Meer informatie over restaurant Eeterij Neefies

Duur
Lang
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Alvorens naar Soldaat van Oranje te gaan hebben we hier gegeten. Bij de reservering aangegeven dat we op tijd weg moesten wat ook is gelukt. Het eten is er prima, nette porties en als er iets bij moet komen is dat geen probleem. Het gaat allemaal wel erg traag. Duurt lang voordat de drankjes komen en het eten duurt ook erg lang, zodat we helaas geen tijd meer hadden voor een nagerecht . Het is een klein restaurantje, dus reserveren is aan te raden. Een punt van kritiek is wel dat de tafeltjes erg klein zijn zodat je elkaar tijdens het eten continue aanstoot. Prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.
Brandybro .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Alvorens naar een musical te gaan in de nabije omgeving in dit etablisement met 3 personen gegeten. Een wat kil aandoende eetgelegenheid waarvoor de naam eeterij uitstekend is gekozen. De kaart biedt in mijn optiek weinig spectaculaire gerechten maar wat men voorgeschoteld krijgt is redelijk. Carpaccio met overwegend zoete smaaktonen in de dressing in wat mij betreft geen succes. Daarnaast miste ik de parmesan, pijnboompitjes en de olijfolie die wat mij betreft meer geschikt zijn als "topping" voor een carpaccio. Tournedos goed van cuisson maar voorzien van saus die sterk smaakte naar de bekende smaakversterkers van de evenzo bekende merken. Gebakken danwel gefrituurde minikrieltjes met een spekje, spinazie en stoofpeertjes als begeleidend garnituur waren voldoende voor 3 personen. De klassieker van vanille-ijs, slagroom en warme chocoladesaus bleek wat lastig te verorberen. Kennelijk bestond de chocoladesaus uit puree gesmolten chocolade welke eenmaal over het ijs, in het glas, tot haar oorsponkelijke hardheid terug keerde en nauwelijks uit het glas te krijgen was.
Verder waren het voor, hoofd en nagerecht afgegarneerd met plakjes sinaasappel en een druif. In deze tijd zijn er toch spannendere garnituurtjes te verzinnen zou je zeggen en kwam bij mij wat fantasieloos over.
Tevens is er de mogelijkheid maaltijden af te halen in dit restaurant. Zo liepen er meerdere keren mensen langs de tafels om bij de kassa hun sate af te rekenen en ontstond er op zeker moment zelfs een ware wachtrij. Niet erg charmant voor de gasten welke in de eetgelegenheid zitten. Qua prijzen doet Neefies niet onder voor restaurants uit het betere segment. Interieur wat kil, bediening vriendelijk en attent.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Niet gedacht dat er in een rijtje met woonhuizen op de hoek zo een klein restaurantje was gevestigd. Bij binnenkomst werd er meteen gevraagd of wij naar een voorstelling gingen zo dat er eventueel rekening mee moest worden gehouden. Er werd een gebakken garnaal als amuse aangeboden. De schnitzel met goudsekaas gegratineerd was heel lekker net zo als de malse sate van varkenshaas. De bijgerechten, gebakken krieltjes met spekjes, heerlijke stoofpeertjes en een frisse salade maakten het helemaal af. Als nagerecht een baileys creme brullee en een cappuccino en met een voldaan gevoel zijn we hier vertrokken.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier zaterdag om 20.00 gegeten. Meer dan de helft van de tafeltjes waren bezet. We werden leuk en netjes ontvangen. De drankjes werden snel opgenomen en geserveerd.
Ik nam het soldaatmenu, hollandse garnalen vooraf, 2 royale sliptongen en een dame blanche toe. Mijn man nam de ribeye van 250 gr.
Het voorgerecht was royaal en daar hebben we samen van genoten.
Bij het hoofdgerecht had mijn man een zalige pittige pepersaus. Alles geserveerd met een bakje salade, een bakje stoofperen en wat gebakken minikriel.
Alles was heerlijk van smaak en netjes geserveerd met wat kleur op het bord.
Een goed adresje!
Ciska M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Mijn verjaardag gevierd bij de neefies, met vriendinnen een leuk klein restaurant met vlotte bediening met meiden die weten hoe ze hun klanten naar de zin temaken.
Het eten was heel erg lekker, en goed bereid was onze inziens een dikke 10 waard.
Een aanrader, wij komen zeker terug.

KeesVarkevisser .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Het was een heerlijke dag. Eerst lekker bij de strandtent gezeten. Tegen 18.00 uur begonnen we honger te krijgen. Uiteindelijk besloten bij de Neefies te gaan eten.
Bediening was vriendelijk en ons glas was geen minuut leeg. TOP!
Mijn vrouw had gekozen voor de sliptong en ik voor de Spareribs. De spareribs waren prima! Het enige wat we jammer vonden is dat de vis in de frituur was gebakken; dit is zonde van de sliptongetjes omdat dit natuurlijk lekker in de roomboter moet! Het was niet druk (alleen wij en een gezin een paar tafels verder). Helaas hierdoor een 6 voor het eten (dit had een 8 of een 9 kunnen zijn)
Al met al prima gegeten en lieve mensen.
KarinArnould .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Op donderdag 4 februari hebben wij gegeten bij Eeterij Neefies. Het was TOP. Een gezellige ontvangst. De sfeer was goed, de amuse verrukkelijk, het hoofdgerecht geweldig lekker en het dessert apart een heerlijke afsluiting van het diner. De bediening was gezellig en informeel.

Gewoon doen!!!
Ikhoudvangezellig .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Nadat de stokbrood op was kregen we eindelijk onze wijn, hadden hert besteld waar je weinig van proefde omdat deze bedolven was met spekjes een gemiste kans vind ik en erg zonde , de bediening liet ook sterk te wensen over wij gaan hier nooit meer heen
JOYCE-- .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Heerlijk gegeten! Vooraf aan Soldaat van Oranje, telefonisch besteld ivm file. Leuke aardige bediening! Schnitzel, biefstuk, saté, toetjes chocoshots hmm! :D
Alfredw .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Heerlijk gegeten. Amuse van het huis en stokbroodje vooraf. Lekkere kip carpaccio als voorgerecht. Bij het hoofdgerecht krijg je veel extra's. Wij hadden in ieder geval geen ruimte meer voor een toetje. Verder sfeervol ingericht en aardig personeel. Restaurant ligt net iets buiten het centrum en het is wel even zoeken.
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Samen met mijn man gegeten. Eten was prima, lekkere wijn erbij. Kregen vooraf een amuse van het huis. Eten goed sausjes iets minder. Prima ongedwongen bediening. Alles zag er verzorgd en fris uit.
Tymo .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Super lekker gegeten met het gezin.
Gezellig klein restaurant met een goede sfeer.
Bediening en eten zijn prima in orde!
De steak Neefies is een aanrader, ook de kindermenu's vielen in de smaak.
Kortom hier gaan we terug komen.
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Saté met satesaus, kroepoek en atjar. Inclusief salade, krieltjes en stoofpeertjes. Heerlijk gegeten, lekker glaasje rode wijn erbij, stokbroodje vooraf en een amuse van het huis. Vriendelijke bediening, gezellige schone zaak!
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Wij hebben hier met veel plezier gegeten en een erg geslaagde avond gehad, maar dat was met name te danken aan de vriendelijke bediening en de gezellige sfeer; het eten is helaas niet erg goed (droog) en de porties zijn veel te groot. De prijs/kwaliteitsverhouding is zoek.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Heerlijk gegegeten. Aangegeven dat ik een tarwe allergie had en hier werd gelijk proffesioneel op in gesprongen door de kok. Super! We hadden niet van tevoren gereserveeerd.
Line80 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Een klein restaurantje wat ook eigenlijk net iets te vol staat met tafels voor de ruimte die er is. Aan de andere kant is dat te begrijpen, want er zal voldoende vraag zijn naar een plekje om hier te eten. De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Het is allemaal erg betaalbaar en wat je daarvoor krijgt is net iets meer dan je had verwacht, zowel wat betreft kwaliteit als wat betreft kwantiteit. De gerechten zijn klassiekers, maar hebben wel een leuke twist meegekregen. En de meiden die hier werken houden alles goed in de gaten wat ervoor zorgt dat je nooit lang hoeft te wachten of een drankje of iets anders. Prima plek!
Gerda E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Heel gezellige eettent met heel vriendelijk personeel en een geweldige kok. Super lekker (veel) eten. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.
Mijet .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Hooggespannen verwachtingen, maar helaas. Wij hebben geen stokbroodje of amuse van de zaak gezien. Wel een stokbroodje van € 4,--. De scampi in roomsaus smaakte wel. Alleen jammer dat er een "van der Valk kers" in zat. Het fruit kwam dus duidelijk uit blik. De steak was vrij rauw. Er is ook niet gevraagd hoe we hem geserveerd wilden hebben. De gevulde soes, naar zeggen eigen gebakken, was gortdroog. Een glas wijn waarvan de voet onder de wijn zat....
Het schijnt een populaire eetgelegenheid te zijn. Niet meer voor ons.
Birgit1988 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Ben lekker wezen eten met achttienman voor dat we naar soldaat van oranje gingen. We waren er om 5 uur hebben een voorgerecht, hoofd en nagerecht gehad en tussen 7 en 7:15 vertrokken we naar de musical. We hebben allemaal heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en reserveren is een must!! Het hele restaurant zat vol met mensen die ook naar de musical gingen. Ik heb bewondering voor de koks en de bediening dat ze het overzicht blijven houden zelf in deze drukte. Kort gezegd we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!!!
Annemiek55 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Omdat het zo goed werd aanbevolen hebben we hier gereserveerd, echter het viel ons tegen. Het is in een woonwijk en het is een verbouwd woonhuis. Je komt binnen waar je tussen de tafels door moet manoeuvreren, entree zit aan de verkeerde kant, de gelegenheid ruikt enorm naar eten en is ouderwets en sober ingericht. Het eten smaakt, het is meer een wat uitgebreidere cafetaria. Kan niet onder restaurant worden genoemd.