Eeterij 't Volle Bord

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Erna-bakker .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Leuk adres als je in Zeist iets zoekt waar er voor iedereen wel íets op de kaart staat.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar 'gewoon' gezellig én betaalbaar eten in een vriendelijke sfeer. Je voelt je direct 'thuis', zo ongedwongen.
SmulpaapA .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Een restaurant anders dan anders. Vol met nostalgische prullaria. Genoeg te zien en bespreken tijdens het wachten op het eten. Het bord ziet er druk uit. Meeste goed van smaak. Runderstoofpotje viel tegen. Geen supergaar draadjes vlees. Maar een beetje grote stukken vrij droog vlees. Andere gerechten niets op aan te merken. Geen wijnkaart, slecht keuze uit 2 rood en 2 wit. Glaasje bubbels om iets te vieren was er dus helaas niet. Dus voor een nononsens hap kun je hier zeker terecht, niet zo zeer voor een avondje uit.
Jillie88 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Een moment terug naar de vorige eeuw met bijbehorende muziek op de achtergrond. Het eten is smaakvol en alles wordt zelf gemaakt dachten wij (tot en met de mayo). Een bord is hier niet opgemaakt als aardappel groente vlees, maar een klein feestje doordat de bijgerechten in kleine kommetjes zijn gedaan waarmee de keuze groots is. Alles op het bord was met aandacht en liefde gemaakt. De naam van het restaurant doet eer aan het bord dat je besteld. Dit vinden wij zeker een aanrader voor degene die lekker en gezellig uit eten wil in Zeist.
Riho .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Vrijdag avond hier gegeten. Wij hebben beide gekozen voor een 3 gangen maand menu , het was heerlijk!!! een aanrader dus!!!
Cvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Het eten was erg lekker, de bediening vlot en gastvrij.Het restaurant is erg leuk retro ingericht. We hebben het erg naar onze zin gehad een aanrader dus!
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vandaag met zn 2e gegeten. Het is een huiskamer restaurant. Als voorgerecht hadden we een Carpaccio en een tomatensoep. De tomatensoep was echter niet wat we verwachtte. Een bijna gelige soep die niet naar tomaat smaakt. Na navraag blijkt hier kip doorheen te zitten.Dit mag best aangegeven worden. De soep werd door ons beide niet als lekker ervaren en is niet opgegeten. Jammer genoeg is de soep wel doorberekend. De Carpaccio was niet bijzonder maar smaakte wel. Huisgemaakte pesto is lekker. Als hoofdgerecht de kipsaté en een mixed grill besteld. De bij geserveerde appelcompote ham/kaas/prei waren lekker en de friet met mayonaise waren erg goed. De kip van de kipsaté was erg droog gebakken. De biefstuk en de kipfilet uit de mixed grill waren goed maar de varkenshaas was helaas ook te droog. Nagerechten waren de apfelstrudel en een dame Blanche. Deze waren lekker. De apfelstrudel werd geleverd met een lepeltje en een vorkje wat het eten van de strudel wel bemoeilijkt. Al met al was het middelmatig. Wij komen niet uit zeist maar zullen als we er weer zijn denk ik toch op zoek gaan naar een ander restaurant
Daisyxxx .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Voor het eerst hier gegeten en het is heel erg goed bevallen. Het restaurant heeft een gezellige inrichting en het personeel is erg vriendelijk. Het eten dat je krijgt is erg lekker en de prijzen zijn goed in verhouding. Op het gebied van drankjes hebben ze geen hele grote keuze, maar dat is te begrijpen aangezien het vrij klein is hier. Het maakte mij niet zoveel uit. Er is inderdaad een hond aanwezig maar hier heb je totaal geen last van. Hij ligt lekker op een stoel te slapen naast de bar.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
het is net of ik bij mijn oma kwam eten. Inrichting is echt uit begin 1900. Je moet er van houden. Eten is prima en de eigenaar doet super zijn best om het je naar de zin te maken. Het hoofdgerecht is erg bijzonder opgemaakt met zelfgemaakte appelmoes, een aardbei, een druifje, stokbroodje met tapenade, boontjes met spek erom heen en friet of gebakken aardappelen. Ziet er erg kleurrijk uit en smaakt allemaal prima.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Eten bij het volle bord was echt heerlijk thuiskomen. De inrichting is heel huiselijk, alsof je tussen iemands verzameling zit. De man die ons bediende was heel vriendelijk. We hebben coq au vin en saté gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding was erg goed. We komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
BBERG1 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Zaterdagavond met ons tweeën wezen eten. Niet gereserveerd van te voren en we hadden echt geluk dat er nog een plaatsje vrij was. Via Internet gelezen dat het een bijzonder restaurant zou zijn en dat was het ook. Echt huiskamer idee met allemaal verschillende spulletjes, tafels en stoelen. Zag er al prachtig uit. Echt keer wat anders dan we gewend waren. Vriendelijk ontvangen. Toen besteld van menukaart. Hierop stonden ook bijzondere gerechten. Gekozen voor een voorgerecht toast 't volle bord en tapas 't volle bord. Echt geweldig lekker. Een echte aanrader. Hoofdmenu vleesspies 'volle bord en zeewolffilet. Ook wederom zeer lekker en ruim voldoende.
En natuurlijk, omdat alles zeer goed bevallen was tot nu toe, ook nog een dessert genomen. Echt allemaal lekker.
Samengevat een echt leuke ervaring. Gezellig knus restaurant. Goede bediening. Helemaal niet duur. Echt top.
Als we keer weer in de buurt zijn gaan we er graag weer heen.
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Heerlijk gegeten! Aspergesoep (fatsoenlijke kom) Schnitzel met alles er op, lekkere verrassende bijlage, zoals stoofpeertjes/rabarber, aardappelschijfjes en meer, een feestje op het bord, toetje crème brulee was klein maar genoeg en lekker.
Ook fijn dat je een vol glas wijn kreeg. Dit alles voor een zeer redelijke prijs.
Larciano .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Gisteravond hier verzeilt geraakt en zeker geen spijt! Een ouderwetse huiskamersfeer met simpele maar heerlijke gerechten. Heerlijke uiensoep, een gebonden preisoep voor de vrouw en
een verse Italiaanse bol met olijven, kaas e.d voor de jongedames. Het vlees erna was ook heerlijk. Biefstuk erg mals en heerlijke frieten en ook verse groente. Doordat alles vers klaar gemaakt wordt is de tijd tussen de gangen wat langer maar dat geeft toch niet? Het is geen fastfoodketen!
Ook de verse! wafel met ijs en kersen (eigenlijk wat afgezaagd) was ECHT lekker. Echtpaar is heel vriendelijk zonder amicaal te worden. Ik las een opmerking over een hond. Van mij hoeft dat ook niet maar echt last heb je er ook niet van. Na twee uur zeer voldaan weer weg gegaan. Wij vinden het een aanrader!!
DanielG .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Afgelopen vrijdag hier gegeten, restaurant zat behoorlijk vol. Het doet aan als een huiskamer met veel items van vroeger aan de muren. Als voorgerecht hadden we een proeverij en toast met paddenstoelen, spek en kaas. Als hoofdgerecht de grillspies met kip, varkenshaas en biefstuk. De prijskwaliteit verhouding vind ik erg goed. Voorgerechten zijn rond de 7/8 euro en hoofdgerechten rond de 15 euro. Verwacht hier geen poespas of verfijnde gerechten maar gewoon lekker eten voor een vriendelijke prijs. Personeel is erg vriendelijk en zorgen voor een gezellige informele sfeer in het restaurant.
Bijlo M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
We nuttigden een plate service scholfilet en een plate service varkenshaasjes. Met name de scholfilet was belabberd. Ook de varkenshaasjes waren niet indrukwekkend. We snappen de goede recensies van de andere bezoekers niet zo goed.
Nordy .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Een leuke avond gehad met z'n achten. Leuke afwisselende kaart , voor ieder wat wils. Lekker eten, volle borden en verse producten.
1 puntje de grillspies is wat aan de kleine kant.
Decoratie bijzonder leuk veel te kijken.
Bediening op zich vriendelijk maar bijna niet aanwezig in de zaak. Ze brengen eten en drankjes en duiken dan meteen achter de bar en de keuken in. Aandacht voor het eten is goed maar aandacht voor de gasten mag er meer zijn.
Bijvoorbeeld al welkom heten wanneer mensen binnen komen scheelt de helft en geef je mensen al meteen een welkom gevoel.
We komen zeker een keer terug!
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Wij hebben heerlijk gegeten met z'n tweeën voor €60,-. Allebei een 3-gangenmenu, 2 drankjes en koffie na. Vegetarische camembertsalade is een aanrader. Een gemoedelijke en open sfeer. Tafelindeling ruim van opzet.
Anoush D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Een wel heel bijzonder knus oud Hollands ingericht restaurant, zoals je ze maar zelden nog ziet. Overal hangen en staan spullen, wat opvalt is dat het allemaal erg schoon is. Hier kun je nog echt biefstuk eten, en een flinke schnitzel, met allerlei kleine gerechtjes erbij op het, inderdaad Volle Bord. Zo'n tien tafels op prima afstand van elkaar. Gemoedelijke bediening door de eigenaar zelf. Een leuk uitje voor wie eens wat anders wil.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Tja de prijs is dan niet hoog, maar de kwaliteit blijft daar toch te ver bij achter! We hadden mosselen + friet + sla. Helaas waren de mosselen voorzien van teveel kruiden uit een potje (en zelfs smaakversterker denk ik), waren de sausjes wel erg karig, de frieten onvoldoende doorbakken en de sla een allegaartje met o.a. meloen. De bediening was ook niet in orde: stootte wijn om die vervolgens gewoon op de rekning stond.
Uiteindelijk waren we klaar voor € 20 p.p., is niet veel, maar dan moet de basis wel gewoon kloppen.