Over het restaurant Eeterij het Wapen van Kattuk

Pal achter de boulevard van Katwijk aan Zee zit dit warme en gezelige restaurant. Geniet van Frans-Nederlandse gerechten in een ontspannen atmosfeer. De bediening is niet alleen zeer vriendelijk, maar ook nog eens snel en attent. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Eeterij het Wapen van Kattuk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 01:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Eeterij het Wapen van Kattuk

Anke B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellige sfeer, heel vriendelijk personeel en niet geheel onbelangrijk heerlijk eten. Misschien niet de goedkoopste,maar wel een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuke creatieve kaart voor middenklasser. Als goede thuiskoks zijn vinden we middenklasse restaurants vaak fantasieloos, het wapen heeft verrassende gerechten, ook de nagerechten. Gerechten zijn smakelijk en eenvuodig maar mooi opgemaakt. Tafels staan op sommige plekken te dicht op elkaar, waardoor bediening zich er tussen moet wurmen. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Tips: niet gevraagd hoe gaar we onze bavette wilden, we kregen hem behoorlijk rare terwijl juist bavette wel wat gaarder mag. Was wel goed bereid dus korst was zeer smakelijk. Wachttijd op voorgerecht erg lang, mensen die later bestelden hadden hun voorgerecht al op voordat het onze werd geserveerd. Als dat komt door bereidingstijd, raadzaam dat even te vermelden. Port bij nagerecht vergeten, maar werd later met excuses alsnog gebracht. Misschien bediening wat georganiseerder, het was druk en beide dames bedienden dezelfde tafels. Tip voor kok: Hollandaisesaus (kant&klaar) bij bavette vervangen door simpele romige homemade saus
Gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Uitgebreide keuzemenu. Voor ieder wat wils.
marianne H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk eten en goede bediening
Yvon P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een gezellig restaurant en het smaakte ook heel goed. Zeker een aanrader als je in Katwijk bent????
Erwin J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk en ontspannen genoten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Afgelopen zaterdag met z'n tweetjes onze trouwdag hier gevierd met het VIP-menu. Was in een woord fantastisch! Van begin tot eind voelden we ons volledig in de watten gelegd. Heerlijk eten met heerlijke, bijpassende wijnen. Tip: als je ook het VIP-menu wil, ga dan niet eerst een drankje bestellen maar vraag er meteen naar.
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Enige tijd geleden ook daar gegeten en was toen al erg lekker. Nu, ruim een jaar later, nog steeds goede kwaliteit, goede voorlichting en erg vriendelijke bediening. Uitstekende combinatie in het menu van de chef.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk.gegeten vóór de voorstelling van " Soldaat van Oranje". Goed verzorgd en met oog voor mijn allergieën.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben genoten van het lekkere eten.
Ook hadden we een ruime tafel waar we met z,n zessen heerlijk rustig konden genieten.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Je kan daar heerlijk eten
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Waren hier al eerder. Fijn restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige bediening. We gaan op zeker vaker hierheen. Een echte aanrader tenminste niet zo"n massaal restaurant en je wordt niet weg gekeken als je na tafelt
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg gezellig eb heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening echt een avondje uit.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
heerlijk gegeten wat een geweldig restaurant komen zeker terug.De bediening was ook top
E. H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Altijd vriendelijk ontvangst,personeel ook altijd vriendelijk en heerlijk eten voor een schappelijke prijs
hennie I.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het is een klein en gezellig restaurant
Het eten was er super
Wij hadden de snitzel besteld
Die was heerlijk bereind
Als toetje hadden wij coup caramel
Wat een verademing
Hier komen We zeker weer
Super
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. En wat een heerlijke achtergrondmuziek.
Silvia R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuk restaurant waar je goed kunt eten. Wij hebben gekozen voor het verrassing 3 gangen menu en dat was erg lekker. Ook het broodje met kruidenboter en tappen is erg lekker.. Het restaurant is niet al te groot en daarom is het handig om te reserveren
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Zal t andere zeker aanraden, wanneer ze naar Katwijk gaan.