Eeterij Sjiek

Maandag t/m zondag 11:00 - 21:00

9,2
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vanuit Limburg in Groede beland bij dit gezellige restaurant.
Jammer dat het niet wat dichter in de buurt ligt, want het was super!
Gastvrouw Jantine is een goude toppertje. Ze zorgt ervoor dat je niks te kort komt en legt je helemaal in de watten. We waren hier met onze twee jonge kids, maar ook zij vonden het erg gezellig.
Viskroketjes geproefd.. die waren heerlijk. De huisgemaakte terrine van ganzenlever erg lekker en als hoogtepunt de royale schotel fruits de mer met kreeft, oesters, gamba, scampi, vongele, mosseltjes en meer. Jammie! Wij komen zeker terug!
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vandaag heerlijk gegeten de runderbavette en de cuberdon na waren echt voortreffelijk voor ons een mooie afsluiting van de vakantie. Het is een mooi plekje met het terras net naast de kerk en het herenhuis waar het restaurant zich in bevindt is echt heel mooi. De gastvrouw is heel vriendelijk en heeft duidelijk verstand van lekker eten en gastvrijheid.
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk relaxt op het terras aan de voorzijde gegeten. De rundercarpaccio en de salade Zeeuws spek waren voortreffelijk. Heel mooi opgemaakte borden en de smaak was echt heel goed.
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten in de tuin van dit restaurant. Decor dus zeker een 10. Prachtige tuin met sfeerverlichting. Als voorgerecht had ik Zeeuws Peuzelbord. Alles wat de zee te bieden heeft: kokkels, scheermessen, garnaaltjes en mosselen. Mijn man had de zeer rijk gevulde vissoep. Beide hadden wij als hoofdgerecht de zeebaars. Mooi opgediend en heerlijk van smaak. Moeilijke keuze: nagerecht of niet? Mijn man ging voor de koffie en ik voor een dessert: Cuberdon. Frambozenijs en mascarpone met eigen gemaakte Mac aron en gentse neuzen. Heerlijk en zeker geen spijt voor mijn keuze. Conclusie: gezellig en smaakvol restaurant met heerlijk eten, top bediening en idem dito keukenbrigade. Komen als we in de buurt zijn zeker nog een keer terug.
Karina1967 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op de voorpagina van de menukaart staat, dat de droom van de eigenaresse na het afronden van de hotelschool is uitgekomen. Nu dat kun je merken. Het eten, de sfeer, de inrichting een droom. De eigenaresse en haar personeel bijzonder vriendelijk. De chef een topper ! Een echte aanrader !!! We hebben daar 6 mei 2016 geluncht en zijn 8 mei nog maar een keer teruggegaan.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Hier op zondag 24 april met 4 personen heerlijk gegeten. Bij aankomst werden wij allervriendelijks ontvangen door de gastvrouw en eigenaresse Jantine. Een mooi tafeltje in de voorkamer en na en heerlijk aperitiefje van overheerlijk Lamspastrami en kroketjes Noordzee ( verschillend gevulde heerlijke viskroketjes) en een makreel cevine. Over alle voorgerechten waren we erg enthousiast en smaakte ons buitengewoon goed.
Als hoofdgerecht hadden we bij de reservering een fruit de mer voor vier personen gereserveerd. Hieraan hoeft een kok niet veel te doen, maar alle vis smaakte ons verrukkelijk en de schalen waren ruimschoots opgemaakt. Er was echt niet op een visje meer of minder gekeken.
Bij de fruit de mer hebben we een overheerlijke zachte, maar oh zo smaakvolle Pardas Bianco gedronken, hetgeen uitstekend paste bij de vis.

De eigenaresse Jantine, is een echte gastvrouw die zich op verschillende manieren kwetsbaar opstelt, hetgeen door ons zeer positief werd gewaardeerd. En gezellige zeer jonge vrouw die de moed en de guts heeft om een eigen restaurant te beginnen ( nog geen jaar geleden) en daar uitermate goed in is geslaagd. Dit is echt een goede aanrader.