Eeterij 't Verschil

Kerkstraat 42 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Eeterij 't Verschil

Riant terras onder de rook van St. Jan

Eeterij 't Verschil is gelegen in een van de gezelligste straten van Den Bosch. Net onder de rook van de St-Jans kathedraal kun je hier heerlijk genieten na een dag winkelen in de binnenstad. Een leuke inrichting, een riant terras en een regelmatig wisselende kaart met seizoensgerechten geven dit restaurant in Den Bosch net wat extra's. De attente en vriendelijke bediening wordt vaak geroemd en dat maakt inderdaad 't Verschil.

Meer informatie over restaurant Eeterij 't Verschil

Dinsdag t/m Zondag

Voordelig
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Fijne bediening. Prima prijs/kwaliteit.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een hele leuke sfeer.
Voorgerecht van zalm was heerlijk, de ossehaaspuntje heerlijk mals en de cheesecake vulde alle eventuele gaatjes.
Hierbij werd een goed glas wijn geschonken.
Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed
Jowan D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel.
Keuze genoeg, uitleg in orde, ruime keus, goede achtergrondmuziek.
Prima ontvangst, vlees of vis gebakken zoals gewenst, genoeg variatie in menu's.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Aardige mensen, prima eten, wachttijd hoofdgerecht wel redelijk lang
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Op woensdag 14 september hier met drie gegeten. Overheerlijk. Dit kan ik niet voldoende benadrukken. Werkelijk voor ons alle drie overheerlijk. Gerechten volkomen in balans. Heerlijk broodje met olijven dip en aioli.
Voorgerechten super. Telkens als er weer wat op tafel kwam werden onze verwachtingen naar boven bijgesteld. Doordat we om 19.30 een afspraak hadden voor een masterclass van Robert Holl hebben we het toetje laten schieten en gekozen voor een kopje koffie. Ook die was lekker en heel belangrijk goed heer. Daarnaast een geweldige service. Met humor en oog voor detail. Een echte aanrader Voor ons was het de eerste keer. Geloof maar daar ga ik als in Den Bosch ben vaker eten.
Dirk Struycken Boxtel
Go86 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Eeterij 't Verschil! De helft van de bediening was erg gastvriendelijk en gezellig; de andere helft nors, ongezellig en kortaf! Misschien niet zijn dag geweest.. Verder zouden er kussens op de stoelen mogen, zowel voor sfeer als voor comfort! Maarrrrr belangrijkste van alles: het eten was voortreffelijk! Alledrie de gerechten!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten. gerechten worden feilloos aangepast aan je (dieet)wensen!
Ook al moet b.v. de saus worden weggelaten, het eten is bijzonder smakelijk!
Fijne bediening, kortom: we komen zeker terug.
Jose.mol .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Goeie bediening, lekker eten voor een goede prijs. Borden mooi opgemaakt. Gewoon prima restaurant. .......................
Vanuden073 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Altijd een gezellige sfeer en zeer goede bediening. Keuze uit 2 menu's maar buiten de kaart om ook mogelijkheden.
Echt een aanrader
Krukskes .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
heerlijk gegeten alles goed bereid een goede uitleg over alle gerechten en wijnen vriendelijk personeel en een schoon en sfeervol restaurant.
Bekkersm1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben lekker gegeten en de bediening was oke.Het was wel zeer luidruchtig in deze gelegenheid.Door de aanwezigheid van2 grote groepen kon je elkaar op sommige momenten amper verstaan.Dit was zeer iritant.
Sohail .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zeer goed opgemaakte gerechten,heerlijke kruiden,
De drankjes erbij ook super.

Nette en vlotte bediening.
Zeker een aanrader
Fam.vancaem .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijk diner gegeten bij Eeterij het verschil in den Bosch.
We hebben ons cullinair laten verwennen door de keukenbrigade door een wandeling door de kaart te bestellen. Het was in een woord geweldig.
Prima 4 gangen diner subliem samen gesteld op eigen initiatief van de kok.
Voorgerecht
2 verschillende soepen
Diverse kleine hoofdgerechten
En een heerlijk dessert!
En dat alles voor €35,-
Kortom een aanrader!
Wij zullen zeker vaker terug gaan naar Eeterij het verschil om ons cullinair te laten verrassen.
Cindy T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Van het weekend wederom heerlijk gegeten bij Eeterij 't Verschil. Ondanks de drukte in Den Bosch / bij Eeterij 't Verschil was het eten zoals altijd top. Ook de bediening weer erg klantvriendelijk! Top restaurant voor iedereen een aanrader!!!
Paulzoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
De service was goed. We wilde eerder gaan eten en dat was oke. Alleen we dachten dat het een visrestaurant was.
Omdat we dit uit de gegevens gehaald hadden. Maar de hoeveelheid visgerechten deed dit niet lijken.
Mijn vrouw had vis genomen (slip tong) was deze niet knapperig gebakken.
Daarnaast had het weinig smaak.
Ik had zelf Agnus biefstuk.....en dat smaakte wel oke , maar niet oke genoeg om terug te gaan.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk gegeten.
Bediening was wisselend; een was erg attent. De rest was niet echt klantgericht.
WC was niet echt netjes, wc rol was niet af te wikkelen. Gelukkig heb ik altijd papierenzakdoekjes mee. Met deze melding heeft het personeel tijdens ons verblijf niets gedaan.
Pien2604 V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij 't Verschil: carpaccio, kalfswang (met frietjes en sla) en blueberrycheesecake. Zeer vriendelijke bediening. Lekkere chardonnay en sauvignon blanc. Al met al dus een aanrader!
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vorige week heerlijk gegeten bij eterij 't Verschil. 3 gangen a la carte gegeten. Eten was van een zeer goede kwaliteit en ruim voldoende. Na drie gangen ga je absoluut zonder trek weer weg. Sfeer was gezellig, bediening netjes en aardig. Voor ons een plek waar we zeker terug zullen komen.
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gisteravond hier met zes man gegeten. Gezellig restaurantje, typisch Den Bosch! Bediening was zeer vriendelijk en kwam geregeld langs om te vragen voor drankbestelling. Wel opvallend dat het vrij lang duurde voordat de gerechten uit de keuken kwamen; het broodje vooraf duurde zeker 30min en kwam tegelijkertijd met het voorgerecht. Gerechten waren verzorgd en prima, maar niet erg bijzonder en wat aan de kleine kant vonden wij allen. De friet erbij was goed om toch voldoende te hebben, maar toch. Leuke avond gehad, geen absolute aanrader. Moet wel gezegd worden dat de prijs-kwaliteit verhouding (28 euro voor driegangen) prima is.