Over het restaurant Eeterij het Wapen van Kattuk

Pal achter de boulevard van Katwijk aan Zee zit dit warme en gezelige restaurant. Geniet van Frans-Nederlandse gerechten in een ontspannen atmosfeer. De bediening is niet alleen zeer vriendelijk, maar ook nog eens snel en attent. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Eeterij het Wapen van Kattuk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 01:00

Eef D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vrienden vertelde bij het Wapen van Katwijk moet je een keer gaan eten, daar is het goed. Geen woord van gelogen in één woord super eten en personeel gewoon superrrrrr.
R D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Superlekker gegeten voor een eerlijke prijs. Alle 4 een ander gerecht en iedereen was enthousiast. Vlees supermals, tonijn precies goed en de asperges zoals ze horen, botermals. Hier komen we graag terug
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
We hebben genoten
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Prima restaurant, prima service en een mooie kaart. Echt een aanrader. Wel reserveren want het is vaak druk, wat een goed teken is.
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten... Geweldige bediening (Roy)
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
18-12 na soldaat van Oranje hier gegeten. Was de eerste keer.. Wat een heerlijk eethuis. Vriendelijke bediening en lekker en goed eten. Was helemaal vol, en toch geen ellenlange wachttijd. De prijzen zijn normaal. Een adres om terug te komen.
bulder55jokejaap D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten, leuk team , gezelligheid hoog in het vaandel !!
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Was erg gezellig en goed. Zeker om weer terug te komen . En ook aan te raden voor bekende , familie em vrienden.
Top in ieder geval.
Frans A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Maart12 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag weer gegeten in het Wapen en het was weer super, zoals altijd. De bavette blijft een topper op de kaart. Heerlijk stuk vlees
zippertje1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Het eten was zeer goed en de bediening ook, er werd leuk met onze kleinzoon van 7 jaar om gegaan....
Een sfeervolle ambiance...
kkaatje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wij hebben hier vooraf aan een bezoek van Soldaat van Oranje gegeten. Wij kozen het Soldaat van Oranje menu saté vooraf, heerlijk varkenshaasje met alles erop en eraan, en toe crème brulee en een soes met ijs en chocoladesaus. Het eten was voortreffelijk, echt heerlijk. De bediening vriendelijk en correct. We waren ruim op tijd klaar om naar de voorstelling te gaan. Kortom het was top bij Eeterij het wapen van Kattuk! Wij komen zeker nog een keer eten.
Colin M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Heerlijk eten, goede en ongedwongen bediening. Nog nooit eerder geweest. Zeker een aanrader om nog eens heen te gaan. Ook een uitgebreide bier en wijnkeuze.
Kabee .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten is er heel lekker en de bediening is goed, het is alleen jammer dat de tafeltjes dicht bij elkaar staan, wat voor iets minder privacy zorgt.
Stampertje999 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Mooi pand en leuk restaurant
3 gangen namen wij en dat beviel uitstekend, vooral se super malse bavette
De wijnen waren uitstekend pasten zeer goed.
bediening vlot en attent
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten met een groep van 13 personen. Vriendelijke bediening, flexibel als je iets wilt dat niet op de kaart staat (bij. een kindermenu) en heel vriendelijke prijzen.
gerdapiet1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
we adden 4soorten en het was allemaalgoed verrukkelig biefstuk snitsel sate enbiefstuk van et huiswe hebben met elkaar stukjes geproeft we hadden een stel by ons die had overal wel eens gegeten maar dit was het hy praat er nog over en we vertellen tegen iedereen daar moet je gaan eten by et wapen van katwijk geweldig en wij komen zeker nog terug al eel gauw dit blijft ons etens tent
yvonnek1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Erg lekker gegeten bij het wapen en vriendelijke bediening ik zou er zeker naar terug gaan als ik weer een keer in Katwijk ben
kmparlegelder .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gisteren voor de tweede keer asperges met boerenham en eitje gegeten, helaas waren ze deze keer net beetgaar, jammer! Ook het eitje was koud.