Eeterij 't kleine Brughuis

Lang

Jouw recensie over het restaurant Eeterij 't kleine Brughuis

Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
De bediening is zeer traag maar wat vooral storend is, is dat de prijs/kwaliteit absoluut niet in verhouding is. Het eten is wel lekker, maar een hoofdgerecht is geen €21.- waard. Daarnaast is er geen kaart beschikbaar, dus je moet achteraf maar afwachten wat je betaald.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vandaag 8 july, bitterballen slap zonder prikkertjes capuccino zelfs nog slechter ,moest wel voor betaald worden ,meisje stond niet open voor een discussie.

EN over het halve glaasje wijn van 3.50 maar te zwijgen.

ZAl je niet gauw aanbevelen .Ik ga in iedergeval nooit meer.
Janvanhoorn .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Op 28/2 voor de vijfde keer gegeten bij Het Kleine Brughuis. Mijn vrouw een zalmcarpaccio en ik een uitsmijter. Toen ik die voor iets meer dan de helft ophad, vond ik een grote zwarte haar in het ei. Behoorlijk onsmakelijk. Kan gebeuren. Ik heb de bediening erbij geroepen en die was dat met mij eens. Ik heb gevraagd de rest maar mee terug te nemen. Normaal wordt er dan een nieuwe uitsmijter gemaakt. Kosten drie boterhammen en drie eieren nog geen euro en een tevreden klant. Dit gebeurde niet. Even later ging in naar het toilet en daar zat nog iemand op. Niet op slot gedaan. Nog onsmakelijker! De rekening gevraagd en tot mijn verbazing stond de uitsmijter er gewoon op voor 6 euro. Toen ik daar een opmerking over maakte zei de jongeman van de bediening – overigens heel beleefd – dat hij niet bevoegd was om daar zelf over te beslissen. Vreemd dat een jongeman die alleen in de zaak staat niet zelfstandig wat kan regelen als er iets niet in orde is. Na veel vijven en zessen en overleg met ‘iemand boven’ werd er 3 euro van de prijs van de uitsmijter afgetrokken. Voor ons bijzonder onbevredigend dat dit op deze manier werd opgelost. Wij kwamen er graag omdat mijn vrouw de inrichting met oude werktuigen zo leuk vond, maar helaas zullen wij, gezien deze nare ervaring, om moeten zien naar een andere zaak.
Jan en Ingrid van Hoorn Rotterdam
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vandaag na de purperreigerwandeling hier koffie met appeltaart gegeten. Het is inderdaad net of je een knusse huiskamer instapt. Je kijkt je ogen uit.
Een vriendelijke jongeman bracht ons de kaart en we bestelden de koffie met appeltaart.
Toilet was keurig schoon.

Koffie was lekker, helaas geen lekker koekje er bij. De appeltaart smaakte ook prima, maar was wel wat koud.
jaapscherpenzeel .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Afgesproken om op ons 40-jarig huwelijks feest te gaan eten met 46 personen bij de gastvrouw Nel. Vanaf 18.00u lekker geborreld met een hapje. Vanaf 19.30u eten van de kaart en ieder kreeg het bestelde gelijk en warm opgediend. Onbegrijpelijk dat je met zo'n relatief kleine keuken zoveel verschillende gerechten op tijd en gelijktijdig kunt bereiden en opdienen. Tijdens het eten veel service en aanvulling van die dingen welke nog gevraagd werden. Drinken genoeg. Toetje,s keuze voldoende. Iedereen was vol lof waarvan er verschillende(zelfs uit Belgie) zeker terug komen!!!
Harko H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ik ben hier verschillende keren wezen eten. Ook met mijn gezin In 1 woord geweldig . Vis was goed heerlijk groente en het toetje was heerlijk. Ik ga hier zeker vaker komen. En zal andere mensen ook aanraden om hier te gaan eten.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Na jaaren weer wezen eten .Nog steeds een hartelijk welkom, heel vriendelijke bediening en ook nog eens lekker eten. Geen moeilijke dingen maar goed en smaakvol. Was verrast door het voorgerecht winter potje waar een heerlijke zuurkool kroket bij geserveerd werd.Van de hoofd gerechten is het beenhammetje en de diamanthaas een aanrader. Wij waren met 7 personen en het er allemaal over eens hier komen we vaker.
Camping D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Wij van Camping De Grienduil durven onze gasten dit restaurant aan te bevelen. Zelf eten we er ook graag. Nooit een onvertogen woord gehoord. Alleen maar complimenten. De verse groenten, het goede vlees, de aardige bediening.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Op 6 september j.l. aten wij bij Het kleine Brughuis te Meerkerk. Dit restaurant valt in eerste instantie op door zijn beknoptheid. De zaak is klein en de kaart (aan de muur) is beperkt. Wat er dan geserveerd wordt, mag er zijn. Wij startten met carpaccio van zalm en een tonijnsalade. Als hoofdgerecht hadden wij gekozen voor tongschar met kreeftesaus. Het toetje bestond uit Zomerkoning (aardbeien, ijs en slagroom) en een Kleine Brughuis (ijs met advocaat, boerejongens en slagroom). Wij dronken bij dit alles Zomerpalm. Het eten was goed bereid en smakelijk. Het personeel was ijverig en vriendelijk, al was het op de top van de avond even te druk. De inrichting is bruin en comfortabel. Als we weer eens in Meerkerk zijn, gaan we er beslist weer eten. Ch. DuChemin
Snoesie .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Echt een klein knus restaurant, wij komen er graag. De bediening is altijd netjes en vriendelijk, of het nu druk is of rustig. De voor- hoof- en nagerechten zijn afgestemd op het seizoen en staan op de muur. Het eten is altijd goed. De aankleding zou misschien iets moderner kunnen, maar storend is het zeker niet. Hoort ook een beetje bij de ambiance denk ik. Leuk restaurant!