlijk diner. De gerechten zijn met aandacht en zorg gemaakt en de bediening was attent en vriendelijk.

Een paar dagen daarvoor hebben wij op het terras ook genoten van heerlijke koffie.
Ties_S .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
op vakantie op Vlieland.... dan ga je s'avonds uit eten deze avond bij tante A'n in Hollum... gewoon geweldig gegeten van voorafje tot dessert... heerlijk stukje vlees, uitmuntende vis.... het vruchten dessert was heerlijk en de lava cake met caramel saus om de vingers bij op te eten..... het weer liet toe om buiten te zitten.. met de terras verwarmer in de rug... heerlijk toeven.... helaas rokers naast ons... kan het restaurant niks aan doen... maar die gaan dus ook buiten zitten... hadden er echt last van, buiten gewoon smerig als je niet rookt... maar verder top restaurant met vriendelijke bediening... echt een aanrader...
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een heel sfeervol restaurant met heerlijk eten. In combinatie met de aardige bediening maakt het een restaurant om naar terug te keren. Tip: als je op een drukke avond wat rustiger wilt zitten, vraag dan om een tafeltje aan de voorkant. Nadeel is wel dat je daar wat uit het zicht van de bediening zit.
Timoer F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Zowel een lunch als een dag later diner. Eten is duidelijk met zorg bereid. Zowel bij de entrecote als bij de zalm verse groenten en bij de zalm heerlijke gebakken aardappels, lunchsalade met vis was perfect evenals de uitsmijter. De koffie is hier altijd goed! Bediening zeer goed.
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vorig jaar dit restaurant ontdekt... wat een top restaurant!! Alles wat op de kaart staat is lekker, de bediening is altijd vrolijk en vriendelijk... voor mijn moeder uit de winkel verschillende soorten thee gekocht.. heerlijke thee.
Tot volgend jaar !!!