Eeterij 't Verschil

Kerkstraat 42 5211 JK Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij 't Verschil

Riant terras onder de rook van St. Jan

Eeterij 't Verschil is gelegen in een van de gezelligste straten van Den Bosch. Net onder de rook van de St-Jans kathedraal kun je hier heerlijk genieten na een dag winkelen in de binnenstad. Een leuke inrichting, een riant terras en een regelmatig wisselende kaart met seizoensgerechten geven dit restaurant in Den Bosch net wat extra's. De attente en vriendelijke bediening wordt vaak geroemd en dat maakt inderdaad 't Verschil.

Meer informatie over restaurant Eeterij 't Verschil

Dinsdag t/m Zondag

Ina V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
ptbauhuis .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten, goed prijs- kwaliteitverhouding. Leuke gerechten . Voor herhaling vatbaar . Aardig personeel. We hebben er lekker gegeten
Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk 3 gangen luxe gegeten met AH bon. Aanrader. Zeer professionele bediening en goede keuken die hun best doen om er wat moois van te maken. Bij het vertrek werd er meegelopen naar de deur en gedag gezegd. -Zo hoort het! Komen terug.
NienkeStuiverIs5Cent .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Er was keuze uit een 3 gangen keuzemenu van 23,50 en een van 32,50. Je moest wel persé allebei hetzelfde geprijsde keuzemenu kiezen, in eerste instantie vonden we dat een beetje lachwekkend (je kunt toch ook het gemiddelde nemen), maar uiteindelijk mocht een van ons tóch het toetje van het andere menu kiezen. Cool! De kwaliteit van het eten was goed, bij de kaasfondue had nog wel ietsjes meer brood gemogen. En wel een beetje jammer dat de 'grasfriet' op was, want die hadden we best willen proeven! We kregen wel andere friet, dus das was prima. Of we nog wel eens teruggaan? Zeker wel!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Bediening uitstekend, eten prima. Het was gezellig en lekker! Voorgerecht: Garnaaltjes met witlof en sausje.
Hoofdgerecht: zalm met frites en salade was heerlijk. Nagerecht: dame blank.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Goed gegeten bij gastheer Guido.
Enige punt van kritiek is dat buiten de tafeltjes wel heel dicht op elkaar staan, zodat je de conversatie van de buren moet volgen of je wilt of niet.
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lang moeten wachten op bediening. Duurde een uur voordat we ons voorgerecht hadden. Drankjes die we hadden besteld, werden niet bezorgd maar stonden wel op de rekening. Teleurstellend. We komen niet meer terug.
tinekeroeffen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
lekker gegeten, zéér vriendelijk personeel en leuke locatie midden in den Bosch. Alleen met de AHactiekaart een beetje omslachtig, wat betreft de 2 menukaarten.
Het toilet was echter niet fris en schoon. Verder echt wel een aanrader.
Aleid D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Hoofdgerecht: biefstukpuntjes in saus
De saus was naar onze mening te overheersend.
Patates erg lekker.
Dame blanche erg lekker.
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Erg lekker gegeten en heel erg vriendelijk personeel! We hebben hier gegeten met de Albert Heijn actie en mochten gewoon van de kaart kiezen. Echt een aanrader!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hadden een keuze uit 2 menu's. Dit keer geen aangepast AH menu. En dat vonden we een grote plus. Het gekozen menu bestond uit 3 gangen van een ruime hoeveelheid en dus niet afgepast. Al met al is dit restaurant een aanrader.
Elsje D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben lekker en gezellig gegeten. Personeel was erg aardig. Op verzoek werd het eten vlot opgediend. We belden kort teveoren of we een uurtje eerder konden komen, dit was geen probleem. Kortom een fijne avond
Liz V.
Prima en gezellig restaurant. Enorm vriendelijke bediening. Een 9+
2 invalide oudere dames werden liefdevol geholpen. Complimenten.
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Snelle service, de mogelijkheid om bij het voor- en nagerecht een combinatie van de verschillende opties te kiezen. Heerlijk gegeten!
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Opvallend aardige en attente bediening. Mijn bril was nat en ik kreeg direct een nieuw servet om hem droog te maken. Bovendien ging men heel vriendelijk en behulpzaam om met mensen met een beperking. De tafel werd ook goed in de gaten gehouden, zonder opdringerig te zijn.
Colien D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening! Het driegangenmenu was gunstig geprijsd, de porties meer dan voldoende en je proeft echte, natuurlijke ingrediënten.
Mathé H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
heerlijk eten voor een gunstige prijs in een mooi rustig restaurantje.
Heel gezellig met de familie.
Een aanrader voor iedereen.
M.J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
alleen jammer dat de zalm teveel saus had ,daardoor was het bord te nat en kon je de salade en frietjes niet zo op je bord nemen .
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima bediening en attent personeel. Heerlijk gegeten en mooie gerechten met leuke combinaties van groenten. Enige minpunt vonden wij de akoestiek. Er zaten 2 grote groepen die het bijna onmogelijk maakte om elkaar te verstaan of de bediening als zij ons iets vroegen.
margotikkersheim .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten met de AH bon.
Vriendelijk personeel en er werd rekening gehouden met allergie.
We hadden alleen de pech dat er een paar groepen om ons heen zaten waardoor het erg rumoerig was.