Eeterij 't Verschil

Kerkstraat 42 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij 't Verschil

Riant terras onder de rook van St. Jan

Eeterij 't Verschil is gelegen in een van de gezelligste straten van Den Bosch. Net onder de rook van de St-Jans kathedraal kun je hier heerlijk genieten na een dag winkelen in de binnenstad. Een leuke inrichting, een riant terras en een regelmatig wisselende kaart met seizoensgerechten geven dit restaurant in Den Bosch net wat extra's. De attente en vriendelijke bediening wordt vaak geroemd en dat maakt inderdaad 't Verschil.

Meer informatie over restaurant Eeterij 't Verschil

Dinsdag t/m Zondag

JannekeH .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eeterij 't verschil heeft de uitstraling van een eetcafé maar de gerechten waren van goede kwaliteit. We hebben erg lekker gegeten, het duurdere 3 gangen menu. Enige opmerking is dat de bijgerechten karig zijn, frietjes en een bakje salade. Wat ons stoorde was dat een van de bedienende jongens ontzettend nonchalant was en gehaast rondliep. In het voorbijgaan glazen wegpakken van tafel, vragende of we nog een wijn wilden, nagerechten waren nog niet op of hij had ze al te pakken. Niet prettig, we vonden het alle vier storend, hij verpestte het voor de keuken en zijn collega bediende. Het eten is echter zeker qua prijs/kwaliteit verhouding dik in orde!
Femmy V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gisteren heerlijk gegeten ! Zeer vriendelijke bediening. Als we weer naar den Bosch gaan staat de eterij zeker op ons programma!!
Peet D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten in ongedwongen ambiance. Het eten werd mooi opgediend en was lekker. Mosterdsoep was aan zoute kant (teveel spekjes?) en limoencake was mierzoet maar verder was alles superverzorgd. Fijne bediening.
HHendriks .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was super vriendelijk. Het enige wat verbeterd zou kunnen worden is de aankleding van het restaurant. Wij vonden het kaal/saai. Verder prima gegeten.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Een echte aanrader.De ontvangst was hartelijk en de uitleg over de mogelijkheden was goed. De maaltijden waren van hoog niveau . We hadden alleen wat pech dat er een grote groep voor ons binnen was waardoor de wacht tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht wat lang was. Voor de rest alleen maar lof met zeer goede bediening.
Dries B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk en niet duur gegeten, uitstekende bediening door enthousiaste medewerkers.
Wachttijden tussen de gangen waren perfect.
Een aanrader.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hennen lekker gegeten in een fijne sfeer. Het personeel was heel vriendelijk. Er werd goed rekening gehouden met glutenallergie. Wat ons betreft een aanrader!
Fred Riekie A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hadden gereserveerd via de ah restaurant actie en konden gewoon alles van de kaart kiezen. We hebben heerlijk gegeten en de bediening is helemaal top!
adripia .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Eeterij het Verschil, de gelegenheid doet zijn naam eer aan!!! Toppie en duidelijk
verschil merkbaar, met zorg bereidt, heel vers en heel vriendelijke bediening, in ieder geval blijven deze medewerkers zichzelf en niet gemaakt aardig, is dus ook het verschil!! Een echte aanrader en je mist zeker iets als je dit niet zelf gaat ervaren!!
harmenjanmaas .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wij vonden het vreemd dat de dame die ons ontving, 'not amused' was dat wij met een bon kwamen van de
AH restaurant actie. Dat liet ze duidelijk blijken....
Suus M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Zalm helaas rauw van binnen, tikje met de magnetron loste dat op. Voorgerecht nog niet op of hoofdgerecht stond al klaar. Verder prima, gezellig tentje en aardige bediening.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer tevreden van het menu en de bediening, Gezellig tent en aardige mensen. Een aanrader!
Joep J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima restaurant, gezellige aankleding met de oude boekenkast. Eten is lekker en de porties zijn ruim voldoende voor een stevige trek. Bediening is op een prettige manier aanwezig. Kortom een aanrader!
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Breed scala aan gerechten en voordelig geprijsde menu's. Oftewel voor ieder wat wils en garant voor een gezellige avond. Gerechten zijn prima, maar zeker niet outstanding
Weyb .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig en goed restaurant. Personeel was heel erg vriendelijk. Een aanrader als voorgerecht is Tip! Creatie het verschil, een combinatie van 4 verschillende voorgerechtjes. Wij hadden van tevoren gereserveerd en de tafel stond stipt op tijd klaar.
Dorothe J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Niet te groot restaurant met zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Een aanrader in het centrum van Den Bosch.
Puck G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Keuken en bediening hielden heel goed rekening met mijn glutenintolerantie. Echt superfijn! Verder was het personeel erg aardig. Ik vind het een aanrader.
Marieke C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellige avond gehad, vriendelijke bediening en lekker eten!!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben de lunch gebruikt. Voor mijn partner de club-sandwich die helaas niet met geroosterd brood was gemaakt maar met een soort van zacht knackebrod. Dit was een tegenvaller. Ik had zelf de hamburger die geserveerd werd in een enorm hoog broodje wat heel droog bleek te zijn en meer lucht dan brood bevatte. Gelukkig houd ik van half doorbakken hamburger want dat was het terwijl hiernaar niet van te voren was geïnformeerd door de bediening. Het garnituur was niet spectaculair. De bediening was bijzonder vriendelijk en zij deelde ons mede dat de club ook met geroosterd brood besteld kon worden. Maar dit hoorden we pas bij het afrekenen...
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij 't Verschil. Goede ambiance en vriendelijk en behulpzame bediening. Goed en divers menu, voor iedereen wat wils. Goede prijs kwaliteit verhouding, niet te duur. Aanrader, ik ga zeker nog eens terug.