Eeterij 't Verschil

Kerkstraat 42 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij 't Verschil

Riant terras onder de rook van St. Jan

Eeterij 't Verschil is gelegen in een van de gezelligste straten van Den Bosch. Net onder de rook van de St-Jans kathedraal kun je hier heerlijk genieten na een dag winkelen in de binnenstad. Een leuke inrichting, een riant terras en een regelmatig wisselende kaart met seizoensgerechten geven dit restaurant in Den Bosch net wat extra's. De attente en vriendelijke bediening wordt vaak geroemd en dat maakt inderdaad 't Verschil.

Meer informatie over restaurant Eeterij 't Verschil

Dinsdag t/m Zondag

Laura B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer tevreden van het menu en de bediening, Gezellig tent en aardige mensen. Een aanrader!
Joep J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima restaurant, gezellige aankleding met de oude boekenkast. Eten is lekker en de porties zijn ruim voldoende voor een stevige trek. Bediening is op een prettige manier aanwezig. Kortom een aanrader!
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Breed scala aan gerechten en voordelig geprijsde menu's. Oftewel voor ieder wat wils en garant voor een gezellige avond. Gerechten zijn prima, maar zeker niet outstanding
Weyb .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig en goed restaurant. Personeel was heel erg vriendelijk. Een aanrader als voorgerecht is Tip! Creatie het verschil, een combinatie van 4 verschillende voorgerechtjes. Wij hadden van tevoren gereserveerd en de tafel stond stipt op tijd klaar.
Dorothe J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Niet te groot restaurant met zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Een aanrader in het centrum van Den Bosch.
Puck G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Keuken en bediening hielden heel goed rekening met mijn glutenintolerantie. Echt superfijn! Verder was het personeel erg aardig. Ik vind het een aanrader.
Marieke C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellige avond gehad, vriendelijke bediening en lekker eten!!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben de lunch gebruikt. Voor mijn partner de club-sandwich die helaas niet met geroosterd brood was gemaakt maar met een soort van zacht knackebrod. Dit was een tegenvaller. Ik had zelf de hamburger die geserveerd werd in een enorm hoog broodje wat heel droog bleek te zijn en meer lucht dan brood bevatte. Gelukkig houd ik van half doorbakken hamburger want dat was het terwijl hiernaar niet van te voren was geïnformeerd door de bediening. Het garnituur was niet spectaculair. De bediening was bijzonder vriendelijk en zij deelde ons mede dat de club ook met geroosterd brood besteld kon worden. Maar dit hoorden we pas bij het afrekenen...
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij 't Verschil. Goede ambiance en vriendelijk en behulpzame bediening. Goed en divers menu, voor iedereen wat wils. Goede prijs kwaliteit verhouding, niet te duur. Aanrader, ik ga zeker nog eens terug.
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima restaurant met een fijne bediening. Complimenten aan de koks, eten was uitstekend.
maikel G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig ingericht restaurant met vriendelijke bediening.
Enige aanmerking die ik zou kunnen hebben is dat ik een kleiner stuk vis terugkreeg nadat het in de keuken nogmaals gebakken was, omdat het in eerste instantie niet helemaal goed doorbakken was. Dit ongemak werd wel opgelost met een gratis drankje.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De gerechten hebben een goede kwaliteit aan ingrediënten. De hoeveelheid is ik goed.
De bediening is betrokken bij zijn gasten. Wat beter kan is dat de bediening een korte uitleg geeft wat er op het bord ligt bij het opdienen. Bijv, welke soorten kaas worden opgediend bij het kaasplankje als nagerecht. Kost zo weinig inspannning maar laat zien dat de bediening betrokken is met wat de kok met zorg heeft klaar gemaakt dan wel heeft uitgezocht voor de kaart.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima bediening, fijne ambience. Stoofpeertjes zaten er niet bij. Pas bij navragen kregen we appelmoescompote in plaats. Beter is dit vooraf te communiceren.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Fijne bediening. Prima prijs/kwaliteit.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een hele leuke sfeer.
Voorgerecht van zalm was heerlijk, de ossehaaspuntje heerlijk mals en de cheesecake vulde alle eventuele gaatjes.
Hierbij werd een goed glas wijn geschonken.
Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed
Jowan D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel.
Keuze genoeg, uitleg in orde, ruime keus, goede achtergrondmuziek.
Prima ontvangst, vlees of vis gebakken zoals gewenst, genoeg variatie in menu's.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Aardige mensen, prima eten, wachttijd hoofdgerecht wel redelijk lang
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
dirk S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Op woensdag 14 september hier met drie gegeten. Overheerlijk. Dit kan ik niet voldoende benadrukken. Werkelijk voor ons alle drie overheerlijk. Gerechten volkomen in balans. Heerlijk broodje met olijven dip en aioli.
Voorgerechten super. Telkens als er weer wat op tafel kwam werden onze verwachtingen naar boven bijgesteld. Doordat we om 19.30 een afspraak hadden voor een masterclass van Robert Holl hebben we het toetje laten schieten en gekozen voor een kopje koffie. Ook die was lekker en heel belangrijk goed heer. Daarnaast een geweldige service. Met humor en oog voor detail. Een echte aanrader Voor ons was het de eerste keer. Geloof maar daar ga ik als in Den Bosch ben vaker eten.
Dirk Struycken Boxtel
Go86 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Eeterij 't Verschil! De helft van de bediening was erg gastvriendelijk en gezellig; de andere helft nors, ongezellig en kortaf! Misschien niet zijn dag geweest.. Verder zouden er kussens op de stoelen mogen, zowel voor sfeer als voor comfort! Maarrrrr belangrijkste van alles: het eten was voortreffelijk! Alledrie de gerechten!