Eeterij Het Keldertje

Burgemeester Colijnstraat 1A 2771 GC Boskoop Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij Het Keldertje

In het centrum van Boskoop ligt het gezellige restaurant Eeterij Het Keldertje. In een ongedwongen sfeer kun je hier genieten van een heerlijke lunch, diner of gewoon voor een lekkere kop koffie met huisgemaakte appelgebak. Onder het motto ‘lekker eten hoeft niet duur te zijn’, serveert het restaurant een uitgebreide menukaart met verschillende vis,- vlees- en vegetarisch gerechten. Ook de ‘Oldtimers’ ontbreken niet van de kaart.
Kom gezellig een met vrienden en familie langs bij Eeterij Het Keldertje genieten van de heerlijkste gerechten en de gastvrije bediening.

Meer informatie over restaurant Eeterij Het Keldertje

Jouw recensie over het restaurant Eeterij Het Keldertje

Mary R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Fijn restaurant goede bediening en heerlijk geluncht voor herhaling vatbaar
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Was gezellig en lekker
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Top gegeten vlotte bediening kom graag werkelijks terug. Vooral de spareribs zijn heerlijk..ook de bediening is vlot en weet waar ze mee bezig zijn.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk eten voor een goeie prijs
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goed en vriendelijke mensen, vlotte bediening, goed en voldoende eten, dus gewoon goed
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening. Het eten was heel goed. Gaan zeker weer terug.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten prijs kwaliteit is prima in orde. Kind vriendelijk,enthousiaste bediening heerlijk eten alles wat een Eeterij te bieden moet hebben
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Goed eten!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Het vlees was goed en lekker echter een gedeelte van de patat was zwart en meerdere keren opgebakken, dit heb ik hier nog nooit mee gemaakt. Reactie van de serveerster we hebben nieuwe patat ik ga het de kok melden. Ik zou deze patat niet durven te serveren, ook geen terugkoppeling van de serveerster gehad. Bij binnenkomst een fles wijn besteld, deze werd op tafel gezet met twee glazen en weg was de serveerster, niet open gemaakt en niet ingeschonken.
Mari-Anne P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Hadden online gereserveerd maar men had vergeten te kijken .zaten bij de deur erg koud en waar speelgoed lag wat vervelend was telkens kinderen rond de tafel
Eten in mijn geval mix saté niet lekker!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Nu eens met 6 personen genoten van een heerlijke lunch. Ook mijn gasten zijn zeer te spreken over de menukaart! En uiteraard is ook de bediening nog steeds uitermate vriendelijk. Leuk systeem om kenbaar te maken dat je aan bestellen toe bent. Het Keldertje blijft op onze lijst staan!
hellendekoning .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten en vlotte bediening
Minpunt was dat het er koud was.
Wij zaten in de serre en elke keer als er iemand door de buitendeur kwam kreeg je een ijskoude vlaag over je heen. Niet prettig zeker niet met twee kleintjes bij ons
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Veel voor weinig.
Goede service
Goed en lekker eten!!
Leuk en gezellig tentje.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.
JW R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Leuk gezellig restaurant waar je lekker kunt eten voor een schappelijke prijs met vriendelijke bediening
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Porties waren best groot, maar dat vonden wij niet erg! ;)
Parkeren niet naast de deur, maar een paar 100 meter lopen.
Gezellig en knus restaurant.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten, de aardappeltjes waren precies goed, de angus burger was één van de lekerste die ik ooit heb gegeten. En het suikerbrood wentelteefje was ook heerlijk. Goed eten, goede prijs, goede bediening.

Wel op tiid reserveren, ze sitten gauw volgeboekt..
ed.brand B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten. Prima gelegenheid met een leuke sfeer met goed en genoeg eten. Alleen jammer dat we een beetje krap kwamen te zitten vanwege een grotere groep die tegen ons aan gedekt was.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Jammer dat menukaart op website niet hetzelfde is als in restaurant. Had thuis al keuze gemaakt maar moest dit aanpassen in restaurant. Maar toch heeeerlijk gegeten!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke kaart, makkelijke sfeer, prima bediening. Alles is passend bij dit type horecagelegenheid.
De porties zijn altijd aan de ruime kant, als je extra vragen/wensen hebt dan kan dat altijd.
Grote carpaccio is er altijd lekker, daghap is prima, burgers gaan altijd goed. Ook voor lunch is het een gezellige plek. Krantjes liggen klaar, ook als je alleen bent voel je je er welkom.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We waren met familie in het keldertje. Wat meteen opviel is dat (ook als is er een 'kelder'), wij boven een tafel kregen. Er zat al een grote groep, maar het was niet te rumoerig. Wel vroeg ik of de 'flits' lichten uit mochten of stil gezet konden worden. Ik werd al een beetje gek van de verschillende kleuren terwijl ik op de menukaart keek. Het menu is heel aardig geprijsd. Ik nam de zalm-carpaccio, nog nooit eerder gegeten en lekker. Daarna de vegetarische quiche. Ook lekker, alleen jammer dat het aluminiumbakje er nog om heen zat. Dat gaf een beetje een supermarkt maaltijd idee. De inrichting kan nog wel (boven in ieder geval) opgepimpt worden. Op zoek naar de toiletten raakte ik bijna verdwaald in de gangetjes.